Laidiens: 05.05.2022., Nr. 86
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/86.AKK1
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ.
Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu
studiju virzienā "Mākslas": lektors - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds mākslā
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
Darba algas likme - no 9,00 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Darba pienākumi:
- sagatavot un vadīt studiju kursus studiju virzienā "Mākslas"
- ievietot un regulāri aktualizēt informāciju Moodle
sistēma par pasniedzamo kursu/kursiem
- piedalīties EKA organizētajos zinātniskajos, metodiskajos un mācību
pasākumos
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
ielā 1/5, 210. kabinetā, vai jāsūta elektroniski
parakstītos dokumentus uz e-pastu: natalija.verina@eka.edu.lv. Konkursa termiņš
ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis".
OP 2022/86.AKK2
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
kandidātu atlasi uz SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" valdes
locekļa amata vietu (1 vakance)
Valdes locekļa galvenie pienākumi:
1. Vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā.
2. Nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko
un finanšu vadību.
3. Pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri
ietilpst valdes kompetencē.
4. Nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas domes lēmumos un apstiprinātajās nozares
attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību reglamentējošos
dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.
5. Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām prasībām,
amata kandidātam tiek noteiktas šādas kompetences:
5.1. darbinieku motivēšana un attīstīšana (būtiska kompetence);
5.2. stratēģiskais redzējums (būtiska kompetence);
5.3. plānošana un organizēšana;
5.4. lēmumu pieņemšana un atbildība.
Valdes locekļa amata kandidātam izvirzāmās prasības:
1. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā vai tiesību zinātnēs, kas
nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu
valdes locekļa uzdevumus SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde"
valdes locekļa amatā.
2. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām.
3. Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem
ierobežojumiem.
4. Valsts valodas prasmes C1 līmenī un vēl vismaz vienas Eiropas Savienības
oficiālās valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei
nepieciešamā apjomā.
5. Vismaz triju gadu profesionālā pieredze valdes locekļa amatā pašvaldības
vai valsts kapitālsabiedrībā, vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā.
6. Par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:
6.1. nekustamā īpašuma pārvaldīšanas uzņēmumu vadītāji vai to
struktūrvienību vadītāji;
6.2. pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadītāji un to struktūrvienību
vadītāji;
7. Pieredze Eiropas Savienības projektu realizēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību.
8. Stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu.
9. Prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
10. Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un
aizstāvēt savu viedokli.
11. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.
Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
1. Motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par kandidātu -
e-pasta adrese, tālruņa numurs, deklarētā dzīvesvieta), kas apliecina kandidāta
profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam.
2. Apliecinājums (pieejams: Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība izsludina kandidātu atlasi uz SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma
pārvalde" valdes locekļa amata vietu (1 vakance) : Vakances : Sludinājumi,
vakances, noma : Pašvaldība : Jelgava) par kandidāta atbilstību izvirzāmajām
obligātajām prasībām:
2.1. nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai arī sodāmība par tīšu
noziedzīgu nodarījumu noņemta vai dzēsta;
2.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav
atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību;
2.3. attiecībā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;
2.4. šobrīd un pēdējo 24 mēnešu laikā nav bijis politiskās partijas vai
politisko partiju apvienības amatpersona, kura īsteno politiskās partijas vai
politisko personu apvienības vadību, tai skaitā pieņem tās vārdā lēmumus vai
īsteno pārstāvību;
2.5. ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus,
novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes
locekļa amatā.
3. Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV).
4. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta
ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
5. Valsts valodas prasmes apliecība atbilstoši nepieciešamajam valsts
valodas prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa 1.pakāpei C1 (izņemot
personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu
valodā).
6. Stratēģiskais redzējums par SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma
pārvalde" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu prioritātēs
un priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4 formāta lapaspuses).
7. Citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi
(piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.).
Pieteikuma iesniegšanas kārtība:
Pieteikumu iesniegšanas termiņš ir 2022.gada 19.maijs līdz plkst. 17.00. Pēc
noteiktā termiņa saņemtie dokumenti netiek vērtēti.
Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu slēgtā aploksnē ar
norādi "Konkursam uz SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde"
valdes locekļa amatu" iesniedz:
- klātienē - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā,
- sūtot pa pastu uz adresi: Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība, Lielā iela 11, Jelgava, LV-3001. Sūtot pieteikumu pa pastu,
pieteikuma pasta zīmoga termiņš 2022.gada 19.maijs,
- sūtot elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko
dokumentu noformēšanu) uz e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv.
Papildu informācija:
SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" valdes locekļa mēneša
atlīdzība par darbu valdē - 3500 euro (bruto).
Nominācijas komisijas sastāvs:
1. Nominācijas komisijas priekšsēdētāja - Irēna Škutāne,
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības izpilddirektore.
2. Nominācijas komisijas priekšsēdētājas vietniece - Ilze Āboliņa, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības izpilddirektora vietniece.
3. Nominācijas komisijas locekļi:
3.1. Jurijs Strods, Jelgavas valstspilsētas domes
priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumu programmā;
3.2. Vilis Ļevčenoks, Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu
vadības sektora galvenais speciālists projektu īstenošanas jautājumos;
3.3. Sigita Beļaka, Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes vadītāja;
3.4. Līga Vasiļjeva, Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības administrācijas Administratīvās pārvaldes vadītāja vietniece,
Juridiskā sektora vadītāja;
3.5. Indra Lūse, Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības administrācijas Administratīvās pārvaldes Personāla vadītāja.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības mājaslapas sadaļā
"Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).
OP 2022/86.AKK3
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
Ķīmiskās fizikas institūtā
- uz vienu vadošā pētnieka amata
vietu - fizika un astronomija
Darba samaksa no 12,30 euro/h.
- uz vienu pētnieka amata vietu -
fizika un astronomija
Darba samaksa no 7,90 euro/h.
- uz divām zinātniskā asistenta amata
vietām - ķīmija
Darba samaksa no 6,30 euro/h.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai
129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā, vai elektroniski LU portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2022/86.AKK4
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amata vietu:
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē
- uz vienu pētnieka amata vietu -
izglītības zinātnes
Darba samaksa no 11,00 euro/h.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai
129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā, vai elektroniski LU portālā
https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2022/86.AKK5
Valsts sabiedrība
ar ierobežotu atbildību "Traumatoloģijas
un ortopēdijas slimnīca",
veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kas sniedz augsti
kvalificētu ārstniecības pakalpojumu primāru un sekundāru palīdzību skeleta traumu gadījumos, komplicētu traumu seku novēršanā,
veic ortopēdiskas un rekonstruktīvas operācijas dažādu skeleta un locītavu slimību gadījumos, izsludina konkursu uz
Latvijas Republikas
Veselības ministrija paziņo, ka tiek
pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz VSIA "Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca" valdes locekļa amatu Veselības
aprūpē
VSIA "Traumatoloģijas un ortopēdijas
slimnīca" valdes locekļa/-es / (turpmāk - valdes loceklis) amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:
Valdes locekļa amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:
1. Nevainojama reputācija,
kas nozīmē, ka nav iemesla
pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju
un nav pierādījumu,
kas liecinātu par pretējo.
2. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī.
3. Angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.
4. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība (veselības aprūpes jomā, veselības
vadības jomā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē, ekonomikā, vai finansēs vai citās
pielīdzināmās jomās, kas nodrošina nepieciešamo
zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā). Profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību.
5. Vismaz triju gadu pieredze (kas iegūta pēdējos
15 gados) pieredze vidējā vai lielā
uzņēmumā*, vai valsts pārvaldes iestādē valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (uzņēmuma
vadītājs vai cits augstāka līmeņa
vadības amats, kas tieši atskaitās
uzņēmuma vadībai vai valdei) attiecīgās
kapitālsabiedrības darbības
jomā,
vai
vismaz triju gadu pieredze
(kas iegūta pēdējos 15 gados) vidējā vai lielā
uzņēmumā* vai valsts pārvaldes iestādē valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (uzņēmuma
vadītājs vai cits augstāka līmeņa
vadības amats, kas tieši atskaitās
uzņēmuma vadībai vai valdei), kas
nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā.
Kandidātiem nepieciešamas
zināšanas un izpratne par:
- VSIA "Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca" darbības jomu, kapitālsabiedrības darbību un regulējošiem normatīvajiem aktiem
- administratīvo un personāla vadības procesu ārstniecības iestādē
- publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- pieredze veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanā un vadībā
Kandidātu kompetence tiek vērtēta šādās
jomās: stratēģiskais redzējums, plānošana un organizēšana, pārmaiņu vadīšana, mērķu un rezultātu sasniegšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana.
Mēneša atalgojums - 3486
EUR (trīs tūkstoši četri simti astoņdesmit
seši euro un 00 centi) apmērā pirms
nodokļu nomaksas.
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2022. gada 30. maijam (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz
e-pasta adresi: pieteikumi@fontes.lv:
1) personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli), iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa
paziņojumā norādītās pieredzes, prasmju un citu prasību atbilstību
valdes priekšsēdētāja amatam;
2) dzīves gaitas un darba pieredzes (lūdzam lejuplādēt un izmantot pievienoto formu (saite uz
CV formu) apraksts
(Curriculum Vitae), kurā iekļauta
informācija vismaz par izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas
līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas
nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu
par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā
pasta adresi, telefona numuru);
3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
4) apliecinājumu (saskaņā ar paziņojumam
pievienoto apliecinājuma formu (saite uz
apliecinājuma formu), apliecinot:
- par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;
- ka kandidāts,
ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta
ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā.
Kandidātiem, kuri tiks virzīti pēdējai
vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt
un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA "Traumatoloģijas
un ortopēdijas slimnīca"
attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes
likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
ministrija, kontaktinformācija:
Brīvības iela 72, k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: vm@vm.gov.lv.
Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla
atlases konsultantu SIA "Fontes
Executive Search".
Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā
laikā, rakstot pieprasījuma uz
pieteikumi@fontes.lv (ja vēlaties,
lai SIA "Fontes
Executive Search" pārtrauc jūsu
datu apstrādi) vai vm@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija
pārtrauc jūsu datu apstrādi).
*Par vidējām kapitālsabiedrībām
uzskatāmas kapitālsabiedrības,
ja kapitālsabiedrības bilances datumā nepārsniedz vismaz divas no trim šādām kritēriju robežvērtībām: nodarbināti līdz 250 darbiniekiem, neto apgrozījums 40 milj. EUR vai bilances kopsumma 20 milj. EUR.
*Par lielām kapitālsabiedrībām
uzskatāmas kapitālsabiedrības,
ja kapitālsabiedrības bilances datumā pārsniedz vismaz divas no trim šādām kritēriju robežvērtībām: nodarbināti 250 vai vairāk darbinieku,
neto apgrozījums 40 milj. EUR vai bilances kopsumma 20 milj. EUR.