Laidiens: 13.02.2024., Nr. 31

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/31.AKK1

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas jurista amatu

Ja tevī ir daudz enerģijas un vēlme pieņemt jaunus izaicinājumus, lai sevi pilnveidotu un savas zināšanas un pieredzi izmantotu kopīgu mērķu sasniegšanā, pievienojies Ekonomikas ministrijas komandai!

Tavs darbs būs saistīts ar ministrijas un tās padotības iestāžu funkciju izpildes tiesisko nodrošinājumu, sadarbībā ar ministrijas un citu valsts pārvaldes un pašvaldību institūciju kolēģiem.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz trīs gadu atbilstoša profesionālā darba pieredze (vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē)

- zināšanas administratīvajā procesā iestādē un tiesā, Eiropas Savienības normatīvo aktu piemērošanā un normatīvo aktu izstrādē

- teicamas latviešu valodas prasmes

- vēlamas labas angļu valodas prasmes

- labas komunikācijas prasmes, analītiskās spējas un neatlaidība

- precizitāte un labas organizatoriskās prasmes

- prasme strādāt komandā

- prasmes datortehnikas izmantošanai darba procesā

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru un Microsoft Office 365 rīkiem

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt un sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un padotības iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem un citiem juridiska rakstura dokumentiem

- izskatīt un saskaņot citu ministrijas struktūrvienību izstrādātos tiesību aktu projektus, plānošanas dokumentu projektus un citus juridiska rakstura dokumentus

- sagatavot atzinumus par citu ministriju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem

- izskatīt iesniegumus par apstrīdētiem padotības iestāžu administratīviem aktiem un sagatavot lēmumu projektus

- sagatavot ar tiesvedībām saistītus dokumentus un pārstāvēt ministriju administratīvajās tiesās

Pievienojoties mūsu komandai tu iegūsi:

- interesantu, atbildīgu, dinamisku un izaicinājumiem bagātu darbu

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- mēnešalgu 1900 euro (pēc pārbaudes laika pieaugums līdz 12%)

- iespēju daļēji strādāt attālināti

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai iesniedzot Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, e-pasts: pasts@em.gov.lv, https://www.em.gov.lv/lv/privatuma-politika.


OP 2024/31.AKK2

Latvijas Republikas Saeima paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Protokola nodaļas konsultants (-te)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- vismaz vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar profesionālo apmācību kursu amata kompetences jomā. Periodiska kvalifikācijas paaugstināšana amata kompetences jomās

- vismaz divu gadu darba pieredze viesu apkalpošanas jomā

- vismaz vienas svešvalodas (vēlams angļu) prasme vismaz B1 valodas prasmes līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas

- labas datorprasmes (MS Office, e-pasts, darbam nepieciešamās datu bāzes, interneta pārlūkprogrammas), prasmes darbā ar rīcībā esošo tehniku un informācijas avotiem

- teicamas zināšanas amata kompetences jomā, tostarp protokola jautājumu pārzināšana un lietišķās etiķetes pamatprasību un normu pārzināšana

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas (tostarp personu datu) aizsardzības prasībām

- zināšanas par tirgus izpētes un publiskā iepirkuma normatīvo regulējumu, prasme to piemērot

- spēja ātri apgūt jaunu informāciju, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- organizatora un komunikācijas prasmes, tostarp lietišķās komunikācijas prasmes augstākajā līmenī

- spēja strādāt komandā, prasme noteikt prioritātes, plānot un organizēt savu darbu, patstāvīgi analizēt situācijas un pieņemt ar pienākumu izpildi saistītus lēmumus.

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt viesu apkalpošanu Saeimā ienākošo vizīšu un pasākumu laikā, tostarp sekot līdzi Saeimas plānoto pasākumu grafikam un savlaicīgi piesaistīt nepieciešamos papildu resursus viesu apkalpošanas nodrošināšanai, kā arī apkalpot viesus saskaņā ar pasākuma programmā un scenārijā noteikto

- nodrošināt ārvalstu amatpersonu un viesu tikšanos ar Saeimas amatpersonām, sagatavojot telpas viesu apkalpošanai, klāt galdus un apkalpot viesus visaugstākajā līmenī, ievērojot protokola kārtību

- veikt nepieciešamos darbus, lai visaugstākajā līmenī nodrošinātu oficiālo amatpersonu, ārvalstu delegāciju un citu viesu uzņemšanu, izmitināšanu un apkalpošanu Saeimas reprezentācijas ēkās Jūrmalā

- amata kompetences ietvaros piedalīties pasākumu organizēšanai nepieciešamo resursu un izmaksu plānošanā, tostarp attiecīgas dokumentācijas sagatavošanā un tirgus izpētē

- konsultēt un sniegt nepieciešamo atbalstu viesu apkalpošanas jautājumos

- nodrošināt teicamu sadarbību ar publisko personu institūcijām un privātpersonām amata kompetences ietveros

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1025 EUR līdz 1471 EUR), ņemot vērā profesionālo kvalifikāciju

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un papildu normatīvajos aktos noteiktie motivācijas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā1), nenorādot sensitīva rakstura informāciju

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildu - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2024. gada 22. februārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Protokola nodaļas konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) pa e-pastu: saeima@saeima.lv vai, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/

____________________________________________________

1 https://europass.cedefop.europa.eu/lv/documents/Curriculum-vitae/templates-instructions


OP 2024/31.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja pārzini efektīvu finanšu līdzekļu plānošanu un izlietojuma uzraudzību un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt un nodrošināt budžeta plānošanas procesu un finanšu līdzekļu sadales un izlietojuma kontroli, kā arī to analīzi

- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi, apstiprināšanu un ekonomiskās klasifikācijas koda norādīšanu uz tiem

- sagatavot pārskatus par valsts nodevu iekasēšanu

- nodrošināt budžetā saņemto subsīdiju administrēšanu, uzlikto piespiedu un soda naudu uzskaiti un kontroli

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu finanšu analīzes un plānošanas jautājumos

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā, komerczinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz trīs gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā

- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze finanšu vadībā, budžeta plānošanā un kontrolē

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu, sākot no 1500 EUR līdz 2118 EUR pirms nodokļu nomaksas (piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 22. februārim nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa/-es konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)