Laidiens: 16.01.2024., Nr. 11
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2024/11.AKK1
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ.
Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata
vietām:
profesors - zinātņu nozarē
"Ekonomikka un uzņēmējdarbība" (5.2),
Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta
Darba algas likme - no 20 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas ielā
62, 406. kabinetā, vai elektroniski, rakstot uz jelena.titko@eka.edu.lv.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis."
OP 2024/11.AKK2
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas
Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas
centrs" direktora (-es) amatu (darba līgums uz noteiktu laiku -
ievēlēšanas laiku (pieciem gadiem))
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais
radioastronomijas centrs" sekmīgu darbību
- attīstīt Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais
radioastronomijas centrs" zinātniski pētniecisko darbību
- nodrošināt administratīvo, infrastruktūras un saimniecisko funkciju
īstenošanu
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- doktora grāds: dabaszinātnēs (t.sk. matemātikā), vai inženierzinātnēs un
tehnoloģijās, vai ekonomikā un uzņēmējdarbībā
- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā pēdējo desmit gadu
laikā
- darba pieredze zinātnisko projektu izstrādāšanā, koordinēšanā un/vai
vadībā
- vēlama starptautiskā darba un sadarbības pieredze ar līdzīga profila
institūcijām ārvalstīs
- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu piesaistīšanā
un apguvē
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām
- angļu valodas prasmes rakstos un mutvārdos vismaz B2 līmenī
- pieredzējuša datora lietotāja prasmes (MS Office), kā arī prasmes darbā ar
biroja tehniku
- izpratne par administratīvo, infrastruktūras un saimniecisko funkciju
īstenošanu
Ventspils Augstskola piedāvā:
- interesantu un dinamisku darba vidi
- izaugsmes iespējas
- stabilu darba samaksu
- sociālās garantijas
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda plānota saskaņā ar Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu, kā arī
Ministru kabineta 2022. gada 26. aprīļa noteikumiem Nr. 262 "Valsts un
pašvaldību institūciju amatu katalogs, amatu klasifikācijas un amata apraksta
izstrādāšanas kārtība", izvērtējot konkrētās personas individuālo
kvalifikāciju un prasmes.
Darba līguma nosacījumi
|
Termiņš
|
Uz noteiktu laiku -
ievēlēšanas termiņu 5 gadiem
|
Darba laiks
|
40 darba stundas darba
nedēļā
|
Mēneša darba alga par 40
darba stundām darba nedēļā pirms nodokļu nomaksas
|
Sākot no 2800,00 EUR
|
Darba tiesisko attiecību
sākums
|
Pēc vienošanās
|
Iesniedzamie dokumenti:
- pretendenta apliecinātas dokumentu kopijas, kas apliecina atbilstošajam
amatam nepieciešamo zinātnisko grādu (uzrādot oriģinālu);
- amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta
arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze,
publikāciju saraksts, pēc "EUROPASS" (Curriculum Vitae) veidlapas
parauga, kā arī citi dokumenti, ko pretendents vēlas iesniegt, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
- ja nepieciešams, saskaņā ar Valsts valodas likumu valsts valodas prasmi
apliecinošs dokuments;
- savas darbības koncepcija Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūta
"Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" direktora
amatam.
Dokumenti iesniedzami līdz 2024.gada 13.februārim ieskaitot, sūtot
elektroniski uz e-pasta adresi personals@venta.lv vai ierodoties personīgi
darba dienās no plkst. 8.30 līdz 12.00 un no plkst. 13.00 līdz 17.00 Ventspils
Augstskolas Personāldaļā, C 202. kabinetā 2.stāvā, Inženieru ielā 101,
Ventspilī. Uzziņas pa tālr. 63628303 vai sazinoties elektroniski ar Ventspils
Augstskolas rektoru Andri Vaivadu, sūtot e-pastu uz andris.vaivads@venta.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.
OP 2024/11.AKK3
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
10 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām komandā CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTU ierēdņu amatos
Mēs tev uzticēsim civiltiesību, komerctiesību, civilprocesa vai
starptautisko privāttiesību jomā:
- analizēt un vērtēt likumu un citu tiesību aktu regulējuma problēmas
- izstrādāt izmaiņas un pilnveidot likumu vai citu tiesību aktu regulējumu
- gatavot atbildes iestādēm un personām
- izvērtēt citu institūciju izstrādātus likumprojektus vai citus tiesību
aktu projektus
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- labas zināšanas civiltiesībās, komerctiesībās, civilprocesā vai
starptautiskajās privāttiesībās
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt daļēji attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā,
Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar
sadarbības partneriem
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Civiltiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036941.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un Pieteikuma
dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036998.
OP 2024/11.AKK4
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz DABAS AIZSARDZĪBAS PĀRVALDES
ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams tiesību zinātnē, vadības zinātnē, vides vai dabas zinātņu jomā (vēlams
maģistra grāds kādā no minētajām jomām)
- vismaz triju gadu pieredze organizācijas vadītāja (tai skaitā valdes vai
padomes locekļa amatā) vai citā vadošā amatā ar vismaz 20 padotajiem
darbiniekiem (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- pieredze darbā ar starptautiskajiem, Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu finansētiem projektiem, tai skaitā pieredze projektu īstenošanā
un papildu finansējuma piesaistē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- izpratne par dabas aizsardzības politikas realizēšanu Latvijā, tai skaitā
par Latvijas īpaši aizsargājamo dabas teritoriju apsaimniekošanu un
pārvaldīšanu, kā arī sugu un biotopu aizsardzību
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem,
administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un
prezentācijas prasmes
- nevainojama reputācija.
Piedāvājam:
- iespēju ar savu aizrautību un uzņēmību iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt
labāko iespējamo rezultātu
- interesantu, atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un
patstāvīga lēmumu pieņemšana
- mēnešalgu no 4300 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās
garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu
atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos
augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja..1 Pretendentu atlase tiek veikta
saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija
noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju,
Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases
kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs
jāprezentē arī savs redzējums par Dabas aizsardzības pārvaldes galvenajiem
stratēģiskajiem mērķiem un attīstības iespējām.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana, darbinieku
motivēšana un attīstīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
Pretendentiem līdz 2024. gada 14. februārim lūdzam iesniegt Valsts
kancelejā šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Dabas
aizsardzības pārvaldes ģenerāldirektora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta
informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām prasībām (vēlams
atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē
www.europass.lv).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi
konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Dabas aizsardzības
pārvaldes ģenerāldirektora amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja
(Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja.
Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).
_______________________________________________________
1 Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf