Laidiens: 11.05.2023., Nr. 89
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/89.AKK1
SIA "Rīgas ūdens" pagarina pieteikšanās termiņu izsludinātajā
publiskajā kandidātu pieteikšanās procedūrā uz SIA "Rīgas ūdens"
valdes locekļa amatu finanšu vadības un piesaistes jomā
Līdz 2023.gada 19.maijam ir pagarināts pieteikšanās termiņš pieteikumu
iesniegšanai uz SIA "Rīgas ūdens" valdes locekļa amata vietu.
Valdes locekļa amata kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:
1. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas ne zemākas
par B2 līmeni.
2. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
vadības zinātnē, ekonomikā, finansēs vai citā pielīdzināmā jomā.
3. Vismaz triju gadu darba pieredze (pēdējo 10 gadu laikā)
kapitālsabiedrības, kuras darbības rādītāji periodā, kurā kandidāts ir ieņēmis
amatu, pārsniedza vismaz divus no šādiem rādītājiem - bilances kopsumma 4
miljoni euro,
neto apgrozījums 8 miljoni euro un vidējais darbinieku skaits 50 (vidējas vai lielas
kapitālsabiedrības), valdes locekļa vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā
amatā vai šim amatam tieši pakļautas struktūrvienības, kas atbild par finanšu
vadības jautājumiem, vadītāja amatā.
4. Izpratne un zināšanas:
- par kapitālsabiedrības finanšu (tai skaitā ilgtermiņa), risku un biznesa
vadības jautājumiem, kā arī biznesa datu analītisko rīku praktisko pielietojumu
- par starptautisko un vietējo fondu finansējuma piesaisti
- par iesaistīto pušu vadību (tai skaitā, klientu, sadarbības partneru,
mediju, valsts un pašvaldības institūciju u.c.).
5. Nevainojama reputācija.
6. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām.
7. Valdes locekļa pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences -
stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence), plānošana un organizēšana
(būtiskā kompetence), komandas vadīšana, lēmumu pieņemšana un atbildība.
Izpratne un zināšanas par Eiropas Savienības taksonomiju
un kapitālsabiedrības ilgtspējas informācijas ziņošanu, un vismaz viena gada
pieredze pēdējo piecu gadu laikā vadošā amatā biržā kotētā uzņēmumā vai
uzņēmumā, kas emitējis obligācijas, tiks uzskatītas par priekšrocību un
novērtētas ar papildus punktiem.
Ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā, Komerclikumā un
likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas
darbībā".
Dokumentus dalībai atlases procesā lūdzam iesniegt līdz 19.05.2023.
ieskaitot, nosūtot parakstītus dokumentus (parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu) ar norādi "SIA "Rīgas ūdens" valdes locekļa amata
kandidātu atlasei" uz e-pastu: nominacija2023@rigasudens.lv.
Kontaktpersona: Administratīvās pārvaldības daļas Procesu vadības sektora
procesu kvalitātes speciāliste Ilze Jurjāne, ilze.jurjane@rigasudens.lv, tālr.
67088589.
Atlases procesā kandidāti iesniedz šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju un pamatojumu
atbilstībai izvirzītajām prasībām)
- dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši pievienotajai formai,
t. sk. ar norādītu informāciju par personām (vismaz divām), no kurām
nominācijas komisija var iegūt atsauksmes par kandidātu par pēdējiem pieciem
gadiem
- apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas, Komerclikuma un
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā"
6. panta un 7. panta ceturtās daļas prasībām atbilstoši pievienotajai formai
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstāko izglītību
apliecinošs dokuments iegūts ārvalstīs, jāpievieno Akadēmiskās informācijas
centra izziņas kopija par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai
diplomam atbilst izglītības dokuments)
- kandidātiem, kas tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, papildus būs
jāiesniedz un jāprezentē (~ 20 min.) stratēģiskais redzējums par SIA
"Rīgas ūdens" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem un valdes lomu
finanšu vadības un piesaistes jomā, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs
un priekšlikumus to īstenošanai.
Valdes locekļa mēneša atlīdzība 6629 euro (bruto).
SIA "Rīgas ūdens" valdes locekļa amata kandidātu atlasei un
novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija šādā sastāvā: Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas
Kapitālsabiedrību pārvaldes vadītāja Ilze Spūle-Statkus,
Baltijas Korporatīvās pārvaldības institūta Politikas grupas loceklis Mārtiņs Bičevskis, Valsts kancelejas Pārresoru
koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultante
Dagnija Zepa, Latvijas Darba devēju konfederācijas
jurists, darba tiesību eksperts Jānis Pumpiņš un
komisiju vada SIA "Rīgas ūdens" padomes priekšsēdētāja p.i. Dace Ljusa.
OP 2023/89.AKK2
Mēs esam valsts nozīmes reģistru iestāde, kas uztur datus par Latvijas
lielāko vērtību - zemi un būvēm; gādājam, lai ikvienam būtu pieejama
informācija par visā valsts teritorijā esošajiem nekustamajiem īpašumiem, par
apgrūtinātajām teritorijām un adresēm; veicam īpašumu kadastrālo vērtēšanu un
būvju kadastrālo uzmērīšanu.
Valsts zemes dienests, reģ.Nr.90000030432, izsludināta konkursu uz
vakanto Juridiskā departamenta Apstrīdējumu un tiesvedību nodaļas jurista
(ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Ja tu vēlies iegūt daudzpusīgas juridiskas zināšanas Administratīvā procesa
likuma un kadastra jomu reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā, pārstāvēt
iestādi tiesās , esi precīzs, ar augstu atbildības sajūtu, gatavs pētīt,
iedziļināties jautājumos un rast tiesību normām atbilstošus risinājumus -
pievienojies mūsu aizrautīgajai komandai.
Galvenie darba pienākumi būs:
- izskatīt lēmumu vai faktiskās rīcības apstrīdējumu iesniegumus un
sagatavot lēmumu projektus
- izskatīt citus iesniegumus un sagatavot atbildes vēstuļu vai viedokļu
projektus
- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumu, apelācijas sūdzību, kasācijas
sūdzību, blakus sūdzību, paskaidrojumu un citu procesuālu dokumentu projektus
- pārstāvēt Valsts zemes dienestu tiesas sēdēs atbilstoši pilnvarojuma
apjomam
- organizēt tiesas nolēmumu izpildi
- sagatavot skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu atbilstoši
kompetencei
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas un atbalstu Valsts zemes dienesta
nodarbinātajiem par Valsts zemes dienesta kompetencē esošiem jautājumiem
Šī vakance piemērota tev, ja:
- atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- ir augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- ir vismaz 1 gada pieredze pēdējo piecu gadu laikā jurista darbā vai darbā
tiesu sistēmā, vēlama pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- ir zināšanas administratīvā procesa tiesībās, civilprocesa tiesībās un
civiltiesībās, normatīvo aktu piemērošanā un interpretācijā
- ir zināšanas juridiska rakstura izvērtējumu
sagatavošanā un to iekļaušanā atbilstošā dokumentā - sagatavot lēmumus,
viedokļus, atbildes vēstules, procesuālus dokumentus tiesām
- ir prasme publiski runāt un argumentēt savu viedokli, pieredze veikt pārstāvību
tiesās (vispārējās jurisdikcijas un administratīvajās tiesās)
- ir prasme apkopot, analizēt un uztvert liela apjoma un daudzveidīgu
informāciju
- ir prasme strādāt patstāvīgi, patstāvīgi plānot savu darba procesu
- ir labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmu
- patīk darbs komandā, esi atsaucīgs un ar iniciatīvu
Strādājot pie mums iegūsi:
- neatsveramu un pilnvērtīgu pieredzi un izaugsmi profesionālajā jomā
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā komandā
- atalgojumu 1399 EUR (atbilstoši 10. mēnešalgu grupai)
- darba vietu modernā birojā Rīgas centrā vai attālinātā darba iespējas un
elastīgu darba laiku
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
Pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV līdz 31.05.2023.
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv (ar norādi
"Jurists/ATN") vai Valsts zemes dienesta Personāla departamentā
(Puškina ielā 14, Rīgā, LV-1050) Tālrunis uzziņām 20209998.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13.pantu, Valsts zemes dienests informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts zemes dienests
(Puškina ielā 14, Rīgā).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts zemes
dienestā, aicinām apmeklēt Valsts zemes dienesta tīmekļvietni www.vzd.gov.lv.
OP 2023/89.AKK3
Mēs esam valsts nozīmes reģistru iestāde, kas uztur datus par Latvijas
lielāko vērtību - zemi un būvēm; gādājam, lai ikvienam būtu pieejama
informācija par visā valsts teritorijā esošajiem nekustamajiem īpašumiem, par
apgrūtinātajām teritorijām un adresēm; veicam īpašumu kadastrālo vērtēšanu un
būvju kadastrālo uzmērīšanu.
Valsts zemes dienests, reģ.Nr.90000030432, izsludināta konkursu uz
vakanto Juridiskā departamenta Normatīvo aktu un līgumu nodaļas Jurista
(ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Ja tu vēlies iegūt daudzpusīgas juridiskas zināšanas publisko un privāto
tiesību līgumu izstrādē, publisko iepirkumu procesā un normatīvo aktu projektu
izvērtēšanā, esi precīzs, ar augstu atbildības sajūtu, gatavs piedalīties
iepirkumu komisijās un pieņemt patstāvīgus lēmumus, pētīt, iedziļināties
jautājumos un rast tiesību normām atbilstošus risinājumus - pievienojies mūsu
aizrautīgajai komandai.
Galvenie darba pienākumi būs:
- izstrādāt privāto tiesību līgumu projektus un organizēt to parakstīšanu
- izvērtēt publisko tiesību līgumu projektus, struktūrvienību iesniegto
priekšlikumu iepirkumu un zemsliekšņa iepirkumu
plānam atbilstību normatīvo aktu prasībām un iesniegt tos apstiprināšanai, kā
arī publicēt Elektronisko iepirkumu sistēmā
- izstrādāt tipveida līguma projektus vai piedalīties to izstrādē
- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā un protokolēt komisiju sēdes
- sagatavot rīkojumu projektus par publisko iepirkumu komisiju izveidi,
publicēt publisko iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot paziņojumus un atbildes Iepirkumu uzraudzības birojam un
attiecīgās iepirkuma procedūras kandidātiem vai pretendentiem
Šī vakance piemērota tev, ja:
- atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- ir augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- ir pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā, vēlama pieredze
publisko iepirkumu jomā, zināšanas normatīvo aktu publisko iepirkumu un līgumu
izstrādes jomā (pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- ir zināšanas normatīvo aktu publisko iepirkumu un līgumu izstrādes jomā un
juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- ir labas prasmes darbā ar Microsoft Office programmu
- ir prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli
- ir prasmes apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- patīk darbs komandā, esi atsaucīgs un ar iniciatīvu
Strādājot pie mums iegūsi:
- neatsveramu un pilnvērtīgu pieredzi un izaugsmi profesionālajā jomā
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā komandā
- atalgojumu 1399 EUR (atbilstoši 10. mēnešalgu grupai)
- darba vietu modernā birojā Rīgas centrā vai attālinātā darba iespējas un
elastīgu darba laiku
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
Pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV līdz 31.05.2023.
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv (ar norādi
"Jurists/NALN") vai Valsts zemes dienesta Personāla departamentā
(Puškina ielā 14, Rīgā, LV-1050) Tālrunis uzziņām 20209998.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13.pantu, Valsts zemes dienests informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts zemes dienests
(Puškina ielā 14, Rīgā).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts zemes
dienestā, aicinām apmeklēt Valsts zemes dienesta tīmekļvietni www.vzd.gov.lv.
OP 2023/89.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto UZTURLĪDZEKĻU
GARANTIJU FONDA ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija nodrošina uzturlīdzekļus bērna
uzturam no valsts budžeta līdzekļiem, ja vecāks bērnu neuztur. Lai īstenotu šo
funkciju, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija:
- izskata iesniegumus par uzturlīdzekļu izmaksu un izvērtē personas tiesības
saņemt uzturlīdzekļus
- izvērtē un piemēro efektīvākos risinājumus izmaksāto uzturlīdzekļu
atgūšanai
- īsteno ikdienas sadarbību starp valstīm pārrobežu uzturlīdzekļu lietās
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas administratīvajās tiesībās un starptautiskajās
- angļu valodas zināšanas
- uz attīstību vērsts, labas komunikācijas un analītiskās prasmes
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
Veicamie pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot dokumentus uzturlīdzekļu nodrošināšanas un piedziņas jomā
- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās
- nodrošināt mutvārdu un rakstveida komunikāciju angļu valodā pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija piedāvā:
- iespēja strādāt gan attālinātu, gan elastīgu darba laiku
- apmācības amata pienākumu veikšanai
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt profesionālo pieredzi
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
Mēnešalga:
- amats klasificēts 24. amata saimes II līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgu
grupai
- mēnešalgas intervāli: minimums - 1600 euro; viduspunkts - 1800 euro; maksimums -
2000 euro.
- stājoties amatā tiek noteikta mēnešalga atbilstoši mēnešalgu intervālam -
minimums, beidzoties pārbaudes laikam tiek veikta nodarbinātā darba izpildes
novērtēšana un mēnešalga var tikt pārskatīta.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijā 67830626.
OP 2023/89.AKK5
Alberta koledža izsludina konkursu uz vakanto amatu - lektors/-e studiju
kursā "DIGITĀLĀ MĀRKETINGA ANALĪZE AR GOOGLE ANALYTICS, GOOGLE DATA
STUDIO, GOOGLE ADS
Alberta koledža ir valsts akreditēta augstākās izglītības iestāde, kas
īsteno īsa cikla profesionālās augstākās izglītības programmas dažādās
specialitātēs. Tā ir augstākā izglītība, kuru var apgūt pēc vidējās izglītības
iegūšanas.
Starptautiski atzītu diplomu par pirmā līmeņa augstāko profesionālo
izglītību šeit var iegūt tikai 2 vai 2,5 gadu laikā - pilna vai nepilna laika
studijās, kā arī e-studijās.
Pamatpienākumi:
Studiju kursa "DIGITĀLĀ MĀRKETINGA ANALĪZE AR GOOGLE ANALYTICS, GOOGLE
DATA STUDIO, GOOGLE ADS" vadīšana grupām e-vidē (darba dienu vakaros no
plkst.18.15 līdz 21.30). Izglītojamo iegūstamais zināšanu un iemaņu līmenis: Digi Comp 4 (vidējais līmenis).
Prasības kandidātiem/-ēm:
- maģistra (tiks izskatīts arī bakalaura) grāds studiju kursam atbilstošā
nozarē
- praktiskā pieredze digitālā mārketinga un tā plānošanas jomā
- zināšanas un izpratne par mūsdienu apmācības metodēm
- precizitāte un teicamas komunikācijas prasmes
- spēja strādāt patstāvīgi
Piedāvājam:
- darba vietu vienā no vadošajām privātajām koledžām Latvijā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- apmācību darbam e-studiju vidē
- mājīgu darba vidi Rīgas centrā
- draudzīgus kolēģus
Atalgojums pēc vienošanās (akadēmiskās stundas (45 min.) likme no 10,00 EUR
un vairāk).
Stundas likmes piedāvājums tiek noteikts, balstoties uz kandidāta kompetenču
atbilstību prasībām.
Iesniedzamie dokumenti:
- Curriculum Vitae
Pieprasītos dokumentus lūdzam 1 mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu:
info@alberta-koledza.lv ar norādi "Amatu konkursam", vai pa pastu
Skolas ielā 22 Rīgā, LV-1010, vai iesniegt personīgi.
Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās:
1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām,
2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar studiju
programmas " Informācijas tehnoloģijas" direktoru,
Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi lektora amata pretendents ir
apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei. Alberta koledža
informē, ka:
- pretendentu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Alberta koledža,
kontaktinformācija: Skolas iela 22, Rīga, LV-1010, info@alberta-koledza.lv,
- pretendentu personas dati tiks glabāti līdz jauna lektora apstiprināšanai
amatā.
OP 2023/89.AKK6
Alberta koledža izsludina konkursu uz vakanto amatu - lektors/-e studiju
kursā "Digitālā mārketinga rīki un stratēģijas"
Alberta koledža ir valsts akreditēta augstākās izglītības iestāde, kas
īsteno īsa cikla profesionālās augstākās izglītības programmas dažādās
specialitātēs. Tā ir augstākā izglītība, kuru var apgūt pēc vidējās izglītības
iegūšanas.
Starptautiski atzītu diplomu par pirmā līmeņa augstāko profesionālo
izglītību šeit var iegūt tikai 2 vai 2,5 gadu laikā - pilna vai nepilna laika
studijās, kā arī e-studijās.
Pamatpienākumi:
- Studiju kursa "Digitālā mārketinga rīki un stratēģijas" vadīšana
grupām e-vidē (darba dienu vakaros no plkst.18.15 līdz 21.30). Izglītojamo
iegūstamais zināšanu un iemaņu līmenis: Digi Comp 4 (vidējais līmenis).
Prasības kandidātiem/-ēm:
- maģistra (tiks izskatīts arī bakalaura) grāds studiju kursam atbilstošā
nozarē
- praktiskā pieredze digitālā mārketinga un tā plānošanas jomā
- zināšanas un izpratne par mūsdienu apmācības metodēm
- precizitāte un teicamas komunikācijas prasmes
- spēja strādāt patstāvīgi
Piedāvājam:
- darba vietu vienā no vadošajām privātajām koledžām Latvijā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- apmācību darbam e-studiju vidē
- mājīgu darba vidi Rīgas centrā
- draudzīgus kolēģus
Atalgojums pēc vienošanās (akadēmiskās stundas (45 min.) likme no 10,00 EUR
un vairāk).
Stundas likmes piedāvājums tiek noteikts, balstoties uz kandidāta kompetenču
atbilstību prasībām.
Iesniedzamie dokumenti:
- Curriculum Vitae,
Pieprasītos dokumentus lūdzam 1 mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu:
info@alberta-koledza.lv ar norādi "Amatu konkursam", vai pa pastu
Skolas ielā 22 Rīgā, LV-1010, vai iesniegt personīgi.
Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās:
1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām,
2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar studiju
programmas " Informācijas tehnoloģijas" direktoru,
Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi lektora amata pretendents ir
apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei. Alberta koledža
informē, ka:
- pretendentu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Alberta koledža,
kontaktinformācija: Skolas iela 22, Rīga, LV-1010, info@alberta-koledza.lv,
- pretendentu personas dati tiks glabāti līdz jauna lektora apstiprināšanai
amatā.