Laidiens: 26.04.2023., Nr. 81
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/81.AKK1
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim civiltiesību, komerctiesību, civilprocesa vai
starptautisko privāttiesību jomā:
- analizēt un vērtēt likumu un citu tiesību aktu regulējuma problēmas
- izstrādāt izmaiņas un pilnveidot likumu vai citu tiesību aktu regulējumu
- gatavot atbildes iestādēm un personām
- izvērtēt citu institūciju izstrādātus likumprojektus vai citus tiesību
aktu projektus
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- labas zināšanas civiltiesībās, komerctiesībās, civilprocesā vai
starptautiskajās privāttiesībās
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā,
Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar
sadarbības partneriem
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Civiltiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036941.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un Pieteikuma dokumentus
(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67036724, 67036822.
OP 2023/81.AKK2
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo,
ka tiek izsludināts konkurss uz vakanto Saeimas Administrācijas Finanšu nodaļas
vadītāja amata vietu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā profesionālā izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas
jomā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze
- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze gada pārskata sagatavošanā budžeta
iestādēs
- vēlama pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu "Horizon"
- zināšanas amata kompetences jomā
- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas
administratīvo procesu pārvaldību
- teicamas plānošanas, organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme analizēt situāciju un pieņemt ar pienākuma izpildi saistītus
lēmumus un uzņemties atbildību
- konceptuāla domāšana, precizitāte un orientācija uz attīstību
- teicamas datorprasmes (MS Office, e-pasts,
darbam nepieciešamās datubāzes, interneta pārlūkprogrammas)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimas Administrācijas Finanšu
nodaļas (turpmāk - Nodaļa) darbu, tostarp nodrošināt izstrādāto plānu
īstenošanu, saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu
- organizēt un koordinēt Saeimas budžeta pieprasījuma sagatavošanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām, tostarp nodrošināt vienotu budžeta izdevumu
klasifikācijas prasību ievērošanu iestādē, kā arī nodrošināt metodiska atbalsta
sniegšanu struktūrvienībām par Saeimas budžeta plānošanas principiem
- vadīt, organizēt un kontrolēt Saeimas finansēšanas plānu un izdevumu tāmju
sagatavošanu, apstiprināšanu un izpildi
- nodrošināt grāmatvedības uzskaiti atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pārraudzīt un nodrošināt norēķinu kontroli atbilstoši noslēgtajiem
līgumiem, noteikto limitu un naudas plūsmas kontroli saskaņā ar apstiprināto
Saeimas budžetu, Saeimas Prezidija lēmumiem un Saeimas Administrācijas
izpilddirektora un Saeimas Administrācijas ģenerālsekretāra norādījumiem
- nodrošināt Saeimas finanšu gada pārskata, ceturkšņu un mēnešu pārskatu
sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- analizēt un sagatavot Saeimas Administrācijas izpilddirektoram
priekšlikumus institūcijas finanšu kontroles un finanšu vadības procesu
pilnveidošanai
- nodrošināt Nodaļas pārziņā esošo iekšējo normatīvo aktu, tostarp
grāmatvedības organizācijas dokumentu izstrādi un aktualizēšanu
- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm,
fiziskajām un juridiskajām personām amata kompetencē esošajos jautājumos.
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 3226 līdz 4607 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā);
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 12. maijam (ieskaitot) lūdzam
iesniegt Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas
Administrācijas Finanšu nodaļas vadītājs", vai iesniegt elektroniski (kas
ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli)
uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Iesniedzamo dokumentu kopumu var iesniegt,
izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu
un nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2023/81.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju,
datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās
- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē
- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze, prasme vadīt
kolektīvu
- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to
drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu
- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes
pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas
pieejamības informācijas normatīvo regulējumu
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt
pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un
juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un
uzņemties atbildību
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas)
zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas
Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo
struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu
īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu
resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz
rezultātu virzītu darbu u.c.
- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un
informatīvo resursu nodrošinājuma procesus
- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā
notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles
informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu
Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu
interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un
tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.
- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un
uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu
izmantošanu
- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu
Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā
arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas
nodrošināšanu
- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde)
principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā
arī konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas,
uzturēšanas un pilnveidošanas procesā
- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu,
ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo
normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu
- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un
metodisko atbalstu amata kompetences jomās
- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās
institūcijās un organizācijās
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 3816 līdz 5452 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām kā arī izvērstu aprakstu par pieredzi
digitālo pārmaiņu īstenošanā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst
likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam.
Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai
iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta
atbilstību amata prasībām;
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā);
- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības
risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4
lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes);
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 12. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku
parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv,
vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv
155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi: 90000028300.
Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi
Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.
OP 2023/81.AKK4
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS
NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatā
(noteiktu laiku)
Mēs tev uzticēsim:
- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, t.sk. pārrobežu gadījumos, un
sagatavot lēmumus un citu dokumentu projektus
- veikt paziņojumu par valsts juridiskās palīdzības sniegšanu
kriminālprocesā pārbaudi un sagatavot vēstuļu projektus
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību
līgumu projektus, veicot to iepriekšējo papildpārbaudi
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā
- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā
- zināšanas administratīvā procesa un kriminālprocesa tiesībās
- angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme argumentēt viedokli
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums
- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta
resursiem lietotāja līmenī
Mēs piedāvājam:
- mēnešalga no 1399 euro līdz 1586 euro;
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas;
- darba vietu Rīgas centrā;
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti;
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību;
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām:
Tieslietu ministrijā 67036722, Juridiskās palīdzības administrācijā 67515302.
OP 2023/81.AKK5
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS
PALĪDZĪBAS NODROŠINĀJUMA NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatā (uz nenoteiktu laiku)
Mēs tev uzticēsim:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas
par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk.
pārrobežu strīdos
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt
juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi.
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā
- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā
- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās
- angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme argumentēt viedokli
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1399 euro līdz 1586 euro
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām:
Tieslietu ministrijā 67036722, Juridiskās palīdzības administrācijā 67515302.
OP 2023/81.AKK6
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā ADMINISTRATĪVĀ
DEPARTAMENTA IEPIRKUMU UN LĪGUMU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- sagatavot ar publisko iepirkumu nepieciešamo dokumentāciju ministrijā,
tajā skaitā centralizācijas ietvaros padotībā esošo iestāžu vai citu tiešās
pārvaldes iestāžu vajadzībām
- dalību publisko iepirkumu komisiju darbībā, veikt administratīvo sodu
pārbaudes, nodrošināt un organizēt publiskos iepirkumus ministrijā
- atbilstoši kompetences jomai veikt tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu juridisko analīzi, sniegt priekšlikumus tiesību normu pilnveidošanai,
kā arī nepieciešamības gadījumā izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu projektus
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- profesionālā pieredze jurista darbā
- zināšanas publisko iepirkumu jomā un administratīvajās tiesībās
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- plānošana un organizēšana, patstāvība, iniciatīva un darbs komandā
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās zināšanas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036761.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un Pieteikuma dokumentus
(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67036722.