Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs izsludina
konkursu uz Aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu izmeklētāja ierēdņa amatu
(uz nenoteiktu laiku)
Izvirzāmās prasības pretendentiem, kā arī cita nepieciešamā informācija.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- darbam nepieciešamās apmācības un profesionālās attīstības iespējas
kvalifikācijas celšanas kursos ārzemēs
- mēnešalgu, sākot no 2200 eiro, līdz 2700 eiro pirms nodokļu nomaksas pēc
pārbaudes laika atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai
- piemaksu par risku, papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma
pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanu (pēc 6 nostrādātiem mēnešiem)
- darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus
- elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- izmeklēt aviācijas nelaimes gadījumus un incidentus saskaņā ar
normatīvajiem tiesību aktiem aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu
izmeklēšanas jomā
- piedalīties un veikt aviācijas nelaimes gadījumu notikuma vietas izpēti,
veikt informācijas un pierādījumu savākšanu, avarējušo gaisa kuģu sastāvdaļu un
atlūzu pārbaudi un izpēti
- apkopot un analizēt izmeklēšanā veikto ekspertīžu rezultātus
- strādāt sarežģītos un saspringtos apstākļos, būt pastāvīgā gatavībā (24/7),
nekavējoties izbraukt uz notikuma vietu un uzsākt notikušā aviācijas nelaimes
gadījuma vai incidenta izmeklēšanu
- analizēt aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu cēloņus un veicinošus
faktorus
- sagatavot (latviešu un angļu valodā) izmeklēšanas nobeiguma ziņojumu
saskaņā ar normatīvajiem tiesību aktiem aviācijas nelaimes gadījumu un
incidentu izmeklēšanas jomā
- izstrādāt lidojumu drošības rekomendācijas, lai novērstu nelaimes gadījumu
un incidentu atkārtošanos nākotnē
- sekot rekomendāciju ieviešanas gaitai, lai uzlabotu turpmāko rekomendāciju
izstrādi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība aviācijas jomā
- vismaz 5 gadu praktiskā pieredze civilās aviācijas gaisa kuģu
inženiertehniskās ekspluatācijas jomā vai civilās aviācijas pilota (CPL/ATPL),
vai lidojumu vadības kontroliera darbā
- zināšanas un izpratne par aeronavigācijas principiem, par gaisa kuģu
ekspluatāciju, lidojumderīgumu un attiecīgajiem
normatīvajiem aktiem
- izpratne par starptautiskajiem ICAO standartiem lidojumu drošības
izmeklēšanas jomā
- spēja savākt, dokumentēt un saglabāt pierādījumus, atpazīt un analizēt
derīgus pierādījumus, savas kompetences ietvaros sadarboties ar iesaistītām
institūcijām
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- taktiskums saskarsmē ar dažādiem cilvēkiem, kas ir guvuši traumatisku
pieredzi gaisa kuģa nelaimes gadījumā
- analītiskā domāšana
- laba MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pretendentiem līdz 2024. gada 12. janvārim elektroniski nosūtīt motivētu
pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu atbilstoši Eiropas CV standartiem)
(Europass CV veidlapa atrodama
http://europass.cedefop.europa.eu/lv) un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas. E-pasta adrese: madara.kalke-kaleja@taiib.gov.lv. Adrese: Rīga,
Brīvības iela 58. Tālr. uzziņām 67288140.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas
pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu. Informāciju par
personas datu apstrādi Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas
birojā var iegūt tīmekļa vietnes www.taiib.gov.lv sadaļā "Privātuma politika".
Valsts kanceleja
izsludina konkursu uz VALSTS VIDES DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu
speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vēlams ekonomikā, tiesību zinātnēs, vides vai dabas zinātņu
jomā (vēlams maģistra grāds kādā no minētajām jomām)
- vismaz triju gadu pieredze
organizācijas vadītāja (tai
skaitā valdes vai padomes locekļa
amatā) vai citā vadošā amatā
ar vismaz 40 padotajiem darbiniekiem (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- starptautiska un/vai starpresoru sadarbības pieredze (lūdzam norādīt CV konkrētus piemērus)
- izpratne par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- veiksmīga pārmaiņu vadības pieredze
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei:
https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un liels darba apjoms
- iespēju īstenot pakalpojumu un pārvaldes digitālās transformācijas procesu
- mēnešalgu no 4600 euro
pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā
ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu
atlases kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz
atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē
arī savs redzējums par Valsts vides dienesta darbības pilnveidošanas un attīstības iespējām.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas
vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumu
un uzņemties atbildību.
Pretendentiem līdz 2024. gada 16. janvārim
lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts vides dienesta ģenerāldirektora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām un apliecinājumu
par atbilstību normatīvajos
aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu
speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē
www.europass.lv).
Dokumentus iesniedz elektroniski,
tos nosūta uz e-pasta adresi
konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā
ar norādi "Pieteikums Valsts vides dienesta ģenerāldirektora amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti
un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts
kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade
Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).
_____________________________________________________
[1] Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf