FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOME atklātā konkursa kārtībā aicina darbā Fiskālo
risku ekspertu/-i (ekonomistu/-i) (uz nenoteiktu laiku)
Fiskālās disciplīnas padome
Fiskālās disciplīnas padome (Padome) ir neatkarīga, koleģiāla institūcija,
kuras galvenais uzdevums ir uzraudzīt, kā valsts ievēro fiskālo disciplīnu un,
ja tiek konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās
disciplīnas likumam. Padome meklē fiskālo risku ekspertu/-i (ekonomistu/-i) Padomes
sekretariātam, lai veiktu valdības fiskālās politikas analīzi un uzraudzību
ikgadējā valsts budžeta un vidēja termiņa budžeta ietvara likuma sagatavošanas,
pieņemšanas un izpildes gaitā.
Obligātās amata prasības:
1. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai
augstskolas pēdējā kursa students/-e ekonomikas jomā.
2. Analītiskā darba prasmes.
3. Labas angļu valodas zināšanas.
4. Vēlme mācīties un strādāt ar fiskālās un ekonomikas jomas jautājumiem.
5. Spēja skaidri un kodolīgi aprakstīt pētījuma rezultātus, pārbaudīt
faktus, apkopot analītiskā darba rezultātus.
6. Spējas gatavot analītiskus ziņojumus un citus dokumentus, kā arī
prezentēt tos latviešu un angļu valodā, pārbaudīt faktus un pamatot
secinājumus.
7. Labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, Power
Point pārzināšana).
Priekšrocības būs pretendentiem ar:
1. Pieredzi ekonomikas un finanšu analīzē.
2. Pieredzi darbā valsts pārvaldē.
3. Matemātiskās statistikas un ekonometrijas
prasmēm.
4. Prasmes darbā ar mājas lapas satura administrēšanu.
Darba pienākumi:
1. Analizēt valsts budžeta izpildes rādītājus dažādos griezumos, lai
izvērtētu to atbilstību valsts budžeta likuma (VBL) un vidēja termiņa budžeta
ietvara likuma (VTBIL) rādītājiem.
2. Izstrādāt un novērtēt finanšu prognozes un pārskatus.
3. Apkopot un aktualizēt informāciju datubāzēs.
4. Strādāt ar nodokļu ieņēmumu prognozēšanas modeli (apmācība uz vietas).
5. Analizēt valdības priekšlikumus, kuriem ir ietekme budžeta ieņēmumiem un
izdevumiem un novērtēt to ietekmi uz vispārējās valdības budžeta bilanci.
6. Pamatojoties uz datu analīzi, sagatavot regulārus ziņojumus un pārskatus
par valsts budžeta izpildi.
7. Sagatavot Fiskālās disciplīnas padomes ziņojumus, monitoringa ziņojumus
un pārskatus citām valsts iestādēm un Eiropas Savienības institūcijām.
8. Veikt fiskālo risku uzraudzību un novērtēt to iestāšanās sekas. Pārbaudīt
fiskālā nodrošinājuma rezerves apjoma atbilstību valstī pastāvošo fiskālo risku
kopumam.
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu darba pieredzi fiskālas disciplīnas uzraudzības iestādē Latvijā
- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem, augsta līmeņa ekonomikas un finanšu
lietpratējiem
- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas
Savienībā un kas strauji attīstās
- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi
- apmaksātas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu
- iespēju daļēji strādāt attālināti
- mēnešalgu pārbaudes laikā 1301 euro, pēc pārbaudes laika, atbilstoši darba izpildes
novērtējumam, līdz 1858 euro.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt līdz 2024. gada 30. aprīlim Fiskālās disciplīnas padomei
elektroniski, nosūtot uz e-pastu: info@fdp.gov.lv. Par rezultātiem informēsim
tikai tos kandidātus, kuri tiks aicināti uz intervijām.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas
datu apstrādes pārzinis ir Fiskālās disciplīnas padome Smilšu ielā 1-512, Rīgā,
LV-1919, e-pasts: info@fdp.gov.lv.
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
amata kandidātu atlasi uz SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" valdes
locekļa amata vietu
Valdes locekļa galvenie pienākumi:
1. Vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā.
2. Nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko
un finanšu vadību.
3. Pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri
ietilpst valdes kompetencē.
4. Nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes lēmumos un apstiprinātajās
nozares attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību
reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.
Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:
1) stratēģiskais redzējums
2) lēmumu pieņemšana un atbildība
3) darbinieku motivēšana un attīstīšana
4) orientācija uz attīstību
Valdes locekļa amata kandidātam izvirzāmās prasības:
1. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (bakalaura
grāds) augstākā izglītība vides pārvaldības jomā, kas nodrošina nepieciešamo
zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa
uzdevumus SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" valdes locekļa amatā.
2. Vismaz triju gadu profesionālā pieredze valdes locekļa amatā vides
pārvaldības jomā pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrībā vai iestādē, vai tam
līdzvērtīgā vadošā amatā:
2.1. par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:
2.1.1. vides pārvaldības vai atkritumu apsaimniekošanas uzņēmuma vadītājs;
2.1.2. pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrības struktūrvienības vadītājs;
3. Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze Eiropas Savienības projektu
realizēšanā.
4. Valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas zināšanas valdes
locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.
5. Stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu.
6. Spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
7. Spēja motivēt un attīstīt darbiniekus.
8. Spēja orientēties uz attīstību.
9. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām.
10. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.
Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus un
informāciju:
1. Motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam), kā arī
apliecinājumu, ka:
1.1. nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai sodāmība par to ir
noņemta vai dzēsta;
1.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav
atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību;
1.3. attiecibā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;
1.4. pēdējo 24 mēnešu laikā līdz pieteikumu iesniegšanas gala termiņa
datumam publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras ietvaros nav bijusi
politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona;
1.5. kandidāts ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus,
novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes
locekļa amatā.
2. Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV).
3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta
ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
4. Valsts valodas prasmes apliecība, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas
prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa 1.pakāpei C1 (izņemot personas,
kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā).
5. Kandidāta sagatavoto stratēģisko redzējumu par SIA "Jelgavas
komunālie pakalpojumi" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot
ieskatu prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4
formāta lapaspuses).
6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi
(piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.).
7. Kandidāta kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs.)
Pieteikuma iesniegšanas kārtība
Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu iesniedz:
1. Elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu
noformēšanu) uz e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv vai e-adresi.
2. Slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam uz SIA "Jelgavas komunālie
pakalpojumi" valdes locekļa amatu" Jelgavas valstspilsētas
pašvaldībā, Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, šādos darba
laikos: pirmdienās no plkst. 9.00 līdz 19.00, otrdienās, trešdienās,
ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdienās no plkst. 8.00 līdz 14.30.
Pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 2024. gada 26. aprīlis līdz plkst. 14.30.
Nominācijas komisijas nolikumu un pretendentam aizpildāmos pielikumus
skatīt:
https://www.jelgava.lv/sludinajumi-vakances-noma/vakances/
Informācija.
SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" valdes locekļa mēneša
atlīdzība par darbu valdē ir 4000 euro (pirms
nodokļu nomaksas).
Nominācijas komisijas sastāvs
1. Komisijas priekšsēdētāja - Līga Daugaviete, Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības izpilddirektores vietniece
2. Komisijas priekšsēdētāja vietniece - Iveta Potapova,
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes
"Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta vadītāja vietniece,
Juridiskās nodaļas vadītāja
3. Komisijas locekļi:
3.1. Jurijs Strods - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumu programmā
3.2. Vilis Ļevčenoks - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā
pārvalde" Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Galvenais
speciālists projektu īstenošanas jautājumos
3.3. Sigita Beļaka - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Pašvaldības īpašumu
departamenta vadītāja
3.4. Dace Ēbere - Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta
Personāla vadītāja
3.5. Jānis Melbārdis - SIA "KULK" valdes loceklis
3.6. Hardijs Verbelis - Valsts vides dienesta
Dienvidrietumu reģionālās vides pārvaldes direktors
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas
datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.
Informācija par personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē
sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - "Personas
datu apstrādes paziņojums Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem)".