Laidiens: 12.09.2025., Nr. 176

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2025/176.AKK1

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kuras galvenie darbības virzieni ir medicīniskā rehabilitācija un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšana iedzīvotājiem un kuras mērķis ir palīdzēt cilvēkiem ar funkcionēšanas traucējumiem atgūt neatkarību un cieņpilnu dzīvi.

Latvijas Republikas Veselības ministrija izsludina konkursu uz VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" valdes priekšsēdētāja/-s amatu ar pārmaiņu vadības un attīstības kompetenci

Meklējam līderi, kurš/-a būs atbildīgs/-a par valsts mēroga rehabilitācijas sistēmas koordinēšanu, efektīvu pārmaiņu vadību un sadarbības veicināšanu ar veselības aprūpes un sociālo pakalpojumu sniegšanā iesaistītajām organizācijām, veidojot uz pacientu centrētu veselības aprūpi

Amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par Pretendenta nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo

- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (medicīnā, tiesību zinātnēs, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē vai finansēs, vai citā pielīdzināmā jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes priekšsēdētāja uzdevumus konkrētajā amatā)

- vismaz trīs gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, kas nodrošina vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā (ar pakļautībā ne mazāk kā 200 darbinieku skaitu)

- pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) jautājumos, kas saistīti ar veselības aprūpes pakalpojumu organizāciju vai vadīšanu, vai politikas veidošanu, vai īstenošanu veselības aprūpes jomā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu)

- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis) un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei

Valdes priekšsēdētāja amata kandidātiem papildu vērtējamās un vēlamās prasības (tiek vērtētas par pēdējiem 10 gadiem):

- pieredze pārmaiņu un attīstības procesu vadīšanā, kas skar organizācijas struktūras, procesu un cilvēkresursu izmaiņas t.sk. pieredze digitālo risinājumu ieviešanā, pārvaldības un kontroles stiprināšanā vai darba organizācijas un lietderības uzlabošanā (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu)

- pieredze darbības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, procesu plānošanā un vadīšanā

- padziļināta izpratne par veselības aprūpes sistēmu valstī

- vēlama pieredze apjomīgu projektu vadīšanā vai pārraudzībā un Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (projekta apjoma slieksnis ne mazāks kā 500 000 EUR) (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus un pieredzes ilgumu)

- vēlama izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrības pārvaldību un darbību

Valdes priekšsēdētāja amata kandidātiem tiks vērtētas šādas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence); pārmaiņu vadīšana (būtiskā kompetence); līderība un komandas vadīšana (būtiskā kompetence); lēmumu pieņemšana un atbildība; orientācija uz attīstību.

Mēneša atalgojums - 5500 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2025. gada 28. septembrim (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstiski, parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@vm.gov.lv ar norādi: "Pieteikums NRC "Vaivari" valdes priekšsēdētāja amata konkursam":

- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae)

- personīgi vai elektroniski parakstīts un datēts motivēts pieteikumu (motivācijas vēstuli)

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)

- apliecinājums par (apliecinājuma forma):

*atbilstību publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām

*atbilstību likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

*nevainojamu reputāciju

- citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt stratēģisko redzējumu (prezentācijas formā līdz 15 minūtēm) par VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centrs "Vaivari"" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi, kā arī atlases procesā jūsu dati tiks nodoti VSIA "Nacionālais rehabilitācijas centra "Vaivari"" un Veselības ministrijas sadarbības partnerim - personāla atlases pakalpojumu sniedzējam. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: pasts@vm.gov.lv.

Atlases konkursa trešo kārtu un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases pakalpojumu sniedzēju.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pasts@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes priekšsēdētāja/-s amatam šādā sastāvā:

Nominācijas komisiju vada Svens Henkuzens - Veselības ministrijas valsts sekretāra vietnieks veselības politikas jautājumos. Nominācijas komisijas locekļi: Elmārs Martinsons - Veselības ministra padomnieks pārmaiņu vadības jautājumos; Santa Gulbe - Veselības ministrijas Personāla vadības nodaļas vadītāja; Laura Līne - Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas juriskonsulte; Neatkarīgie eksperti: Rūdolfs Vilde - Latvijas Jauno ārstu asociācijas valdes loceklis; Dr. Sandris Petronis - Latvijas Ārstu biedrības valdes loceklis.


OP 2025/176.AKK2

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Juridiskās nodaļas jurista amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības dokumentu projektu (lēmumu, noteikumu, statūtu, līgumu, nolikumu u.c.) tiesiskuma pārbaudi

- izstrādāt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības dokumentu (lēmumu, līgumu, nolikumu, statūtu u.c. dokumentu) projektus, sagatavot atbildes uz iesniegumiem un sūdzībām

- pārstāvēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības intereses tiesu instancēs, valsts un pašvaldību institūcijās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Jelgavas valstspilsētas pašvaldības darbiniekiem un apmeklētājiem

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnēs

- vismaz 3 (trīs) gadu juridiskā darba pieredze (par priekšrocību tiks uzskatīta jurista darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās)

- zināšanas administratīvajās tiesībās un pašvaldību tiesībās

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves, darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

iesniedzami līdz 2025. gada 26. septembrim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Juridiskās nodaļas jurista amata konkursam" vai jānosūta elektroniski, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu dace.ebere@jelgava.lv, tālr. uzziņām 63005498.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2611 01, 24. amata saime, III līmenis, 11. mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 2045,00 euro bruto.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2025/176.AKK3

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz VALSTS SABIEDRĪBAS AR IEROBEŽOTU ATBILDĪBU "LATVIJAS VĒSTNESIS" VALDES LOCEKĻA amatu

Pieteikšanās līdz 2025. gada 26. septembrim.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- Latvijas Republikas pilsonis

- brīvi pārvalda latviešu valodu

- brīvi pārvalda angļu valodu

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē vai vadībzinātnē

- vismaz trīs gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, kas nodrošina vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu VSIA "Latvijas Vēstnesis" vienīgā valdes locekļa uzdevumus

- nevainojama reputācija (nav iemesla šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo)

- atbilst likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

- atbilst Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. pantā noteiktajām prasībām

Pretendentiem/-ēm ir izvirzītas šādas prasības:

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību pārvaldību, to regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par finanšu līdzekļu plānošanu un izlietošanu

Vērtējamās vadības kompetences, kas nepieciešamas VSIA "Latvijas Vēstnesis" valdes locekļa amata pienākumu pildīšanai (saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 7. janvāra noteikumiem Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai"):

- stratēģiskais redzējums (būtiska kompetence)

- pārmaiņu vadīšana (būtiska kompetence)

- lēmumu pieņemšana un atbildība

- orientācija uz attīstību

- plānošana un organizēšana

Mēneša atlīdzība (bruto) valdes loceklim/-ei ‑ 3801 euro pirms nodokļu nomaksas.

VSIA "Latvijas Vēstnesis" valdes locekļa atlases un novērtēšanas process tiks organizēts divās kārtās, un to īstenos nominācijas komisija.

Iesniedzamie dokumenti:

1) elektroniski parakstīts un datēts motivēts pieteikums, iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību;

2) dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae, vēlams atbilstoši Europass CV standarta formai), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām, norādīta informācija par pēdējo desmit gadu laikā vadīto darbinieku skaitu, atbildību un pienākumiem, nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, kā arī norādīta kontaktinformācija;

3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

4) apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām (atbilstoši pievienotajai formai) un piekrišana ievērot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. panta un 7. panta ceturtajā daļā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu, 8. pantā un 8.1 pantā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un citu iespējamo interešu konflikta situāciju ievērošanu, kā arī atbilstību likuma "Par valsts noslēpumu" 9. pantā noteiktajām prasībām, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.

Pretendentiem, kuri tiks virzīti uz konkursa otro kārtu būs jāiesniedz stratēģiskais redzējums par VSIA "Latvijas Vēstnesis" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs, priekšlikumus to īstenošanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos. Redzējums jāsagatavo prezentācijas formā (ne ilgāk kā 15 minūšu apjomā).

Pretendents elektroniski parakstītu pieteikumu konkursam var iesniegt divu kalendāro nedēļu laikā, skaitot ar pirmo dienu no paziņojuma publicēšanas "Konkursam uz VSIA "Latvijas Vēstnesis" valdes locekļa amatu", nosūtot Tieslietu ministrijai uz e-pasta adresi: pasts@tm.gov.lv.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic Tieslietu ministrija (personas datu apstrādes pārzinis), kontaktinformācija: Brīvības bulvāris 36, Rīga, DAS@tm.gov.lv.

Pretendentu dati, kā arī nepieciešamā informācija par pretendentu, var tikt iesniegtas pārbaudei kompetentās institūcijās, kā arī var tikt pārbaudīta, izmantojot specializētus datu reģistrus.

Jūs varat atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei jebkurā laikā, rakstot attiecīgo pieprasījumu uz e-pastu pasts@tm.gov.lv (ja vēlaties, lai Tieslietu ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)