Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ.
Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakanto personāla amata vietu studiju
virzienā "Mākslas":
1 pētnieka amata vieta -
zinātņu nozarē "Humanitārās un mākslas zinātnes"
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds zinātņu nozarē "Humanitārās un mākslas zinātnes"
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
Darba algas likme - no 13 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Darba pienākumi:
- veikt pētījumus mākslas jomā un publicēt pētījumu rezultātus
- sagatavot un vadīt studiju kursu "Pētnieciskās metodes un akadēmiskā
darba organizācija" Ekonomikas un kultūras augstskolas programmas
"Zīmola dizains" studējošajiem
- vadīt studējošo pētījumus, palīdzēt studējošajiem zinātnisko rakstu
sagatavošanā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību, akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas
ielā 62, 401. kabinetā, vai jāsūta elektroniski
parakstītos dokumentus uz jelena.titko@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens
mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas projektu koordinators/-e (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (vadības, datorzinātņu vai inženierzinātņu jomā) vai
pēdējo augstskolas kursu students ar darba pieredzi amata kompetences jomā.
Regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomās
- darba pieredze amata kompetences jomā
- pieredze projektu un citas amata pienākumu izpildei nepieciešamās
dokumentācijas izstrādē;
- teicamas zināšanas amata kompetences jomā
- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas
administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību
- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī
(saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)
- valsts valodas vidējā (C1) līmeņa zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei
nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskās
informācijas avotiem
- konceptuāla un analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, spēja
patstāvīgi plānot un organizēt komandas darbu
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
Galvenie pienākumi:
- plānot, izstrādāt, organizēt un koordinēt projektus vienā vai vairākās
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomās
- izstrādāt projekta dokumentāciju, tostarp finanšu tāmes, projekta
plānošanas, īstenošanas un pārskatu dokumentāciju, nepieciešamās tehniskās
specifikācijas, biznesa procesu aprakstus, piedalīties ar projekta īstenošanu
saistītu līgumprojektu izstrādē
- izstrādāt projekta budžetu, analizēt un kontrolēt tā izpildi
- veikt projekta biznesa procesu izpēti, analīzi un aprakstīšanu
- plānot projekta īstenošanai nepieciešamās piegādes, tostarp piedalīties
attiecīgo iepirkumu organizēšanā
- izvērtēt ar projektu ieviešanu un īstenošanu saistītus riskus, sniegt
priekšlikumus to novēršanai
- vadīt, koordinēt un kontrolēt projekta aktivitāšu ikdienas pārvaldību,
tostarp sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem un piegādātājiem, kā arī
iesaistītajām Saeimas struktūrvienībām, izstrādāt nepieciešamo dokumentāciju un
risināt problēmjautājumus
- koordinēt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto piegāžu un pakalpojumu
līgumu saistību izpildi, risināt ar to izpildi saistītus jautājumus
- amata kompetences ietvaros piedalīties projekta galarezultātu novērtēšanā
un pieņemšanā, tostarp sagatavojot atbilstošu dokumentāciju
- sagatavot operatīvos un regulāros finanšu pārskatus, kā arī pārskatus par
projektu izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādē
amata kompetencē esošajās jomās
- nodrošināt kvalitatīvu informācijas apmaiņu, komunikāciju un sadarbību ar
projekta dalībniekiem, sadarbības partneriem (pakalpojumu sniedzējiem un
piegādātājiem) un iesaistītajām personām
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 13. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1688 līdz 3582 euro), atkarībā no profesionālās kvalifikācijas
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un papildu normatīvajos
aktos noteiktie motivēšanas instrumenti.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam
noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 21. novembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt
pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas
projektu koordinators", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu
elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu:
saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir
iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv
e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.