Laidiens: 27.02.2024., Nr. 41

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/41.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties nodaļas un tajā nodarbināto darbu plānošanā, organizēšanā un uzraudzībā

- nodrošināt ārējos normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildi elektroenerģijas tirgus uzraudzības un attīstības, elektroenerģijas ražošanas uzsākšanas un jaunu elektroenerģijas ražošanas iekārtu ieviešanas vai ražošanas jaudu palielināšanas jomā

- nodrošināt valsts atbalsta mehānisma elektroenerģijas ražošanai no atjaunojamiem energoresursiem vai koģenerācijā nosacījumu uzraudzību, kontroli un atbalstu

- nodrošināt no valsts budžeta izmaksājamo kompensāciju par energoresursu cenu pieaugumu administrēšanu un pārbaudi

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām.

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā

- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā, administratīvā procesa iestādē pārzināšana

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, sākot no 2000 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu.

Aicinām tevi līdz š.g. 8.martam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/41.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas eksperta/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt uzraudzības darbības valsts atbalsta mehānismu, elektroenerģijas tirgus un elektroenerģijas ražošanas uzsākšanas, un attīstības jomā

- nodrošināt administratīvo lietu virzību, tai skaitā pieprasīt un izvērtēt nepieciešamo informāciju, sagatavot lēmumu projektus un veikt pieņemto lēmumu izpildes kontroli

- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos noteikto informāciju

- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt struktūrvienības tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām.

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā

- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, sākot no 1483 EUR līdz 2118 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 8. martam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas eksperta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/41.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes un ilgtspējas nodaļas eksperta/-es ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku un 1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja esi eksperts enerģētikā un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības energoefektivitātes uzraudzības funkciju izpildei

- nodrošināt normatīvajos aktos noteikto ilgtspējas un siltumnīcefekta gāzu emisiju ietaupījuma kritēriju atbilstības uzraudzību

- izstrādāt un uzturēt sistēmu enerģētikas jomas datu apkopošanai, analīzei un ziņojumu sagatavošanai

- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām, kā arī sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos noteikto informāciju.

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, sākot no 1500 EUR līdz 2118 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 8. martam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes un ilgtspējas nodaļas eksperta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/41.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Administratīvās nodaļas personāla speciālists/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- uzturēt personāla lietas un kārtot personāla lietvedību atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem, sagatavot personāla dokumentāciju nodošanai arhīvā

- līdzdarboties personāla vadības pakalpojumu nodrošināšanas procesā, gatavot atskaites un pārskatus, piedalīties apmācību plāna izstrādē un nodarbināto kvalifikācijas celšanas pasākumu organizēšanā, atvaļinājumu grafika sagatavošanā un prombūtņu administrēšanā

- veikt ikgadējo un pirms pieņemšanas darbā veicamo medicīnisko pārbaužu organizēšanu un administrēšanu, kā arī administrēt nodarbināto veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu

- veikt noslēgto iepirkumu līgumu, komandējumu, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā līgumu izpildes un līgumcenas atlikumu kontroli

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu personāla vadības jautājumos.

Sagaidām, ka tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personāla vadībā vai sociālajās zinībās, vai cita līdzvērtīga profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām personāla lietvedības, darba un valsts civildienesta attiecību jomā

- viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- vēlama pieredze un labas iemaņas darbā ar personāla vadības informācijas sistēmu Horizon

- darba tiesību un civildienesta reglamentējošos normatīvo aktu pārzināšana

- prasme sagatavot, noformēt un kārtot personāla lietvedības dokumentus atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)

- spēja strādāt intensīva darba režīmā, precīzi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās, teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes.

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu, sākot no 1200 EUR līdz 1471 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 8. martam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Administratīvās nodaļas personāla speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam.;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2024/41.AKK5

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā

NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA UZŅĒMUMU REĢISTRA UN MAKSĀTNESPĒJAS POLITIKAS NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- izstrādāt tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektus maksātnespējas jomā vai saistībā ar Uzņēmumu reģistra un sankciju jautājumiem

- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā attiecīgajā jomā

- sagatavot viedokli par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu institūciju izstrādātiem tiesību aktu projektiem nodaļas kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai pašvaldību iestādēm, kā arī sadarbības partneriem par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem.

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu vai tiesībaizsardzības iestāžu sistēmā

- zināšanas par tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un virzību

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

- analītiskā domāšana, iniciatīva, ētiskums un patstāvība.

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā un iespēju strādāt daļēji attālināti

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- elastīgu darba laiku

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot procesu, risku un kvalitātes vadības spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu nodaļas kompetencē esošo nozaru pilnveidošanā

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Ja vēlies saņemt detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67046134.

Piesakies līdz 11. martam un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036998.


OP 2024/41.AKK6

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā

EIROPAS SAVIENĪBAS TIESAS DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- izvērtēt ar Latvijas Republikas interešu pārstāvību tiesvedības procesos Eiropas Savienības Tiesā un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesā saistītus jautājumus un sadarbībā ar nozares ekspertiem sagatavot Latvijas Republikas interešu pozīcijas, izvērtēt un sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos un pārvaldes lēmumu projektiem atbilstoši departamenta kompetencei

- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības Tiesas un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesas rakstveida un mutvārdu procesos, sagatavot atbilžu projektus uz valsts institūciju un privātpersonu iesniegumiem atbilstoši kompetencei

- koordinēt un kontrolēt nozaru ministriju un ministrijas struktūrvienību darbu attiecībā uz Eiropas Savienības tiesību aktu pārņemšanu un ieviešanu.

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības tiesībām

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā, vēlama profesionālā pieredze Eiropas Savienības vai starptautiskajās tiesībās

- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un virzības procesu

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī franču valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Eiropas Savienības Tiesas departamenta direktora p.i. Tālr. uzziņām 67036963.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.


OP 2024/41.AKK7

Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina amata konkursu uz 3 zinātniskā asistenta vietām ar šādām prasībām pretendentiem:

- divas zinātniskā asistenta vietas darbam hidrobioloģijas jomā ar pieredzi jūras bentisko organismu taksonomisko analīžu veikšanā - dabaszinātņu maģistra grāds bioloģijā vai vides zinātnēs (vai ekvivalents), pieredze darbā bioloģijas laboratorijā. Pieredze paraugu ievākšanā un apstrādē jūras apstākļos tiks uzskatīta par priekšrocību. Mēneša atalgojums sākot ar EUR 1108,80 pirms nodokļu nomaksas

- zinātniskā asistenta vieta darbam jūras vides pētījumu jomā - dabaszinātņu maģistra grāds bioloģijā, ķīmijā vai vides zinātnēs (vai ekvivalents), pieredze darbā ar mikroplastmasas analīžu metodēm, kā arī pieredze datu apstrādē. Pieredze paraugu ievākšanā un apstrādē jūras apstākļos tiks uzskatīta par priekšrocību. Mēneša atalgojums sākot ar EUR 1108,80 pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikšanās termiņš - 30 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentiem jāiesniedz CV, izglītību apliecinoši dokumenti, ja iespējams - pieredzi apliecinoši dokumenti. Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem lūdzu sūtīt gunita.krumina@lhei.lv vai pa pastu uz adresi - Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Voleru iela 4, Rīga LV-1007, kontakttālr. 67601995.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei un uzglabāšanai Latvijas Hidroekoloģijas institūta lietvedībā saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)