Laidiens: 08.07.2025., Nr. 128

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2025/128.AKK1

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā

KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetences jomā

- dalību starpministriju (starpinstitūciju) saskaņošanas procesā, kā arī, ja nepieciešams, pārstāvēt ministrijas viedokli Valsts sekretāru sanāksmē, Ministru kabineta komitejas vai Ministru kabineta sēdē

- dalību Eiropas Savienības institūciju un citu ārvalstu institūciju rīkotajās darba grupās un citos pasākumos departamenta kompetences jomā

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību, administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālrunis uzziņām 67036961

Piesakies līdz 21. jūlijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722.


OP 2025/128.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā

KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA VECĀKĀ JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā;

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem departamenta kompetences jomā

- dalību starpministriju (starpinstitūciju) saskaņošanas procesā, kā arī, ja nepieciešams, pārstāvēt ministrijas viedokli Valsts sekretāru sanāksmē, Ministru kabineta komitejas vai Ministru kabineta sēdē

- dalību Eiropas Savienības institūciju un citu ārvalstu institūciju rīkotajās darba grupās un citos pasākumos departamenta kompetences jomā

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- vismaz 5 gadu pieredze jurista darbā krimināltiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1950 euro

- sociālās garantijas, apdrošināšanas polisi

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālrunis uzziņām 67036961.

Piesakies līdz 21. jūlijam un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722.


OP 2025/128.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus

- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā

- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību

- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem

Sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā

- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu sagatavošanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo aktu pārzināšana

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt dokumentus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1522 EUR līdz 1750 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 28. jūlijam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2025/128.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt Būvniecības informācijas sistēmas (turpmāk - BIS) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī būvniecības normatīvā regulējuma grozījumiem

- apkopot un apstrādāt BIS lietotāju pieteiktās problēmas, sniegt informatīvo un tehnisko atbalstu BIS lietotājiem

- veikt BIS funkcionalitātes testēšanu un identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu novēršanai un BIS pilnveidei

- līdzdarboties BIS nepieciešamo programmatūras izmaiņu tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības projektu īstenošanā

Sagaidām, ka tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar atbilstošām studijām

- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas pārzināšana

- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- spēja strādāt intensīva darba režīmā; teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1899 EUR līdz 2364 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

- iespēju daļēji strādāt attālināti

Aicinām tevi līdz š.g. 28. jūlijam nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)