Laidiens: 23.03.2022., Nr. 58
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/58.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amata vietu:
Humanitāro zinātņu fakultātē
- uz vienu docenta amata vietu -
valodniecība un literatūrzinātne
Darba samaksa no 11,24 euro/h.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai
129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz
e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2022/58.AKK2
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā KRIMINĀLTIESĪBU DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- nodrošināt Noziedzīgi iegūtu līdzekļu konfiskācijas fonda pastāvīgo
administrēšanas funkciju izpildi
- nodrošināt Noziedzības novēršanas padomes pastāvīgo funkciju izpildi
- koordinēt Noziedzības novēršanas padomes rīcības plānu, reizi gadā
apkopojot no iestādēm sniegto informāciju par plānā ietverto uzdevumu izpildi
vai izpildes gaitu
- līdzdarboties citu Krimināltiesību departamenta kompetencē esošo pienākumu
izpildē
Sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- zināšanas un izpratne krimināltiesību, kriminālprocesuālo tiesību,
administratīvo pārkāpumu tiesību un citu publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas
Savienības tiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1012 euro
līdz 1647 euro
- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Krimināltiesību departamenta direktori. Tālr. uzziņām 67036961.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2908585/161723?channel=vestnesis&iso=lv.
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju).
Tālr. uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2022/58.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo,
ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata
vietu - Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais
lietvedis (vakance uz noteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar periodiskām zināšanām amata
kompetences jomā
- darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā, kas nav mazāka par vienu gadu
(vēlams valsts vai pašvaldību institūcijā)
- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmām
- zināšanas par dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites
kārtību un prasmes tās piemērot, tai skaitā darbā ar elektroniskiem dokumentiem
un ierobežotas pieejamības informāciju
- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai
arhīvā
- prasme sagatavot sarakstes dokumentus, lietojot lietišķu rakstu valodu
- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par
kompetencē esošiem jautājumiem
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar
dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu
izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un
rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar
dokumentu vadības sistēmu
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt pa pastu, elektroniski un klātienē iesniegtās korespondences un
informatīvo materiālu (turpmāk - korespondence) saņemšanu, reģistrēšanu un
apstrādi Saeimas dokumentu vadības sistēmā atbilstoši Saeimas korespondences
aprites noteikumiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, tostarp pēc adresātu
piederības šķirot reģistrēto korespondenci un informatīvos materiālus, izsniegt
tos Saeimas deputātiem un darbiniekiem
- nodrošināt korespondences apstrādi, reģistrēšanu un apriti, tostarp
Saeimas iekšējo dokumentu apstrādi un apriti, iesniegto dokumentu nosūtīšanu
adresātiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pasūtīt e-paraksta kartes Saeimas deputātiem un darbiniekiem atbilstoši
Saeimas iekšējiem normatīviem, uzturēt informāciju par Saeimā izsniegtajām
e-paraksta kartēm, koordinēt līguma ar VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas
centrs" izpildi
- apstrādāt un nodrošināt no Saeimas struktūrvienībām saņemtās
korespondences nosūtīšanu ar VAS "Latvijas Pasts", ar iekšzemes
eksprespasta sūtījumu, ar VAS "Latvijas Pasts" kurjerpastu un ar eksprespārvadājumiem, atbilstoši normatīvajiem aktiem,
Saeimas un VAS "Latvijas Pasts" noslēgtajam līgumam, kā arī koordinēt
līguma ar VAS "Latvijas Pasts" izpildi
- amata kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādes un
aktualizēšanas procesā
- sniegt ieteikumus dokumentu vadības sistēmas funkcionalitātes
pilnveidošanai, piedalīties tās testēšanā
- apliecināt dokumentu atvasinājumus, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās
prasības
- sistematizēt, glabāt, sagatavot un nodot atbildībā esošās lietas Saeimas
arhīvā atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- amata kompetences ietvaros konsultēt Saeimas deputātus un darbiniekus par
dokumentu noformēšanas prasībām, dokumentu reģistrēšanu un apriti Saeimas
dokumentu vadības sistēmā
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 9. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 823 līdz 1202 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 5. aprīlim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis",
vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisko parakstu parakstītu
motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam,
ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts
pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz
Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2022/58.AKK4
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
administrācijas Finanšu nodaļas galvenā grāmatveža vietnieka amata vietu (1
vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot rīkojumu u.c. dokumentu projektus grāmatvedības uzskaites
jautājumos
- nodrošināt Finanšu nodaļas grāmatvedības reģistru kārtošanu, pilnas un
ticamas grāmatvedības informācijas sastādīšanu un savlaicīgu iesniegšanu,
grāmatvedības dokumentu uzglabāšanu;
- detalizēti uzskaitīt pašvaldības pamatbudžeta (turpmāk budžeta) bankas
kontos saņemtos ieņēmumus, saskaņā ar MK noteikumiem par budžetu ieņēmumu
klasifikāciju
- atbilstoši pašvaldības apstiprinātajam kārtējā gada budžetam, detalizēti
uzskaitīt visus no pašvaldības budžeta bankas kontiem veiktos maksājumus,
saskaņā ar MK noteikumiem par budžetu izdevumu klasifikāciju
- sagatavot un iesniegt Valsts kases noteiktajos termiņos Finanšu nodaļas
mēneša, ceturkšņa pārskatus
- sagatavot Finanšu nodaļas un gada pārskatu un tā pielikumus
- veikt patiesu, pilnīgu un savlaicīgu pašvaldības ieņēmumu un izdevumu
uzskaiti
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) ekonomikā vai finansēs
- par priekšrocību tiks uzskatīta ne mazāk kā 3 gadu profesionālā darba
pieredze valsts vai pašvaldības iestādēs pēdējo 5 gadu laikā
- izcilas prasmes datu apstrādē un analīzē
- labas datorprasmes ar standarta biroja
programmatūru un informācijas sistēmām, kā priekšrocība tiks uzskatīta
pretendenta prasme strādāt grāmatvedības programmā "HORIZONT" un
budžeta plānošanas programmā "Microstrategy"
- labi orientēties grāmatvedības uzskaites normatīvajā datu bāzē un veikt
nepieciešamos grozījumus un papildinājumus "Pašvaldības vienotās
grāmatvedības uzskaites kārtībā"
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un precizitāte
pienākumu izpildē
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2)
- spēja uzrādīt sadarbspējīgu vakcinācijas vai
Covid-19 pārslimošanas sertifikātu
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas valstspilsētas pašvaldības
administrācijas Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā,
131.kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības administrācijas Finanšu nodaļas galvenā grāmatveža vietnieka amata
konkursam" vai sūtot uz e-pastu: indra.luse@jelgava.lv līdz 2022.gada
10.aprīlim (ieskaitot). Tālr. uzziņām 63005525, 63005592.
Amats klasificēts: (1211 05 profesijas klasifikatora kods), 14.amata saime,
IV līmenis (11. mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu 1263 euro.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža.
OP 2022/58.AKK5
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
ELEKTROTEHNIKAS UN VIDES INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Nozare: Vides
inženierija un enerģētika, Apakšnozare: Vides
inženierzinātne
- vadošais pētnieks (0,8 slodzes) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- zinātņu doktora grāds
- zinātniskās publikācijas
- dzīves un darba gājums
Darba samaksa: 10,00 - 27,00 eiro/stundā.
Enerģētikas institūts/ Nozare: Elektrotehnika, elektronika, informācijas
un komunikāciju tehnoloģijas, Apakšnozare:
Elektroenerģētika, Vadības sistēmas enerģētikā
- vadošais pētnieks (0,3 - 0,7 slodzes) - 3 amata vietas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- inženierzinātņu doktora grāds enerģētikā, vadības zinātnēs vai saistītās
zinātnēs
- pieredze zinātnisko projektu realizācijā
- pretendentam, kandidējot vēlēšanās pirmo reizi, jābūt vismaz 1
publikācijai
- pārzināt vadības sistēmas enerģētikā
- spēja patstāvīgi veikt zinātniski pētniecisko darbu, sagatavot pētījumu
pārskatus
- latviešu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- dzīves un darba gājums
Darba samaksa: 10,00 - 15,00 Eiro/stundā
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās ķīmijas institūts/ Nozare: Ķīmija, Apakšnozare:
Fizikālā ķīmija
- vadošais pētnieks (0,3 slodzes) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā
- spēja patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus un ir pieredze vadīt
zinātniski pētnieciskos projektus
- zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze vismaz 5 (pieci) gadi
- vismaz piecas publikācijas, trīs no tām indeksētas Scopus
- angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī
Darba samaksa: 600,00 - 650,00 eiro/mēnesī.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai ir jāiesūta
elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu
(cv@rtu.lv):
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments
u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās
pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentācija par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Informējam, ka darbam būs nepieciešams digitālais Covid-19 sertifikāts.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām var iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam,
balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba
pieredzi.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.