Laidiens: 16.01.2024., Nr. 11

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2024/11.AKK1

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

profesors - zinātņu nozarē "Ekonomikka un uzņēmējdarbība" (5.2), Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta

Darba algas likme - no 20 eiro par vienu akadēmisko stundu.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas ielā 62, 406. kabinetā, vai elektroniski, rakstot uz jelena.titko@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis."


OP 2024/11.AKK2

Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" direktora (-es) amatu (darba līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (pieciem gadiem))

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" sekmīgu darbību

- attīstīt Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" zinātniski pētniecisko darbību

- nodrošināt administratīvo, infrastruktūras un saimniecisko funkciju īstenošanu

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- doktora grāds: dabaszinātnēs (t.sk. matemātikā), vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās, vai ekonomikā un uzņēmējdarbībā

- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā pēdējo desmit gadu laikā

- darba pieredze zinātnisko projektu izstrādāšanā, koordinēšanā un/vai vadībā

- vēlama starptautiskā darba un sadarbības pieredze ar līdzīga profila institūcijām ārvalstīs

- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu piesaistīšanā un apguvē

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām

- angļu valodas prasmes rakstos un mutvārdos vismaz B2 līmenī

- pieredzējuša datora lietotāja prasmes (MS Office), kā arī prasmes darbā ar biroja tehniku

- izpratne par administratīvo, infrastruktūras un saimniecisko funkciju īstenošanu

Ventspils Augstskola piedāvā:

- interesantu un dinamisku darba vidi

- izaugsmes iespējas

- stabilu darba samaksu

- sociālās garantijas

Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī Ministru kabineta 2022. gada 26. aprīļa noteikumiem Nr. 262 "Valsts un pašvaldību institūciju amatu katalogs, amatu klasifikācijas un amata apraksta izstrādāšanas kārtība", izvērtējot konkrētās personas individuālo kvalifikāciju un prasmes.

Darba līguma nosacījumi

Termiņš

Uz noteiktu laiku - ievēlēšanas termiņu 5 gadiem

Darba laiks

40 darba stundas darba nedēļā

Mēneša darba alga par 40 darba stundām darba nedēļā pirms nodokļu nomaksas

Sākot no 2800,00 EUR

Darba tiesisko attiecību sākums

Pēc vienošanās

Iesniedzamie dokumenti:

- pretendenta apliecinātas dokumentu kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamo zinātnisko grādu (uzrādot oriģinālu);

- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publikāciju saraksts, pēc "EUROPASS" (Curriculum Vitae) veidlapas parauga, kā arī citi dokumenti, ko pretendents vēlas iesniegt, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

- ja nepieciešams, saskaņā ar Valsts valodas likumu valsts valodas prasmi apliecinošs dokuments;

- savas darbības koncepcija Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" direktora amatam.

Dokumenti iesniedzami līdz 2024.gada 13.februārim ieskaitot, sūtot elektroniski uz e-pasta adresi personals@venta.lv vai ierodoties personīgi darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no plkst. 13.00 līdz 17.00 Ventspils Augstskolas Personāldaļā, C 202. kabinetā 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī. Uzziņas pa tālr. 63628303 vai sazinoties elektroniski ar Ventspils Augstskolas rektoru Andri Vaivadu, sūtot e-pastu uz andris.vaivads@venta.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.


OP 2024/11.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām komandā CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTU ierēdņu amatos

Mēs tev uzticēsim civiltiesību, komerctiesību, civilprocesa vai starptautisko privāttiesību jomā:

- analizēt un vērtēt likumu un citu tiesību aktu regulējuma problēmas

- izstrādāt izmaiņas un pilnveidot likumu vai citu tiesību aktu regulējumu

- gatavot atbildes iestādēm un personām

- izvērtēt citu institūciju izstrādātus likumprojektus vai citus tiesību aktu projektus

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- labas zināšanas civiltiesībās, komerctiesībās, civilprocesā vai starptautiskajās privāttiesībās

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt daļēji attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā, Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Civiltiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036941.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036998.


OP 2024/11.AKK4

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz DABAS AIZSARDZĪBAS PĀRVALDES ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē, vadības zinātnē, vides vai dabas zinātņu jomā (vēlams maģistra grāds kādā no minētajām jomām)

- vismaz triju gadu pieredze organizācijas vadītāja (tai skaitā valdes vai padomes locekļa amatā) vai citā vadošā amatā ar vismaz 20 padotajiem darbiniekiem (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- pieredze darbā ar starptautiskajiem, Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu finansētiem projektiem, tai skaitā pieredze projektu īstenošanā un papildu finansējuma piesaistē

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- izpratne par dabas aizsardzības politikas realizēšanu Latvijā, tai skaitā par Latvijas īpaši aizsargājamo dabas teritoriju apsaimniekošanu un pārvaldīšanu, kā arī sugu un biotopu aizsardzību

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija.

Piedāvājam:

- iespēju ar savu aizrautību un uzņēmību iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu

- interesantu, atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- mēnešalgu no 4300 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja..1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Dabas aizsardzības pārvaldes galvenajiem stratēģiskajiem mērķiem un attīstības iespējām.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

Pretendentiem līdz 2024. gada 14. februārim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Dabas aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Dabas aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja.

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

_______________________________________________________

1 Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)