Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto UZTURLĪDZEKĻU
GARANTIJU FONDA ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija nodrošina uzturlīdzekļus bērna
uzturam no valsts budžeta līdzekļiem, ja vecāks bērnu neuztur. Lai īstenotu šo
funkciju, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija:
- izskata iesniegumus par uzturlīdzekļu izmaksu un izvērtē personas tiesības
saņemt uzturlīdzekļus
- izvērtē un piemēro efektīvākos risinājumus izmaksāto uzturlīdzekļu
atgūšanai
- īsteno ikdienas sadarbību starp valstīm pārrobežu uzturlīdzekļu lietās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas administratīvajās tiesībās un starptautiskajās
- angļu valodas zināšanas
- uz attīstību vērsts, labas komunikācijas un analītiskās prasmes
- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta
resursiem lietotāja līmenī
Mēs tev uzticēsim:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot dokumentus uzturlīdzekļu nodrošināšanas un piedziņas jomā
- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās
- nodrošināt mutvārdu un rakstveida komunikāciju angļu valodā pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās
Mēs piedāvājam:
- iespēja strādāt gan attālinātu, gan elastīgu darba laiku
- apmācības amata pienākumu veikšanai
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt profesionālo pieredzi
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
Mēnešalga:
- amats klasificēts 24. amata saimes II līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas
grupai. Mēnešalga 1600 līdz 2000 eiro. Pārbaudes laikā tiek noteikts minimums
1600 eiro
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām: Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija 67830626, Tieslietu
ministrijā 67036998.
Ministru kabinets izsludina konkursu uz FINANŠU IZLŪKOŠANAS DIENESTA
PRIEKŠNIEKA amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likumā noteiktajām obligātajām ierēdņa
amata prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām,
lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa
profesionālo izglītību) un jurista vai ekonomista kvalifikācija vai
kvalifikācija finanšu vadībā
- amatam atbilstoša darba pieredze
- pieredze vadošā amatā, ne mazāk kā triju gadu pieredze organizācijas
vadītāja vai citā vadošā amatā (lūdzam dzīvesgaitas
aprakstā (CV) pie attiecīgā amata norādīt vadīto darbinieku skaitu)
- divu svešvalodu zināšanas (no tām viena ir angļu valoda) vismaz B2 līmenī
atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei
(https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills)
- nepiedalās politisko partiju vai to apvienību darbībā
- nav piemērotas sankcijas par normatīvo aktu pārkāpumu noziedzīgi iegūtu
līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas
finansēšanas novēršanas vai starptautisko un nacionālo sankciju jomā
- izpratne par noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma
finansēšanas novēršanas jomu;
- labas stratēģiskās plānošanas, pārmaiņu vadīšanas, sadarbības,
komunikācijas un prezentācijas prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- atbildīgu, sarežģītu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs,
liels darba apjoms un patstāvīga lēmumu pieņemšana
- iespēju pieņemt sabiedrībai būtiskus lēmumus finanšu sektora jomā un
sekmēt Latvijas finanšu sektora attīstību
- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī;
- mēnešalgu 8400 euro
pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī
motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu
legalizācijas un terorisma un proliferācijas
finansēšanas novēršanas likumu un Ministru kabineta 2019. gada 17. decembra
noteikumiem Nr. 656 "Finanšu izlūkošanas dienesta priekšnieka amata
pretendentu atlases noteikumi".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: pārmaiņu
vadīšana, lēmumu pieņemšana, stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana,
rezultātu sasniegšana.
Lūdzam pretendentus līdz 2023. gada 25. aprīlim iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā (ne vairāk par 3500 rakstu zīmēm
datorrakstā), norādot motivāciju ieņemt vakanto amatu un savu redzējumu par
Finanšu izlūkošanas dienesta darbības prioritātēm;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (CV), kurā ietverta
informācija, kas apliecina atbilstību atlases konkursa sludinājumā minētajām
prasībām;
3) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
4) valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, ja latviešu valoda
nav dzimtā valoda un persona iepriekš nav strādājusi Valsts valodas likuma 6.
panta pirmajā daļā minētajās institūcijās;
5) vismaz divu svešvalodu prasmes pašnovērtējumu (ietverams dzīvesgaitas aprakstā (CV));
6) apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai
saņemtu otrās kategorijas speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam (ietverams
pieteikuma vēstulē).
Pretendentiem, kuri tiks virzīti uz konkursa trešo kārtu, būs nepieciešams
iesniegt Ministru kabineta 2004. gada 6. janvāra noteikumu Nr. 21 "Valsts
noslēpuma, Ziemeļatlantijas līguma organizācijas, Eiropas Savienības un
ārvalstu institūciju klasificētās informācijas aizsardzības noteikumi" 11.
punktā minētos dokumentus, lai izvērtētu pretendenta atbilstību normatīvajos
aktos noteiktajām prasībām speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam
saņemšanai.
Dokumentus iesniedz elektroniski, nosūtot tos vienā sūtījumā uz e-pasta
adresi: konkurss@mk.gov.lv ar norādi "Pieteikums Finanšu izlūkošanas
dienesta priekšnieka amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietni
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade
Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts
kanceleja).