Laidiens: 17.01.2023., Nr. 12

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/12.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības inženieris ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība darba aizsardzības jomā, periodiska zināšanu papildināšana

- apliecība par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā

- vēlama apliecība par profesionālās pilnveides izglītību civilās aizsardzības jomā (darba tiesisko attiecību laikā darba devēja noteiktā termiņā obligāti iegūstama)

- vēlama apliecība par profesionālās pilnveides izglītību darba aizsardzības jomā (darba tiesisko attiecību laikā darba devēja noteiktā termiņā obligāti iegūstama)

- iepriekšējā darba pieredze darba ugunsdrošības jomā

- vēlama iepriekšēja darba pieredze civilās aizsardzības jomā

- zināšanas amata kompetences jomās

- spēja pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību, strādāt precīzi un kvalitatīvi

- spēja patstāvīgi un normatīviem aktiem atbilstoši risināt ar ugunsdrošību saistītus jautājumus, tostarp sadarbībā ar Saeimas Administrācijas drošības biroju - ar civilo aizsardzību saistītus jautājumus

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas, darbam nepieciešamās informācijas sistēmas un datubāzes) un rīcībā esošo tehniku

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- organizēt un uzturēt ugunsdrošības sistēmu Saeimā

- veikt ugunsdrošības risku izvērtēšanu un iespējamo seku prognozēšanu, kā arī amata kompetences ietvaros sadarbībā ar Saeimas Administrācijas struktūrvienībām veikt civilās aizsardzības risku izvērtēšanu un iespējamo seku prognozēšanu

- kontrolēt normatīvajos aktos noteikto ugunsdrošības un civilās aizsardzības prasību izpildi Saeimas valdījumā esošajās ēkās

- izstrādāt un aktualizēt ugunsdrošības jautājumus reglamentējošus iekšējos normatīvos dokumentus (plānus, noteikumus, instrukcijas un citus dokumentus)

- organizēt Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta priekšrakstu izpildi attiecībā uz spēkā esošo ugunsdrošības normu un standartu ievērošanu Saeimas valdījumā esošajās ēkās, kā arī konstatēto trūkumu novēršanu

- sadarbībā ar Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroju izstrādāt un uzturēt aktuālu civilās aizsardzības plānu, organizēt un īstenot Saeimas darbinieku apmācību un instruktāžu civilās aizsardzības jomā

- organizēt un īstenot Saeimas darbinieku apmācību un instruktāžu ugunsdrošības jautājumos. Uzturēt aktuālu normatīvajiem aktiem atbilstošu datu bāzi par veiktajām instruktāžām ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomās

- kontrolēt ugunsdzēsības līdzekļu un ugunsaizsardzības sistēmu uzturēšanu, organizēt to regulārās pārbaudes un apkopes, plānot ugunsaizsardzības sistēmu atjaunošanas un uzlabošanas darbus

- nepieciešamības gadījumos izsniegt norīkojumus ugunsbīstamo darbu veikšanai

- nodrošināt sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem amata kompetences jomā, kā arī veikt normatīvajos aktos noteiktos pasākumus ugunsdrošības prasību nodrošināšanai attiecībā uz pakalpojumu sniedzējiem Saeimā

- sadarbībā ar Saeimas Administrācijas struktūrvienībām veikt nepieciešamos pasākumus, lai ugunsdrošības un civilās aizsardzības funkciju īstenošanai tiktu ieviesti e-risinājumi

- sniegt atbalstu darba aizsardzības pasākumu īstenošanā Saeimā

- konsultēt Saeimas darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar ugunsdrošību un civilo aizsardzību

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1450 līdz 1859 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- apliecības par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā kopija (obligāta prasība), kā arī civilās aizsardzības un darba aizsardzības jomā kopijas (ja iegūtas)

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 31. janvārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības inženieris ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2023/12.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas vecākā administratora (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, periodiska kvalifikācijas paaugstināšana amata atbilstības jomās

- iepriekšēja pieredze dokumentu pārvaldības jomā un darbā ar standartdokumentu sagatavošanu

- precizitāte darbā ar dokumentāciju un zināšanas par dokumentu, tai skaitā elektronisko dokumentu, aprites un noformēšanas kārtību

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, datubāzes, interneta pārlūkprogrammas), darbā lietojamo biroja tehniku

- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī (saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas (tostarp personas datu) aizsardzības normatīvo regulējumu

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, spēja strādāt intensīvi, sistemātiski un patstāvīgi risināt darba uzdevumus, gatavība apgūt jaunas zināšanas

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- valsts valodas (C1) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu Saeimas Administrācijas izpilddirektora un Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktora (turpmāk - Saeimas Administrācijas vadība) funkciju izpildes nodrošināšanai, tostarp piedalīties plānoto vizīšu, sanāksmju un darba grupu organizēšanā, atbildēt uz telefona zvaniem, koordinēt informācijas un dokumentu apriti, risināt saimnieciskos jautājumus, sagatavot un pavairot dokumentus un nodot tālākai virzīšanai

- veikt sanāksmju protokolēšanu, nodrošinot normatīvajiem aktiem atbilstošu protokola noformēšanu

- operatīvi vadīt un koordinēt informācijas un dokumentu apmaiņu starp Saeimas Administrācijas vadību, Saeimas struktūrvienībām un darbiniekiem, kā arī citiem adresātiem

- veikt saimniecisko līgumu noformēšanas atbilstības pārbaudi, reģistrāciju un savlaicīgu un pilnīgu uzkrāšanu līgumu datu bāzē, kā arī atbilstošu līguma izpildes dokumentu ievietošanu līgumu datu bāzē

- veikt datu tehnisku ievadīšanu un aktualizēšanu noteiktās Saeimas informācijas sistēmās un datubāzēs, ja nepieciešams, sadarbojoties ar citām Saeimas struktūrvienībām

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas Administrācijas vadības lietvedībā esošo dokumentu, tai skaitā elektronisko dokumentu, pārvaldības procesu atbilstoši normatīvajiem aktiem, tostarp organizēt saņemtās un nosūtāmās korespondences un dokumentu apriti, kontrolēt to izpildes termiņus, pārbaudīt nosūtāmo dokumentu precizitāti (gramatikas un interpunkcijas prasībām) un satura atbilstību

- amata kompetences ietvaros sagatavot kvalitatīvus dokumentu projektus

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1111 līdz 1335 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 31. janvārim (ieskaitot) lūdzam iesniegt Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas vecākais administrators", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)