Laidiens: 10.04.2024., Nr. 70

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/70.AKK1

FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOME atklātā konkursa kārtībā aicina darbā Fiskālo risku ekspertu/-i (ekonomistu/-i) (uz nenoteiktu laiku)

Fiskālās disciplīnas padome

Fiskālās disciplīnas padome (Padome) ir neatkarīga, koleģiāla institūcija, kuras galvenais uzdevums ir uzraudzīt, kā valsts ievēro fiskālo disciplīnu un, ja tiek konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās disciplīnas likumam. Padome meklē fiskālo risku ekspertu/-i (ekonomistu/-i) Padomes sekretariātam, lai veiktu valdības fiskālās politikas analīzi un uzraudzību ikgadējā valsts budžeta un vidēja termiņa budžeta ietvara likuma sagatavošanas, pieņemšanas un izpildes gaitā.

Obligātās amata prasības:

1. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai augstskolas pēdējā kursa students/-e ekonomikas jomā.

2. Analītiskā darba prasmes.

3. Labas angļu valodas zināšanas.

4. Vēlme mācīties un strādāt ar fiskālās un ekonomikas jomas jautājumiem.

5. Spēja skaidri un kodolīgi aprakstīt pētījuma rezultātus, pārbaudīt faktus, apkopot analītiskā darba rezultātus.

6. Spējas gatavot analītiskus ziņojumus un citus dokumentus, kā arī prezentēt tos latviešu un angļu valodā, pārbaudīt faktus un pamatot secinājumus.

7. Labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, Power Point pārzināšana).

Priekšrocības būs pretendentiem ar:

1. Pieredzi ekonomikas un finanšu analīzē.

2. Pieredzi darbā valsts pārvaldē.

3. Matemātiskās statistikas un ekonometrijas prasmēm.

4. Prasmes darbā ar mājas lapas satura administrēšanu.

Darba pienākumi:

1. Analizēt valsts budžeta izpildes rādītājus dažādos griezumos, lai izvērtētu to atbilstību valsts budžeta likuma (VBL) un vidēja termiņa budžeta ietvara likuma (VTBIL) rādītājiem.

2. Izstrādāt un novērtēt finanšu prognozes un pārskatus.

3. Apkopot un aktualizēt informāciju datubāzēs.

4. Strādāt ar nodokļu ieņēmumu prognozēšanas modeli (apmācība uz vietas).

5. Analizēt valdības priekšlikumus, kuriem ir ietekme budžeta ieņēmumiem un izdevumiem un novērtēt to ietekmi uz vispārējās valdības budžeta bilanci.

6. Pamatojoties uz datu analīzi, sagatavot regulārus ziņojumus un pārskatus par valsts budžeta izpildi.

7. Sagatavot Fiskālās disciplīnas padomes ziņojumus, monitoringa ziņojumus un pārskatus citām valsts iestādēm un Eiropas Savienības institūcijām.

8. Veikt fiskālo risku uzraudzību un novērtēt to iestāšanās sekas. Pārbaudīt fiskālā nodrošinājuma rezerves apjoma atbilstību valstī pastāvošo fiskālo risku kopumam.

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu darba pieredzi fiskālas disciplīnas uzraudzības iestādē Latvijā

- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem, augsta līmeņa ekonomikas un finanšu lietpratējiem

- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas Savienībā un kas strauji attīstās

- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi

- apmaksātas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu

- iespēju daļēji strādāt attālināti

- mēnešalgu pārbaudes laikā 1301 euro, pēc pārbaudes laika, atbilstoši darba izpildes novērtējumam, līdz 1858 euro.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2024. gada 30. aprīlim Fiskālās disciplīnas padomei elektroniski, nosūtot uz e-pastu: info@fdp.gov.lv. Par rezultātiem informēsim tikai tos kandidātus, kuri tiks aicināti uz intervijām.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Fiskālās disciplīnas padome Smilšu ielā 1-512, Rīgā, LV-1919, e-pasts: info@fdp.gov.lv.


OP 2024/70.AKK2

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina amata kandidātu atlasi uz SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" valdes locekļa amata vietu

Valdes locekļa galvenie pienākumi:

1. Vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā.

2. Nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko un finanšu vadību.

3. Pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri ietilpst valdes kompetencē.

4. Nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes lēmumos un apstiprinātajās nozares attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.

Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:

1) stratēģiskais redzējums

2) lēmumu pieņemšana un atbildība

3) darbinieku motivēšana un attīstīšana

4) orientācija uz attīstību

Valdes locekļa amata kandidātam izvirzāmās prasības:

1. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (bakalaura grāds) augstākā izglītība vides pārvaldības jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" valdes locekļa amatā.

2. Vismaz triju gadu profesionālā pieredze valdes locekļa amatā vides pārvaldības jomā pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrībā vai iestādē, vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā:

2.1. par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:

2.1.1. vides pārvaldības vai atkritumu apsaimniekošanas uzņēmuma vadītājs;

2.1.2. pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrības struktūrvienības vadītājs;

3. Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze Eiropas Savienības projektu realizēšanā.

4. Valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.

5. Stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu.

6. Spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

7. Spēja motivēt un attīstīt darbiniekus.

8. Spēja orientēties uz attīstību.

9. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām.

10. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.

Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus un informāciju:

1. Motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam), kā arī apliecinājumu, ka:

1.1. nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai sodāmība par to ir noņemta vai dzēsta;

1.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību;

1.3. attiecibā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;

1.4. pēdējo 24 mēnešu laikā līdz pieteikumu iesniegšanas gala termiņa datumam publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras ietvaros nav bijusi politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona;

1.5. kandidāts ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.

2. Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV).

3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

4. Valsts valodas prasmes apliecība, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa 1.pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā).

5. Kandidāta sagatavoto stratēģisko redzējumu par SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4 formāta lapaspuses).

6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi (piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.).

7. Kandidāta kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs.)

Pieteikuma iesniegšanas kārtība

Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu iesniedz:

1. Elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu) uz e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv vai e-adresi.

2. Slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam uz SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" valdes locekļa amatu" Jelgavas valstspilsētas pašvaldībā, Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, šādos darba laikos: pirmdienās no plkst. 9.00 līdz 19.00, otrdienās, trešdienās, ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdienās no plkst. 8.00 līdz 14.30.

Pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 2024. gada 26. aprīlis līdz plkst. 14.30.

Nominācijas komisijas nolikumu un pretendentam aizpildāmos pielikumus skatīt:

https://www.jelgava.lv/sludinajumi-vakances-noma/vakances/

Informācija.

SIA "Jelgavas komunālie pakalpojumi" valdes locekļa mēneša atlīdzība par darbu valdē ir 4000 euro (pirms nodokļu nomaksas).

Nominācijas komisijas sastāvs

1. Komisijas priekšsēdētāja - Līga Daugaviete, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības izpilddirektores vietniece

2. Komisijas priekšsēdētāja vietniece - Iveta Potapova, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta vadītāja vietniece, Juridiskās nodaļas vadītāja

3. Komisijas locekļi:

3.1. Jurijs Strods - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumu programmā

3.2. Vilis Ļevčenoks - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Galvenais speciālists projektu īstenošanas jautājumos

3.3. Sigita Beļaka - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Pašvaldības īpašumu departamenta vadītāja

3.4. Dace Ēbere - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Personāla vadītāja

3.5. Jānis Melbārdis - SIA "KULK" valdes loceklis

3.6. Hardijs Verbelis - Valsts vides dienesta Dienvidrietumu reģionālās vides pārvaldes direktors

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.

Informācija par personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - "Personas datu apstrādes paziņojums Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem)".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)