Laidiens: 21.04.2022., Nr. 77
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/77.AKK1
Latvijas Republikas Senāts izsludina atklātu konkursu uz Civillietu
departamenta senatora amata vietu
Konkursā senatora amata kandidātu/-i vērtēs saskaņā ar Tieslietu
padomes 2020.gada 13. novembra lēmumu Nr.66 apstiprināto Augstākās tiesas
tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmena
kārtošanas kārtību.
Prasības senatora amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 54. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
- nevainojama reputācija.
Tiesneša amata kandidātiem, kuriem jau ir tiesneša statuss, jāiesniedz šādi
dokumenti:
- pieteikuma vēstule, norādot atbilstību likuma "Par tiesu
varu" 54. pantam
- dzīves apraksts (atbilstoši Europass CV standartam)
- ziņas par Augstākās tiesas tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās un
kvalifikācijas eksāmena kārtošanas kārtības pielikuma 2. un 3. punktā minēto
kritēriju izpildi, norādot vismaz uz trīs nolēmumiem, kuros vislabāk atklājas
kandidāta nolēmuma sagatavošanas prasme.
Ja kandidāts nav tiesnesis, jāiesniedz šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, norādot atbilstību likuma "Par tiesu
varu" 54. un 55. pantam
- dzīves apraksts (atbilstoši Europass CV standartam)
- izglītību un darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu
kopijas
- ziņas un dokumentus par Augstākās tiesas tiesneša amata kandidāta atlases,
stažēšanās un kvalifikācijas eksāmena kārtošanas kārtības pielikuma 2. un 3.
punktā minēto kritēriju izpildi.
Tiesneša atalgojums tiek noteikts saskaņā ar Valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma 6.1 pantu.
Pieteikuma dokumentus jānosūta Augstākās tiesas
priekšsēdētājam līdz 2022.gada 10.maijam ieskaitot, uz adresi:
Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1511, vai elektroniski uz e-pasta adresi vakance@at.gov.lv
ar norādi - CLD senators.
(Elektroniski nosūtāmajiem dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu
elektronisko parakstu un jāsatur laika zīmogs).
Tālrunis uzziņām 67020394.
Informējam, ka Augstākā tiesa
apstrādās jūsu pieteikumā norādītos personas datus atlases procesa
nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.
OP 2022/77.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē
- uz vienu asistenta amata vietu - Zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija un
vides zinātnes
Darba samaksa no 7,17 euro/h
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - Zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija
un vides zinātnes
Darba samaksa no 12,30 euro/h
- uz vienu pētnieka amata vietu - Zemes zinātnes, fiziskā ģeogrāfija un
vides zinātnes
Darba samaksa no 7,90 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127 vai 129.
telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā, vai elektroniski LU portālā
https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas
dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo
interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2022/77.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļas vecākais konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska
zināšanu papildināšana amata atbildības jomās
- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un
personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā
- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata
kompetences jomās
- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības
sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo
regulējumu, prasme to piemērot
- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai
arhīvā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla
vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt
un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par
kompetencē esošiem jautājumiem
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte
darbā ar dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata
pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta
pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei
nepieciešams darbs ar Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas
struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā
esošajiem normatīvajiem aktiem;
- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba
izpildes novērtēšanas procesā;
- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases
procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību;
- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un
aktualizēšanā;
- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu
Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību;
- sagatavot rīkojumus par Saeimas darbinieku prombūtnēm (ikgadējo apmaksāto
atvaļinājumu, apmaksāto papildatvaļinājumu, atvaļinājumu bez darba samaksas
saglabāšanas u.c.) normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izmantojot Personāla
vadības sistēmas programmu un nodrošinot tajā precīzu un aktuālu informāciju;
- ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem
Personāla vadības sistēmā, tostarp informāciju par darbiniekiem piešķirtajiem
un neizmantotajiem atvaļinājumiem;
- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos
normatīvajos aktos noteikto kārtību;
- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas
procesa nodrošināšanā;
- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu
projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus.
Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt;
- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba
jautājumiem;
- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt
informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem
jautājumiem;
- konsultēt kompetences jautājumos.
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1190 līdz 1600 euro);
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass
formā), nenorādot personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 5. maijam (ieskaitot) lūdzam
nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas
Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai
iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu
motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam,
ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts
pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot
tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2022/77.AKK4
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm - vienu zinātniskā asistenta vietu meža
tehnoloģiju virzienā un vienu zinātniskā asistenta vietu meža selekcijas un
adaptācijas virzienā
Minimālās kvalifikācijas prasības: habilitētā doktora, doktora, maģistra vai
bakalaura grāds vai tiem pielīdzināms ārvalstīs iegūts grāds mežzinātnē,
dabaszinātnēs vai inženierzinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā
mežzinātnē.
Darba samaksas amplitūda par akadēmiskā amata pienākumu izpildi no 5 līdz
285 EUR mēnesī.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata
norādi)
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma
laikrakstā LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, klātienē 217.
istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam), vai elektroniski parakstīta
dokumenta formā.
OP 2022/77.AKK5
Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde izsludina atklātu konkursu
uz vakanto Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka amatu
Pretendentu atlases kritēriji:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
vadībzinībās, finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības, tiesību zinātņu,
inženierzinātnē vai citā pielīdzināmā jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu
un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu amata pienākumus
- vismaz 5 gadu profesionālā darba pieredze Liepājas speciālās ekonomiskās
zonas pārvaldnieka amatam līdzvērtīgā vadošā amatā tādas kapitālsabiedrības,
organizācijas vai iestādes vadībā, kas atbilst vismaz diviem sekojošiem
kritērijiem: (i) pārskata gada bilances kopsumma ne mazāka par EUR 4 000 000;
(ii) pārskata gada neto apgrozījums ne mazāks par EUR 8 000 000; (iii)
pārskata gada vidējais darbinieku skaits vismaz 100 (par Liepājas speciālās
ekonomiskās zonas pārvaldniekam līdzvērtīgu amatu pretendentu atlases komisija
atzīs - valdes locekļa, uzņēmuma vai iestādes vadītāja vai cits augstāka līmeņa
vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei)
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2 līmenis), kā arī angļu un
krievu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs)
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- pretendenta dzīvesgaitas apraksts atbilstoši Europass CV standartam, kurā ietverta informācija, kas
apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (tostarp svešvalodas
prasmes pašnovērtējums)
- pieteikuma vēstule dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Liepājas
speciālās ekonomiskās zonas pārvaldnieka amatu
- pretendenta redzējums par Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes
darbības prioritātēm, attīstību un Liepājas speciālās ekonomiskās zonas
pārvaldnieka kompetencē esošajiem primārajiem darbiem tuvāko 4 (četru) gadu
laikā
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, ja latviešu valoda nav
dzimtā valoda
Mēneša atalgojums: EUR 5500 (pieci tūkstoši pieci simti euro) apmērā pirms nodokļu
nomaksas.
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 6. maijam (ieskaitot) lūdzam iesniegt
elektroniski uz e-pastu: lsez@lsez.lv ar norādi "Pārvaldnieka amata
konkursam" vai Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldē Fēniksa ielā
4, Liepājā, LV-3401.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu,
informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šā konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Liepājas speciālās
ekonomiskās zonas pārvalde, reģistrācijas numurs 90000329402,
kontaktinformācija: Fēniksa iela 4, Liepāja, LV-3401, e-pasts: lsez@lsez.lv.