Laidiens: 28.08.2023., Nr. 165

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/165.AKK1

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Finanšu departamenta galvenā budžeta ekonomista amata vietu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- piedalīties pašvaldības budžeta projekta nākamajam saimnieciskajam gadam un saimnieciskā gada budžeta grozījumu izstrādē

- sagatavot dokumentus aizņēmumu saņemšanai investīciju projektu īstenošanai un galvojumu sniegšanai pašvaldības kapitālsabiedrībām investīciju projektu īstenošanai

- veikt pašvaldības īstermiņa, ilgtermiņa aizņēmumu un galvojumu uzskaiti

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) ekonomikā vai finansēs

- par priekšrocību tiks uzskatīta ne mazāk kā 3 gadu profesionālā darba pieredze valsts vai pašvaldības iestādēs pēdējo 5 gadu laikā

- labas digitālās prasmes datu apstrādē un analīzē ar standarta biroja programmatūru un informācijas sistēmām, kā priekšrocība tiks uzskatīta pretendenta prasme strādāt grāmatvedības programmā "HORIZON" un budžeta plānošanas programmā "Microstrategy"

- orientēties budžeta veidošanas normatīvajā datu bāzē, t.sk. likumos "Par budžetu un finanšu vadību" un "Par pašvaldību budžetiem"

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, kurā atspoguļotas pretendenta zināšanas, prasmes, kompetences atbilstoši izvirzītajām prasībām un veicamajiem amata pienākumiem,

- dzīves, iepriekšējo darbu, un profesionālās pieredzes apraksts (CV),

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas,

iesniedzami līdz 2023. gada 7. septembrim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, ar norādi: "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes "Centrālā pārvalde" Finanšu departamenta galvenā budžeta ekonomista amata konkursam" vai jāiesūta elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, tālr. uzziņām 63005575.

Amats klasificēts ar profesijas klasifikatora kodu 2631 15, 15.2.amata saime VI līmenis, 12.mēnešalgu grupa ar mēnešalgu 1760,00 eiro bruto.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2023/165.AKK2

Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojs izsludina konkursu uz Aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu izmeklētāja ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- darbam nepieciešamas apmācības un profesionālās attīstības iespējas kvalifikācijas celšanas kursos ārzemēs

- mēnešalgu no 1800 eiro līdz 2500 eiro pirms nodokļu nomaksas

- piemaksu par risku, papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanu (pēc 6 nostrādātiem mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- izmeklēt aviācijas nelaimes gadījumus un incidentus saskaņā ar normatīvajiem tiesību aktiem aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas jomā:

* piedalīties un veikt aviācijas nelaimes gadījumu notikuma vietas izpēti, veikt informācijas un pierādījumu savākšanu, avarējušo gaisa kuģu sastāvdaļu un atlūzu pārbaudi un izpēti

* apkopot un analizēt izmeklēšanā veikto ekspertīžu rezultātus

* strādāt sarežģītos un saspringtos apstākļos, būt pastāvīgā gatavībā (24/7) nekavējoties izbraukt uz notikuma vietu un uzsākt notikušā aviācijas nelaimes gadījuma vai incidenta izmeklēšanu

* analizēt aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu cēloņus un veicinošus faktorus

* sagatavot (latviešu un angļu valodā) izmeklēšanas nobeiguma ziņojumu saskaņā ar normatīvajiem tiesību aktiem aviācijas nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas jomā

* izstrādāt lidojumu drošības rekomendācijas, lai novērstu nelaimes gadījumu un incidentu atkārtošanos nākotnē

- sekot rekomendāciju ieviešanas gaitai, lai uzlabotu turpmāko rekomendāciju izstrādi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība aviācijas jomā

- vismaz 5 gadu praktiskā pieredze civilās aviācijas gaisa kuģu inženiertehniskās ekspluatācijas jomā vai civilās aviācijas pilota (CPL/ATPL) vai lidojumu vadības kontroliera darbā

- zināšanas un izpratne par aeronavigācijas principiem, par gaisa kuģu ekspluatāciju, lidojumderīgumu un attiecīgajiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par starptautiskajiem ICAO standartiem lidojumu drošības izmeklēšanas jomā

- spēja savākt, dokumentēt un saglabāt pierādījumus, atpazīt un analizēt derīgus pierādījumus, savas kompetences ietvaros sadarboties ar iesaistītām institūcijām

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- taktiskums saskarsmē ar dažādiem cilvēkiem, kas ir guvuši traumatisku pieredzi gaisa kuģa nelaimes gadījumā

- analītiskā domāšana

- labas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- teicamas valsts valodas, angļu un krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Pretendentiem līdz 2023. gada 1. oktobrim elektroniski nosūtīt motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu atbilstoši Eiropas CV standartiem) (Europass CV veidlapa atrodama http://europass.cedefop.europa.eu/lv) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. E-pasta adrese: madara.kalke-kaleja@taiib.gov.lv. Adrese: Rīga, Brīvības iela 58. Tālr. uzziņām 67288140.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu. Informāciju par personas datu apstrādi Transporta nelaimes gadījumu un incidentu izmeklēšanas birojā var iegūt tīmekļa vietnes www.taiib.gov.lv sadaļā "Privātuma politika".


OP 2023/165.AKK3

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VESELĪBAS MINISTRIJAS VALSTS SEKRETĀRA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- maģistra grāds, vēlams vadībzinātnē vai veselības aprūpē

- vismaz triju gadu pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā, vadot lielu vai ļoti lielu struktūrvienību (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- pieredze budžeta plānošanas un kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumos

- pieredze sadarbībā ar dažādām institūcijām, piemēram, tiešās pārvaldes iestādēm, pašvaldībām, biedrībām un nodibinājumiem, un starptautiskām organizācijām, u.c.

- pieredze organizācijas attīstības, stratēģijas īstenošanas, pārmaiņu vadības un digitalizācijas projektu īstenošanas jautājumos

- izpratne par ministrijas darbības jomu, valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- vēlamas zināšanas un izpratne par veselības aprūpes sistēmas organizācijas un finansēšanas kārtību

- vēlamas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un tiesību normām veselības nozarē

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills, un vēlamas vēl vienas svešvalodas zināšanas

- labas argumentācijas, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā, spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai nodrošinātu veselības politikas izstrādi un organizētu un koordinētu tās īstenošanu

- atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- drosmīgam un uz pārmaiņām vērstam vadītājam iespēju īstenot inovatīvas pārmaiņas valsts pārvaldes procesos un pakalpojumu nodrošināšanā

- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu no 5600 līdz 5986 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Valsts kancelejas rīkotajos augstākā līmeņa vadītāju mācību un attīstības pasākumos

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz atlases procesa otro kārtu, būs jāprezentē arī savs redzējums par veselības nozares prioritātēm un galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumos to īstenošanai.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana, stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, attiecību veidošana un uzturēšana.

Pretendentiem līdz 2023. gada 26. septembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Veselības ministrijas valsts sekretāra amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Veselības ministrijas valsts sekretāra amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

_________________________________________________________

1 Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)