Laidiens: 16.11.2023., Nr. 223
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/223.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības politikas
departamenta vecākā eksperta amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
informāciju tehnoloģijās vai ar būvniecību saistītās inženierzinātnēs)
- normatīvo aktu izstrādes procesa pārzināšana un prasme normatīvo aktu
pielietošanā
- pārzināt būvniecības procesu, kā arī vispārīgos un speciālos būvnoteikumus
regulējošos normatīvos aktus
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
lietošanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi vai attīstību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt priekšlikumus būvniecības procesa digitalizācijai,
datu elektroniskai apstrādei un atvērto datu veidošanai
- sadarboties ar valsts iestādēm, tostarp Būvniecības valsts kontroles
biroju, nodrošinot Būvniecības informācijas sistēmas attīstību
- uzraudzīt Būvniecības informācijas sistēmas attīstības projektus, sniegt
priekšlikumus projektu efektīvai īstenošanai
- piedalīties būvniecības politikas plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu izstrādē
- veidot un uzturēt būvniecības nozares raksturojošo rādītāju apkopojumu
- izstrādāt priekšlikumus būvkomersantu darbību regulējošo normatīvo aktu
pilnveidei
Piedāvājam:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu
- mēnešalgu 1900 euro
- iespēju daļēji strādāt attālināti
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Pretendentiem dokumentus (motivācijas vēstuli un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 dienu laikā elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi vakances@em.gov.lv vai iesniedzot Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām: 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, e-pasts: pasts@em.gov.lv.
OP 2023/223.AKK2
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3093000219)
(turpmāk - LiepU) izsludina konkursu uz vakanto amata
vietu:
Vadības un sociālo zinātņu fakultātē
- asociētais profesors sociālo zinātņu grupas ekonomikas un uzņēmējdarbības
nozares izglītības vadības apakšnozarē - 1 amata
vieta (nepilna slodze)
Prasības pretendentiem noteiktas saskaņā ar LiepU
nolikumu "Nolikums par profesoru un asociēto profesoru vēlēšanām,
novērtēšanas kārtību un profesoru padomēm Liepājas Universitātē"
(apstiprināts LiepU Senāta sēdē 2021. gada 22. martā,
protokols Nr. 10 https://www.liepu.lv/lv/672/nolikumi).
Alga mēnesī par pilnu slodzi pirms nodokļu nomaksas, sākot no 1587,00 euro.
Konkursa pretendentiem viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz (elektroniski/ar
pasta sūtījuma starpniecību) Liepājas Universitātes Personāla un dokumentu
pārvaldības daļā šādi dokumenti:
- LiepU rektoram adresēts iesniegums, kurā
norādīts amats, uz kuru persona pretendē un atsauce uz konkursa paziņojumu
(publikācijas datums un vietne)
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apstiprinātas augstāko izglītību,
akadēmisko un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas
- ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts
ārvalstīs, jāiesniedz arī atzinums par to, kādam Latvijā piešķirtam
akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- pēdējo sešu gadu laikā publicēto zinātniski pētniecisko un/vai
mākslinieciskās jaunrades darbu saraksts
- dzīves un darba gājums (curriculum vitae - CV), kā arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā
un organizatoriskā darba pieredzes apkopojums
- citi dokumenti, ko amata pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai
pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
Liepājas Universitātes pasta adrese: Personāla un dokumentu pārvaldības
daļa, 214. kabinets, Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401, e-pasta adrese:
vita.smiltniece@liepu.lv.
Informācija pa tālr. 63407782 (Personāla un dokumentu pārvaldības daļa).
Liepājas Universitāte kā jūsu personas datu apstrādes pārzinis, pamatojoties
uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informē, ka konkursa ietvaros
sniegtie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi.
OP 2023/223.AKK3
Latvijas Republikas Saeima paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas
Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas
sistēmas administrators/-e
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas
tehnoloģiju nozarei atbilstoša izglītība, vai arī attiecīgās profesionālās
zināšanas apliecinoši kvalifikācijas sertifikāti. Regulāra zināšanu papildināšana
amata kompetences jomās
- vismaz piecu gadu darba pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, tai
skaitā vismaz triju gadu darba pieredze atbilstoši amata kompetencei -
Microsoft serveru uzstādīšanā, administrēšanā un uzturēšanā; Microsoft Acive Directory administrēšanā;
Microsoft Exchange server administrēšanā;
virtualizācijas platformas Vmware administrēšanā
- zināšanas par pārraudzībā esošo serveru un iekārtu administrēšanu un
uzturēšanu
- zināšanas serveru Windows un Linux
operētājsistēmu jomā
- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas
administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību
- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī
(saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei
nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskās
informācijas avotiem
- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar
citām Saeimas struktūrvienībām, administrējot Saeimas informācijas sistēmu
resursus
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- analizēt datus par Saeimas informācijas sistēmas vai tās atsevišķu resursu
darbību, sniegt atbalstu Saeimas informācijas sistēmu un tehnoloģiju efektīvas
darbības nodrošināšanai, tostarp analizēt un risināt dažādas ar informācijas
sistēmām saistītas problēmas, veikt pārziņā esošo informācijas sistēmu
periodisku pārbaudi un testēšanu
- sniegt priekšlikumus par jaunu informācijas tehnoloģiju risinājumu
izmantošanas iespējām esošo darba procesu ietvarā
- piedalīties informācijas sistēmu attīstības projektu vadīšanā, plānošanā,
ieviešanā un attīstīšanā
- sistemātiski izvērtēt un noteikt informācijas sistēmu, infrastruktūras un
programmatūras pilnveidošanas un atjaunināšanas nepieciešamību. Plānot
nepieciešamās sistēmas komponenšu izmaiņas un veicamos uzlabojumus
- nodrošināt datu atbilstošu pieejamību, drošību un rezerves kopēšanu
pārraudzībā nodotajos serveros un sistēmās
- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu atbildībā esošo serveru
funkcionēšanu, tostarp veikt jaunu serveru uzstādīšanu, konfigurēšanu,
nepieciešamo apkopi, diagnosticēt un novērst problēmas, veikt sīkus remontus,
nepieciešamības gadījumā pieaicinot attiecīgā pakalpojuma sniedzēja darbiniekus
- piedalīties Saeimas IS uzturēšanai un attīstībai nepieciešamo budžeta
līdzekļu plānošanā, amata kompetences ietvaros kontrolēt piešķirto resursu
izlietošanu
- administrēt, uzturēt, plānot un pilnveidot vadītāja noteiktas sistēmas
(tostarp, Microsoft Active Directory,
OS Linux serveru sistēmu)
- apmācīt un konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS resursiem, risināt
nestandarta situācijas, izstrādāt lietotājiem nepieciešamās instrukcijas
- apkopot un sistematizēt informāciju par Saeimas IS funkcionālo un tehnisko
darbību
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 2174 līdz 3105 euro), atkarībā no profesionālās kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un papildu normatīvajos
aktos noteiktie motivēšanas instrumenti
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 22. novembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt
pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas
vecākais informācijas sistēmas administrators", vai iesniegt elektroniski
(kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma
vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu
kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla
Latvija.lv e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr.
uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas
Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts -
datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā
https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2023/223.AKK4
Valsts kanceleja
izsludina konkursu uz LATVIJAS INVESTĪCIJU UN ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRAS
DIREKTORA/-ES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu
speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vadības zinībās, ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs (vēlams maģistra grāds)
- vismaz triju gadu pieredze
organizācijas vadītāja vai citā vadošā
amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 10 gadu laikā (lūdzam
norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku
skaitu)
- pieredze darbā privātajā sektorā vai sadarbībā
ar privāto sektoru
- vēlama pieredze investīciju piesaistes, eksporta veicināšanas un inovāciju jomā
- izpratne par LIAA darbības jomu, veidiem un mērķiem
- izpratne par tautsaimniecības attīstības procesiem un uzņēmējdarbības vidi
- izpratne par finanšu vadības jautājumiem un korporatīvās pārvaldības jautājumiem
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- angļu valodas zināšanas C1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei:
https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills,
vēlamas vācu, franču vai citas
svešvalodas zināšanas
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju izmantot savas līdera prasmes, lai vadītu perspektīvu
valsts pārvaldes iestādi ar plašu
pārstāvniecību loku dažādās pasaules valstīs
- iespēju ar savu aizrautību
un uzņēmību iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu
- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī
- mēnešalgu 6500 euro
pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā
ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu
atlases kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz
atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē
arī savs redzējums par Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras prioritārajiem attīstības virzieniem, tostarp, iekļaujot pretendenta viedokli, vai ir nepieciešams
atteikties no kādiem esošajiem attīstības virzieniem.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas
vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus
un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, komandas vadīšana.
Pretendentiem līdz 2023. gada 15. decembrim
lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām un apliecinājumu
par atbilstību normatīvajos
aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu
speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē
www.europass.lv).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi:
"Pieteikums Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktora amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti
un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts
kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts
kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).
_____________________________________________________
1 Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf
OP 2023/223.AKK5
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz KONKURENCES PADOMES LOCEKĻU
amatiem (trīs amata vietas)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Konkurences likuma 5.1 un 5.2 panta un
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām,
lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- vismaz maģistra grāds vai tam pielīdzināms grāds, vēlams ekonomikā vai
finanšu vadībā
- vēlama pieredze vadošā amatā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto
darbinieku skaitu)
- zināšanas un izpratne par tautsaimniecības attīstības procesiem un
uzņēmējdarbības vidi
- zināšanas un izpratne par Konkurences padomes darbības jomu un konkurences
tiesību piemērošanu
- izpratne par konkurences ekonomiskiem aspektiem, tirgus izpētes
metodoloģiju un ekonomiskās analīzes pielietošanu
- izpratne par globālajām norisēm ekonomikā un starptautiskajiem
ekonomiskajiem procesiem
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem un
administratīvā procesa jautājumiem
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas B2 līmenī, vēlams angļu valodas
zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei:
https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un
prezentācijas prasmes
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju veicināt brīvas un godīgas konkurences attīstību tautsaimniecībā
- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī un darboties Eiropas Konkurences
iestāžu tīklā un Starptautiskajā Konkurences iestāžu tīklā
- mēnešalgu 4152 euro
pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9.
jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju,
Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases
kārtība".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, attiecību veidošana un
uzturēšana.
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs
jāprezentē arī savi priekšlikumi turpmākai rīcībai, ņemot vērā pretendenta vērtējumu
par nozarēm, kurās ir saskatāmi potenciāli konkurences regulējuma pārkāpumi un
pazīmes, kas par to liecina.
Pretendentiem līdz 2023. gada 5. decembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt
Konkurences padomes locekļa amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par
atbilstību Konkurences likuma 5.1 un 5.2 panta un Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājumu par atbilstību
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai
valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību paziņojumā
minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi: "Pieteikums
Konkurences padomes locekļa amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām
apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts
kanceleja).