Laidiens: 05.06.2023., Nr. 107

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2023/107.AKK1

Sakarā ar Zinātniskās institūcijas dibināšanu, Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakanto personāla amata vietu:

pētnieks (0,5 slodze) - zinātņu nozarē "Ekonomika un uzņēmējdarbība" - 1 amata vieta

pētnieks (0,2 slodze) - zinātņu nozarē "Ekonomika un uzņēmējdarbība" - 1 amata vieta

pētnieks (0,1 slodze) - zinātņu nozarē "Ekonomika un uzņēmējdarbība" - 2 amata vietas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds

- vismaz 2 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā

Darba alga:

- no 562 eiro mēnesī (pirms nodokļiem) par 0,5 slodzi;

- no 225 eiro mēnesī (pirms nodokļiem) par 0,2 slodzi;

- no 113 eiro mēnesī (pirms nodokļiem) par 0,1 slodzi;

Darba pienākumi:

- veikt pētījumus ekonomikas un uzņēmējdarbības jomā un publicēt pētījumu rezultātus

- nodrošināt veikto pētījumu objektivitāti

- informēt sabiedrību par savu zinātnisko pētījumu rezultātiem, piedaloties starptautiskajās un vietējās zinātniskajās konferencēs un semināros

- sniegt konsultācijas un eksperta atzinumus savas kompetences ietvaros

- piedalīties pētniecisko projektu pieteikumu sagatavošanā un pētniecisko projektu īstenošanā

- popularizēt sabiedrībā savu zinātnes nozari un tās sasniegumus

- pilnveidot savu zinātnisko kvalifikāciju

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas Rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Pērnavas 62, 301. kabinetā, vai jāsūta elektroniski parakstītos dokumentus uz jelena.titko@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2023/107.AKK2

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakantajiem Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestāžu vadītāju amatiem:

Rīgas 161.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a

(Rīga, Augusta Dombrovska iela 9c)

Rīgas 225.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a

(Rīga, Ikšķiles iela 10)

Rīgas 239.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a

(Rīga, Brāļu Kaudzīšu iela 9)

Rīgas 270.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a

(Rīga, Salnas iela 18)

Rīgas 272.pirmsskolas izglītības iestādes "Pērlīte" vadītājs/-a

(Rīga, Jelgavas iela 86A)

Rīgas 66.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a

(Rīga, Vesetas iela 13)

Rīgas 8.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a

(Rīga, Parādes iela 24A)

Rīgas 94.pirmsskolas izglītības iestādes vadītājs/-a

(Rīga, Krišjāņa Barona iela 97B)

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzirnaviņas" vadītājs/-a

(Rīga, Tālavas gatve 7)

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpariņš" vadītājs/-a

(Rīga, Rūpniecības iela 21)

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Laismiņa" vadītājs/-a

(Rīga, Slokas iela 211)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze pirmsskolas izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze pirmsskolas izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos.

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par attiecīgās pirmsskolas izglītības iestādes attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2023.gada 21.jūnijam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu: Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K. Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010; vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 5, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819, 67026818.

Rīgas 161.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1731.

Rīgas 225.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1919.

Rīgas 239.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 2044.

Rīgas 270.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1919.

Rīgas 272.pirmsskolas izglītības iestādes "Pērlīte" vadītāja amatalga EUR 1919.

Rīgas 66.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1856.

Rīgas 8.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1731.

Rīgas 94.pirmsskolas izglītības iestādes vadītāja amatalga EUR 1919.

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzirnaviņas" vadītāja amatalga EUR 1856.

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Dzīpariņš" vadītāja amatalga EUR 1731.

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes "Laismiņa" vadītāja amatalga EUR 1856.

Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539; elektroniskā pasta adrese: riga@riga.lv. Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības. Sīkāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.


OP 2023/107.AKK3

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz UZŅĒMUMU REĢISTRA GALVENĀ VALSTS NOTĀRA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

- maģistra grāds tiesību zinātnē, ekonomikā, finansēs vai vadībzinātnē

- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- zināšanas un izpratne par komerctiesību, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) un datu analīzes jomu

- zināšanas un izpratne administratīvajās tiesībās un procesā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem un budžeta plānošanas jautājumiem

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills

- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, argumentācijas, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā, spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju izmantot savas zināšanas, radošumu un pieredzi, lai veicinātu ekonomikas izaugsmi Latvijā

- interesantu, uz attīstību vērstu, kā arī atbildīgu un sarežģītu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs, augsta dinamika un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- iespēju ar savu uzņēmību iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu

- iespēju pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu 4600 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem.

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība". 

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, pārmaiņu vadīšana, orientācija uz attīstību, attiecību veidošana un uzturēšana.

Pretendentiem līdz 2023. gada 26. jūnijam lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāra amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta redzējumu par mākslīgā intelekta iespējamo ietekmi uz Uzņēmumu reģistra funkcijām turpmāko piecu gadu laikā (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāra amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja). 

______________

[1] Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)