Laidiens: 16.09.2025., Nr. 178

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2025/178.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālista/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Biroja iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmas darbību un attīstību - uzraudzīt iestādes procesu darbību, identificēt un analizēt riskus, veikt iekšējās pārbaudes un kvalitātes vadības auditus, sekot neatbilstību novēršanai un sagatavot priekšlikumus procesu pilnveidei

- darbs pie plānošanas dokumentu gatavošanas - sadarbībā ar kolēģiem sagatavot un uzraudzīt Biroja stratēģiju, darba plānus, publisko pārskatu un korupcijas risku novēršanas plānu, nodrošinot to izpildi un analīzi

- analizēt Biroja darbību un rezultātus - sagatavot pārskatus un ziņojumus par Biroja darbības rezultātiem, izvērtēt procesu efektivitāti un lietderību, kā arī sniegt priekšlikumus nepieciešamajiem uzlabojumiem

- veikt iekšējās pārbaudes - organizēt un veikt pārbaudes Biroja pamatdarbības procesos, kā arī koordinēt sadarbību ar ārējām uzraudzības institūcijām

- organizēt disciplināro un dienesta lietu veikšanu - piedalīties izmeklēšanās, komisiju un darba grupu darbā, kā arī palīdzēt risināt sūdzības par Biroja nodarbināto darbu.

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības principiem

- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu un standartu prasībām tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā, izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, sākot no 1522 EUR līdz 1990 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

- iespēju daļēji strādāt attālināti

Aicinām tevi līdz š. g. 29. septembrim nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, Krišjāņa Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālista/-es konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs Krišjāņa Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2025/178.AKK2

Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūts izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

Fizika un astronomija (dabaszinātnes)

- vadošais pētnieks - 7 štata vietas

- pētnieks - 1 štata vieta

Pieteikumā jānorāda nozare un amats, uz kuru vēlas pretendēt.

Darba samaksa no 8,00 euro/h.

Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas, nogādājot tos personīgi Ķengaraga ielā 8, 338. kabinetā, vai sekretariātā 204. kabinetā, vai nosūtot pa pastu uz LU Cietvielu fizikas institūtu, vai nosūtot elektroniski ar drošu elektronisko parakstu uz e-pasta adresi liga.klebaha@cfi.lu.lv.

Tālr. uzziņām 67187816.

Pieteikumam pievienot:

- zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas;

- CV;

- publicēto darbu sarakstu;

- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pretendenta izvēles).


OP 2025/178.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicina tevi komandā

TIESU SISTĒMAS POLITIKAS DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un ziņojumu projektus, kā arī izstrādāt vai piedalīties nacionālo pozīciju, instrukciju Eiropas Savienības jautājumos un nostāju projektu izstrādē, kā arī nodrošināt politikas plānošanas dokumentu izpildi departamenta kompetencē esošajās politikas jomās

- sagatavot atzinumus vai priekšlikumus atzinumiem par ministrijas, tās padotības iestāžu un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem departamenta kompetencē esošajās politikas jomās

- izstrādāt iekšējos normatīvo aktus par rajonu (pilsētu) tiesu un apgabaltiesu tiesu darba organizatoriskās vadības jautājumiem

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- pieredze politikas plānošanas jomā vai citā juridiskās specialitātes amatā tiesu sistēmā, kā arī tai piederīgo profesiju jomā

- zināšanas, izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas

- elastīgu darba laiku

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036831.

Piesakies līdz 29. septembrim un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036822).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)