Laidiens: 08.07.2025., Nr. 128
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2025/128.AKK1
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā
KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem
tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektiem departamenta kompetences jomā
- dalību starpministriju (starpinstitūciju)
saskaņošanas procesā, kā arī, ja nepieciešams, pārstāvēt ministrijas viedokli
Valsts sekretāru sanāksmē, Ministru kabineta komitejas vai Ministru kabineta
sēdē
- dalību Eiropas Savienības institūciju un citu ārvalstu institūciju
rīkotajās darba grupās un citos pasākumos departamenta kompetences jomā
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību,
administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas
Savienības tiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālrunis uzziņām 67036961
Piesakies līdz 21. jūlijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722.
OP 2025/128.AKK2
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā
KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA VECĀKĀ JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to
virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā;
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem
tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektiem departamenta kompetences jomā
- dalību starpministriju (starpinstitūciju)
saskaņošanas procesā, kā arī, ja nepieciešams, pārstāvēt ministrijas viedokli
Valsts sekretāru sanāksmē, Ministru kabineta komitejas vai Ministru kabineta
sēdē
- dalību Eiropas Savienības institūciju un citu ārvalstu institūciju
rīkotajās darba grupās un citos pasākumos departamenta kompetences jomā
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- vismaz 5 gadu pieredze jurista darbā krimināltiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1950 euro
- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālrunis uzziņām 67036961.
Piesakies līdz 21. jūlijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722.
OP 2025/128.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru
nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (2
amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā,
pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru
pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus
- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas,
pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu
rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā
- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību
- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās
elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā
- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu
sagatavošanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo
aktu pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt
dokumentus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1522 EUR līdz 1750 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 28. jūlijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi,
atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā,
LV-1013.
OP 2025/128.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības
nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz noteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Būvniecības informācijas sistēmas (turpmāk - BIS) analīzi atbilstoši
lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī būvniecības normatīvā regulējuma
grozījumiem
- apkopot un apstrādāt BIS lietotāju pieteiktās problēmas, sniegt
informatīvo un tehnisko atbalstu BIS lietotājiem
- veikt BIS funkcionalitātes testēšanu un identificēt kļūdas vai nepilnības,
sagatavot atskaites par pieteiktajām un identificētajām problēmām, sniegt
priekšlikumus identificēto problēmu novēršanai un BIS pilnveidei
- līdzdarboties BIS nepieciešamo programmatūras izmaiņu tehniskās
specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības
projektu īstenošanā
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai
pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar atbilstošām
studijām
- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas pārzināšana
- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- spēja strādāt intensīva darba režīmā; teicamas komunikācijas un saskarsmes
spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1899 EUR līdz 2364 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
- iespēju daļēji strādāt attālināti
Aicinām tevi līdz š.g. 28. jūlijam nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes
un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.