Laidiens: 15.05.2023., Nr. 91

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/91.AKK1

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu

- uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

Ekonomika un uzņēmējdarbība; Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

Prasības kandidātiem/-ēm:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasmes (Word, Excel, Power Point u.c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae Europass formātā) latviešu un angļu valodās

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- attiecīgajam amatam aizpildīta kritēriju tabula

- attiecīgajam amatam aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

RISEBA piedāvā atalgojumu (bruto) atbilstoši kvalifikācijas kategorijai, sākot no 14,50 eiro par vienu akadēmisko stundu.

Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt elektroniski uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam"). Kontakttālrunis 25619757.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, informējam, ka jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu jūsu piemērotību amatam. Piesakoties izsludinātajam amatam, jūs apliecināt, ka iepazināties ar Amata kandidātu personas datu apstrādes noteikumiem, kas atrodas šeit: http://doc.riseba.lv/dp/d3.pdf.


OP 2023/91.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze, prasme vadīt kolektīvu

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu u.c.

- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus;

- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.

- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu

- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu

- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu

- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3816 līdz 5452 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām kā arī izvērstu aprakstu par pieredzi digitālo pārmaiņu īstenošanā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 26. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2023/91.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Finanšu nodaļas vadītājs/-a (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā profesionālā izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze

- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze gada pārskata sagatavošanā budžeta iestādēs

- vēlama pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu "Horizon"

- zināšanas amata kompetences jomā

- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas administratīvo procesu pārvaldību

- teicamas plānošanas, organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme analizēt situāciju un pieņemt ar pienākuma izpildi saistītus lēmumus un uzņemties atbildību

- konceptuāla domāšana, precizitāte un orientācija uz attīstību

- teicamas datorprasmes (MS Office, e-pasts, darbam nepieciešamās datubāzes, interneta pārlūkprogrammas)

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimas Administrācijas Finanšu nodaļas (turpmāk - Nodaļa) darbu, tostarp nodrošināt izstrādāto plānu īstenošanu, saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu

- organizēt un koordinēt Saeimas budžeta pieprasījuma sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, tostarp nodrošināt vienotu budžeta izdevumu klasifikācijas prasību ievērošanu iestādē, kā arī nodrošināt metodiska atbalsta sniegšanu struktūrvienībām par Saeimas budžeta plānošanas principiem

- vadīt, organizēt un kontrolēt Saeimas finansēšanas plānu un izdevumu tāmju sagatavošanu, apstiprināšanu un izpildi

- nodrošināt grāmatvedības uzskaiti atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pārraudzīt un nodrošināt norēķinu kontroli atbilstoši noslēgtajiem līgumiem, noteikto limitu un naudas plūsmas kontroli saskaņā ar apstiprināto Saeimas budžetu, Saeimas Prezidija lēmumiem un Saeimas Administrācijas izpilddirektora un Saeimas Administrācijas ģenerālsekretāra norādījumiem

- nodrošināt Saeimas finanšu gada pārskata, ceturkšņu un mēnešu pārskatu sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- analizēt un sagatavot Saeimas Administrācijas izpilddirektoram priekšlikumus institūcijas finanšu kontroles un finanšu vadības procesu pilnveidošanai

- nodrošināt Nodaļas pārziņā esošo iekšējo normatīvo aktu, tostarp grāmatvedības organizācijas dokumentu izstrādi un aktualizēšanu

- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, fiziskajām un juridiskajām personām amata kompetencē esošajos jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3226 līdz 4607 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 19. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Finanšu nodaļas vadītājs", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Iesniedzamo dokumentu kopumu var iesniegt arī, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e- pakalpojumu un nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām: 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)