Laidiens: 13.02.2024., Nr. 31
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/31.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas jurista amatu
Ja tevī ir daudz enerģijas un vēlme pieņemt jaunus izaicinājumus, lai sevi
pilnveidotu un savas zināšanas un pieredzi izmantotu kopīgu mērķu sasniegšanā,
pievienojies Ekonomikas ministrijas komandai!
Tavs darbs būs saistīts ar ministrijas un tās padotības iestāžu funkciju
izpildes tiesisko nodrošinājumu, sadarbībā ar ministrijas un citu valsts
pārvaldes un pašvaldību institūciju kolēģiem.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz trīs gadu atbilstoša profesionālā darba pieredze (vēlama pieredze
darbā valsts pārvaldes iestādē)
- zināšanas administratīvajā procesā iestādē un tiesā, Eiropas Savienības
normatīvo aktu piemērošanā un normatīvo aktu izstrādē
- teicamas latviešu valodas prasmes
- vēlamas labas angļu valodas prasmes
- labas komunikācijas prasmes, analītiskās spējas un neatlaidība
- precizitāte un labas organizatoriskās prasmes
- prasme strādāt komandā
- prasmes datortehnikas izmantošanai darba procesā
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru un Microsoft
Office 365 rīkiem
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt un sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un
padotības iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem un citiem juridiska
rakstura dokumentiem
- izskatīt un saskaņot citu ministrijas struktūrvienību izstrādātos tiesību
aktu projektus, plānošanas dokumentu projektus un citus juridiska rakstura
dokumentus
- sagatavot atzinumus par citu ministriju sagatavotajiem tiesību aktu
projektiem
- izskatīt iesniegumus par apstrīdētiem padotības iestāžu administratīviem
aktiem un sagatavot lēmumu projektus
- sagatavot ar tiesvedībām saistītus dokumentus un pārstāvēt ministriju
administratīvajās tiesās
Pievienojoties mūsu komandai tu iegūsi:
- interesantu, atbildīgu, dinamisku un izaicinājumiem bagātu darbu
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības nozarē
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- mēnešalgu 1900 euro (pēc pārbaudes laika pieaugums līdz 12%)
- iespēju daļēji strādāt attālināti
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas, nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai iesniedzot Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, e-pasts: pasts@em.gov.lv,
https://www.em.gov.lv/lv/privatuma-politika.
OP 2024/31.AKK2
Latvijas Republikas Saeima paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas
Protokola nodaļas konsultants (-te)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- vismaz vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar profesionālo
apmācību kursu amata kompetences jomā. Periodiska kvalifikācijas paaugstināšana
amata kompetences jomās
- vismaz divu gadu darba pieredze viesu apkalpošanas jomā
- vismaz vienas svešvalodas (vēlams angļu) prasme vismaz B1 valodas prasmes
līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu
apguves līmeņiem)
- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas
- labas datorprasmes (MS Office, e-pasts, darbam nepieciešamās datu bāzes,
interneta pārlūkprogrammas), prasmes darbā ar rīcībā esošo tehniku un
informācijas avotiem
- teicamas zināšanas amata kompetences jomā, tostarp protokola jautājumu
pārzināšana un lietišķās etiķetes pamatprasību un normu pārzināšana
- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas (tostarp personu datu)
aizsardzības prasībām
- zināšanas par tirgus izpētes un publiskā iepirkuma normatīvo regulējumu,
prasme to piemērot
- spēja ātri apgūt jaunu informāciju, augsta atbildības izjūta un
precizitāte
- organizatora un komunikācijas prasmes, tostarp lietišķās komunikācijas
prasmes augstākajā līmenī
- spēja strādāt komandā, prasme noteikt prioritātes, plānot un organizēt
savu darbu, patstāvīgi analizēt situācijas un pieņemt ar pienākumu izpildi
saistītus lēmumus.
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt viesu apkalpošanu Saeimā ienākošo vizīšu un pasākumu laikā,
tostarp sekot līdzi Saeimas plānoto pasākumu grafikam un savlaicīgi piesaistīt
nepieciešamos papildu resursus viesu apkalpošanas nodrošināšanai, kā arī
apkalpot viesus saskaņā ar pasākuma programmā un scenārijā noteikto
- nodrošināt ārvalstu amatpersonu un viesu tikšanos ar Saeimas amatpersonām,
sagatavojot telpas viesu apkalpošanai, klāt galdus un apkalpot viesus
visaugstākajā līmenī, ievērojot protokola kārtību
- veikt nepieciešamos darbus, lai visaugstākajā līmenī nodrošinātu oficiālo
amatpersonu, ārvalstu delegāciju un citu viesu uzņemšanu, izmitināšanu un
apkalpošanu Saeimas reprezentācijas ēkās Jūrmalā
- amata kompetences ietvaros piedalīties pasākumu organizēšanai nepieciešamo
resursu un izmaksu plānošanā, tostarp attiecīgas dokumentācijas sagatavošanā un
tirgus izpētē
- konsultēt un sniegt nepieciešamo atbalstu viesu apkalpošanas jautājumos
- nodrošināt teicamu sadarbību ar publisko personu institūcijām un
privātpersonām amata kompetences ietveros
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (plānotais atalgojums diapazonā (bruto) no 1025 EUR
līdz 1471 EUR), ņemot vērā profesionālo kvalifikāciju
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un papildu normatīvajos
aktos noteiktie motivācijas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā
un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā1), nenorādot sensitīva
rakstura informāciju
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildu - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2024. gada 22. februārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt
pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Protokola nodaļas konsultants", vai iesniegt
elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) pa e-pastu: saeima@saeima.lv vai, izmantojot Valsts
pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas
e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/
____________________________________________________
1 https://europass.cedefop.europa.eu/lv/documents/Curriculum-vitae/templates-instructions
OP 2024/31.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa/-es
ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini efektīvu finanšu līdzekļu plānošanu un izlietojuma uzraudzību un
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt un nodrošināt budžeta plānošanas procesu un finanšu līdzekļu
sadales un izlietojuma kontroli, kā arī to analīzi
- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi, apstiprināšanu un
ekonomiskās klasifikācijas koda norādīšanu uz tiem
- sagatavot pārskatus par valsts nodevu iekasēšanu
- nodrošināt budžetā saņemto subsīdiju administrēšanu, uzlikto piespiedu un
soda naudu uzskaiti un kontroli
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu finanšu analīzes un plānošanas
jautājumos
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā,
komerczinībās vai līdzvērtīgi
- vismaz trīs gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze finanšu vadībā, budžeta
plānošanā un kontrolē
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu, sākot no 1500 EUR līdz 2118 EUR pirms nodokļu nomaksas
(piemērojot koeficientu 0,9 pārbaudes laikā)
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 22. februārim nosūtīt uz e-pasta adresi
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi: "Plānošanas, analīzes un iekšējās
kontroles nodaļas finanšu analītiķa/-es konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par
valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra ielā 157,
Rīgā, LV-1013.