Laidiens: 28.03.2024., Nr. 63

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/63.AKK1

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina amata kandidātu atlasi uz SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa amata vietu

Valdes locekļa galvenie pienākumi:

1. Vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā.

2. Nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko un finanšu vadību.

3. Pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri ietilpst valdes kompetencē.

4. Nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes lēmumos un apstiprinātajās nozares attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.

Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām kompetencēm:

1. Stratēģiskais redzējums.

2. Lēmumu pieņemšana un atbildība.

3. Darbinieku motivēšana un attīstīšana.

4. Orientācija uz attīstību.

Valdes locekļa amata kandidātam izvirzāmās prasības:

1. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa amatā.

2. Vismaz triju gadu darba pieredze valdes locekļa amatā vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā.

2.1. par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:

2.1.1. vides pārvaldības uzņēmuma vadītājs vai to struktūrvienības vadītājs;

2.1.2. pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrības struktūrvienības vadītājs.

3. Pieredze Eiropas Savienības projektu realizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

4. Valsts valodas prasmes C1 līmenī un angļu valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.

5. Stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu.

6. Spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

7. Spēja motivēt un attīstīt darbiniekus.

8. Spēja orientēties uz attīstību.

9. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām.

10. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.

Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus un informāciju:

1. Motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam), kā arī apliecinājumu, ka:

1.1. nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai sodāmība par to ir noņemta vai dzēsta;

1.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību;

1.3. attiecibā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;

1.4. pēdējo 24 mēnešu laikā līdz pieteikumu iesniegšanas gala termiņa datumam publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras ietvaros nav bijusi politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona;

1.5. kandidāts ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.

2. Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV).

3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

4. Valsts valodas prasmes apliecība, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa 1.pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā).

5. Kandidāta sagatavoto stratēģisko redzējumu par SIA "Zemgales EKO" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4 formāta lapaspuses).

6. Citus dokumentus, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi (piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.).

7. Kandidāta kontaktinformācija (e-pasta adrese, tālruņa numurs).

Pieteikuma iesniegšanas kārtība:

Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu iesniedz:

1) elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu) uz e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv vai E-adresi;

2) slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam uz SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa amatu" Jelgavas valstspilsētas pašvaldībā, Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, šādos darba laikos: P. 9.00 -19.00, O., T., C. 8.00-17.00, P. 8.00-14.30.

Pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 2024. gada 19. aprīlis līdz plkst. 14.30.

Informācija:

SIA "Zemgales EKO" valdes locekļa mēneša atlīdzība par darbu valdē ir 3275 euro (pirms nodokļu nomaksas).

Nominācijas komisijas sastāvs:

1. Komisijas priekšsēdētāja - Līga Daugaviete, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības izpilddirektores vietniece;

2. Komisijas priekšsēdētāja vietniece - Iveta Potapova, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta vadītāja vietniece, Juridiskās nodaļas vadītāja;

3. Komisijas locekļi:

3.1. Jurijs Strods - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumu programmā;

3.2. Vilis Ļevčenoks - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Galvenais speciālists projektu īstenošanas jautājumos;

3.3. Sigita Beļaka - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Pašvaldības īpašumu departamenta vadītāja;

3.4. Dace Ēbere - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Personāla vadītāja;

3.5. Hardijs Verbelis - Dienvidrietumu reģionālās vides pārvaldes direktors.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.

Informācija par personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - "Personas datu apstrādes paziņojums Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2024/63.AKK2

Precizējot iepriekš publicēto

Rīgas Menedžmenta Koledža", reģ. Nr. 50203022521, precizē oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" 2024. gada 22. marta, laidiena Nr. 59, OP 2024/59.AKK2, paziņojumu.

Rīgas Menedžmenta Koledža", reģ. Nr.50203022521, izsludina atklātu konkursu uz LEKTORU / VIESLEKTORU amatiem šādiem studiju kursiem:

- Tūrisma pakalpojumu rezervēšanas sistēmas

- Ilgtspējīga un atbildīga tūrisma organizēšana

- Tūrisma pakalpojumu piedāvājuma izstrāde

- Starptautiskā tūrisma pakalpojumu plānošana

- Tūrisma pakalpojumu pārdošanas veicināšana

- Tūrisma uzņēmumu tirgvedība

- Klientu pieredzes vadība

- Tiesiskās normas un darba tiesības

- Lietišķā saskarsme un profesionālā ētika

- Lietišķās pētniecības metodes un statistikas pamati

Ievērojot nepieciešamību apgūt praktiskas iemaņas un zināšanas, profesionālo studiju programmu profila priekšmetos LEKTORA/VIESLEKTORA amatu var ieņemt persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs pietiekams praktiskā darba stāžs - vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs tūrisma vai viesmīlības nozarē, no kuriem vismaz divi gadi ir nostrādāti vadošā amatā un kas spēj patstāvīgi lasīt lekciju kursus, vadīt praktiskās nodarbības un seminārus, vadīt studējošo kvalifikācijas darbus, veikt pētniecības darbu.

Darba samaksa lektora amatam no EUR 10,00 līdz 12,50 bruto stundā atkarībā no pretendenta kvalifikācijas.

Jāiesniedz šādi dokumenti:

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus,

- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba - CV Europass formātā, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā, citus dokumentus, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumentus lūdzam iesūtīt elektroniski uz: info@managementcollege.eu līdz 20.04.2024.


OP 2024/63.AKK3

Rīgas Menedžmenta koledža", reģ. Nr.50203022521, izsludina atklātu konkursu uz DOCENTU / VIESDOCENTU amatiem šādiem studiju kursiem:

- Personālvadības pamati

- Tūrisma uzņēmumu tirgvedība

- Tūrisma produkta piedāvājuma izstrāde

- Starptautiskā tūrisma piegādes ķēdes

Ievērojot nepieciešamību apgūt praktiskas iemaņas un zināšanas, profesionālo studiju programmu profila priekšmetos DOCENTU / VIESDOCENTU amatu var ieņemt persona ar augstāko izglītību ar vai bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz septiņu gadu praktiskā darba stāžs. Akadēmiskā darba pieredze un vismaz trīs gadu pedagoģiskā darba pieredze, no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā. Sagatavoti studiju kursa (-u) metodiskie materiāli. Svešvalodu zināšanas un prasme pielietot tās akadēmiskajā un pētnieciskajā darbā. Vismaz trīs publicēti raksti pēdējo sešu gadu laikā. Uzstāšanās starptautiskās konferencēs (vismaz vienu reizi gadā). Līdzdalība projektos.

Darba samaksa lektora amatam no EUR 15,00 līdz 16,50 bruto/stundā atkarībā no pretendenta kvalifikācijas.

Jāiesniedz šādi dokumenti:

- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus,

- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba - CV Europass formātā, kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā, citus dokumentus, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumentus lūdzam iesūtīt elektroniski uz: info@managementcollege.eu līdz 20.04.2024.


OP 2024/63.AKK4

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Nacionālā opera un balets" valdes locekļu amatu (3 amatu vietas)

Valdes locekļu amatu (3 amata vietas) kandidātiem/-ēm nepieciešamās zināšanas, pieredze un kompetences:

Valdes loceklis (mākslinieciskajos jautājumos; nodrošina arī valdes priekšsēdētāja kompetenci) (1 amats):

Atbildības jomas: kultūras vadība un mākslinieciskā plānošana, īstenot māksliniecisko un kultūrizglītojošo darbību, nodrošināt līdzsvarotu operas un baleta žanra attīstību, kā arī plānot perspektīvo un sezonas repertuāru.

Obligātās prasības:

- nevainojama reputācija

akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību)

- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus Latvijas Nacionālajā operā un baletā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- brīvi pārvalda valsts valodu un vismaz 2 (divas) svešvalodas

- pieredze mākslinieciskās vadības un plānošanas jautājumos

- zināšanas un izpratne par kultūras nozari, īpaši par mūzikas un skatuves mākslu

- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību

- zināšanas un izpratne par māksliniecisko un kultūrizglītojošo darbību īstenošanu

- zināšanas un izpratne par operas un baleta žanra attīstību

- zināšanas un izpratne par repertuāra plānošanu

- zināšanas par laikmetīgās operas un mūzikas teātra procesiem, organizācijām un pārstāvjiem valsts un nevalstiskajā sektorā Latvijā, Baltijā un Eiropā.

Atbilstības prasības:

- atbilstība un piekrišana ievērot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. panta un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus, 8. un 8.1 pantā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā

- atbilstība un piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem

- ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā.

Valdes loceklis (administratīvajos jautājumos) (1 amats):

Atbildības jomas: administratīvā vadība, organizēt Nacionālās operas darbībai nepieciešamo tehnisko un tehnoloģisko nodrošinājumu, kā arī apsaimnieko tās īpašumā, valdījumā un lietošanā esošo mantu, organizē Nacionālās operas administratīvo darbību, tai skaitā cilvēkresursu un dokumentu pārvaldīšanu, statistisko datu apkopošanu un analīzi, nosaka Nacionālās operas struktūru, amatu sarakstu un darbinieku atalgojumu, ievērojot Latvijas Nacionālās operas un balets likuma 8.panta otrajā daļā noteikto.

Obligātās prasības:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību)

- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus Latvijas Nacionālajā operā un baletā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- brīvi pārvalda valsts valodu un vismaz 2 (divas) svešvalodas

- pieredze stratēģiskās vadības, korporatīvās pārvaldības vai administratīvās vadības jautājumos

- zināšanas un izpratne par kultūras nozari, īpaši par mūzikas un skatuves mākslu

- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību

- zināšanas un izpratne par iepirkuma procesiem

- zināšanas un izpratne par saimniecisko vadību

- zināšanas un izpratne par personāla vadību un krīžu (pārmaiņu) vadību

- zināšanas un izpratne par mārketinga vadību.

Atbilstības prasības:

- atbilstība un piekrišana ievērot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. panta un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus, 8. un 8.1 pantā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā

- atbilstība un piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem

- ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā.

Valdes loceklis (finanšu jautājumos) (1 amats):

Atbildības jomas: finanšu vadība, plānot finanšu un saimniecisko darbību atbilstoši Nacionālās operas budžetam, nodrošināt, lai Nacionālās operas finanšu līdzekļi, tai skaitā Nacionālajai operai piešķirtie valsts budžeta līdzekļi, tiktu izlietoti, bet Nacionālās operas manta izmantota likumīgi, ekonomiski un mērķtiecīgi.

Obligātās prasības:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību)

- vismaz 5 (piecu) gadu darba pieredze, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus Latvijas Nacionālajā operā un baletā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- brīvi pārvalda valsts valodu un vismaz 2 (divas) svešvalodas

- pieredze finanšu vadības, administratīvās vadības vai juridiskā atbalsta jautājumos

- zināšanas un izpratne par kultūras nozari, īpaši par mūzikas un skatuves mākslu

- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību

- zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem, uzņēmuma vadību, tostarp risku vadību, finanšu resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu

- zināšanas un izpratne par iepirkuma procesiem

- zināšanas un izpratne par mārketinga jomu.

Atbilstības prasības:

- atbilstība un piekrišana ievērot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6. panta un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus, 8. un 8.1 pantā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā

- atbilstība un piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem

- ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā.

Valdes locekļu amata pretendentiem tiks novērtētas Ministru kabineta noteikumos Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai" paredzētās kompetences, no kurām būtiskākās noteiktas:

- komandas vadīšana (būtiskā kompetence)

- stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence)

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- lēmumu pieņemšana un atbildība.

Konkursā nevar piedalīties personas, uz kurām attiecas Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtajā daļā noteiktie valdes locekļa amata pretendentiem izvirzītie nosacījumi, kas liedz ieņemt valdes locekļa amatu.

Pretendents var pieteikties tikai uz vienu valdes locekļa amatu.

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 26. aprīlim (ieskaitot) elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisku parakstu un satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz Kultūras ministrijas oficiālo elektronisko adresi (e-adresi): DEFAULT@90000042963 vai elektroniskā pasta adresi: vakances@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Nacionālā opera un balets" valdes locekļa amatu".

Pretendentiem/-ēm lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- pretendenta pieteikuma anketu, tostarp valdes locekļa amata pretendenta apliecinājumu un piekrišanu amata pretendenta pieteikumā un dzīves gājuma aprakstā norādīto datu apstrādei (pieejama Kultūras ministrijas tīmekļvietnē www.km.gov.lv sadaļā Vakances)

- parakstītu dzīves gājuma aprakstu (Curriculum Vitae) latviešu valodā (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv))

- izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)

- pretendenta izstrādātu Latvijas Nacionālās operas un baleta iepriekšējās darbības par pēdējiem 10 (desmit) gadiem izvērtējumu un turpmākās darbības attīstības piedāvājumu, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - 3 (trīs) līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas) (informācija par Latvijas Nacionālās operas un baleta darbību pieejama https://www.opera.lv/lv/par-mums/parskati-un-finansu-raditaji/darbibas-parskats/)

- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Mēneša atlīdzība (bruto): no 7047,00 līdz 7830,00 EUR (Saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 4. februāra noteikumu Nr. 63 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru").

Tālrunis uzziņām 25784750.

Kultūras ministrija informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi atklāta konkursa ietvaros. Pretendentu personas datu apstrādes pārzinis ir Kultūras ministrija.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)