Laidiens: 17.10.2023., Nr. 201
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/201.AKK1
Dārzkopības institūts - vadošais dārzeņkopības un augļkopības pētniecības
centrs Latvijā, kas veic Baltijas ģeoklimatiskajiem
apstākļiem piemērotu augu sugu selekciju, pēta videi draudzīgas audzēšanas sistēmas,
izstrādā inovatīvus pārtikas produktus, veic bioloģisko pamatu pētījumus, kā
arī rīko dažādus pasākumus un uzņem apmeklētājus ceriņu un augļu dārzā.
Aicina komandā:
Vadošo pētnieku/-ci augu molekulārajā bioloģijā
Pilna slodze, darba vieta Dobele.
Amata prasības:
- zinātņu doktora grāds ar specializāciju ģenētikā vai molekulārajā
bioloģijā, pieredze pētnieciskajā darbā augu ģenētikā vai molekulārajā
bioloģijā
- pieredze pētnieciskā darba organizēšanā, zinātniskās grupas vadībā
- pieredze nacionālo un starptautisko pētniecisko projektu realizācijā un
vadīšanā
- vēlama pieredze dārzaugu genotipēšanā,
ģenētiskās daudzveidības izvērtēšanā, izmantojot molekulāros marķierus; dārzaugu saimnieciski nozīmīgu pazīmju ģenētikas izpētē un
molekulāro marķieru pielietošanā selekcijā
Papildus prasības:
Pēdējo 6 gadu laikā ir publicētas vismaz 10 starptautiskas zinātniskas
publikācijas (saistītas ar pieprasīto specializāciju), kas ir ietvertas SCOPUS
vai ISI Web of Science datu bāzes, kā arī pēdējo 6 gadu laikā pretendents
ir piedalījies vismaz 3 zinātniskos (nacionālā vai starptautiskā) projektos.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
1) direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam,
lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
3) zinātniskos /akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti.
Vadošā pētnieka darba samaksas likme no 7,00 līdz 25,00 EUR stundā atkarībā
no noslodzes projektos saskaņā ar Dārzkopības institūta darba samaksas noteikšanas
principiem.
Konkursam iesniedzamos dokumentus (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai
parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) nosūtīt uz e-pasta adresi:
darzkopibas.instituts@llu.lv ar norādi "Amatu konkursam".
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Mēs strādājam: Graudu iela 1, Ceriņi, Krimūnu pagasts, Dobeles novads,
LV-3701 http://www.darzkopibasinstituts.lv.
Informējam, ka jūsu iesniegtie pieteikuma dokumenti tiks apstrādāti, tikai
šī atlases konkursa norisei un tiks glabāti 6 mēnešus, ja netiks uzsāktas darba
attiecības. Lūgums pieteikuma dokumentos nenorādīt sensitīva
rakstura datus, piemēram: foto, tautību, arodbiedrības statusu u.tml.
Pieteikuma dokumentos norādītos personas datu apstrādās Dārzkopības institūta
atbildīgās personas.
OP 2023/201.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Būvniecības kontroles departamenta Ekspertu sektora arhitekta/-es ierēdņa amatu
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt būvniecības ieceres iesniegumus, izvērtēt būvniecības ieceres
dokumentācijas atbilstību normatīvajiem aktiem un attiecīgās administratīvās
teritorijas plānojumam un lemt par būvniecības ieceres dokumentu tālāko virzību
- izvērtēt dokumentus, kas apliecina būvniecības ieceres visu attiecīgo
nosacījumu izpildi, lai izdarītu atzīmi par nosacījumu izpildi vai sagatavot
pamatotu lēmumprojektu par atzīmes neizdarīšanu
- piedalīties lēmumu pieņemšanā par būvniecības ieceri, būvatļaujas
izdošanu, atteikumu izdot būvatļauju vai būvniecības ieceres publisko
apspriešanu, sagatavojot attiecīgu lēmumprojektu. Piedalīties publiskās
apspriešanas materiālu izskatīšanā un izvērtēšanā. Sagatavot būvatļaujas
projektu, nosakot nosacījumus
- sniegt ziņas par teritorijas izmantošanas un apbūves nosacījumiem,
teritorijā esošajiem inženiertīkliem, kā arī ziņas par būvi, informēt par
notiekošās būvniecības tiesisko pamatojumu
- savas kompetences ietvaros sniegt konsultācijas Biroja darbiniekiem un
būvniecības procesa dalībniekiem, nodrošināt atbalsta sniegšanu Biroja iekšējo
normatīvo aku izstrādē un pilnveidošanā, sniegt viedokli par Biroja kompetences
jomas ārējiem normatīvajiem aktiem
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība speciālas atļaujas saņemšanai darbam ar valsts noslēpuma
izmantošanu vai tā aizsardzību
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā
- ne mazāk kā divu gadu pieredze arhitekta profesijā vai būvvaldē ar amata
aprakstā saistīto pienākumu izpildi, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā
- ļoti labas zināšanas būvniecības normatīvajā regulējumā, kā arī zināšanas
par administratīvo procesu, un spēja attiecīgos normatīvos aktus pielietot
ikdienas pienākumu veikšanai
- pārzināt arhitektūras estētiskās un tehniskās prasības attiecīgajām būvēm
un prasmē šīs zināšanas pielietot praktiskajā darbā
- izpratne par cilvēku un būvju, būvju un vides attiecībām, par pirms
projektēšanas izpēti un būvprojekta sagatavošanas darba metodēm, par
tehniskajām problēmām, kas saistītas ar būvprojektu, un ar būvkonstrukcijām
saistītiem aprēķiniem
- zināšanas pilsētbūvniecībā un plānošanā, būvfizikā
un būvniecības tehnoloģijā, lai nodrošinātu būvju iekšējo komfortu un drošību
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās;
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)
Mēs piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā
- sākotnējo mēnešalgu no 1620 EUR līdz 1800 EUR pirms nodokļu nomaksas
- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas
- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes
novērtējuma
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu.
Aicinām tevi līdz š.g. 31. oktobrim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta
Ekspertu sektora arhitekta/-es konkursam", šādus dokumentus:
- pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes
un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae),
iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa
norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu
apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013.
OP 2023/201.AKK3
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11
padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicina tevi komandā
TIESU SISTĒMAS POLITIKAS DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā (uz noteiktu
laiku)
Mēs tev uzticēsim:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to
virzības nodrošināšanu Ministru kabinetā un Saeimā tiesu sistēmas, spriedumu
izpildes vai nekustamā īpašuma ierakstīšanas un tiesību nostiprināšanas jomā
- nodrošināt ārējās vides un politikas ietekmes un darbības analīzi, sniegt
atbalstu pieņemto politikas plānošanas dokumentu izpildes procesā
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var būt arī
maģistra programmas pēdējā kursa students/-e)
- zināšanas, izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības
pamatprincipiem
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu
sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1800 euro
- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā,
Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar
sadarbības partneriem
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem.
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar departamenta direktoru. Tālrunis uzziņām 67036813.
Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un Pieteikuma
dokumentus(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67036822.
OP 2023/201.AKK4
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11
padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicina tevi komandā
TIESU SISTĒMAS POLITIKAS DEPARTAMENTA VECĀKĀ JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju,
attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādi un to
virzības nodrošināšanu Ministru kabinetā un Saeimā tiesu sistēmas, spriedumu
izpildes vai nekustamā īpašuma ierakstīšanas un tiesību nostiprināšanas jomā
- nodrošināt ārējās vides un politikas ietekmes un darbības analīzi, sniegt
atbalstu pieņemto politikas plānošanas dokumentu izpildes procesā
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- vismaz piecu gadu pieredze politikas plānošanas jomā vai citā juridiskās
specialitātes amatā tiesu sistēmā, kā arī tai piederīgo profesiju jomā
- zināšanas, izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības
pamatprincipiem
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- pieredze dažādu sarežģītu jautājumu risināšanā
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1950 euro
- veselības apdrošināšanas polisi un sociālās garantijas
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
Tu iegūsi iespēju:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas
- piedalīties sabiedrībai aktuālu problēmu risinājumu meklēšanā
- dot savu ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā,
Eiropas Savienībā un citās starptautiskajās organizācijās un diskusijās ar
sadarbības partneriem
- strādāt komandā ar atsaucīgiem un profesionāliem kolēģiem.
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties
ar departamenta direktoru. Tālrunis uzziņām 67036813.
Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un Pieteikuma
dokumentus(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv,. Tālrunis uzziņām:
67036822).