Laidiens: 05.05.2022., Nr. 86

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/86.AKK1

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu studiju virzienā "Mākslas": lektors - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds mākslā

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

Darba algas likme - no 9,00 eiro par vienu akadēmisko stundu.

Darba pienākumi:

- sagatavot un vadīt studiju kursus studiju virzienā "Mākslas"

- ievietot un regulāri aktualizēt informāciju Moodle sistēma par pasniedzamo kursu/kursiem

- piedalīties EKA organizētajos zinātniskajos, metodiskajos un mācību pasākumos

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova ielā 1/5, 210. kabinetā, vai jāsūta elektroniski parakstītos dokumentus uz e-pastu: natalija.verina@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2022/86.AKK2

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina kandidātu atlasi uz SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" valdes locekļa amata vietu (1 vakance)

Valdes locekļa galvenie pienākumi:

1. Vadīt, plānot un koordinēt kapitālsabiedrības darbību kopumā.

2. Nodrošināt kapitālsabiedrības pamatdarbību, administratīvo, saimniecisko un finanšu vadību.

3. Pieņemt valdes lēmumus visos kapitālsabiedrības darbības jautājumos, kuri ietilpst valdes kompetencē.

4. Nodrošināt likumos, Ministru kabineta noteikumos, Jelgavas valstspilsētas domes lēmumos un apstiprinātajās nozares attīstības koncepcijās, stratēģijās un citos nozares attīstību reglamentējošos dokumentos noteikto mērķu un uzdevumu īstenošanu.

5. Balstoties uz kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktajām prasībām, amata kandidātam tiek noteiktas šādas kompetences:

5.1. darbinieku motivēšana un attīstīšana (būtiska kompetence);

5.2. stratēģiskais redzējums (būtiska kompetence);

5.3. plānošana un organizēšana;

5.4. lēmumu pieņemšana un atbildība.

Valdes locekļa amata kandidātam izvirzāmās prasības:

1. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā vai tiesību zinātnēs, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" valdes locekļa amatā.

2. Atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām.

3. Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem.

4. Valsts valodas prasmes C1 līmenī un vēl vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.

5. Vismaz triju gadu profesionālā pieredze valdes locekļa amatā pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrībā, vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā.

6. Par līdzvērtīgu vadošo amatu ir uzskatāms:

6.1. nekustamā īpašuma pārvaldīšanas uzņēmumu vadītāji vai to struktūrvienību vadītāji;

6.2. pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadītāji un to struktūrvienību vadītāji;

7. Pieredze Eiropas Savienības projektu realizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību.

8. Stratēģiska domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu.

9. Prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

10. Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli.

11. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.

Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

1. Motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par kandidātu - e-pasta adrese, tālruņa numurs, deklarētā dzīvesvieta), kas apliecina kandidāta profesionālās pieredzes un prasmju atbilstību valdes locekļa amatam.

2. Apliecinājums (pieejams: Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina kandidātu atlasi uz SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" valdes locekļa amata vietu (1 vakance) : Vakances : Sludinājumi, vakances, noma : Pašvaldība : Jelgava) par kandidāta atbilstību izvirzāmajām obligātajām prasībām:

2.1. nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu vai arī sodāmība par tīšu noziedzīgu nodarījumu noņemta vai dzēsta;

2.2. pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību;

2.3. attiecībā uz kandidātu nav pasludināts maksātnespējas process;

2.4. šobrīd un pēdējo 24 mēnešu laikā nav bijis politiskās partijas vai politisko partiju apvienības amatpersona, kura īsteno politiskās partijas vai politisko personu apvienības vadību, tai skaitā pieņem tās vārdā lēmumus vai īsteno pārstāvību;

2.5. ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.

3. Dzīves gājuma un darba pieredzes apraksts (CV).

4. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).

5. Valsts valodas prasmes apliecība atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augtākā līmeņa 1.pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā).

6. Stratēģiskais redzējums par SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (nepārsniedzot divas A4 formāta lapaspuses).

7. Citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi (piemēram, atsauksmes, rekomendācijas, sertifikātus, apliecību kopijas utt.).

Pieteikuma iesniegšanas kārtība:

Pieteikumu iesniegšanas termiņš ir 2022.gada 19.maijs līdz plkst. 17.00. Pēc noteiktā termiņa saņemtie dokumenti netiek vērtēti.

Lai pieteiktos konkursam, kandidāts konkursa pieteikumu slēgtā aploksnē ar norādi "Konkursam uz SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" valdes locekļa amatu" iesniedz:

- klātienē - Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā,

- sūtot pa pastu uz adresi: Jelgavas valstspilsētas pašvaldība, Lielā iela 11, Jelgava, LV-3001. Sūtot pieteikumu pa pastu, pieteikuma pasta zīmoga termiņš 2022.gada 19.maijs,

- sūtot elektroniski (atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu) uz e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv.

Papildu informācija:

SIA "Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde" valdes locekļa mēneša atlīdzība par darbu valdē - 3500 euro (bruto).

Nominācijas komisijas sastāvs:

1. Nominācijas komisijas priekšsēdētāja - Irēna Škutāne, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības izpilddirektore.

2. Nominācijas komisijas priekšsēdētājas vietniece - Ilze Āboliņa, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības izpilddirektora vietniece.

3. Nominācijas komisijas locekļi:

3.1. Jurijs Strods, Jelgavas valstspilsētas domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumu programmā;

3.2. Vilis Ļevčenoks, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības sektora galvenais speciālists projektu īstenošanas jautājumos;

3.3. Sigita Beļaka, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Pašvaldības īpašumu pārvaldes vadītāja;

3.4. Līga Vasiļjeva, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Administratīvās pārvaldes vadītāja vietniece, Juridiskā sektora vadītāja;

3.5. Indra Lūse, Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Administratīvās pārvaldes Personāla vadītāja.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildu informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības mājaslapas sadaļā "Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).


OP 2022/86.AKK3

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Ķīmiskās fizikas institūtā

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - fizika un astronomija

Darba samaksa no 12,30 euro/h.

- uz vienu pētnieka amata vietu - fizika un astronomija

Darba samaksa no 7,90 euro/h.

- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - ķīmija

Darba samaksa no 6,30 euro/h.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā, vai elektroniski LU portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/86.AKK4

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu:

Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē

- uz vienu pētnieka amata vietu - izglītības zinātnes

Darba samaksa no 11,00 euro/h.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā, vai elektroniski LU portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/86.AKK5

 

Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca", veselības aprūpes nozares vadošā ārstniecības iestāde, kas sniedz augsti kvalificētu ārstniecības pakalpojumu primāru un sekundāru palīdzību skeleta traumu gadījumos, komplicētu traumu seku novēršanā, veic ortopēdiskas un rekonstruktīvas operācijas dažādu skeleta un locītavu slimību gadījumos, izsludina konkursu uz

Latvijas Republikas Veselības ministrija paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz VSIA "Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca" valdes locekļa amatu Veselības aprūpē

VSIA "Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca" valdes locekļa/-es / (turpmāk - valdes loceklis) amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

Valdes locekļa amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1. Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo.

2. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī.

3. Angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.

4. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (veselības aprūpes jomā, veselības vadības jomā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē, ekonomikā, vai finansēs vai citās pielīdzināmās jomās, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā). Profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.

5. Vismaz triju gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 15 gados) pieredze vidējā vai lielā uzņēmumā*, vai valsts pārvaldes iestādē valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (uzņēmuma vadītājs vai cits augstāka līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei) attiecīgās kapitālsabiedrības darbības jomā,

vai

vismaz triju gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 15 gados) vidējā vai lielā uzņēmumā* vai valsts pārvaldes iestādē valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (uzņēmuma vadītājs vai cits augstāka līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei), kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā.

Kandidātiem nepieciešamas zināšanas un izpratne par:

- VSIA "Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca" darbības jomu, kapitālsabiedrības darbību un regulējošiem normatīvajiem aktiem

- administratīvo un personāla vadības procesu ārstniecības iestādē

- publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- pieredze veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanā un vadībā

Kandidātu kompetence tiek vērtēta šādās jomās: stratēģiskais redzējums, plānošana un organizēšana, pārmaiņu vadīšana, mērķu un rezultātu sasniegšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana.

Mēneša atalgojums - 3486 EUR (trīs tūkstoši četri simti astoņdesmit seši euro un 00 centi) apmērā pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2022. gada 30. maijam (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: pieteikumi@fontes.lv:

1) personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli), iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa paziņojumā norādītās pieredzes, prasmju un citu prasību atbilstību valdes priekšsēdētāja amatam;

2) dzīves gaitas un darba pieredzes (lūdzam lejuplādēt un izmantot pievienoto formu (saite uz CV formu) apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru);

3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

4) apliecinājumu (saskaņā ar paziņojumam pievienoto apliecinājuma formu (saite uz apliecinājuma formu), apliecinot:

- par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas prasībām;

- ka kandidāts, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7.panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti pēdējai vērtēšanas kārtai, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par VSIA "Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca" attīstības virzieniem tuvākajos 5 gados - izaicinājumi un iespējas.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija, kontaktinformācija: Brīvības iela 72, k-1, Rīga LV-1011, e-pasts: vm@vm.gov.lv.

Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases konsultantu SIA "Fontes Executive Search".

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz pieteikumi@fontes.lv (ja vēlaties, lai SIA "Fontes Executive Search" pārtrauc jūsu datu apstrādi) vai vm@vm.gov.lv (ja vēlaties, lai Veselības ministrija pārtrauc jūsu datu apstrādi).

*Par vidējām kapitālsabiedrībām uzskatāmas kapitālsabiedrības, ja kapitālsabiedrības bilances datumā nepārsniedz vismaz divas no trim šādām kritēriju robežvērtībām: nodarbināti līdz 250 darbiniekiem, neto apgrozījums 40 milj. EUR vai bilances kopsumma 20 milj. EUR.

*Par lielām kapitālsabiedrībām uzskatāmas kapitālsabiedrības, ja kapitālsabiedrības bilances datumā pārsniedz vismaz divas no trim šādām kritēriju robežvērtībām: nodarbināti 250 vai vairāk darbinieku, neto apgrozījums 40 milj. EUR vai bilances kopsumma 20 milj. EUR.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)