Laidiens: 23.03.2022., Nr. 58

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/58.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu:

Humanitāro zinātņu fakultātē

- uz vienu docenta amata vietu - valodniecība un literatūrzinātne

Darba samaksa no 11,24 euro/h.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/58.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- nodrošināt Noziedzīgi iegūtu līdzekļu konfiskācijas fonda pastāvīgo administrēšanas funkciju izpildi

- nodrošināt Noziedzības novēršanas padomes pastāvīgo funkciju izpildi

- koordinēt Noziedzības novēršanas padomes rīcības plānu, reizi gadā apkopojot no iestādēm sniegto informāciju par plānā ietverto uzdevumu izpildi vai izpildes gaitu

- līdzdarboties citu Krimināltiesību departamenta kompetencē esošo pienākumu izpildē

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību, administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1012 euro līdz 1647 euro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036961.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2908585/161723?channel=vestnesis&iso=lv.

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālr. uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2022/58.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar periodiskām zināšanām amata kompetences jomā

- darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā, kas nav mazāka par vienu gadu (vēlams valsts vai pašvaldību institūcijā)

- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmām

- zināšanas par dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtību un prasmes tās piemērot, tai skaitā darbā ar elektroniskiem dokumentiem un ierobežotas pieejamības informāciju

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme sagatavot sarakstes dokumentus, lietojot lietišķu rakstu valodu

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar dokumentu vadības sistēmu

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt pa pastu, elektroniski un klātienē iesniegtās korespondences un informatīvo materiālu (turpmāk - korespondence) saņemšanu, reģistrēšanu un apstrādi Saeimas dokumentu vadības sistēmā atbilstoši Saeimas korespondences aprites noteikumiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, tostarp pēc adresātu piederības šķirot reģistrēto korespondenci un informatīvos materiālus, izsniegt tos Saeimas deputātiem un darbiniekiem

- nodrošināt korespondences apstrādi, reģistrēšanu un apriti, tostarp Saeimas iekšējo dokumentu apstrādi un apriti, iesniegto dokumentu nosūtīšanu adresātiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pasūtīt e-paraksta kartes Saeimas deputātiem un darbiniekiem atbilstoši Saeimas iekšējiem normatīviem, uzturēt informāciju par Saeimā izsniegtajām e-paraksta kartēm, koordinēt līguma ar VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" izpildi

- apstrādāt un nodrošināt no Saeimas struktūrvienībām saņemtās korespondences nosūtīšanu ar VAS "Latvijas Pasts", ar iekšzemes eksprespasta sūtījumu, ar VAS "Latvijas Pasts" kurjerpastu un ar eksprespārvadājumiem, atbilstoši normatīvajiem aktiem, Saeimas un VAS "Latvijas Pasts" noslēgtajam līgumam, kā arī koordinēt līguma ar VAS "Latvijas Pasts" izpildi

- amata kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādes un aktualizēšanas procesā

- sniegt ieteikumus dokumentu vadības sistēmas funkcionalitātes pilnveidošanai, piedalīties tās testēšanā

- apliecināt dokumentu atvasinājumus, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības

- sistematizēt, glabāt, sagatavot un nodot atbildībā esošās lietas Saeimas arhīvā atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- amata kompetences ietvaros konsultēt Saeimas deputātus un darbiniekus par dokumentu noformēšanas prasībām, dokumentu reģistrēšanu un apriti Saeimas dokumentu vadības sistēmā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 9. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 823 līdz 1202 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 5. aprīlim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisko parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2022/58.AKK4

Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Finanšu nodaļas galvenā grāmatveža vietnieka amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot rīkojumu u.c. dokumentu projektus grāmatvedības uzskaites jautājumos

- nodrošināt Finanšu nodaļas grāmatvedības reģistru kārtošanu, pilnas un ticamas grāmatvedības informācijas sastādīšanu un savlaicīgu iesniegšanu, grāmatvedības dokumentu uzglabāšanu;

- detalizēti uzskaitīt pašvaldības pamatbudžeta (turpmāk budžeta) bankas kontos saņemtos ieņēmumus, saskaņā ar MK noteikumiem par budžetu ieņēmumu klasifikāciju

- atbilstoši pašvaldības apstiprinātajam kārtējā gada budžetam, detalizēti uzskaitīt visus no pašvaldības budžeta bankas kontiem veiktos maksājumus, saskaņā ar MK noteikumiem par budžetu izdevumu klasifikāciju

- sagatavot un iesniegt Valsts kases noteiktajos termiņos Finanšu nodaļas mēneša, ceturkšņa pārskatus

- sagatavot Finanšu nodaļas un gada pārskatu un tā pielikumus

- veikt patiesu, pilnīgu un savlaicīgu pašvaldības ieņēmumu un izdevumu uzskaiti

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) ekonomikā vai finansēs

- par priekšrocību tiks uzskatīta ne mazāk kā 3 gadu profesionālā darba pieredze valsts vai pašvaldības iestādēs pēdējo 5 gadu laikā

- izcilas prasmes datu apstrādē un analīzē

- labas datorprasmes ar standarta biroja programmatūru un informācijas sistēmām, kā priekšrocība tiks uzskatīta pretendenta prasme strādāt grāmatvedības programmā "HORIZONT" un budžeta plānošanas programmā "Microstrategy"

- labi orientēties grāmatvedības uzskaites normatīvajā datu bāzē un veikt nepieciešamos grozījumus un papildinājumus "Pašvaldības vienotās grāmatvedības uzskaites kārtībā"

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte pienākumu izpildē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)

- spēja uzrādīt sadarbspējīgu vakcinācijas vai Covid-19 pārslimošanas sertifikātu

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

iesniedzami Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Finanšu nodaļas galvenā grāmatveža vietnieka amata konkursam" vai sūtot uz e-pastu: indra.luse@jelgava.lv līdz 2022.gada 10.aprīlim (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005525, 63005592.

Amats klasificēts: (1211 05 profesijas klasifikatora kods), 14.amata saime, IV līmenis (11. mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu 1263 euro.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.


OP 2022/58.AKK5

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

ELEKTROTEHNIKAS UN VIDES INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Nozare: Vides inženierija un enerģētika, Apakšnozare: Vides inženierzinātne

- vadošais pētnieks (0,8 slodzes) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- zinātņu doktora grāds

- zinātniskās publikācijas

- dzīves un darba gājums

Darba samaksa: 10,00 - 27,00 eiro/stundā.

Enerģētikas institūts/ Nozare: Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, Apakšnozare: Elektroenerģētika, Vadības sistēmas enerģētikā

- vadošais pētnieks (0,3 - 0,7 slodzes) - 3 amata vietas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- inženierzinātņu doktora grāds enerģētikā, vadības zinātnēs vai saistītās zinātnēs

- pieredze zinātnisko projektu realizācijā

- pretendentam, kandidējot vēlēšanās pirmo reizi, jābūt vismaz 1 publikācijai

- pārzināt vadības sistēmas enerģētikā

- spēja patstāvīgi veikt zinātniski pētniecisko darbu, sagatavot pētījumu pārskatus

- latviešu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- dzīves un darba gājums

Darba samaksa: 10,00 - 15,00 Eiro/stundā

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Lietišķās ķīmijas institūts/ Nozare: Ķīmija, Apakšnozare: Fizikālā ķīmija

- vadošais pētnieks (0,3 slodzes) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā

- spēja patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus un ir pieredze vadīt zinātniski pētnieciskos projektus

- zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze vismaz 5 (pieci) gadi

- vismaz piecas publikācijas, trīs no tām indeksētas Scopus

- angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī

Darba samaksa: 600,00 - 650,00 eiro/mēnesī.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai ir jāiesūta elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu (cv@rtu.lv):

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs);

5) publiskā ziņojuma prezentācija par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.

Informējam, ka darbam būs nepieciešams digitālais Covid-19 sertifikāts.

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.

Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam, balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba pieredzi.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)