Laidiens: 22.02.2023., Nr. 38
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/38.AKK1
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
iestādes "Jelgavas reģionālais tūrisma centrs" vadītāja amata vietu
(1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt iestādes darbību saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt iestādes darba nepārtrauktību atbilstoši tās mērķiem un
uzdevumiem
- bez īpaša pilnvarojuma pārstāvēt iestādi visās valsts un pašvaldību
iestādēs, visās tiesu instancēs, citās institūcijās un attiecībās ar
juridiskajām un fiziskajām personām
- nodrošināt iestādi ar atbilstošas kvalifikācijas personālu
- plānot un lemt par iestādes finanšu un materiālo līdzekļu ekonomisku un
mērķtiecīgu izmantošanu.
Prasības pretendentam/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītību
- pieredze vadošā amatā (iestādes vadītājs, iestādes vadītāja vietnieks,
nodaļas vadītājs) pēdējo 5 gadu laikā
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze tūrisma industrijas attīstības
veicināšanas jomas amatā pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē
- izpratne par valsts vai pašvaldības iestādes darbību un darba tiesisko
attiecību jomas reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu
- izpratne par valsts vai pašvaldības iestādes resursu un finanšu līdzekļu
racionālu un lietderīgu plānošanu, un izlietojumu atbilstoši tās funkcijām un
uzdevumiem
- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un prasme strādāt komandā
- prasmes darbā ar datorprogrammām un digitālajām tehnoloģijām
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2)
- vienas Eiropas Savienības svešvalodas zināšanas profesionālajai darbībai
nepieciešamajā apjomā
Pieteikuma dokumenti:
- dzīves, iepriekšējā darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV)
- pieteikums (Pielikuma Nr.2 pielikums)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem,
kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā)
- valsts valodas prasmes apliecība pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav
dzimtā valoda
iesniedzami līdz 2023.gada 7.martam (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Klientu apkalpošanas centrā
Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Jelgavas reģionālais
tūrisma centrs" vadītāja amata konkursam" vai jāiesūta
elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu:
indra.luse@jelgava.lv, tālrunis uzziņām 63005498.
Konkursa nolikums un pretendenta pieteikuma veidlapa pieejami Jelgavas valstspilsētas mājaslapā
https://www.jelgava.lv/lv/pasvaldiba/sludinajumi/vakances/.
Amats klasificēts 1.2. amata saimes I līmenī (12.mēnešalgu grupa) ar
mēnešalgu 1957,00 euro,
profesijas klasifikatora kods 1112 36.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā
"Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).
OP 2023/38.AKK2
Rīgas Menedžmenta koledža, reģ. Nr.50203022521,
izsludina atklātu konkursu uz direktora amatu
Amata veikšanai nepieciešamā izglītība un zināšanas, prasmes, kompetences:
- maģistra /doktora grāds vadībzinībās / pedagoģijā/ekonomikā
- izpratne par augstākās izglītības iestādes vadību (vismaz triju gadu
pieredze vadošā amatā augstākās izglītības jomā)
- orientēšanās augstākās izglītības iestādes reglamentējošajos ārējos
normatīvajos dokumentos
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis), angļu valodas prasmes (vismaz B2
līmenī)
- pieredze sadarbības veidošanā nacionālā un starptautiskā mērogā
- praktiskā darba pieredze organizācijas stratēģiskajā, pārvaldības procesu
un pārmaiņu vadībā
- orientācija uz attīstību, pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana,
komandas vadīšana un stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
Atalgojums sākot no 1000 EUR.
Direktora amata kandidātiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivācijas vēstule, iekļaujot tajā informāciju par atbilstību amata
prasībām
- dzīves gājuma apraksts - Europass CV formātā
- augstāko izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Direktora amata funkcijas noteiktas Rīgas menedžmenta koledžas nolikumā:
https://likumi.lv/ta/id/297571-vadibas-koledzas-nolikums
Dokumentus lūdzam iesūtīt elektroniski parakstītus uz
info@managemetcollege.lv līdz 30.03.2023.
Piesakoties konkursam, pretendents piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un uzglabāšanai Rīgas Menedžmenta koledžas daļā. Bez
pretendenta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot
Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.
OP 2023/38.AKK3
Ekonomikas ministrija* aicina darbā Enerģijas tirgus un infrastruktūras
departamenta direktoru
Tavs darbs būs saistīts ar enerģētikas politikas izstrādes un īstenošanas
vadību un koordināciju enerģijas tirgus un infrastruktūras jautājumos. Galvenajos
darba pienākumos ietilps uzdevumi, kas saistīti ar politikas plānošanu un
tiesību aktu projektu sagatavošanu un to izstrādes pārraudzību, kā arī
departamenta vadību un darbu organizēšanu, ekspertu darbu koordinēšanu,
departamenta kompetences pārstāvniecību dažādās nozares sanāksmēs un darba
grupās gan nacionālā, gan reģionālā un Eiropas Savienības līmenī.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, inženierzinātnēs vai dabaszinātnēs
- ne mazāk kā piecu gadu pieredze darbā enerģētikas sektorā, labas zināšanas
par nozares tiesisko regulējumu, kā arī ļoti labas zināšanas par tiesību aktu
projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi un apriti
- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes un pašiniciatīva
- labas organizatoriskās, prezentācijas un publiskās runas prasmes
- ļoti labas angļu valodas prasmes
- analītiskās spējas
- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- iepriekšēja pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Pievienojoties mūsu komandai, tu iegūsi:
- interesentu, dinamisku un izaicinājumiem bagātu darbu
- iespēju veidot karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības
nozarē
- vērtīgu pieredzi enerģētikas jomā un iespēju piedalīties tās nākotnes
veidošanā
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
- iespēju daļēji strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- mēnešalgu 3500 euro
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi: vakances@em.gov.lv, vai iesniedzot Ekonomikas ministrijā
(Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519). Tālrunis uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, e-pasts: pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.
*Līdz ar likuma "Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru
2023., 2024. un 2025. gadam" apstiprināšanu, Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departaments tiks pārcelts Klimata un enerģētikas ministrijas
sastāvā.
OP 2023/38.AKK4
Ekonomikas ministrijas* komandā nepieciešams enerģisks, zinošs un
izaicinājumiem gatavs kolēģis darbam Enerģijas tirgus un infrastruktūras
departamenta vecākā eksperta amatā
Tavs darbs būs saistīts ar enerģētikas politikas izstrādi un īstenošanu
Latvijā. Galvenajos darba pienākumos ietilps uzdevumi, kas saistīti ar
politikas plānošanu un tiesību aktu projektu sagatavošanu enerģētikas sektora
risku pārvaldības (riskgatavības) un krīzes
jautājumos, informācijas apkopošana un analīze par enerģētikas jautājumiem, kā
arī saziņa ar juridiskajām un fiziskajām personām ar nozari saistītos
jautājumos, ministrijas viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāksmēs un darba grupās
gan nacionālā, gan reģionālā un Eiropas Savienības/ NATO līmenī (tostarp arī civilās
aizsardzības mācībās).
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, inženierzinātnēs vai dabaszinātnēs
- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu
izstrādi un apriti
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes un iniciatīva
- spēja reaģēt un iesaistīties neplānotu un operatīvu darbu veikšanā
- labas organizatoriskās, prezentācijas un publiskās runas prasmes
- teicamas angļu valodas prasmes
- analītiskās spējas
- zināšanas un iepriekšējā pieredze enerģētikas sektorā tiks uzskatītas par
priekšrocību
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" prasībām, lai pēc
valsts drošības iestāžu pārbaudes saņemtu speciālo atļauju darbam ar valsts
noslēpumu
Pievienojoties mūsu komandai, tu iegūsi:
- interesentu un izaicinājumiem bagātu darbu
- iespēju veidot karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē tautsaimniecības
nozarē
- vērtīgu pieredzi enerģētikas jomā un iespēju piedalīties tās nākotnes
veidošanā
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
- iespēju daļēji strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- mēnešalgu no 1800 euro
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai iesniedzot Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīga, LV - 1519). Tālrunis uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, e-pasts: pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/
*Līdz ar likuma "Par valsts budžetu 2023. gadam un budžeta ietvaru
2023., 2024. un 2025. gadam" apstiprināšanu, Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departaments tiks pārcelts Klimata un enerģētikas ministrijas
sastāvā.