Laidiens: 27.03.2023., Nr. 61

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/61.AKK1

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto UZTURLĪDZEKĻU GARANTIJU FONDA ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija nodrošina uzturlīdzekļus bērna uzturam no valsts budžeta līdzekļiem, ja vecāks bērnu neuztur. Lai īstenotu šo funkciju, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija:

- izskata iesniegumus par uzturlīdzekļu izmaksu un izvērtē personas tiesības saņemt uzturlīdzekļus

- izvērtē un piemēro efektīvākos risinājumus izmaksāto uzturlīdzekļu atgūšanai

- īsteno ikdienas sadarbību starp valstīm pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvajās tiesībās un starptautiskajās

- angļu valodas zināšanas

- uz attīstību vērsts, labas komunikācijas un analītiskās prasmes

- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs tev uzticēsim:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot dokumentus uzturlīdzekļu nodrošināšanas un piedziņas jomā

- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

- nodrošināt mutvārdu un rakstveida komunikāciju angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

Mēs piedāvājam:

- iespēja strādāt gan attālinātu, gan elastīgu darba laiku

- apmācības amata pienākumu veikšanai

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt profesionālo pieredzi

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

Mēnešalga:

- amats klasificēts 24. amata saimes II līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas grupai. Mēnešalga 1600 līdz 2000 eiro. Pārbaudes laikā tiek noteikts minimums 1600 eiro

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām: Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija 67830626, Tieslietu ministrijā 67036998.


OP 2023/61.AKK2

Ministru kabinets izsludina konkursu uz FINANŠU IZLŪKOŠANAS DIENESTA PRIEKŠNIEKA amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likumā noteiktajām obligātajām ierēdņa amata prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālo izglītību) un jurista vai ekonomista kvalifikācija vai kvalifikācija finanšu vadībā

- amatam atbilstoša darba pieredze

- pieredze vadošā amatā, ne mazāk kā triju gadu pieredze organizācijas vadītāja vai citā vadošā amatā (lūdzam dzīvesgaitas aprakstā (CV) pie attiecīgā amata norādīt vadīto darbinieku skaitu)

- divu svešvalodu zināšanas (no tām viena ir angļu valoda) vismaz B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei (https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills)

- nepiedalās politisko partiju vai to apvienību darbībā

- nav piemērotas sankcijas par normatīvo aktu pārkāpumu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas vai starptautisko un nacionālo sankciju jomā

- izpratne par noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas jomu;

- labas stratēģiskās plānošanas, pārmaiņu vadīšanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- atbildīgu, sarežģītu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs, liels darba apjoms un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- iespēju pieņemt sabiedrībai būtiskus lēmumus finanšu sektora jomā un sekmēt Latvijas finanšu sektora attīstību

- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī;

- mēnešalgu 8400 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likumu un Ministru kabineta 2019. gada 17. decembra noteikumiem Nr. 656 "Finanšu izlūkošanas dienesta priekšnieka amata pretendentu atlases noteikumi".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: pārmaiņu vadīšana, lēmumu pieņemšana, stratēģiskais redzējums, komandas vadīšana, rezultātu sasniegšana.

Lūdzam pretendentus līdz 2023. gada 25. aprīlim iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā (ne vairāk par 3500 rakstu zīmēm datorrakstā), norādot motivāciju ieņemt vakanto amatu un savu redzējumu par Finanšu izlūkošanas dienesta darbības prioritātēm;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (CV), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību atlases konkursa sludinājumā minētajām prasībām;

3) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

4) valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, ja latviešu valoda nav dzimtā valoda un persona iepriekš nav strādājusi Valsts valodas likuma 6. panta pirmajā daļā minētajās institūcijās;

5) vismaz divu svešvalodu prasmes pašnovērtējumu (ietverams dzīvesgaitas aprakstā (CV));

6) apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu otrās kategorijas speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam (ietverams pieteikuma vēstulē).

Pretendentiem, kuri tiks virzīti uz konkursa trešo kārtu, būs nepieciešams iesniegt Ministru kabineta 2004. gada 6. janvāra noteikumu Nr. 21 "Valsts noslēpuma, Ziemeļatlantijas līguma organizācijas, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētās informācijas aizsardzības noteikumi" 11. punktā minētos dokumentus, lai izvērtētu pretendenta atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai.

Dokumentus iesniedz elektroniski, nosūtot tos vienā sūtījumā uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv ar norādi "Pieteikums Finanšu izlūkošanas dienesta priekšnieka amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietni http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)