Laidiens: 16.11.2023., Nr. 223

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/223.AKK1

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības politikas departamenta vecākā eksperta amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams informāciju tehnoloģijās vai ar būvniecību saistītās inženierzinātnēs)

- normatīvo aktu izstrādes procesa pārzināšana un prasme normatīvo aktu pielietošanā

- pārzināt būvniecības procesu, kā arī vispārīgos un speciālos būvnoteikumus regulējošos normatīvos aktus

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) lietošanas prasmes

- labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi vai attīstību

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt priekšlikumus būvniecības procesa digitalizācijai, datu elektroniskai apstrādei un atvērto datu veidošanai

- sadarboties ar valsts iestādēm, tostarp Būvniecības valsts kontroles biroju, nodrošinot Būvniecības informācijas sistēmas attīstību

- uzraudzīt Būvniecības informācijas sistēmas attīstības projektus, sniegt priekšlikumus projektu efektīvai īstenošanai

- piedalīties būvniecības politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu izstrādē

- veidot un uzturēt būvniecības nozares raksturojošo rādītāju apkopojumu

- izstrādāt priekšlikumus būvkomersantu darbību regulējošo normatīvo aktu pilnveidei

Piedāvājam:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu

- mēnešalgu 1900 euro

- iespēju daļēji strādāt attālināti

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

Pretendentiem dokumentus (motivācijas vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 dienu laikā elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai iesniedzot Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām: 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, e-pasts: pasts@em.gov.lv.


OP 2023/223.AKK2

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3093000219) (turpmāk - LiepU) izsludina konkursu uz vakanto amata vietu:

Vadības un sociālo zinātņu fakultātē

- asociētais profesors sociālo zinātņu grupas ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares izglītības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta (nepilna slodze)

Prasības pretendentiem noteiktas saskaņā ar LiepU nolikumu "Nolikums par profesoru un asociēto profesoru vēlēšanām, novērtēšanas kārtību un profesoru padomēm Liepājas Universitātē" (apstiprināts LiepU Senāta sēdē 2021. gada 22. martā, protokols Nr. 10 https://www.liepu.lv/lv/672/nolikumi).

Alga mēnesī par pilnu slodzi pirms nodokļu nomaksas, sākot no 1587,00 euro.

Konkursa pretendentiem viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz (elektroniski/ar pasta sūtījuma starpniecību) Liepājas Universitātes Personāla un dokumentu pārvaldības daļā šādi dokumenti:

- LiepU rektoram adresēts iesniegums, kurā norādīts amats, uz kuru persona pretendē un atsauce uz konkursa paziņojumu (publikācijas datums un vietne)

- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apstiprinātas augstāko izglītību, akadēmisko un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas

- ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, jāiesniedz arī atzinums par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- pēdējo sešu gadu laikā publicēto zinātniski pētniecisko un/vai mākslinieciskās jaunrades darbu saraksts

- dzīves un darba gājums (curriculum vitae - CV), kā arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredzes apkopojums

- citi dokumenti, ko amata pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

Liepājas Universitātes pasta adrese: Personāla un dokumentu pārvaldības daļa, 214. kabinets, Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401, e-pasta adrese: vita.smiltniece@liepu.lv.

Informācija pa tālr. 63407782 (Personāla un dokumentu pārvaldības daļa).

Liepājas Universitāte kā jūsu personas datu apstrādes pārzinis, pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informē, ka konkursa ietvaros sniegtie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi.


OP 2023/223.AKK3

Latvijas Republikas Saeima paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas administrators/-e

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas tehnoloģiju nozarei atbilstoša izglītība, vai arī attiecīgās profesionālās zināšanas apliecinoši kvalifikācijas sertifikāti. Regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomās

- vismaz piecu gadu darba pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, tai skaitā vismaz triju gadu darba pieredze atbilstoši amata kompetencei - Microsoft serveru uzstādīšanā, administrēšanā un uzturēšanā; Microsoft Acive Directory administrēšanā; Microsoft Exchange server administrēšanā; virtualizācijas platformas Vmware administrēšanā

- zināšanas par pārraudzībā esošo serveru un iekārtu administrēšanu un uzturēšanu

- zināšanas serveru Windows un Linux operētājsistēmu jomā

- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību

- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī (saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskās informācijas avotiem

- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, administrējot Saeimas informācijas sistēmu resursus

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- analizēt datus par Saeimas informācijas sistēmas vai tās atsevišķu resursu darbību, sniegt atbalstu Saeimas informācijas sistēmu un tehnoloģiju efektīvas darbības nodrošināšanai, tostarp analizēt un risināt dažādas ar informācijas sistēmām saistītas problēmas, veikt pārziņā esošo informācijas sistēmu periodisku pārbaudi un testēšanu

- sniegt priekšlikumus par jaunu informācijas tehnoloģiju risinājumu izmantošanas iespējām esošo darba procesu ietvarā

- piedalīties informācijas sistēmu attīstības projektu vadīšanā, plānošanā, ieviešanā un attīstīšanā

- sistemātiski izvērtēt un noteikt informācijas sistēmu, infrastruktūras un programmatūras pilnveidošanas un atjaunināšanas nepieciešamību. Plānot nepieciešamās sistēmas komponenšu izmaiņas un veicamos uzlabojumus

- nodrošināt datu atbilstošu pieejamību, drošību un rezerves kopēšanu pārraudzībā nodotajos serveros un sistēmās

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu atbildībā esošo serveru funkcionēšanu, tostarp veikt jaunu serveru uzstādīšanu, konfigurēšanu, nepieciešamo apkopi, diagnosticēt un novērst problēmas, veikt sīkus remontus, nepieciešamības gadījumā pieaicinot attiecīgā pakalpojuma sniedzēja darbiniekus

- piedalīties Saeimas IS uzturēšanai un attīstībai nepieciešamo budžeta līdzekļu plānošanā, amata kompetences ietvaros kontrolēt piešķirto resursu izlietošanu

- administrēt, uzturēt, plānot un pilnveidot vadītāja noteiktas sistēmas (tostarp, Microsoft Active Directory, OS Linux serveru sistēmu)

- apmācīt un konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS resursiem, risināt nestandarta situācijas, izstrādāt lietotājiem nepieciešamās instrukcijas

- apkopot un sistematizēt informāciju par Saeimas IS funkcionālo un tehnisko darbību

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2174 līdz 3105 euro), atkarībā no profesionālās kvalifikācijas

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un papildu normatīvajos aktos noteiktie motivēšanas instrumenti

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 22. novembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas administrators", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2023/223.AKK4

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz LATVIJAS INVESTĪCIJU UN ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRAS DIREKTORA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinībās, ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs (vēlams maģistra grāds)

- vismaz triju gadu pieredze organizācijas vadītāja vai citā vadošā amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- pieredze darbā privātajā sektorā vai sadarbībā ar privāto sektoru

- vēlama pieredze investīciju piesaistes, eksporta veicināšanas un inovāciju jomā

- izpratne par LIAA darbības jomu, veidiem un mērķiem

- izpratne par tautsaimniecības attīstības procesiem un uzņēmējdarbības vidi

- izpratne par finanšu vadības jautājumiem un korporatīvās pārvaldības jautājumiem

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas C1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills, vēlamas vācu, franču vai citas svešvalodas zināšanas

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju izmantot savas līdera prasmes, lai vadītu perspektīvu valsts pārvaldes iestādi ar plašu pārstāvniecību loku dažādās pasaules valstīs

- iespēju ar savu aizrautību un uzņēmību iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu

- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu 6500 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras prioritārajiem attīstības virzieniem, tostarp, iekļaujot pretendenta viedokli, vai ir nepieciešams atteikties no kādiem esošajiem attīstības virzieniem.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana.

Pretendentiem līdz 2023. gada 15. decembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi: "Pieteikums Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktora amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

_____________________________________________________

1 Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2023/223.AKK5

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz KONKURENCES PADOMES LOCEKĻU amatiem (trīs amata vietas)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Konkurences likuma 5.1 un 5.2 panta un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- vismaz maģistra grāds vai tam pielīdzināms grāds, vēlams ekonomikā vai finanšu vadībā

- vēlama pieredze vadošā amatā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- zināšanas un izpratne par tautsaimniecības attīstības procesiem un uzņēmējdarbības vidi

- zināšanas un izpratne par Konkurences padomes darbības jomu un konkurences tiesību piemērošanu

- izpratne par konkurences ekonomiskiem aspektiem, tirgus izpētes metodoloģiju un ekonomiskās analīzes pielietošanu

- izpratne par globālajām norisēm ekonomikā un starptautiskajiem ekonomiskajiem procesiem

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem un administratīvā procesa jautājumiem

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas B2 līmenī, vēlams angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju veicināt brīvas un godīgas konkurences attīstību tautsaimniecībā

- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī un darboties Eiropas Konkurences iestāžu tīklā un Starptautiskajā Konkurences iestāžu tīklā

- mēnešalgu 4152 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu

Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, attiecību veidošana un uzturēšana.

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savi priekšlikumi turpmākai rīcībai, ņemot vērā pretendenta vērtējumu par nozarēm, kurās ir saskatāmi potenciāli konkurences regulējuma pārkāpumi un pazīmes, kas par to liecina.

Pretendentiem līdz 2023. gada 5. decembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Konkurences padomes locekļa amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Konkurences likuma 5.1 un 5.2 panta un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājumu par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi: "Pieteikums Konkurences padomes locekļa amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)