Laidiens: 08.06.2023., Nr. 110

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/110.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja pārzini administratīvo, administratīvo pārkāpumu un tiesvedības procesu un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību apstrīdētajiem un pārsūdzētajiem lēmumiem, sagatavot lēmumu projektus

- sagatavot ar tiesvedību saistītos dokumentu projektus, sūdzības administratīvajās lietās, administratīvo pārkāpumu lietās, civillietās un krimināllietās

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumu projektus

- izvērtēt un sagatavot Biroja kompetencē ietilpstošajās jomās noslēdzamo līgumu un līgumu grozījumu projektus, kā arī cita veida dokumentus

- sagatavot atzinumus par tiesību aktu projektiem, piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē, t.sk. saistībā ar Biroja pārziņā esošajām informācijas sistēmām;

- pārstāvēt Biroju tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta profesionālā jurista kvalifikācija)

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumu izpildi saistītā jomā

- profesionālās zināšanas, prasmes un pieredze administratīvo lietu un administratīvo pārkāpumu lietu, kā arī lēmumu projektu, atzinumu par tiesību aktu projektiem un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā, administratīvā procesa iestādē pārzināšana

- izpratne par būvniecības un enerģētikas jomas normatīvo regulējumu

- prasme pārstāvēt iestādi tiesā

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte un labas komunikācijas prasmes

- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tiesību normas

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus, kā arī spēja juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1571 EUR līdz 1847 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 21.jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-s juriskonsulta/-es konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam, iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), iekļaujot apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2023/110.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-s darbinieka amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus

- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā

- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību

- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem

Sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā

- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu sagatavošanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo aktu pārzināšana

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt dokumentus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1260 EUR līdz 1548 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 21.jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-s amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2023/110.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt Biroja pārziņā esošo Energoresursu informācijas sistēmu (turpmāk - Sistēmu) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī normatīvā regulējuma grozījumiem

- sistematizēt informāciju par Sistēmu funkcionālo un tehnisko darbību

- apkopot informāciju par Sistēmu lietotāju pieteiktajām problēmām

- identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu novēršanai un Sistēmu pilnveidei

- veikt Sistēmu funkcionalitātes testēšanu

- līdzdarboties informācijas sistēmu nepieciešamo programmatūras izmaiņu tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības projektu īstenošanā

Sagaidām, ka tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar atbilstošām studijām

- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu

- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju

- spēja strādāt intensīva darba režīmā

- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1571 EUR līdz 1746 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 21.jūnijam nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi, atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013.


OP 2023/110.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķa/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi datu uzskaites un analīzes jautājumos, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot datus, veikt to analīzi, veikt iegūto rezultātu novērtēšanu un pārraudzīt iegūto datu kvalitāti

- identificēt kļūdas vai nepilnības pieejamās Būvniecības valsts kontroles biroja sistēmās (BIS, ENER, NAPRO, utt.) un Tableau iegūstot datus, gatavojot un veidojot atskaites

- sagatavot publiskos pārskatus un statistikās publikācijas

- izstrādāt prezentācijas un metodiskos materiālus savas kompetences jomā, kā arī veikt citus uzdevumus Biroja funkciju izpildes nodrošināšanai

Sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- spēja apstrādāt liela apjoma informāciju, analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- prasme analizēt, sistematizēt un integrēt iegūto informāciju

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī)

Mēs piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu enerģiskā komandā

- mēnešalgu no 1260 EUR līdz 1498 EUR pirms nodokļu nomaksas

- atvaļinājuma pabalstu līdz 40% apmērā no noteiktās mēnešalgas

- papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- nelaimes gadījumu apdrošināšanas polisi

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 21.jūnijam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2023/110.AKK5

Rīgas Menedžmenta koledža, reģ. Nr.50203022521, izsludina atklātu konkursu uz direktora amatu

Amata veikšanai nepieciešamā izglītība un zināšanas, prasmes, kompetences:

- maģistra /doktora grāds vadībzinībās / pedagoģijā / ekonomikā / tūrismā

- izpratne par augstākās izglītības iestādes vadību (vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā augstākās izglītības jomā)

- orientēšanās augstākās izglītības iestādes reglamentējošajos ārējos normatīvajos dokumentos

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstāks līmenis), angļu valodas prasmes (vismaz B2 līmenī)

- pieredze sadarbības veidošanā nacionālā un starptautiskā mērogā;

- praktiskā darba pieredze organizācijas stratēģiskajā, pārvaldības procesu un pārmaiņu vadībā

- orientācija uz attīstību, pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana, komandas vadīšana un stratēģiskais redzējums, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Atalgojums, sākot no 1000 EUR.

Direktora amata kandidātiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- motivācijas vēstule, iekļaujot tajā informāciju par atbilstību amata prasībām

- dzīves gājuma apraksts - Europass CV formātā

- augstāko izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

Direktora amata funkcijas noteiktas Rīgas menedžmenta koledžas nolikumā: https://likumi.lv/ta/id/297571-vadibas-koledzas-nolikums.

Dokumentus lūdzam iesūtīt elektroniski parakstītus uz info@managemetcollege.lv līdz 30.07.2023.

Piesakoties konkursam, pretendents piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un uzglabāšanai Rīgas Menedžmenta koledžas daļā. Bez pretendenta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2023/110.AKK6

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu:

- uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

Mūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra; Citas humanitārās un mākslas zinātnes, tajā skaitā radošas industrijas zinātnes - 1 vieta

Prasības kandidātiem/-ēm:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u.c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae Europass formātā) latviešu un angļu valodā

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- attiecīgajam amatam aizpildīta kritēriju tabula

- attiecīgajam amatam aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

RISEBA piedāvā atalgojumu (bruto) atbilstoši kvalifikācijas kategorijai, sākot no 14,50 eiro par vienu akadēmisko stundu.

Ar akadēmiskā amata prasībām, t.sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA, Vakances).

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt elektroniski uz e-pastu: jelena.pokrojeva@riseba.lv vai iesūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Personāla nodaļa - konkursam"). Kontakttālr. 25619757.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likumu, informējam, ka jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu jūsu piemērotību amatam. Piesakoties izsludinātajam amatam, jūs apliecināt, ka iepazināties ar Amata kandidātu personas datu apstrādes noteikumiem, kas atrodas šeit: http://doc.riseba.lv/dp/d3.pdf.


OP 2023/110.AKK7

Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz diviem akadēmiskā personāla amatiem ar pilnu slodzi

Lektora amatam mēnešalgu veido - mēnešalgas bāze 1425 EUR (atbilstoši struktūrvienībai noteiktajam dienesta intensitātes līmenim), izdienas stāžs un amatam noteiktais korupcijas riska līmenis.

Asistenta amatam mēnešalgu veido - mēnešalgas bāze 1305 EUR (atbilstoši struktūrvienībai noteiktajam dienesta intensitātes līmenim), izdienas stāžs un amatam noteiktais korupcijas riska līmenis.

Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama tīmekļvietnē www.vrk.rs.gov.lv, sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas".

Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts robežsardzes koledžas Administratīvajā nodaļā, 227.kabinetā, Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālr. 64603676.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)