Laidiens: 27.02.2024., Nr. 41
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/41.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas
vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa amatu (1 amata vieta
uz nenoteiktu laiku)
Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties nodaļas un tajā nodarbināto darbu plānošanā, organizēšanā un
uzraudzībā
- nodrošināt ārējos normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildi
elektroenerģijas tirgus uzraudzības un attīstības, elektroenerģijas ražošanas
uzsākšanas un jaunu elektroenerģijas ražošanas iekārtu ieviešanas vai ražošanas
jaudu palielināšanas jomā
- nodrošināt valsts atbalsta mehānisma elektroenerģijas ražošanai no
atjaunojamiem energoresursiem vai koģenerācijā nosacījumu uzraudzību, kontroli
un atbalstu
- nodrošināt no valsts budžeta izmaksājamo kompensāciju par energoresursu
cenu pieaugumu administrēšanu un pārbaudi
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, nodrošināt nodaļas tiesību un
interešu pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām
un juridiskām personām.
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā, administratīvā
procesa iestādē pārzināšana
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, sākot no 2000 EUR līdz 2645 EUR pirms nodokļu nomaksas
(piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu.
Aicinām tevi līdz š.g. 8.martam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Enerģētikas un energoefektivitātes
departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/41.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas
eksperta/-es ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi enerģētikas nozares eksperts un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt uzraudzības darbības valsts atbalsta mehānismu, elektroenerģijas
tirgus un elektroenerģijas ražošanas uzsākšanas, un attīstības jomā
- nodrošināt administratīvo lietu virzību, tai skaitā pieprasīt un izvērtēt
nepieciešamo informāciju, sagatavot lēmumu projektus un veikt pieņemto lēmumu
izpildes kontroli
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt struktūrvienības tiesību un interešu
pārstāvību valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un
juridiskām personām.
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē,
vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- vēlama praktiskā pieredze enerģētikas jomā
- pieredze ar nozari saistīto normatīvo aktu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, sākot no 1483 EUR līdz 2118 EUR pirms nodokļu nomaksas
(piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 8. martam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Enerģētikas un energoefektivitātes
departamenta Enerģētikas attīstības nodaļas eksperta/-es amata konkursam",
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/41.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Enerģētikas un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes un
ilgtspējas nodaļas eksperta/-es ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku
un 1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Ja esi eksperts enerģētikā un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības energoefektivitātes uzraudzības
funkciju izpildei
- nodrošināt normatīvajos aktos noteikto ilgtspējas un siltumnīcefekta gāzu
emisiju ietaupījuma kritēriju atbilstības uzraudzību
- izstrādāt un uzturēt sistēmu enerģētikas jomas datu apkopošanai, analīzei
un ziņojumu sagatavošanai
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību
valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām, kā arī sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē
normatīvajos aktos noteikto informāciju.
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu
pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, sākot no 1500 EUR līdz 2118 EUR pirms nodokļu nomaksas
(piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 8. martam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Enerģētikas un energoefektivitātes
departamenta Energoefektivitātes un ilgtspējas nodaļas eksperta/-es amata
konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/41.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Administratīvās nodaļas personāla speciālists/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt personāla lietas un kārtot personāla lietvedību atbilstoši spēkā
esošiem normatīvajiem aktiem, sagatavot personāla dokumentāciju nodošanai
arhīvā
- līdzdarboties personāla vadības pakalpojumu nodrošināšanas procesā,
gatavot atskaites un pārskatus, piedalīties apmācību plāna izstrādē un
nodarbināto kvalifikācijas celšanas pasākumu organizēšanā, atvaļinājumu grafika
sagatavošanā un prombūtņu administrēšanā
- veikt ikgadējo un pirms pieņemšanas darbā veicamo medicīnisko pārbaužu
organizēšanu un administrēšanu, kā arī administrēt nodarbināto veselības un
nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- veikt noslēgto iepirkumu līgumu, komandējumu, darba aizsardzības un
ugunsdrošības jomā līgumu izpildes un līgumcenas atlikumu kontroli
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu personāla vadības jautājumos.
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personāla vadībā vai
sociālajās zinībās, vai cita līdzvērtīga profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar zināšanām personāla lietvedības, darba un valsts civildienesta
attiecību jomā
- viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- vēlama pieredze un labas iemaņas darbā ar personāla vadības informācijas
sistēmu Horizon
- darba tiesību un civildienesta reglamentējošos normatīvo aktu pārzināšana
- prasme sagatavot, noformēt un kārtot personāla lietvedības dokumentus
atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)
- spēja strādāt intensīva darba režīmā, precīzi izpildot uzdotos uzdevumus,
augsta noturība stresa situācijās, teicamas MS Office programmatūras lietošanas
prasmes.
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu, sākot no 1200 EUR līdz 1471 EUR pirms nodokļu nomaksas
(piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 8. martam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Administratīvās nodaļas personāla
speciālista/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam.;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2024/41.AKK5
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā
NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA UZŅĒMUMU REĢISTRA UN MAKSĀTNESPĒJAS
POLITIKAS NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- izstrādāt tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektus maksātnespējas jomā vai saistībā ar Uzņēmumu reģistra un
sankciju jautājumiem
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā
attiecīgajā jomā
- sagatavot viedokli par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu
institūciju izstrādātiem tiesību aktu projektiem nodaļas kompetences ietvaros
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas
struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai
pašvaldību iestādēm, kā arī sadarbības partneriem par nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem.
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu vai tiesībaizsardzības
iestāžu sistēmā
- zināšanas par tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un
virzību
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
- analītiskā domāšana, iniciatīva, ētiskums un patstāvība.
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā un iespēju strādāt daļēji attālināti
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- elastīgu darba laiku
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot procesu, risku un kvalitātes vadības spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu nodaļas kompetencē esošo nozaru pilnveidošanā
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Ja vēlies saņemt detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem,
lūgums sazināties ar departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67046134.
Piesakies līdz 11. martam un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036998.
OP 2024/41.AKK6
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā
EIROPAS SAVIENĪBAS TIESAS DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- izvērtēt ar Latvijas Republikas interešu pārstāvību tiesvedības procesos
Eiropas Savienības Tiesā un Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesā
saistītus jautājumus un sadarbībā ar nozares ekspertiem sagatavot Latvijas
Republikas interešu pozīcijas, izvērtēt un sagatavot atzinumu projektus un
viedokļu projektus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem,
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju,
instrukciju, nostāju Eiropas Savienības jautājumos un pārvaldes lēmumu
projektiem atbilstoši departamenta kompetencei
- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības Tiesas un
Eiropas Brīvās tirdzniecības asociācijas tiesas rakstveida un mutvārdu
procesos, sagatavot atbilžu projektus uz valsts institūciju un privātpersonu
iesniegumiem atbilstoši kompetencei
- koordinēt un kontrolēt nozaru ministriju un ministrijas struktūrvienību
darbu attiecībā uz Eiropas Savienības tiesību aktu pārņemšanu un ieviešanu.
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības tiesībām
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā, vēlama
profesionālā pieredze Eiropas Savienības vai starptautiskajās tiesībās
- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un virzības procesu
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī franču valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Eiropas Savienībā un citās
starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Eiropas Savienības Tiesas departamenta direktora p.i. Tālr. uzziņām 67036963.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un pieteikuma dokumentus
(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67036722.
OP 2024/41.AKK7
Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina
amata konkursu uz 3 zinātniskā asistenta vietām ar šādām prasībām
pretendentiem:
- divas zinātniskā asistenta vietas darbam hidrobioloģijas jomā ar
pieredzi jūras bentisko organismu taksonomisko
analīžu veikšanā - dabaszinātņu maģistra grāds bioloģijā vai vides zinātnēs
(vai ekvivalents), pieredze darbā bioloģijas laboratorijā. Pieredze paraugu
ievākšanā un apstrādē jūras apstākļos tiks uzskatīta par priekšrocību. Mēneša
atalgojums sākot ar EUR 1108,80 pirms nodokļu nomaksas
- zinātniskā asistenta vieta darbam jūras vides pētījumu jomā -
dabaszinātņu maģistra grāds bioloģijā, ķīmijā vai vides zinātnēs (vai
ekvivalents), pieredze darbā ar mikroplastmasas
analīžu metodēm, kā arī pieredze datu apstrādē. Pieredze paraugu ievākšanā un
apstrādē jūras apstākļos tiks uzskatīta par priekšrocību. Mēneša atalgojums
sākot ar EUR 1108,80 pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikšanās termiņš - 30 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentiem jāiesniedz CV, izglītību apliecinoši dokumenti, ja iespējams -
pieredzi apliecinoši dokumenti. Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem
dokumentiem lūdzu sūtīt gunita.krumina@lhei.lv vai pa pastu uz adresi -
Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Voleru iela 4, Rīga LV-1007, kontakttālr. 67601995.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei un
uzglabāšanai Latvijas Hidroekoloģijas institūta
lietvedībā saskaņā ar normatīvajiem aktiem. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.