Laidiens: 21.03.2023., Nr. 57
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/57.AKK1
Valsts kanceleja
izsludina atkārtotu konkursu uz IEKŠLIETU MINISTRIJAS
INFORMĀCIJAS CENTRA PRIEKŠNIEKA/-CES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu
otrās kategorijas speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnē, datorzinātnē, vadībzinātnē, ekonomikā vai civilajā
un militārajā aizsardzībā (izņemot darba aizsardzību)
- vismaz trīs gadu pieredze
vadošā amatā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- zināšanas par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) jomu
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa un budžeta plānošanas jautājumiem
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei:
https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills
- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, argumentācijas, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā, spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās un prasme patstāvīgi rast un piedāvāt dažādus risinājumus
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs, liels
darba apjoms un patstāvīga lēmumu pieņemšana
- iespēju proaktīvi veidot mūsdienīgus datu pārvaldības, drošības un jaunu IKT produktu izstrādes projektus
- mēnešalgu no 4500 līdz
6542 euro pirms nodokļu
nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā
ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu
atlases kārtība".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas
vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, komandas vadīšana, spēja pieņemt lēmumus
un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana.
Pretendentiem līdz 2023. gada 19. aprīlim
lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Iekšlietu ministrijas Informācijas centra priekšnieka amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām un likumā
"Par valsts noslēpumu"
noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo
atļauju pieejai valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē
www.europass.lv);
3) pretendenta redzējumu par Iekšlietu ministrijas Informācijas centra nākotnes attīstību, tostarp trīs galvenajiem stratēģiskajiem mērķiem un to īstenošanu (ne vairāk par 2000 vārdiem).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi
"Pieteikums Iekšlietu ministrijas Informācijas centra priekšnieka amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti
un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts
kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade
Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra
Voiciša, Valsts kanceleja).
________________________________________________________________
1Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf
OP 2023/57.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības
nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Biroja pārziņā esošo Energoresursu informācijas sistēmu (turpmāk -
Sistēmu) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī
normatīvā regulējuma grozījumiem
- sistematizēt informāciju par Sistēmu funkcionālo un tehnisko darbību
- apkopot informāciju par Sistēmu lietotāju pieteiktajām problēmām
- identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un
identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu
novēršanai un Sistēmu pilnveidei
- veikt Sistēmu funkcionalitātes testēšanu
- līdzdarboties informācijas sistēmu nepieciešamo programmatūras izmaiņu
tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un
attīstības projektu īstenošanā
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai
pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar
atbilstošām studijām
- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu
- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju
- spēja strādāt intensīva darba režīmā
- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1260 EUR līdz 1400 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 3.aprīlim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.
Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu
departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu
analītiķa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2023/57.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles nodaļas
eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku un 1 amata vieta
uz noteiktu laiku)
Ja esi eksperts energoefektivitātes uzraudzības jomā un esi gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt normatīvajos aktos noteiktās darbības energoefektivitātes
uzraudzības funkciju izpildei
- sagatavot, publicēt un aktualizēt Biroja tīmekļvietnē normatīvajos aktos
noteikto informāciju
- izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbilžu projektus
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē un pilnveidošanā, nodrošināt nodaļas tiesību un interešu pārstāvību
valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām
personām
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu
pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī)
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1260 EUR līdz 1400 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 3.aprīlim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Energoresursu kontroles departamenta Energoefektivitātes kontroles
nodaļas eksperta/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2023/57.AKK4
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA
"Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"",
vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu:
- uz DOCENTA amata vietām šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Valodniecība un litertūrzinātne, Ģermāņu
valodniecība - 1 vieta
Prasības kandidātiem/-ēm:
- attiecīgās zinātnes nozares maģistra grāds un persona ar vismaz septiņu
gadu profesionālo pieredzi
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u.c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas zināšanas, prasme pielietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae Europass
formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- attiecīgajam amatam aizpildīta kritēriju tabula
- attiecīgajam amatam aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
RISEBA piedāvā atalgojumu (bruto) atbilstoši kvalifikācijas kategorijai,
sākot no 12.00 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt
elektroniski uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža iela 3,
Rīga, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam").
Kontakttālrunis 25619757.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, informējam, ka jūsu
personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu jūsu piemērotību amatam.
Piesakoties izsludinātajam amatam, jūs apliecināt, ka iepazināties ar Amata
kandidātu personas datu apstrādes noteikumiem, kas atrodas šeit:
http://doc.riseba.lv/dp/d3.pdf.
OP 2023/57.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu
un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem un
pārsūdzētajiem lēmumiem, sagatavot lēmumu projektus
- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības
administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un
krimināllietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu
projektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo
līgumu un līgumu grozījumu projektus, kā arī cita veida dokumentus
- sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem, piedalīties tiesību aktu
projektu izstrādē, t.sk. saistībā ar Biroja pārziņā esošajām informācijas
sistēmām
- pārstāvēt Biroju tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos
valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta
profesionālā jurista kvalifikācija)
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un
administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu, atzinumu par tiesību
aktu projektiem un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā,
administratīvā procesa iestādē pārzināšana
- izpratne par būvniecības un enerģētikas jomas normatīvo regulējumu
- prasme pārstāvēt iestādi tiesā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā
arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1350 EUR līdz 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 3.aprīlim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2023/57.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu:
Administratīvās nodaļas lietvedis/-e-arhivārs/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem
izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt dokumentu pārvaldību, tajā skaitā: pieņemt, reģistrēt un klasificēt
dokumentus, nodrošināt to virzību un izpildes kontroli
- veikt dokumentu arhivēšanu un arhīva dokumentu pārvaldību
- izstrādāt Biroja lietu nomenklatūru (dokumentu klasifikācijas shēma un
dokumentu glabāšanas termiņu saraksts)
- organizēt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā
arhīvā
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu lietu kārtošanas un arhivēšanas
pārvaldības jautājumos
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lietvedībā, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā, tai skaitā attiecīgās
jomas normatīvo aktu pārzināšana
- spēja izstrādāt un noformēt pārvaldes dokumentus saskaņā ar normatīvajiem
aktiem un izmantojot lietišķās rakstības stilu
- prasmes strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)
- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1080 EUR līdz 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 3.aprīlim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas
lietveža/-es-arhivāra/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.