Laidiens: 15.05.2023., Nr. 91
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/91.AKK1
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA
"Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"",
vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu
- uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Ekonomika un uzņēmējdarbība; Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
Prasības kandidātiem/-ēm:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasmes (Word, Excel, Power
Point u.c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae Europass
formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- attiecīgajam amatam aizpildīta kritēriju tabula
- attiecīgajam amatam aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
RISEBA piedāvā atalgojumu (bruto) atbilstoši kvalifikācijas kategorijai,
sākot no 14,50 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt
elektroniski uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā 3,
Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam").
Kontakttālrunis 25619757.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, informējam, ka jūsu
personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu jūsu piemērotību amatam.
Piesakoties izsludinātajam amatam, jūs apliecināt, ka iepazināties ar Amata
kandidātu personas datu apstrādes noteikumiem, kas atrodas šeit:
http://doc.riseba.lv/dp/d3.pdf.
OP 2023/91.AKK2
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo,
ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata
vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju,
datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās
- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze, prasme vadīt
kolektīvu
- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to
drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu
- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes
pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas
pieejamības informācijas normatīvo regulējumu
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt
pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un
juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un
uzņemties atbildību
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas)
zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas
Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo
struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu
īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu
resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz
rezultātu virzītu darbu u.c.
- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo
resursu nodrošinājuma procesus;
- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā
notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles
informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu
Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu
interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un
tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.
- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un
uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu
izmantošanu
- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu
Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā
arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas
nodrošināšanu
- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde)
principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā
arī konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas,
uzturēšanas un pilnveidošanas procesā
- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu,
ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo
normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu
- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un
metodisko atbalstu amata kompetences jomās
- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās
institūcijās un organizācijās
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 3816 līdz 5452 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām kā arī izvērstu aprakstu par pieredzi
digitālo pārmaiņu īstenošanā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst
likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.
Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai
iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta
atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības
risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4
lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 26. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku
parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv,
vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv
155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300.
Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.
OP 2023/91.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo,
ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata
vietu - Saeimas Administrācijas Finanšu nodaļas vadītājs/-a (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā profesionālā izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas
jomā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze
- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze gada pārskata sagatavošanā budžeta
iestādēs
- vēlama pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu "Horizon"
- zināšanas amata kompetences jomā
- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas
administratīvo procesu pārvaldību
- teicamas plānošanas, organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme analizēt situāciju un pieņemt ar pienākuma izpildi saistītus
lēmumus un uzņemties atbildību
- konceptuāla domāšana, precizitāte un orientācija uz attīstību
- teicamas datorprasmes (MS Office, e-pasts,
darbam nepieciešamās datubāzes, interneta pārlūkprogrammas)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimas Administrācijas Finanšu
nodaļas (turpmāk - Nodaļa) darbu, tostarp nodrošināt izstrādāto plānu
īstenošanu, saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu
- organizēt un koordinēt Saeimas budžeta pieprasījuma sagatavošanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām, tostarp nodrošināt vienotu budžeta izdevumu
klasifikācijas prasību ievērošanu iestādē, kā arī nodrošināt metodiska atbalsta
sniegšanu struktūrvienībām par Saeimas budžeta plānošanas principiem
- vadīt, organizēt un kontrolēt Saeimas finansēšanas plānu un izdevumu tāmju
sagatavošanu, apstiprināšanu un izpildi
- nodrošināt grāmatvedības uzskaiti atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pārraudzīt un nodrošināt norēķinu kontroli atbilstoši noslēgtajiem
līgumiem, noteikto limitu un naudas plūsmas kontroli saskaņā ar apstiprināto
Saeimas budžetu, Saeimas Prezidija lēmumiem un Saeimas Administrācijas
izpilddirektora un Saeimas Administrācijas ģenerālsekretāra norādījumiem
- nodrošināt Saeimas finanšu gada pārskata, ceturkšņu un mēnešu pārskatu
sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- analizēt un sagatavot Saeimas Administrācijas izpilddirektoram
priekšlikumus institūcijas finanšu kontroles un finanšu vadības procesu
pilnveidošanai
- nodrošināt Nodaļas pārziņā esošo iekšējo normatīvo aktu, tostarp
grāmatvedības organizācijas dokumentu izstrādi un aktualizēšanu
- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm,
fiziskajām un juridiskajām personām amata kompetencē esošajos jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 3226 līdz 4607 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 19. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt
Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai -
papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas
Administrācijas Finanšu nodaļas vadītājs", vai iesniegt elektroniski (kas
ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli)
uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Iesniedzamo dokumentu kopumu var iesniegt arī,
izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-
pakalpojumu un nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām:
67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.