Laidiens: 21.04.2022., Nr. 77

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/77.AKK1

Latvijas Republikas Senāts izsludina atklātu konkursu uz Civillietu departamenta senatora amata vietu

Konkursā senatora amata kandidātu/-i vērtēs saskaņā ar Tieslietu padomes 2020.gada 13. novembra lēmumu Nr.66 apstiprināto Augstākās tiesas tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmena kārtošanas kārtību.

Prasības senatora amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 54. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām

- nevainojama reputācija.

Tiesneša amata kandidātiem, kuriem jau ir tiesneša statuss, jāiesniedz šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, norādot atbilstību likuma "Par tiesu varu" 54. pantam

- dzīves apraksts (atbilstoši Europass CV standartam)

- ziņas par Augstākās tiesas tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmena kārtošanas kārtības pielikuma 2. un 3. punktā minēto kritēriju izpildi, norādot vismaz uz trīs nolēmumiem, kuros vislabāk atklājas kandidāta nolēmuma sagatavošanas prasme.

Ja kandidāts nav tiesnesis, jāiesniedz šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, norādot atbilstību likuma "Par tiesu varu" 54. un 55. pantam

- dzīves apraksts (atbilstoši Europass CV standartam)

- izglītību un darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

- ziņas un dokumentus par Augstākās tiesas tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmena kārtošanas kārtības pielikuma 2. un 3. punktā minēto kritēriju izpildi.

Tiesneša atalgojums tiek noteikts saskaņā ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 6.1 pantu.

Pieteikuma dokumentus jānosūta Augstākās tiesas priekšsēdētājam līdz 2022.gada 10.maijam ieskaitot, uz adresi: Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1511, vai elektroniski uz e-pasta adresi vakance@at.gov.lv ar norādi - CLD senators.

(Elektroniski nosūtāmajiem dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu un jāsatur laika zīmogs).

Tālrunis uzziņām 67020394.

Informējam, ka Augstākā tiesa apstrādās jūsu pieteikumā norādītos personas datus atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.


OP 2022/77.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē

- uz vienu asistenta amata vietu - Zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātnes

Darba samaksa no 7,17 euro/h

- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - Zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātnes

Darba samaksa no 12,30 euro/h

- uz vienu pētnieka amata vietu - Zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija un vides zinātnes

Darba samaksa no 7,90 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127 vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā, vai elektroniski LU portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/77.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā

- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata kompetences jomās

- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;

- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba izpildes novērtēšanas procesā;

- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību;

- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un aktualizēšanā;

- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību;

- sagatavot rīkojumus par Saeimas darbinieku prombūtnēm (ikgadējo apmaksāto atvaļinājumu, apmaksāto papildatvaļinājumu, atvaļinājumu bez darba samaksas saglabāšanas u.c.) normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izmantojot Personāla vadības sistēmas programmu un nodrošinot tajā precīzu un aktuālu informāciju;

- ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem Personāla vadības sistēmā, tostarp informāciju par darbiniekiem piešķirtajiem un neizmantotajiem atvaļinājumiem;

- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību;

- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā;

- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt;

- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba jautājumiem;

- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem jautājumiem;

- konsultēt kompetences jautājumos.

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1190 līdz 1600 euro);

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 5. maijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2022/77.AKK4

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm - vienu zinātniskā asistenta vietu meža tehnoloģiju virzienā un vienu zinātniskā asistenta vietu meža selekcijas un adaptācijas virzienā

Minimālās kvalifikācijas prasības: habilitētā doktora, doktora, maģistra vai bakalaura grāds vai tiem pielīdzināms ārvalstīs iegūts grāds mežzinātnē, dabaszinātnēs vai inženierzinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā mežzinātnē.

Darba samaksas amplitūda par akadēmiskā amata pienākumu izpildi no 5 līdz 285 EUR mēnesī.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma laikrakstā LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, klātienē 217. istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam), vai elektroniski parakstīta dokumenta formā.


OP 2022/77.AKK5

Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde izsludina atklātu konkursu uz vakanto Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka amatu

Pretendentu atlases kritēriji:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinībās, finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības, tiesību zinātņu, inženierzinātnē vai citā pielīdzināmā jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu amata pienākumus

- vismaz 5 gadu profesionālā darba pieredze Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka amatam līdzvērtīgā vadošā amatā tādas kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes vadībā, kas atbilst vismaz diviem sekojošiem kritērijiem: (i) pārskata gada bilances kopsumma ne mazāka par EUR 4 000 000; (ii) pārskata gada neto apgrozījums ne mazāks par EUR 8 000 000; (iii) pārskata gada vidējais darbinieku skaits vismaz 100 (par Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldniekam līdzvērtīgu amatu pretendentu atlases komisija atzīs - valdes locekļa, uzņēmuma vai iestādes vadītāja vai cits augstāka līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei)

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2 līmenis), kā arī angļu un krievu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs)

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- pretendenta dzīvesgaitas apraksts atbilstoši Europass CV standartam, kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (tostarp svešvalodas prasmes pašnovērtējums)

- pieteikuma vēstule dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka amatu

- pretendenta redzējums par Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes darbības prioritātēm, attīstību un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka kompetencē esošajiem primārajiem darbiem tuvāko 4 (četru) gadu laikā

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, ja latviešu valoda nav dzimtā valoda

Mēneša atalgojums: EUR 5500 (pieci tūkstoši pieci simti euro) apmērā pirms nodokļu nomaksas.

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 6. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski uz e-pastu: lsez@lsez.lv ar norādi "Pārvaldnieka amata konkursam" vai Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldē Fēniksa ielā 4, Liepājā, LV-3401.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde, reģistrācijas numurs 90000329402, kontaktinformācija: Fēniksa iela 4, Liepāja, LV-3401, e-pasts: lsez@lsez.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)