Laidiens: 28.08.2023., Nr. 165
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/165.AKK1
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
iestādes "Centrālā pārvalde" Finanšu departamenta galvenā budžeta
ekonomista amata vietu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- piedalīties pašvaldības budžeta projekta nākamajam saimnieciskajam gadam
un saimnieciskā gada budžeta grozījumu izstrādē
- sagatavot dokumentus aizņēmumu saņemšanai investīciju projektu īstenošanai
un galvojumu sniegšanai pašvaldības kapitālsabiedrībām investīciju projektu
īstenošanai
- veikt pašvaldības īstermiņa, ilgtermiņa aizņēmumu un galvojumu uzskaiti
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) ekonomikā vai finansēs
- par priekšrocību tiks uzskatīta ne mazāk kā 3 gadu profesionālā darba
pieredze valsts vai pašvaldības iestādēs pēdējo 5 gadu laikā
- labas digitālās prasmes datu apstrādē un analīzē ar standarta biroja
programmatūru un informācijas sistēmām, kā priekšrocība tiks uzskatīta pretendenta
prasme strādāt grāmatvedības programmā "HORIZON" un budžeta
plānošanas programmā "Microstrategy"
- orientēties budžeta veidošanas normatīvajā datu bāzē, t.sk. likumos
"Par budžetu un finanšu vadību" un "Par pašvaldību
budžetiem"
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte
pienākumu izpildē
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, kurā atspoguļotas pretendenta zināšanas, prasmes,
kompetences atbilstoši izvirzītajām prasībām un veicamajiem amata pienākumiem,
- dzīves, iepriekšējo darbu, un profesionālās pieredzes apraksts (CV),
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas,
iesniedzami līdz 2023. gada 7. septembrim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā
pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā
ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Finanšu departamenta galvenā
budžeta ekonomista amata konkursam" vai jāiesūta
elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu:
dace.ebere@jelgava.lv, tālr. uzziņām 63005575.
Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2631 15, 15.2.amata saime
VI līmenis, 12.mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 1760,00 eiro bruto.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā
"Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).
OP 2023/165.AKK2
Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs izsludina
konkursu uz Aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu izmeklētāja ierēdņa amatu
(uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- darbam nepieciešamas apmācības un profesionālās attīstības iespējas
kvalifikācijas celšanas kursos ārzemēs
- mēnešalgu no 1800 eiro līdz 2500 eiro pirms nodokļu nomaksas
- piemaksu par risku, papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma
pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanu (pēc 6 nostrādātiem mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus
- elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- izmeklēt aviācijas nelaimes gadījumus un incidentus saskaņā ar
normatīvajiem tiesību aktiem aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu
izmeklēšanas jomā:
* piedalīties un veikt aviācijas nelaimes gadījumu notikuma vietas izpēti,
veikt informācijas un pierādījumu savākšanu, avarējušo gaisa kuģu sastāvdaļu un
atlūzu pārbaudi un izpēti
* apkopot un analizēt izmeklēšanā veikto ekspertīžu rezultātus
* strādāt sarežģītos un saspringtos apstākļos, būt pastāvīgā gatavībā (24/7)
nekavējoties izbraukt uz notikuma vietu un uzsākt notikušā aviācijas nelaimes
gadījuma vai incidenta izmeklēšanu
* analizēt aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu cēloņus un veicinošus
faktorus
* sagatavot (latviešu un angļu valodā) izmeklēšanas nobeiguma ziņojumu
saskaņā ar normatīvajiem tiesību aktiem aviācijas nelaimes gadījumu un
incidentu izmeklēšanas jomā
* izstrādāt lidojumu drošības rekomendācijas, lai novērstu nelaimes gadījumu
un incidentu atkārtošanos nākotnē
- sekot rekomendāciju ieviešanas gaitai, lai uzlabotu turpmāko rekomendāciju
izstrādi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība aviācijas jomā
- vismaz 5 gadu praktiskā pieredze civilās aviācijas gaisa kuģu
inženiertehniskās ekspluatācijas jomā vai civilās aviācijas pilota (CPL/ATPL)
vai lidojumu vadības kontroliera darbā
- zināšanas un izpratne par aeronavigācijas principiem, par gaisa kuģu
ekspluatāciju, lidojumderīgumu un attiecīgajiem
normatīvajiem aktiem
- izpratne par starptautiskajiem ICAO standartiem lidojumu drošības
izmeklēšanas jomā
- spēja savākt, dokumentēt un saglabāt pierādījumus, atpazīt un analizēt
derīgus pierādījumus, savas kompetences ietvaros sadarboties ar iesaistītām
institūcijām
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- taktiskums saskarsmē ar dažādiem cilvēkiem, kas ir guvuši traumatisku
pieredzi gaisa kuģa nelaimes gadījumā
- analītiskā domāšana
- labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pretendentiem līdz 2023. gada 1. oktobrim elektroniski nosūtīt motivētu
pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu atbilstoši Eiropas CV standartiem)
(Europass CV veidlapa atrodama
http://europass.cedefop.europa.eu/lv) un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas. E-pasta adrese: madara.kalke-kaleja@taiib.gov.lv. Adrese: Rīga,
Brīvības iela 58. Tālr. uzziņām 67288140.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas
pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu. Informāciju par
personas datu apstrādi Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas
birojā var iegūt tīmekļa vietnes www.taiib.gov.lv sadaļā "Privātuma politika".
OP 2023/165.AKK3
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VESELĪBAS MINISTRIJAS VALSTS
SEKRETĀRA/-ES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām,
lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- maģistra grāds, vēlams vadībzinātnē vai veselības aprūpē
- vismaz triju gadu pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā
amatā, vadot lielu vai ļoti lielu struktūrvienību (lūdzam norādīt CV pie
attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)
- pieredze budžeta plānošanas un kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumos
- pieredze sadarbībā ar dažādām institūcijām, piemēram, tiešās pārvaldes
iestādēm, pašvaldībām, biedrībām un nodibinājumiem, un starptautiskām
organizācijām, u.c.
- pieredze organizācijas attīstības, stratēģijas īstenošanas, pārmaiņu
vadības un digitalizācijas projektu īstenošanas
jautājumos
- izpratne par ministrijas darbības jomu, valsts pārvaldes uzbūvi un
darbības pamatprincipiem
- vēlamas zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizācijas
un finansēšanas kārtību
- vēlamas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un
tiesību normām veselības nozarē
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei:
https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills,
un vēlamas vēl vienas svešvalodas zināšanas
- labas argumentācijas, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā, spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai nodrošinātu veselības
politikas izstrādi un organizētu un koordinētu tās īstenošanu
- atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un patstāvīga
lēmumu pieņemšana
- drosmīgam un uz pārmaiņām vērstam vadītājam iespēju īstenot inovatīvas
pārmaiņas valsts pārvaldes procesos un pakalpojumu nodrošināšanā
- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī
- mēnešalgu no 5600 līdz 5986 euro pirms
nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī
motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos
augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta
saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293
"Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes
priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".
Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs
jāprezentē arī savs redzējums par veselības nozares prioritātēm un galvenajiem
nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un
priekšlikumos to īstenošanai.
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas
vadīšana, pārmaiņu vadīšana, stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un
uzņemties atbildību, attiecību veidošana un uzturēšana.
Pretendentiem līdz 2023. gada 26. septembrim lūdzam iesniegt Valsts
kancelejā šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Veselības
ministrijas valsts sekretāra amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likumā
"Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo
atļauju pieejai valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā
minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums
Veselības ministrijas valsts sekretāra amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts
kanceleja).
_________________________________________________________
1 Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf