Laidiens: 05.06.2023., Nr. 107
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2023/107.AKK1
Sakarā ar Zinātniskās institūcijas dibināšanu, Ekonomikas un kultūras
augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina
konkursu uz vakanto personāla amata vietu:
pētnieks (0,5 slodze) - zinātņu nozarē "Ekonomika un
uzņēmējdarbība" - 1 amata vieta
pētnieks (0,2 slodze) - zinātņu nozarē "Ekonomika un
uzņēmējdarbība" - 1 amata vieta
pētnieks (0,1 slodze) - zinātņu nozarē "Ekonomika un
uzņēmējdarbība" - 2 amata vietas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds
- vismaz 2 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
Darba alga:
- no 562 eiro mēnesī (pirms nodokļiem) par 0,5 slodzi;
- no 225 eiro mēnesī (pirms nodokļiem) par 0,2 slodzi;
- no 113 eiro mēnesī (pirms nodokļiem) par 0,1 slodzi;
Darba pienākumi:
- veikt pētījumus ekonomikas un uzņēmējdarbības jomā un publicēt pētījumu
rezultātus
- nodrošināt veikto pētījumu objektivitāti
- informēt sabiedrību par savu zinātnisko pētījumu rezultātiem, piedaloties
starptautiskajās un vietējās zinātniskajās konferencēs un semināros
- sniegt konsultācijas un eksperta atzinumus savas kompetences ietvaros
- piedalīties pētniecisko projektu pieteikumu sagatavošanā un pētniecisko
projektu īstenošanā
- popularizēt sabiedrībā savu zinātnes nozari un tās sasniegumus
- pilnveidot savu zinātnisko kvalifikāciju
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas Rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas 62,
301. kabinetā, vai jāsūta elektroniski parakstītos
dokumentus uz jelena.titko@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
OP 2023/107.AKK2
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem
Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestāžu
vadītāju amatiem:
Rīgas 161.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a
(Rīga, Augusta Dombrovska iela 9c)
Rīgas 225.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a
(Rīga, Ikšķiles iela 10)
Rīgas 239.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a
(Rīga, Brāļu Kaudzīšu iela 9)
Rīgas 270.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a
(Rīga, Salnas iela 18)
Rīgas 272.pirmsskolas izglītības iestādes "Pērlīte" vadītājs/-a
(Rīga, Jelgavas iela 86A)
Rīgas 66.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a
(Rīga, Vesetas iela 13)
Rīgas 8.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a
(Rīga, Parādes iela 24A)
Rīgas 94.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a
(Rīga, Krišjāņa Barona iela 97B)
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzirnaviņas" vadītājs/-a
(Rīga, Tālavas gatve 7)
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpariņš" vadītājs/-a
(Rīga, Rūpniecības iela 21)
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Laismiņa"
vadītājs/-a
(Rīga, Slokas iela 211)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam
noteiktajām prasībām
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā
apjomā
- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā
- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā
izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas
izglītības iestādes vadības darbā
- iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos.
Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju
par attiecīgās pirmsskolas izglītības iestādes attīstības virzieniem,
apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību
aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams
konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2023.gada
21.jūnijam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes
vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu: Rīgas domes
Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga,
LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta
Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar
elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums
pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819, 67026818.
Rīgas 161.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1731.
Rīgas 225.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1919.
Rīgas 239.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 2044.
Rīgas 270.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1919.
Rīgas 272.pirmsskolas izglītības iestādes "Pērlīte" vadītāja
amatalga EUR 1919.
Rīgas 66.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1856.
Rīgas 8.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1731.
Rīgas 94.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1919.
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzirnaviņas" vadītāja
amatalga EUR 1856.
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpariņš" vadītāja
amatalga EUR 1731.
Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Laismiņa"
vadītāja amatalga EUR 1856.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas
pašvaldība (Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese
Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539; elektroniskā pasta adrese: riga@riga.lv. Personāla atlases nolūks ir noteikt
atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās
attiecības. Sīkāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama
Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.
OP 2023/107.AKK3
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz UZŅĒMUMU REĢISTRA GALVENĀ VALSTS
NOTĀRA/-ES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai
saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam
- maģistra grāds tiesību zinātnē, ekonomikā, finansēs vai vadībzinātnē
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā
amata vadīto darbinieku skaitu)
- zināšanas un izpratne par komerctiesību, informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju (IKT) un datu analīzes jomu
- zināšanas un izpratne administratīvajās tiesībās un procesā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem un
budžeta plānošanas jautājumiem
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm
valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills
- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, argumentācijas, komunikācijas
un prezentācijas prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā, spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju izmantot savas zināšanas, radošumu un pieredzi, lai veicinātu
ekonomikas izaugsmi Latvijā
- interesantu, uz attīstību vērstu, kā arī atbildīgu un sarežģītu darbu, kam
raksturīgs plašs mērogs, augsta dinamika un patstāvīga lēmumu pieņemšana
- iespēju ar savu uzņēmību iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo
rezultātu
- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī
- mēnešalgu 4600 euro pirms nodokļu
nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu
bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem.
No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi
centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta
saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem
Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences
padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases
kārtība".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas
vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, orientācija
uz attīstību, attiecību veidošana un uzturēšana.
Pretendentiem līdz 2023. gada 26. jūnijam lūdzam iesniegt
Valsts kancelejā šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt
Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāra amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu
speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā
minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) pretendenta redzējumu par mākslīgā intelekta iespējamo ietekmi uz
Uzņēmumu reģistra funkcijām turpmāko piecu gadu laikā (ne vairāk par 2000
vārdiem).
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums
Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāra amata konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja
(Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade
Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts
kanceleja).
______________
[1] Infografika pieejama:
https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf