Laidiens: 26.04.2023., Nr. 81

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/81.AKK1

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim civiltiesību, komerctiesību, civilprocesa vai starptautisko privāttiesību jomā:

- analizēt un vērtēt likumu un citu tiesību aktu regulējuma problēmas

- izstrādāt izmaiņas un pilnveidot likumu vai citu tiesību aktu regulējumu

- gatavot atbildes iestādēm un personām

- izvērtēt citu institūciju izstrādātus likumprojektus vai citus tiesību aktu projektus

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- labas zināšanas civiltiesībās, komerctiesībās, civilprocesā vai starptautiskajās privāttiesībās

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā

- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā, Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar sadarbības partneriem

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Civiltiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036941.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036724, 67036822.


OP 2023/81.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek izsludināts konkurss uz vakanto Saeimas Administrācijas Finanšu nodaļas vadītāja amata vietu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā profesionālā izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze

- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze gada pārskata sagatavošanā budžeta iestādēs

- vēlama pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu "Horizon"

- zināšanas amata kompetences jomā

- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī Saeimas administratīvo procesu pārvaldību

- teicamas plānošanas, organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme analizēt situāciju un pieņemt ar pienākuma izpildi saistītus lēmumus un uzņemties atbildību

- konceptuāla domāšana, precizitāte un orientācija uz attīstību

- teicamas datorprasmes (MS Office, e-pasts, darbam nepieciešamās datubāzes, interneta pārlūkprogrammas)

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt Saeimas Administrācijas Finanšu nodaļas (turpmāk - Nodaļa) darbu, tostarp nodrošināt izstrādāto plānu īstenošanu, saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu

- organizēt un koordinēt Saeimas budžeta pieprasījuma sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, tostarp nodrošināt vienotu budžeta izdevumu klasifikācijas prasību ievērošanu iestādē, kā arī nodrošināt metodiska atbalsta sniegšanu struktūrvienībām par Saeimas budžeta plānošanas principiem

- vadīt, organizēt un kontrolēt Saeimas finansēšanas plānu un izdevumu tāmju sagatavošanu, apstiprināšanu un izpildi

- nodrošināt grāmatvedības uzskaiti atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pārraudzīt un nodrošināt norēķinu kontroli atbilstoši noslēgtajiem līgumiem, noteikto limitu un naudas plūsmas kontroli saskaņā ar apstiprināto Saeimas budžetu, Saeimas Prezidija lēmumiem un Saeimas Administrācijas izpilddirektora un Saeimas Administrācijas ģenerālsekretāra norādījumiem

- nodrošināt Saeimas finanšu gada pārskata, ceturkšņu un mēnešu pārskatu sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- analizēt un sagatavot Saeimas Administrācijas izpilddirektoram priekšlikumus institūcijas finanšu kontroles un finanšu vadības procesu pilnveidošanai

- nodrošināt Nodaļas pārziņā esošo iekšējo normatīvo aktu, tostarp grāmatvedības organizācijas dokumentu izstrādi un aktualizēšanu

- sadarboties ar Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, fiziskajām un juridiskajām personām amata kompetencē esošajos jautājumos.

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3226 līdz 4607 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 12. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Finanšu nodaļas vadītājs", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Iesniedzamo dokumentu kopumu var iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu un nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2023/81.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors/-e (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds) informācijas tehnoloģiju, datorzinātņu jomā, regulāra zināšanu papildināšana minētajās jomās

- vēlama iepriekšēja darba pieredze publiskajā pārvaldē

- vismaz triju gadu iepriekšēja darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz triju gadu iepriekšēja vadības darba pieredze, prasme vadīt kolektīvu

- teicamas zināšanas par informācijas sistēmu pārvaldību, uzturēšanu, to drošības nodrošināšanu, kā arī e-pārvaldes ieviešanu un attīstīšanu

- zināšanas par elektronisko dokumentu pārvaldības, valsts pārvaldes pakalpojumu elektronizācijas, informācijas sistēmu drošības un ierobežotas pieejamības informācijas normatīvo regulējumu

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt pakļautībā esošo struktūrvienību sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskajām un juridiskajām personām, spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas - vismaz B2 zināšanu līmenis

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- administratīvi vadīt un pārraudzīt tiešā pakļautībā esošo Saeimas Administrācijas struktūrvienību darbu, tostarp vadīt un pārraudzīt šo struktūrvienību darba stratēģisko plānošanu un izstrādāto plānu savlaicīgu īstenošanu; vadīt un pārraudzīt struktūrvienību amatu sastāva, finanšu un citu resursu plānošanu un nodrošināšanu, nodrošināt saskaņotu, mērķtiecīgu, uz rezultātu virzītu darbu u.c.

- vadīt, organizēt un koordinēt Saeimas informācijas sistēmas darbību un informatīvo resursu nodrošinājuma procesus

- vadīt un pārraudzīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu tehnisko nodrošinājumu, tai skaitā Saeimas sēžu zāles informācijas sistēmas administrēšanu un modernizāciju; Saeimas sēžu un citu Saeimā notiekošo pasākumu televīzijas translāciju, tehnisko nodrošinājumu interneta tiešraidei, audio un video ierakstu veikšanu, pasākumu apskaņošanu un tehnisko nodrošinājumu sinhronajai tulkošanai u.c.

- pārraudzīt Saeimas ēkās esošo telekomunikāciju nepārtrauktu darbību un uzturēšanu, kā arī telekomunikāciju sakaru pakalpojumu racionālu un efektīvu izmantošanu

- administratīvi vadīt Saeimas sēžu, Saeimas Prezidija sēžu, kā arī citu Saeimā notiekošo pasākumu organizatoriskā atbalsta funkcijas nodrošināšanu, kā arī Saeimas stenogrammu, dokumentu rediģēšanas un tulkošanas funkcijas nodrošināšanu

- administratīvi vadīt elektroniskās pārvaldes (turpmāk - e-pārvalde) principu un tehnisko risinājumu ieviešanas plānošanu un īstenošanu Saeimā, kā arī konsultatīvo un metodisko atbalstu e-pārvaldes risinājumu ieviešanas, uzturēšanas un pilnveidošanas procesā

- administratīvi vadīt Saeimas e-pārvaldes attīstības stratēģijas un citu, ar e-pārvaldes risinājumu ieviešanu un attīstību saistītu, Saeimas iekšējo normatīvo dokumentu izstrādi un to īstenošanu

- nodrošināt Saeimas deputātiem un Saeimas struktūrvienībām konsultatīvo un metodisko atbalstu amata kompetences jomās

- amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu procesos

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt Saeimas Administrāciju citās institūcijās un organizācijās

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot starptautisko labo praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 16. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3816 līdz 5452 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām kā arī izvērstu aprakstu par pieredzi digitālo pārmaiņu īstenošanā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

- amata kandidāta redzējums par parlamenta (Saeimas) informācijas un komunikācijas tehnoloģiju specifiku, tajā skaitā darbības principiem, drošības risinājumiem, attīstības perspektīvām u.c. (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes);

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 12. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai, - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktors", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.


OP 2023/81.AKK4

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatā (noteiktu laiku)

Mēs tev uzticēsim:

- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, t.sk. pārrobežu gadījumos, un sagatavot lēmumus un citu dokumentu projektus

- veikt paziņojumu par valsts juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā pārbaudi un sagatavot vēstuļu projektus

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus, veicot to iepriekšējo papildpārbaudi

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā

- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā

- zināšanas administratīvā procesa un kriminālprocesa tiesībās

- angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme argumentēt viedokli

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums

- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs piedāvājam:

- mēnešalga no 1399 euro līdz 1586 euro;

- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas;

- darba vietu Rīgas centrā;

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti;

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību;

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Juridiskās palīdzības administrācijā 67515302.


OP 2023/81.AKK5

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS NODROŠINĀJUMA NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatā (uz nenoteiktu laiku)

Mēs tev uzticēsim:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk. pārrobežu strīdos

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi.

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā

- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā

- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās

- angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme argumentēt viedokli

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1399 euro līdz 1586 euro

- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Juridiskās palīdzības administrācijā 67515302.


OP 2023/81.AKK6

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA IEPIRKUMU UN LĪGUMU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- sagatavot ar publisko iepirkumu nepieciešamo dokumentāciju ministrijā, tajā skaitā centralizācijas ietvaros padotībā esošo iestāžu vai citu tiešās pārvaldes iestāžu vajadzībām

- dalību publisko iepirkumu komisiju darbībā, veikt administratīvo sodu pārbaudes, nodrošināt un organizēt publiskos iepirkumus ministrijā

- atbilstoši kompetences jomai veikt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu juridisko analīzi, sniegt priekšlikumus tiesību normu pilnveidošanai, kā arī nepieciešamības gadījumā izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- profesionālā pieredze jurista darbā

- zināšanas publisko iepirkumu jomā un administratīvajās tiesībās

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- plānošana un organizēšana, patstāvība, iniciatīva un darbs komandā

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1800 euro

- sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes 

Tu iegūsi iespēju:

- attīstīt un pilnveidot juridiskās zināšanas

- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā

- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar departamenta direktoru. Tālr. uzziņām 67036761.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)