Laidiens: 12.09.2025., Nr. 176
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2025/176.AKK1

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Nacionālais rehabilitācijas
centrs "Vaivari"",
veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt
cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi.
Latvijas Republikas
Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes priekšsēdētāja/-s amatu ar pārmaiņu vadības
un attīstības kompetenci
Meklējam līderi, kurš/-a būs atbildīgs/-a
par valsts mēroga rehabilitācijas sistēmas koordinēšanu, efektīvu pārmaiņu vadību un sadarbības veicināšanu
ar veselības aprūpes un sociālo pakalpojumu sniegšanā iesaistītajām organizācijām, veidojot uz pacientu
centrētu veselības aprūpi
Amata kandidātiem izvirzāmās
obligātās minimālās prasības:
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās
daļas prasībām
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav
iemesla pamatotām šaubām par Pretendenta nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo
- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība (medicīnā, tiesību zinātnēs, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē vai finansēs, vai citā
pielīdzināmā jomā, kas nodrošina nepieciešamo
zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli
pildītu valdes priekšsēdētāja uzdevumus konkrētajā amatā)
- vismaz trīs gadu darba
pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) valdes loceklim
līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim
amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, kas nodrošina
vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā (ar pakļautībā
ne mazāk kā 200 darbinieku skaitu)
- pieredze (kas iegūta pēdējos
10 gados) jautājumos, kas saistīti ar
veselības aprūpes pakalpojumu organizāciju vai vadīšanu, vai
politikas veidošanu, vai īstenošanu veselības aprūpes jomā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu)
- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis)
un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei
Valdes priekšsēdētāja amata
kandidātiem papildu vērtējamās un vēlamās
prasības (tiek vērtētas par pēdējiem 10 gadiem):
- pieredze pārmaiņu un attīstības procesu vadīšanā, kas skar organizācijas
struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas t.sk. pieredze digitālo
risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu)
- pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, procesu plānošanā un vadīšanā
- padziļināta izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī
- vēlama pieredze apjomīgu projektu vadīšanā vai pārraudzībā un Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (projekta apjoma slieksnis ne mazāks kā 500 000 EUR) (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu)
- vēlama izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrības pārvaldību un darbību
Valdes priekšsēdētāja amata
kandidātiem tiks vērtētas šādas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence); pārmaiņu vadīšana (būtiskā kompetence); līderība un komandas
vadīšana (būtiskā kompetence); lēmumu pieņemšana un atbildība; orientācija uz attīstību.
Mēneša atalgojums - 5500 EUR (pirms nodokļu nomaksas).
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2025. gada 28. septembrim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstiski, parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz
e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv ar
norādi: "Pieteikums
NRC "Vaivari" valdes
priekšsēdētāja amata konkursam":
- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum
Vitae)
- personīgi vai elektroniski parakstīts un datēts motivēts pieteikumu (motivācijas vēstuli)
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)
- apliecinājums par (apliecinājuma forma):
*atbilstību publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām
*atbilstību likuma
"Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām
*nevainojamu reputāciju
- citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi
Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai
vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt
stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā līdz 15 minūtēm) par VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes
likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi,
kā arī atlases procesā jūsu dati
tiks nodoti VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centra "Vaivari""
un Veselības ministrijas sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija,
kontaktinformācija: Brīvības
iela 72, k-1, Rīga LV-1011,
e-pasts: pasts@vm.gov.lv.
Atlases konkursa trešo kārtu un novērtēšanas
procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla
atlases pakalpojumu sniedzēju.
Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā
laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai
Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu
apstrādi).
Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas
komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt
kandidātus valdes priekšsēdētāja/-s amatam šādā sastāvā:
Nominācijas komisiju vada Svens Henkuzens - Veselības ministrijas valsts sekretāra vietnieks veselības politikas jautājumos. Nominācijas komisijas locekļi: Elmārs Martinsons - Veselības ministra padomnieks pārmaiņu vadības jautājumos; Santa Gulbe - Veselības ministrijas Personāla vadības nodaļas vadītāja; Laura Līne - Valsts kancelejas
Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas juriskonsulte; Neatkarīgie eksperti: Rūdolfs Vilde - Latvijas Jauno ārstu asociācijas
valdes loceklis; Dr.
Sandris Petronis - Latvijas
Ārstu biedrības valdes loceklis.
OP 2025/176.AKK2
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Juridiskās
nodaļas jurista amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
dokumentu projektu (lēmumu, noteikumu, statūtu, līgumu, nolikumu u.c.)
tiesiskuma pārbaudi
- izstrādāt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
dokumentu (lēmumu, līgumu, nolikumu, statūtu u.c. dokumentu) projektus, sagatavot
atbildes uz iesniegumiem un sūdzībām
- pārstāvēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
intereses tiesu instancēs, valsts un pašvaldību institūcijās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības darbiniekiem un apmeklētājiem
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnēs
- vismaz 3 (trīs) gadu juridiskā darba pieredze (par priekšrocību tiks
uzskatīta jurista darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās)
- zināšanas administratīvajās tiesībās un pašvaldību tiesībās
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte
pienākumu izpildē
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves, darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
iesniedzami līdz 2025. gada 26. septembrim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā
pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā
ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta
Juridiskās nodaļas jurista amata konkursam" vai jānosūta
elektroniski, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu
dace.ebere@jelgava.lv, tālr. uzziņām 63005498.
Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2611 01, 24. amata saime,
III līmenis, 11. mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 2045,00 euro bruto.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā
"Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).
OP 2025/176.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz VALSTS SABIEDRĪBAS AR
IEROBEŽOTU ATBILDĪBU "LATVIJAS VĒSTNESIS" VALDES LOCEKĻA amatu
Pieteikšanās līdz 2025. gada 26. septembrim.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Latvijas Republikas pilsonis
- brīvi pārvalda latviešu valodu
- brīvi pārvalda angļu valodu
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē vai vadībzinātnē
- vismaz trīs gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) valdes loceklim
līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka
amatā, kas nodrošina vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai
profesionāli pildītu VSIA "Latvijas Vēstnesis" vienīgā valdes locekļa
uzdevumus
- nevainojama reputācija (nav iemesla šaubām par personas nevainojamu
reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo)
- atbilst likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" prasībām
- atbilst Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības
likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. pantā noteiktajām
prasībām
Pretendentiem/-ēm ir izvirzītas šādas prasības:
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību pārvaldību, to regulējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas par finanšu līdzekļu plānošanu un izlietošanu
Vērtējamās vadības kompetences, kas nepieciešamas VSIA "Latvijas
Vēstnesis" valdes locekļa amata pienākumu pildīšanai (saskaņā ar Ministru
kabineta 2020. gada 7. janvāra noteikumiem Nr. 20 "Valdes un padomes
locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder
valstij vai atvasinātai publiskai personai"):
- stratēģiskais redzējums (būtiska kompetence)
- pārmaiņu vadīšana (būtiska kompetence)
- lēmumu pieņemšana un atbildība
- orientācija uz attīstību
- plānošana un organizēšana
Mēneša atlīdzība (bruto) valdes loceklim/-ei ‑ 3801 euro
pirms nodokļu nomaksas.
VSIA "Latvijas Vēstnesis" valdes locekļa atlases un novērtēšanas
process tiks organizēts divās kārtās, un to īstenos nominācijas komisija.
Iesniedzamie dokumenti:
1) elektroniski parakstīts un datēts motivēts pieteikums, iekļaujot
informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās izglītības, pieredzes un
prasmju esamību;
2) dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum
Vitae, vēlams atbilstoši Europass
CV standarta formai), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām, norādīta
informācija par pēdējo desmit gadu laikā vadīto darbinieku skaitu, atbildību un
pienākumiem, nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, kā arī norādīta
kontaktinformācija;
3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
4) apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
(atbilstoši pievienotajai formai) un piekrišana ievērot likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. panta un 7.
panta ceturtajā daļā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas
ierobežojumu, 8. pantā un 8.1 pantā noteikto valsts amatpersonas
amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un citu iespējamo interešu
konflikta situāciju ievērošanu, kā arī atbilstību likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. pantā noteiktajām prasībām, ja tiks ievēlēts valdes locekļa
amatā.
Pretendentiem, kuri tiks virzīti uz konkursa otro kārtu būs jāiesniedz
stratēģiskais redzējums par VSIA "Latvijas Vēstnesis" galvenajiem
nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs,
priekšlikumus to īstenošanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības
darbībai ierobežotu resursu apstākļos. Redzējums jāsagatavo prezentācijas formā
(ne ilgāk kā 15 minūšu apjomā).
Pretendents elektroniski parakstītu pieteikumu konkursam var iesniegt divu
kalendāro nedēļu laikā, skaitot ar pirmo dienu no paziņojuma publicēšanas
"Konkursam uz VSIA "Latvijas Vēstnesis" valdes locekļa
amatu", nosūtot Tieslietu ministrijai uz e-pasta adresi: pasts@tm.gov.lv.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic Tieslietu
ministrija (personas datu apstrādes pārzinis), kontaktinformācija: Brīvības
bulvāris 36, Rīga, DAS@tm.gov.lv.
Pretendentu dati, kā arī nepieciešamā informācija par pretendentu, var tikt
iesniegtas pārbaudei kompetentās institūcijās, kā arī var tikt pārbaudīta,
izmantojot specializētus datu reģistrus.
Jūs varat atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei jebkurā laikā,
rakstot attiecīgo pieprasījumu uz e-pastu pasts@tm.gov.lv
(ja vēlaties, lai Tieslietu ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).