Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Administratīvās nodaļas vadītāja/-as amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi vadītājs ar pieredzi iepirkumu procesa nodrošināšanā, personāla
vadībā, iestādes dokumentu pārvaldībā, materiāltehniskās bāzes un saimniecisko
resursu nodrošināšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā
izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas
nodaļā
- nodrošināt Biroja iepirkumu plānošanu, organizēšanu, līgumu slēgšanu ar
piegādātājiem, kā arī nepieciešamo atskaišu un pārskatu iesniegšanu vadībai un
kompetentām iestādēm
- nodrošināt Birojā personāla vadības, attīstības un apmācības procesus, un
organizēt darba vides un ugunsdrošības iekšējo uzraudzību
- nodrošināt un organizēt Biroja dokumentu pārvaldību un arhivēšanu
- plānot un nodrošināt Biroja saimniecisko un materiāltehnisko bāzi
Sagaidām, ka tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un
vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- teicamas zināšanas par dokumentu pārvaldību un personāla vadību
- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi
organizēt un vadīt darbu
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, augsta atbildības un
tiesiskuma apziņa, precizitāte
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)
- iepriekšēja pieredze un zināšanas par publisko iepirkumu plānošanu un
organizēšanu tiks uzskatītas par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1899 EUR līdz 2714 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š. g. 28. janvārim nosūtīt uz e-pasta adresi
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas vadītāja/-s
amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).
AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS" izsludina amata
kandidātu atlasi uz AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS" valdes locekļa
amata vietu (1 vakance)
Valdes locekļa galvenie pienākumi:
1. Nodrošināt akciju sabiedrības pamatdarbību, administratīvo,
saimniecisko un finanšu vadību.
2. Pieņemt valdes lēmumus visos akciju sabiedrības darbības
jautājumos, kuri ietilpst valdes kompetencē.
3. Nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas
valstspilsētas domes lēmumos un apstiprinātajās nozares attīstības koncepcijās,
stratēģijās un citos nozares attīstību reglamentējošos dokumentos noteikto
mērķu un uzdevumu īstenošanu.
4. Balstoties uz noteiktajām kompetencēm, amata kandidātam tiek
noteiktas šādas prasības:
4.1. Stratēģiskais redzējums:
4.1.1. spēja noteikt skaidrus, izaicinošus vidēja termiņa un ilgtermiņa
akciju sabiedrības darbības mērķus;
4.1.2. spēja analizēt akciju sabiedrības darbību gan nozares, gan valsts
attīstības kontekstā (ilgtermiņa redzējums);
4.2. Lēmumu pieņemšana un atbildība:
4.2.1. spēja uzņemties iniciatīvu;
4.2.2. pilnībā atbild par savā kompetencē esošajiem procesiem un
rezultātiem;
4.2.3. spēja pieņemt lēmumus īsā laikā un situācijās, ja ir pieejama
ierobežota apjoma informācija, arī nepopulārus;
4.2.4. spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus, sagatavot
pamatotu lēmumu un prognozēt iespējamās sekas;
4.3. Orientācija uz rezultātu sasniegšanu:
4.3.1. izmēģina jaunas pieejas un metodiski strādā, lai sasniegtu mērķus;
4.3.2. analizē darba rezultātus, uzlabo darba metodes, lai paaugstinātu
efektivitāti.
4.4. Komandas vadīšana:
4.4.1. uzņemas līdera lomu un efektīvi organizē komandas darbu, lai
nodrošinātu mērķu sasniegšanu;
4.4.2. uzņemas atbildību par komandas darba rezultātiem, gan pozitīviem, gan
negatīviem.
Valdes loceklim nepieciešamās kompetences:
5. Stratēģiskais redzējums.
6. Komandas vadīšana.
7. Lēmumu pieņemšana un atbildības uzņemšanās.
8. Orientācija uz rezultātu sasniegšanu.
Komisija nosaka šādas prasības kandidātam:
9. Akadēmiskā augstākā izglītība (maģistra grāds) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas nodrošina nepieciešamo
zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa
uzdevumus Akciju sabiedrības "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS" valdes
locekļa amatā.
10. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un akciju sabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām.
11. Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem
ierobežojumiem vai arī gatavība novērst iespējamās interešu konflikta
situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.
12. Valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas zināšanas valdes
locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.
13. Piecu gadu profesionālā pieredze valdes locekļa amatā vai tam
līdzvērtīgā vadošā amatā. Par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:
13.1. citu institūciju un kapitālsabiedrību vadītājs;
13.2. pašvaldības, valsts iestādes vai departamenta vadītājs;
13.3. ar siltumapgādes pakalpojumiem saistīta uzņēmuma pastāvīga vadīšana.
14. Stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu.
15. Spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
16. Spēja motivēt un attīstīt darbiniekus.
17. Spēja orientēties uz attīstību.
18. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.
Valdes locekļa/-es amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
19. Motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam), kā arī
apliecinājumu, ka:
19.1. nav sodīts(-a) par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai arī sodāmība par
tīšu noziedzīgu nodarījumu noņemta vai dzēsta;
19.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav
atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību;
19.3. attiecībā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;
19.4. pēdējo 24 mēnešu laikā līdz pieteikumu iesniegšanas gala termiņa
datumam publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras ietvaros nav bijis/-usi
politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona;
19.5. kandidāts/-e ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā noteiktos
ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks
ievēlēts/-a valdes locekļa amatā.
20. Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV).
21. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta
ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
22. Valsts valodas prasmes apliecība, atbilstoši nepieciešamajam valsts
valodas prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa 1. pakāpei C1 (izņemot
personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu
valodā).
23. Kandidāta sagatavoto stratēģisko redzējumu par Akciju sabiedrības
"JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem,
sniedzot ieskatu prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot
divas A4 formāta lapaspuses).
24. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi
(piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.).
25. Kandidāta kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs).
Pieteikuma iesniegšanas kārtība:
26. Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu iesniedz:
26.1 sūtot elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko
dokumentu noformēšanu) uz e-pasta adresi: info@jdhc.lv
vai
26.2. slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam uz AS "JELGAVAS
SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS" valdes locekļa amatu:
26.2.1. klātienē - AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS", Jelgavā,
Pasta ielā 47, 405. kabinetā, šādos darba laikos: pirmdienās, otrdienās,
trešdienās un ceturtdienās no plkst. 13.00 līdz 17.00, piektdienās no plkst.
9.00 līdz 14.00, iepriekš sazinoties pa tālr. 63007064;
vai
26.2.2. sūtot pa pastu uz adresi: AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU
UZŅĒMUMS", Jelgava, Pasta iela 47, LV-3001.
Pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 2025.gada 31. janvāris plkst. 14.00.
Sūtot pieteikumu pa pastu, jānodrošina, lai pieteikums tiktu saņemts līdz 2025.
gada 31. janvārim plkst. 14.00, ieskaitot.
Informācija:
AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS" valdes locekļa mēneša atlīdzība
ir 404 euro - bruto (nepilna slodze).
Nominācijas komisijas sastāvs:
Komisijas priekšsēdētājs - Jānis Kuķis, AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU
UZŅĒMUMS" padomes priekšsēdētājs;
Komisijas priekšsēdētāja vietniece - Ilona Goluboviča, AS "JELGAVAS
SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS" padomes locekle.
Komisijas locekļi:
Hardijs Verbelis, AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS" padomes
priekšsēdētāja vietnieks;
Liene Kanceviča, asoc. profesore, Dr. sc. ing., LBTU Tehniskās fakultātes
Enerģētikas institūta asociētā profesore; vadošā pētniece - pieaicināts
eksperts;
Signis Rīns, SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" valdes
loceklis - pieaicināts eksperts.
Personas datu apstrāde:
Ņemot vērā, ka jūsu iesūtītais CV, motivācijas vēstule un citi dokumenti
ietvers jūsu personas datus, informējam jūs par personas datu apstrādes
noteikumiem, kas tiks piemēroti jūsu personas datiem:
Personas datu pārzinis, AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS",
izmantos jūsu personas datus leģitīma mērķa ietvaros, lai nodrošinātu
personālatlases procesu. Jūsu iesniegtie dati tiks uzglabāti 3 mēnešus no
dokumentu un informācijas saņemšanas dienas, ja paziņojumā nav noteikts cits
termiņš. Pēc atlases procesa noslēgšanās jūsu iesniegtā informācija tiks
dzēsta.
Ja izsludinātajai vakancei tiek izvēlēts cits pretendents, mēs varam
uzglabāt jūsu datus pusgadu pēc atlases procesa beigām, ja sniedzat piekrišanu
savu datu uzglabāšanai. Pēc tam jūsu dati tiks dzēsti. Jūs varēsiet atsaukt
savu piekrišanu, ja nevēlēsieties savu datu turpmāku apstrādi, rakstot uz
e-pastu: info@jdhc.lv.
Jums ir tiesības pieprasīt AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS"
piekļuvi datu subjekta personas datiem, lai noskaidrotu, kādi jūsu dati
glabājas pie mums, prasīt savu personas datu labošanu, ja tie ir mainījušies
vai bijuši sākotnēji neprecīzi. Jūs varat prasīt dzēst savus datus, ja to
apstrādei vairs nepastāv cits tiesisks pamats.
Kontaktinformācija: AS "JELGAVAS SILTUMTĪKLU UZŅĒMUMS", Pasta iela
47, Jelgava, LV-3001, tālr. 63007064, e-pasts: info@jdhc.lv.