Laidiens: 01.02.2023., Nr. 23
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/23.AKK1

Vidzemes Augstskola, reģ.
Nr. LV90001342592, izsludina atklātu
konkursu uz Vidzemes Augstskolas ATTĪSTĪBAS
PROREKTORA amatu (profesijas
kods 1345 02) uz rektora pilnvaru laiku; nepilns darba laiks - 20 stundas nedēļā
Uz attīstības prorektora amatu var kandidēt persona, kurai ir:
- maģistra grāds (doktora grāds tiks uzskatīts
par priekšrocību)
- pieredze vadošā amatā
- nevainojama reputācija
Prorektora kompetences jomas un pilnvaras:
- nodrošināt ViA Attīstības stratēģijas īstenošanu, identificēt ViA attīstībai būtiskas politikas iniciatīvas augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju jomā Latvijā, Eiropā
un pasaulē. Izstrādāt priekšlikumus ViA
stratēģiskajai attīstībai
- koordinēt zināšanu pārneses un inovāciju ekosistēmas izveidi un attīstību ViA, tajā skaitā
plānot nepieciešamo resursu piesaisti
- atbildēt par stratēģiski svarīgu partnerību veidošanu un uzturēšanu Latvijas un starptautiskā mērogā, nodrošināt starptautiskās sadarbības un attīstības jautājumu pārraudzību un operatīvo vadību inovāciju jomā
- pārraudzīt ViA projektu portfeli,
koordinēt stratēģiskās attīstības projektu izstrādi, īstenošanu un pēcuzraudzību, atbildēt par projektu savstarpējo papildinātību un ietekmi uz ViA Attīstības
stratēģijas izpildi
- plānot un koordinēt pārraudzībā esošo struktūrvienību/struktūrgrupu darbību un personāla darbu
Atalgojums 1428,00 EUR mēnesī pirms nodokļu
nomaksas.
Līdz 2023.gada 26.februārim ar
elektronisko parakstu parakstītu pieteikumu (motivācijas vēstuli, izvērstu redzējumu par prorektora kompetencē esošo jomu attīstību
ViA, dokumentu
kopijas, kas apliecina izglītību, un CV) sūtīt uz e-pastu:
agrita.somase@va.lv ar norādi
"Konkurss uz attīstības prorektora amatu".
Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar ViA rektori, rakstot uz e-pastu:
agnese.davidsone@va.lv.
OP 2023/23.AKK2
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ.
Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata
vietu:
- docents - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra vai doktora grāds
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- pedagoģiskā darba pieredze augstākajā izglītībā
Darba algas likme - no 11,25 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Darba pienākumi:
- sagatavot un vadīt studiju kursus vadībzinību jomā
- ievietot un regulāri aktualizēt informāciju Moodle
sistēma par pasniedzamo kursu/kursiem
- piedalīties EKA organizētajos zinātniskajos, metodiskajos un mācību
pasākumos
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas
ielā 62, 406. kabinetā, vai jāsūta elektroniski
parakstītie dokumenti uz e-pastu: administracija@eka.edu.lv. Konkursa termiņš
ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis".
OP 2023/23.AKK3
Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese:
Rīgā, Čiekurkalna 1.līnija 1, korp. 2, LV-1026,
izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas
jurista (valsts civildienesta ierēdņa) amatu uz noteiktu laiku
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē - iegūta jurista kvalifikācija
- darba pieredze jurista amatā vai valsts pārvaldē
- labas starptautisko tiesību zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli
- labas iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Amata pamatpienākumi - izstrādāt normatīvo aktu projektus un starptautisko
līgumu projektus. Piedalīties normatīvo aktu projektu un starptautisko līgumu
projektu virzīšanā, kā arī sniegt atzinumus par citu ministriju un institūciju
izstrādātajiem normatīvo aktu un starptautisko līgumu projektiem. Vērtēt
Eiropas Savienības normatīvos aktus un nodrošināt to ieviešanu nacionālajos
normatīvajos aktos. Izskatīt citu ministriju un institūciju pieprasījumus, kā
arī sagatavot atbildes uz tiem.
Mēnešalgu piedāvājam no 1700 līdz 2000 euro pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no paziņojuma publicēšanas dienas Iekšlietu
ministrijas Personāla vadības un administratīvā departamenta Personāla vadības
nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp. 2, LV-1026
vai uz e-pastu: vakance@iem.gov.lv ar norādi - "Konkursam uz vakanto
jurista amatu". Tālr. informācijai 67219533.
OP 2023/23.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo un administratīvo pārkāpumu procesu, ir pieredze
tiesvedībās un dažādu procesu uzraudzībā un plānošanā, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties nodaļas darbu plānošanā, organizēšanā un uzraudzībā, t.sk.
kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmu ieviešanā un uzturēšanā
- nodrošināt vienveidīgu tiesību normu izpratni un piemērošanu būvniecības
jomā, t.sk. izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus un piedalīties būvniecības
informācijas sistēmas pilnveidē
- nodrošināt administratīvo pārkāpumu procesu īstenošanu nodaļas kompetences
ietvaros
- nodrošināt, kontrolēt un pilnveidot piespiedu izpildes procesu
- uzraudzīt līgumu izstrādes procesu
- uzraudzīt tiesvedības procesus un pārstāvēt Biroju tajos
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība prasībām darbam ar valsts noslēpuma izmantošanu vai tā
aizsardzību
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta
profesionālā jurista kvalifikācija)
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- būvniecības un enerģētikas nozares normatīvo aktu pārzināšana
- administratīvā un administratīvā pārkāpuma procesa iestādē un tiesā
pārzināšana
- praktiskā pieredze iestādes pārstāvībai tiesā un citās institūcijās
- izpratne par kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmu
- praktiskā pieredze struktūrvienības darba plānošanā, organizēšanā,
uzraudzībā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
prasmes
- augsta stresa noturība, spēja strādāt intensīva intelektuālā darba
apstākļos, precīzi un operatīvi veicot darbu
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos tiesiskos un faktiskos
apstākļus (tai skaitā prasme iegūt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju
un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1890 EUR līdz 2100 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Juridiskās
nodaļas vadītāja vietnieka/-ces konkursam",
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2023/23.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (4 amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu
un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem un
pārsūdzētajiem lēmumiem, sagatavot lēmumu projektus
- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības
administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un
krimināllietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu
projektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo
līgumu un līgumu grozījumu projektus, kā arī cita veida dokumentus
- sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem, piedalīties tiesību aktu
projektu izstrādē, t.sk. saistībā ar Biroja pārziņā esošajām informācijas
sistēmām
- pārstāvēt Biroju tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos
valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta
profesionālā jurista kvalifikācija)
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā
- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un
administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu, atzinumu par tiesību
aktu projektiem un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā,
administratīvā procesa iestādē pārzināšana
- prasme pārstāvēt iestādi tiesā
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas
prasmes
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā
arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- mēnešalgu no 1350 EUR līdz 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv
vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-s
juriskonsulta/-es konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2023/23.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības
nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Biroja pārziņā esošo Energoresursu informācijas sistēmu (turpmāk -
Sistēmu) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī
normatīvā regulējuma grozījumiem
- sistematizēt informāciju par Sistēmu funkcionālo un tehnisko darbību
- apkopot informāciju par Sistēmu lietotāju pieteiktajām problēmām
- identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un
identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu
novēršanai un Sistēmu pilnveidei
- veikt Sistēmu funkcionalitātes testēšanu
- līdzdarboties informācijas sistēmu nepieciešamo programmatūras izmaiņu
tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un
attīstības projektu īstenošanā
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai
pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar
atbilstošām studijām
- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu
- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju
- spēja strādāt intensīva darba režīmā
- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1260 EUR līdz 1400 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi:
"Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu
attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es amata konkursam", šādus
dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2023/23.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas inspektora/-es
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma
pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot
atzinumu projektus
- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja
kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties
attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā t.sk. veicot instrumentālus
mērījumus; sagatavot atzinumu projektus
- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes)
atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā
- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un
uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja
kompetencē esošajām būvēm
Sagaidām, ka tev ir:
- pirmā līmeņa augstākā izglītība
- vēlama pieredze būvniecības jomā un izpratne par administratīvo procesu
iestādē
- vēlamas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem,
standartiem un būvniecības procesu
- vēlamas zināšanas par mērinstrumentu pielietošanu būvniecībā
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1350 EUR līdz 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
Aicinām tevi līdz š.g. 21.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi:
"Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas
inspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam.
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013.
OP 2023/23.AKK8
Tieslietu
ministrija ir
vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un
koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts
pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām
organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā
JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS
ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatā (noteiktu laiku)
Mēs tev
uzticēsim:
- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, t.sk. pārrobežu gadījumos, un
sagatavot lēmumus un citu dokumentu projektus
- veikt paziņojumu par valsts juridiskās palīdzības sniegšanu
kriminālprocesā pārbaudi un sagatavot vēstuļu projektus
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību
līgumu projektus, veicot to iepriekšējo papildpārbaudi
Sagaidām,
ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā
- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā
- zināšanas administratīvā procesa un kriminālprocesa tiesībās
- angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme argumentēt viedokli
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums
- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta
resursiem lietotāja līmenī
Mēs
piedāvājam:
- mēnešalgu no 1120 euro līdz 1240 euro
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivētu
pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Juridiskās
palīdzības administrācijā 67515302.
OP 2023/23.AKK9
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs,
izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11
padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā
JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS NODROŠINĀJUMA
NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatā (uz nenoteiktu laiku)
Mēs tev uzticēsim:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas
par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk.
pārrobežu strīdos
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt
juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā
- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā
- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās
- angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme argumentēt viedokli
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1120 euro
līdz 1240 euro
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža. Tālr.
uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Juridiskās palīdzības administrācijā
67515302.
OP 2023/23.AKK10
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs,
izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11
padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā
JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS PIEDZIŅAS NODAĻAS JURISKONSULTA
ierēdņa amatā (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- prasme argumentēt viedokli
- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta
resursiem lietotāja līmenī
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu un analītiskā domāšana
- orientācija uz klientu
Veicamie pienākumi:
- nodrošināt valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības nodrošināšanai
izmaksāto līdzekļu un izmaksāto valsts kompensāciju cietušajiem piedziņu
- atbildēt uz iesniegumiem kompetences ietvaros
- atbilstoši savai kompetencei pārstāvēt nodaļu, iestādi citās valsts
pārvaldes iestādēs, tiesā, citās organizācijās un starptautiskajās institūcijās
- sniegt priekšlikumus cietušajiem izmaksātās valsts kompensācijas piedziņas
mehānisma un valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības nodrošināšanai izmaksāto
līdzekļu piedziņas mehānisma pilnveidošanai, tai skaitā par nepieciešamajiem
grozījumiem iekšējos un ārējos normatīvajos aktos
Mēnešalga:
- mēnešalga no 1120 euro
līdz 1240 euro
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža. Tālr.
uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Juridiskās palīdzības administrācijā
67515302.
OP 2023/23.AKK11
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas vecākā
administratora (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, periodiska kvalifikācijas
paaugstināšana amata atbilstības jomās
- iepriekšēja pieredze dokumentu pārvaldības jomā un darbā ar standartdokumentu sagatavošanu
- precizitāte darbā ar dokumentāciju un zināšanas par dokumentu, tai skaitā
elektronisko dokumentu, aprites un noformēšanas kārtību
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, datubāzes, interneta
pārlūkprogrammas), darbā lietojamo biroja tehniku
- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī
(saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)
- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas (tostarp personas datu)
aizsardzības normatīvo regulējumu
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, spēja strādāt intensīvi,
sistemātiski un patstāvīgi risināt darba uzdevumus, gatavība apgūt jaunas
zināšanas
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- valsts valodas (C1) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu Saeimas
Administrācijas izpilddirektora un Saeimas Administrācijas informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju direktora (turpmāk - Saeimas Administrācijas vadība)
funkciju izpildes nodrošināšanai, tostarp piedalīties plānoto vizīšu, sanāksmju
un darba grupu organizēšanā, atbildēt uz telefona zvaniem, koordinēt
informācijas un dokumentu apriti, risināt saimnieciskos jautājumus, sagatavot
un pavairot dokumentus un nodot tālākai virzīšanai
- veikt sanāksmju protokolēšanu, nodrošinot normatīvajiem aktiem atbilstošu
protokola noformēšanu
- operatīvi vadīt un koordinēt informācijas un dokumentu apmaiņu starp
Saeimas Administrācijas vadību, Saeimas struktūrvienībām un darbiniekiem, kā
arī citiem adresātiem
- veikt saimniecisko līgumu noformēšanas atbilstības pārbaudi, reģistrāciju
un savlaicīgu un pilnīgu uzkrāšanu līgumu datu bāzē, kā arī atbilstošu līguma
izpildes dokumentu ievietošanu līgumu datu bāzē
- veikt datu tehnisku ievadīšanu un aktualizēšanu noteiktās Saeimas
informācijas sistēmās un datubāzēs, ja nepieciešams, sadarbojoties ar citām
Saeimas struktūrvienībām
- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas Administrācijas
vadības lietvedībā esošo dokumentu, tai skaitā elektronisko dokumentu,
pārvaldības procesu atbilstoši normatīvajiem aktiem, tostarp organizēt saņemtās
un nosūtāmās korespondences un dokumentu apriti, kontrolēt to izpildes
termiņus, pārbaudīt nosūtāmo dokumentu precizitāti (gramatikas un
interpunkcijas prasībām) un satura atbilstību
- amata kompetences ietvaros sagatavot kvalitatīvus dokumentu projektus
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1111 līdz 1335 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 7.februārim (ieskaitot) lūdzam iesniegt
Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra
formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas
vecākais administrators", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu
elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu:
saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir
iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla
www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi:
90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2023/23.AKK12
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā
nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības inženieris ugunsdrošības un civilās
aizsardzības jomā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība darba aizsardzības jomā, periodiska zināšanu
papildināšana
- apliecība par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā
- vēlama apliecība par profesionālās pilnveides izglītību civilās
aizsardzības jomā (darba tiesisko attiecību laikā darba devēja noteiktā termiņā
obligāti iegūstama)
- vēlama apliecība par profesionālās pilnveides izglītību darba aizsardzības
jomā (darba tiesisko attiecību laikā darba devēja noteiktā termiņā obligāti
iegūstama)
- iepriekšējā darba pieredze darba ugunsdrošības jomā
- vēlama iepriekšēja darba pieredze civilās aizsardzības jomā
- zināšanas amata kompetences jomās
- spēja pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību, strādāt precīzi un kvalitatīvi
- spēja patstāvīgi un normatīviem aktiem atbilstoši risināt ar ugunsdrošību
saistītus jautājumus, tostarp sadarbībā ar Saeimas Administrācijas drošības
biroju - ar civilo aizsardzību saistītus jautājumus
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta
pārlūkprogrammas, darbam nepieciešamās informācijas sistēmas un datubāzes) un
rīcībā esošo tehniku
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- organizēt un uzturēt ugunsdrošības sistēmu Saeimā
- veikt ugunsdrošības risku izvērtēšanu un iespējamo seku prognozēšanu, kā
arī amata kompetences ietvaros sadarbībā ar Saeimas Administrācijas
struktūrvienībām veikt civilās aizsardzības risku izvērtēšanu un iespējamo seku
prognozēšanu
- kontrolēt normatīvajos aktos noteikto ugunsdrošības un civilās
aizsardzības prasību izpildi Saeimas valdījumā esošajās ēkās
- izstrādāt un aktualizēt ugunsdrošības jautājumus reglamentējošus iekšējos
normatīvos dokumentus (plānus, noteikumus, instrukcijas un citus dokumentus)
- organizēt Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta priekšrakstu izpildi
attiecībā uz spēkā esošo ugunsdrošības normu un standartu ievērošanu Saeimas
valdījumā esošajās ēkās, kā arī konstatēto trūkumu novēršanu
- sadarbībā ar Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroju izstrādāt un
uzturēt aktuālu civilās aizsardzības plānu, organizēt un īstenot Saeimas
darbinieku apmācību un instruktāžu civilās aizsardzības jomā
- organizēt un īstenot Saeimas darbinieku apmācību un instruktāžu
ugunsdrošības jautājumos. Uzturēt aktuālu normatīvajiem aktiem atbilstošu datu
bāzi par veiktajām instruktāžām ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomās
- kontrolēt ugunsdzēsības līdzekļu un ugunsaizsardzības sistēmu uzturēšanu,
organizēt to regulārās pārbaudes un apkopes, plānot ugunsaizsardzības sistēmu
atjaunošanas un uzlabošanas darbus
- nepieciešamības gadījumos izsniegt norīkojumus ugunsbīstamo darbu
veikšanai
- nodrošināt sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem amata kompetences jomā, kā
arī veikt normatīvajos aktos noteiktos pasākumus ugunsdrošības prasību
nodrošināšanai attiecībā uz pakalpojumu sniedzējiem Saeimā
- sadarbībā ar Saeimas Administrācijas struktūrvienībām veikt nepieciešamos
pasākumus, lai ugunsdrošības un civilās aizsardzības funkciju īstenošanai tiktu
ieviesti e risinājumi
- sniegt atbalstu darba aizsardzības pasākumu īstenošanā Saeimā
- konsultēt Saeimas darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar ugunsdrošību un
civilo aizsardzību
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1450 līdz 1859 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem)
esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- apliecības par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā kopija
(obligāta prasība), kā arī civilās aizsardzības un darba aizsardzības jomā
kopijas (ja iegūtas)
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 14.februārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt
pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības
inženieris ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā", vai iesniegt
elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo
dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu
portāla Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300.
Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.