Laidiens: 11.05.2023., Nr. 89

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/89.AKK1

SIA "Rīgas ūdens" pagarina pieteikšanās termiņu izsludinātajā publiskajā kandidātu pieteikšanās procedūrā uz SIA "Rīgas ūdens" valdes locekļa amatu finanšu vadības un piesaistes jomā

Līdz 2023.gada 19.maijam ir pagarināts pieteikšanās termiņš pieteikumu iesniegšanai uz SIA "Rīgas ūdens" valdes locekļa amata vietu.

Valdes locekļa amata kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:

1. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmeni.

2. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnē, ekonomikā, finansēs vai citā pielīdzināmā jomā.

3. Vismaz triju gadu darba pieredze (pēdējo 10 gadu laikā) kapitālsabiedrības, kuras darbības rādītāji periodā, kurā kandidāts ir ieņēmis amatu, pārsniedza vismaz divus no šādiem rādītājiem - bilances kopsumma 4 miljoni euro, neto apgrozījums 8 miljoni euro un vidējais darbinieku skaits 50 (vidējas vai lielas kapitālsabiedrības), valdes locekļa vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši pakļautas struktūrvienības, kas atbild par finanšu vadības jautājumiem, vadītāja amatā.

4. Izpratne un zināšanas:

- par kapitālsabiedrības finanšu (tai skaitā ilgtermiņa), risku un biznesa vadības jautājumiem, kā arī biznesa datu analītisko rīku praktisko pielietojumu

- par starptautisko un vietējo fondu finansējuma piesaisti

- par iesaistīto pušu vadību (tai skaitā, klientu, sadarbības partneru, mediju, valsts un pašvaldības institūciju u.c.).

5. Nevainojama reputācija.

6. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām.

7. Valdes locekļa pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences - stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence), plānošana un organizēšana (būtiskā kompetence), komandas vadīšana, lēmumu pieņemšana un atbildība.

Izpratne un zināšanas par Eiropas Savienības taksonomiju un kapitālsabiedrības ilgtspējas informācijas ziņošanu, un vismaz viena gada pieredze pēdējo piecu gadu laikā vadošā amatā biržā kotētā uzņēmumā vai uzņēmumā, kas emitējis obligācijas, tiks uzskatītas par priekšrocību un novērtētas ar papildus punktiem.

Ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā, Komerclikumā un likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā".

Dokumentus dalībai atlases procesā lūdzam iesniegt līdz 19.05.2023. ieskaitot, nosūtot parakstītus dokumentus (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) ar norādi "SIA "Rīgas ūdens" valdes locekļa amata kandidātu atlasei" uz e-pastu: nominacija2023@rigasudens.lv.

Kontaktpersona: Administratīvās pārvaldības daļas Procesu vadības sektora procesu kvalitātes speciāliste Ilze Jurjāne, ilze.jurjane@rigasudens.lv, tālr. 67088589.

Atlases procesā kandidāti iesniedz šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju un pamatojumu atbilstībai izvirzītajām prasībām)

- dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši pievienotajai formai, t. sk. ar norādītu informāciju par personām (vismaz divām), no kurām nominācijas komisija var iegūt atsauksmes par kandidātu par pēdējiem pieciem gadiem

- apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas, Komerclikuma un likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā" 6. panta un 7. panta ceturtās daļas prasībām atbilstoši pievienotajai formai

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstāko izglītību apliecinošs dokuments iegūts ārvalstīs, jāpievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņas kopija par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments)

- kandidātiem, kas tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, papildus būs jāiesniedz un jāprezentē (~ 20 min.) stratēģiskais redzējums par SIA "Rīgas ūdens" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem un valdes lomu finanšu vadības un piesaistes jomā, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai.

Valdes locekļa mēneša atlīdzība 6629 euro (bruto).

SIA "Rīgas ūdens" valdes locekļa amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija šādā sastāvā: Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Kapitālsabiedrību pārvaldes vadītāja Ilze Spūle-Statkus, Baltijas Korporatīvās pārvaldības institūta Politikas grupas loceklis Mārtiņs Bičevskis, Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultante Dagnija Zepa, Latvijas Darba devēju konfederācijas jurists, darba tiesību eksperts Jānis Pumpiņš un komisiju vada SIA "Rīgas ūdens" padomes priekšsēdētāja p.i. Dace Ljusa.


OP 2023/89.AKK2

Mēs esam valsts nozīmes reģistru iestāde, kas uztur datus par Latvijas lielāko vērtību - zemi un būvēm; gādājam, lai ikvienam būtu pieejama informācija par visā valsts teritorijā esošajiem nekustamajiem īpašumiem, par apgrūtinātajām teritorijām un adresēm; veicam īpašumu kadastrālo vērtēšanu un būvju kadastrālo uzmērīšanu.

Valsts zemes dienests, reģ.Nr.90000030432, izsludināta konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Apstrīdējumu un tiesvedību nodaļas jurista (ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Ja tu vēlies iegūt daudzpusīgas juridiskas zināšanas Administratīvā procesa likuma un kadastra jomu reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā, pārstāvēt iestādi tiesās , esi precīzs, ar augstu atbildības sajūtu, gatavs pētīt, iedziļināties jautājumos un rast tiesību normām atbilstošus risinājumus - pievienojies mūsu aizrautīgajai komandai.

Galvenie darba pienākumi būs:

- izskatīt lēmumu vai faktiskās rīcības apstrīdējumu iesniegumus un sagatavot lēmumu projektus

- izskatīt citus iesniegumus un sagatavot atbildes vēstuļu vai viedokļu projektus

- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumu, apelācijas sūdzību, kasācijas sūdzību, blakus sūdzību, paskaidrojumu un citu procesuālu dokumentu projektus

- pārstāvēt Valsts zemes dienestu tiesas sēdēs atbilstoši pilnvarojuma apjomam

- organizēt tiesas nolēmumu izpildi

- sagatavot skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu atbilstoši kompetencei

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas un atbalstu Valsts zemes dienesta nodarbinātajiem par Valsts zemes dienesta kompetencē esošiem jautājumiem

Šī vakance piemērota tev, ja:

- atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- ir augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- ir vismaz 1 gada pieredze pēdējo piecu gadu laikā jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā, vēlama pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- ir zināšanas administratīvā procesa tiesībās, civilprocesa tiesībās un civiltiesībās, normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā

- ir zināšanas juridiska rakstura izvērtējumu sagatavošanā un to iekļaušanā atbilstošā dokumentā - sagatavot lēmumus, viedokļus, atbildes vēstules, procesuālus dokumentus tiesām

- ir prasme publiski runāt un argumentēt savu viedokli, pieredze veikt pārstāvību tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajās tiesās)

- ir prasme apkopot, analizēt un uztvert liela apjoma un daudzveidīgu informāciju

- ir prasme strādāt patstāvīgi, patstāvīgi plānot savu darba procesu

- ir labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmu

- patīk darbs komandā, esi atsaucīgs un ar iniciatīvu

Strādājot pie mums iegūsi:

- neatsveramu un pilnvērtīgu pieredzi un izaugsmi profesionālajā jomā

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā komandā

- atalgojumu 1399 EUR (atbilstoši 10. mēnešalgu grupai)

- darba vietu modernā birojā Rīgas centrā vai attālinātā darba iespējas un elastīgu darba laiku

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

Pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV līdz 31.05.2023. iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv (ar norādi "Jurists/ATN") vai Valsts zemes dienesta Personāla departamentā (Puškina ielā 14, Rīgā, LV-1050) Tālrunis uzziņām 20209998.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13.pantu, Valsts zemes dienests informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts zemes dienests (Puškina ielā 14, Rīgā).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts zemes dienestā, aicinām apmeklēt Valsts zemes dienesta tīmekļvietni www.vzd.gov.lv.


OP 2023/89.AKK3

Mēs esam valsts nozīmes reģistru iestāde, kas uztur datus par Latvijas lielāko vērtību - zemi un būvēm; gādājam, lai ikvienam būtu pieejama informācija par visā valsts teritorijā esošajiem nekustamajiem īpašumiem, par apgrūtinātajām teritorijām un adresēm; veicam īpašumu kadastrālo vērtēšanu un būvju kadastrālo uzmērīšanu.

Valsts zemes dienests, reģ.Nr.90000030432, izsludināta konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Normatīvo aktu un līgumu nodaļas Jurista (ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Ja tu vēlies iegūt daudzpusīgas juridiskas zināšanas publisko un privāto tiesību līgumu izstrādē, publisko iepirkumu procesā un normatīvo aktu projektu izvērtēšanā, esi precīzs, ar augstu atbildības sajūtu, gatavs piedalīties iepirkumu komisijās un pieņemt patstāvīgus lēmumus, pētīt, iedziļināties jautājumos un rast tiesību normām atbilstošus risinājumus - pievienojies mūsu aizrautīgajai komandai.

Galvenie darba pienākumi būs:

- izstrādāt privāto tiesību līgumu projektus un organizēt to parakstīšanu

- izvērtēt publisko tiesību līgumu projektus, struktūrvienību iesniegto priekšlikumu iepirkumu un zemsliekšņa iepirkumu plānam atbilstību normatīvo aktu prasībām un iesniegt tos apstiprināšanai, kā arī publicēt Elektronisko iepirkumu sistēmā

- izstrādāt tipveida līguma projektus vai piedalīties to izstrādē

- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā un protokolēt komisiju sēdes

- sagatavot rīkojumu projektus par publisko iepirkumu komisiju izveidi, publicēt publisko iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot paziņojumus un atbildes Iepirkumu uzraudzības birojam un attiecīgās iepirkuma procedūras kandidātiem vai pretendentiem

Šī vakance piemērota tev, ja:

- atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- ir augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju

- ir pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā, vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā, zināšanas normatīvo aktu publisko iepirkumu un līgumu izstrādes jomā (pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- ir zināšanas normatīvo aktu publisko iepirkumu un līgumu izstrādes jomā un juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- ir labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmu

- ir prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli

- ir prasmes apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- patīk darbs komandā, esi atsaucīgs un ar iniciatīvu

Strādājot pie mums iegūsi:

- neatsveramu un pilnvērtīgu pieredzi un izaugsmi profesionālajā jomā

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā komandā

- atalgojumu 1399 EUR (atbilstoši 10. mēnešalgu grupai)

- darba vietu modernā birojā Rīgas centrā vai attālinātā darba iespējas un elastīgu darba laiku

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

Pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV līdz 31.05.2023. iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv (ar norādi "Jurists/NALN") vai Valsts zemes dienesta Personāla departamentā (Puškina ielā 14, Rīgā, LV-1050) Tālrunis uzziņām 20209998.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13.pantu, Valsts zemes dienests informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts zemes dienests (Puškina ielā 14, Rīgā).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts zemes dienestā, aicinām apmeklēt Valsts zemes dienesta tīmekļvietni www.vzd.gov.lv.


OP 2023/89.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto UZTURLĪDZEKĻU GARANTIJU FONDA ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija nodrošina uzturlīdzekļus bērna uzturam no valsts budžeta līdzekļiem, ja vecāks bērnu neuztur. Lai īstenotu šo funkciju, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija:

- izskata iesniegumus par uzturlīdzekļu izmaksu un izvērtē personas tiesības saņemt uzturlīdzekļus

- izvērtē un piemēro efektīvākos risinājumus izmaksāto uzturlīdzekļu atgūšanai

- īsteno ikdienas sadarbību starp valstīm pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvajās tiesībās un starptautiskajās

- angļu valodas zināšanas

- uz attīstību vērsts, labas komunikācijas un analītiskās prasmes

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Veicamie pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot dokumentus uzturlīdzekļu nodrošināšanas un piedziņas jomā

- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

- nodrošināt mutvārdu un rakstveida komunikāciju angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija piedāvā:

- iespēja strādāt gan attālinātu, gan elastīgu darba laiku

- apmācības amata pienākumu veikšanai

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt profesionālo pieredzi

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

Mēnešalga:

- amats klasificēts 24. amata saimes II līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgu grupai

- mēnešalgas intervāli: minimums - 1600 euro; viduspunkts - 1800 euro; maksimums - 2000 euro.

- stājoties amatā tiek noteikta mēnešalga atbilstoši mēnešalgu intervālam - minimums, beidzoties pārbaudes laikam tiek veikta nodarbinātā darba izpildes novērtēšana un mēnešalga var tikt pārskatīta.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijā 67830626.


OP 2023/89.AKK5

Alberta koledža izsludina konkursu uz vakanto amatu - lektors/-e studiju kursā "DIGITĀLĀ MĀRKETINGA ANALĪZE AR GOOGLE ANALYTICS, GOOGLE DATA STUDIO, GOOGLE ADS

Alberta koledža ir valsts akreditēta augstākās izglītības iestāde, kas īsteno īsa cikla profesionālās augstākās izglītības programmas dažādās specialitātēs. Tā ir augstākā izglītība, kuru var apgūt pēc vidējās izglītības iegūšanas.

Starptautiski atzītu diplomu par pirmā līmeņa augstāko profesionālo izglītību šeit var iegūt tikai 2 vai 2,5 gadu laikā - pilna vai nepilna laika studijās, kā arī e-studijās.

Pamatpienākumi:

Studiju kursa "DIGITĀLĀ MĀRKETINGA ANALĪZE AR GOOGLE ANALYTICS, GOOGLE DATA STUDIO, GOOGLE ADS" vadīšana grupām e-vidē (darba dienu vakaros no plkst.18.15 līdz 21.30). Izglītojamo iegūstamais zināšanu un iemaņu līmenis: Digi Comp 4 (vidējais līmenis).

Prasības kandidātiem/-ēm:

- maģistra (tiks izskatīts arī bakalaura) grāds studiju kursam atbilstošā nozarē

- praktiskā pieredze digitālā mārketinga un tā plānošanas jomā

- zināšanas un izpratne par mūsdienu apmācības metodēm

- precizitāte un teicamas komunikācijas prasmes

- spēja strādāt patstāvīgi

Piedāvājam:

- darba vietu vienā no vadošajām privātajām koledžām Latvijā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- apmācību darbam e-studiju vidē

- mājīgu darba vidi Rīgas centrā

- draudzīgus kolēģus

Atalgojums pēc vienošanās (akadēmiskās stundas (45 min.) likme no 10,00 EUR un vairāk).

Stundas likmes piedāvājums tiek noteikts, balstoties uz kandidāta kompetenču atbilstību prasībām.

Iesniedzamie dokumenti:

- Curriculum Vitae

Pieprasītos dokumentus lūdzam 1 mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu: info@alberta-koledza.lv ar norādi "Amatu konkursam", vai pa pastu Skolas ielā 22 Rīgā, LV-1010, vai iesniegt personīgi.

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās:

1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām,

2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar studiju programmas " Informācijas tehnoloģijas" direktoru,

Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi lektora amata pretendents ir apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei. Alberta koledža informē, ka:

- pretendentu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Alberta koledža, kontaktinformācija: Skolas iela 22, Rīga, LV-1010, info@alberta-koledza.lv,

- pretendentu personas dati tiks glabāti līdz jauna lektora apstiprināšanai amatā.


OP 2023/89.AKK6

Alberta koledža izsludina konkursu uz vakanto amatu - lektors/-e studiju kursā "Digitālā mārketinga rīki un stratēģijas"

Alberta koledža ir valsts akreditēta augstākās izglītības iestāde, kas īsteno īsa cikla profesionālās augstākās izglītības programmas dažādās specialitātēs. Tā ir augstākā izglītība, kuru var apgūt pēc vidējās izglītības iegūšanas.

Starptautiski atzītu diplomu par pirmā līmeņa augstāko profesionālo izglītību šeit var iegūt tikai 2 vai 2,5 gadu laikā - pilna vai nepilna laika studijās, kā arī e-studijās.

Pamatpienākumi:

- Studiju kursa "Digitālā mārketinga rīki un stratēģijas" vadīšana grupām e-vidē (darba dienu vakaros no plkst.18.15 līdz 21.30). Izglītojamo iegūstamais zināšanu un iemaņu līmenis: Digi Comp 4 (vidējais līmenis).

Prasības kandidātiem/-ēm:

- maģistra (tiks izskatīts arī bakalaura) grāds studiju kursam atbilstošā nozarē

- praktiskā pieredze digitālā mārketinga un tā plānošanas jomā

- zināšanas un izpratne par mūsdienu apmācības metodēm

- precizitāte un teicamas komunikācijas prasmes

- spēja strādāt patstāvīgi

Piedāvājam:

- darba vietu vienā no vadošajām privātajām koledžām Latvijā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- apmācību darbam e-studiju vidē

- mājīgu darba vidi Rīgas centrā

- draudzīgus kolēģus

Atalgojums pēc vienošanās (akadēmiskās stundas (45 min.) likme no 10,00 EUR un vairāk).

Stundas likmes piedāvājums tiek noteikts, balstoties uz kandidāta kompetenču atbilstību prasībām.

Iesniedzamie dokumenti:

- Curriculum Vitae,

Pieprasītos dokumentus lūdzam 1 mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu: info@alberta-koledza.lv ar norādi "Amatu konkursam", vai pa pastu Skolas ielā 22 Rīgā, LV-1010, vai iesniegt personīgi.

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās:

1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām,

2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar studiju programmas " Informācijas tehnoloģijas" direktoru,

Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi lektora amata pretendents ir apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei. Alberta koledža informē, ka:

- pretendentu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Alberta koledža, kontaktinformācija: Skolas iela 22, Rīga, LV-1010, info@alberta-koledza.lv,

- pretendentu personas dati tiks glabāti līdz jauna lektora apstiprināšanai amatā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)