Laidiens: 21.03.2022., Nr. 56

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/56.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā

- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata kompetences jomās

- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba izpildes novērtēšanas procesā

- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un aktualizēšanā

- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sagatavot rīkojumus par Saeimas darbinieku prombūtnēm (ikgadējo apmaksāto atvaļinājumu, apmaksāto papildatvaļinājumu, atvaļinājumu bez darba samaksas saglabāšanas u.c.) normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izmantojot Personāla vadības sistēmas programmu un nodrošinot tajā precīzu un aktuālu informāciju

- ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem Personāla vadības sistēmā, tostarp informāciju par darbiniekiem piešķirtajiem un neizmantotajiem atvaļinājumiem

- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā

- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt;

- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba jautājumiem

- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem jautājumiem

- konsultēt kompetences jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1190 līdz 1854 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 28. martam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2022/56.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā KOMUNIKĀCIJAS DEPARTAMENTA DIREKTORA amatā

Mēs tev uzticēsim:

- vadīt departamenta darbību, nodrošinot savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi

- nodrošināt ministrijas komunikācijas un sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrādi

- konsultēt ministrijas un padotības iestāžu nodarbinātos komunikācijas jautājumos

- nodrošināt ministrijas vadību un struktūrvienības ar informāciju par ministrijas un tās padotības iestāžu darbības atspoguļojumu masu informācijas līdzekļos un publiskā telpā

- nodrošināt informācijas sniegšanu plašsaziņas līdzekļiem par ministrijas un tieslietu nozares aktualitātēm

- plānot, organizēt un vadīt preses konferences un mediju brīfingus

- plānot un organizēt ministrijas projektus, akcijas un pasākumus

Sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- profesionālo pieredzi sabiedrisko attiecību vai žurnālistikas darbā

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem

- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- zināšanas par komunikācijas un sociālo platformu darbību

- angļu valodas zināšanas

- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli

- kompetence darbinieku motivēšanā un attīstībā, plānošanā un organizēšanā

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- prasme strādāt ar MS Office, MS Teams un interneta resursiem, mājaslapu administrēšana lietpratēja līmenī

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1012 euro līdz 1647 euro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2906691/161753?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu . izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2022/56.AKK3

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS BĒRNU TIESĪBU AIZSARDZĪBAS INSPEKCIJAS VADĪTĀJA/-AS amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, tiesību zinātnēs vai vadības zinībās

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- ne mazāk kā trīs gadu profesionālā pieredze ar bērnu tiesību aizsardzības jomu saistītos jautājumos

- zināšanas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītos jautājumos

- zināšanas par politikas plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem ar bērnu tiesību aizsardzību saistītos jautājumos

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa un informācijas drošības jautājumiem, un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir angļu valoda B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- labas stratēģiskās plānošanas, analītiskās, resursu plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- drosmīgam un uz pārmaiņām vērstam vadītājam vadīt iestādi, kura nodrošina normatīvo aktu ievērošanas uzraudzību un kontroli bērnu un aizgādnībā esošu personu tiesību un interešu aizsardzības un bāriņtiesu darbības jomā

- iespēju ar savu uzņēmību iedvesmot līdzcilvēkus sasniegt labāko iespējamo rezultātu

- pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī

- mēnešalgu 2264 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana.

Pretendentiem līdz 2022. gada 4. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas vadītāja amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un norādi, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteikti ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta redzējumu par bērnu tiesību aizsardzības sistēmas attīstību un Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas vietu un lomu šajā sistēma (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas vadītāja amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

__________________________________________________________

1 Infografika pieejama:

https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2022/56.AKK4

Atklāts konkurss ārvalstu akadēmiskajam personālam Eiropas Sociālā fonda projekta "Rīgas Tehniskās universitātes akadēmiskā personāla stiprināšana stratēģiskās specializācijas jomās" Nr. 8.2.2.0/18/A/017. ietvaros

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi: 1 viesdocenta amata vieta Enerģētikas un elektrotehnikas fakultāte, studiju virzienā "Enerģētikas, elektrotehnikas un elektrotehnoloģijas studiju virziena" zinātnes nozarē Inženierzinātnes un tehnoloģijas ar specializāciju - Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas

Prasības un atlases kritēriji kandidātiem:

- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām

- personas, kurām ir doktora grāds attiecīgajā zinātnes nozarē vai līdzvērtīgā zinātnes nozarē

- personas kurām ir akadēmiskā darba pieredze studentu apmācībā informācijas un komunikāciju tehnoloģijas

- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai ir pieredze dalībai mobilitātes pasākumos)

Amata pienākumi:

- izstrādāt studiju priekšmeta "Industriālo datortīklu pamati" aprakstu un lekciju kursu 3 ECTS kredītpunkti

- papildināt lekciju konspektus, izstrādājot jaunas lekcijas priekšmetos "Kritisko infrastruktūru vadības pamati", "Industriāla drošība" un "Adaptīvo sistēmu projektēšana" 6 ECTS kredītpunktu apjomā katrs

- vadīt vieslekcijas par tēmu "Industriālā drošība"

- sagatavot zinātniskos rakstus par datu pārraides kvalitāti un akadēmiskiem rezultātiem

- vadīt un konsultēt studentus noslēguma darbu izstrādes gaitā

Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:

Rektoram adresētu pieteikumu, CV (Europass formā, ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu), dokumentu, kas apstiprina nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā, kā arī apliecinājumu par šīs augstskolas akreditāciju. Pedagoģisko prasmju novērtēšanai nepieciešama atklātā lekcija, kas var būt organizēta gan klātienē, gan iesūtīta video formātā, studentu atsauksmes. Pieteikumus sūtīt uz: personals@rtu.lv.

Darba samaksa līdz 3223 euro/ mēnesī.

Pieteikšanās termiņš: 2022.gada 21. aprīlis.

Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam, balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba pieredzi.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2022/56.AKK5

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi vadītājs ar augstu atbildības sajūtu, inovatīvu pieeju darbam un meklē jaunus izaicinājumus, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt nodaļas darbu

- nodrošināt elektroenerģijas obligātā iepirkuma mehānisma uzraudzību, kontroli un atbalstu

- nodrošināt valsts atbalsta energoietilpīgiem apstrādes uzņēmumiem uzraudzību, kontroli un atbalstu

- nodrošināt enerģētikas nozares valsts atbalsta sistēmas darbības uzraudzību, kontroli un atbalstu

- nodrošināt administratīvo procesu iesniegumu un sūdzību izskatīšanu struktūrvienības kompetences jautājumos

- apkopot informāciju par problēmām, kas rodas normatīvo aktu izpildes kontroles gaitā, sagatavojot ieteikumus rīcībai, t.sk. par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos un kontroles procedūrās

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- izpratne par enerģētikas nozares tiesisko regulējumu

- izpratne par administratīvo procesu iestādē un administratīvo aktu sagatavošanas procesu

- zināšanas un izpratne par komersantu darbības atbilstības uzraudzību, pārbaužu organizēšanu un veikšanu

- pieredze iesniegumu un sūdzību izskatīšanas procesa organizēšanā

- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi organizēt un vadīt darbu

- teicamas valsts valodas prasmes, teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1458 EUR līdz 1910 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes VIA līmenis un 13.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu (piemaksa līdz 40 % no mēnešalgas)

Aicinām tevi līdz 2022.gada 4.aprīlim iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/56.AKK6

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Administratīvās nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja esi vadītājs ar pieredzi iepirkumu procesa nodrošināšanā, personāla vadībā un iestādes dokumentu pārvaldībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas nodaļā

- nodrošināt Biroja iepirkumu procesu - iepirkumu plānošanu, organizēšanu, līgumu slēgšanu ar piegādātājiem, kā arī nepieciešamo atskaišu un pārskatu iesniegšanu vadībai un kompetentām iestādēm

- nodrošināt Birojā personāla vadības, attīstības un apmācības procesus, un organizēt darba vides un ugunsdrošības iekšējo uzraudzību

- nodrošināt un organizēt Biroja dokumentu pārvaldību un arhivēšanu

- plānot un nodrošināt Biroja saimniecisko un materiāltehnisko bāzi

Sagaidām, ka ja tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- teicamas zināšanas par publisko iepirkumu, dokumentu pārvaldību un personāla vadību

- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi organizēt un vadīt darbu

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1442 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 1. amata saimes II B līmenis un 12.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām Tevi līdz š.g. 4. aprīlim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas vadītāja vietnieka/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/56.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu: Administratīvās nodaļas lietvedis/-e-arhivārs/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt dokumentu pārvaldību, tajā skaitā: pieņemt, reģistrēt un klasificēt dokumentus, nodrošināt to virzību un izpildes kontroli

- veikt dokumentu arhivēšanu un arhīva dokumentu pārvaldību

- izstrādāt Biroja lietu nomenklatūru (dokumentu klasifikācijas shēma un dokumentu glabāšanas termiņu saraksts)

- organizēt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu lietu kārtošanas un arhivēšanas pārvaldības jautājumos

Sagaidām, ka tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lietvedībā, komerczinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas dokumentu vadībā un arhīva uzturēšanā, tai skaitā attiecīgās jomas normatīvo aktu pārzināšana

- spēja izstrādāt un noformēt pārvaldes dokumentus saskaņā ar normatīvajiem aktiem un izmantojot lietišķās rakstības stilu

- prasmes strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenis)

- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 745 EUR līdz 1090 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 18.1. amata saimes II A līmenis un 8.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 4.aprīlim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Administratīvās nodaļas lietveža/-es-arhivāra/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam.;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2022/56.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- veikt Biroja pārziņā esošo Energoresursu informācijas sistēmu (turpmāk - Sistēmu) analīzi atbilstoši lietotāju vajadzībām un priekšlikumiem, kā arī normatīvā regulējuma grozījumiem

- sistematizēt informāciju par Sistēmu funkcionālo un tehnisko darbību

- apkopot informāciju par Sistēmu lietotāju pieteiktajām problēmām

- identificēt kļūdas vai nepilnības, sagatavot atskaites par pieteiktajām un identificētajām problēmām, sniegt priekšlikumus identificēto problēmu novēršanai un Sistēmu pilnveidei

- veikt Sistēmu funkcionalitātes testēšanu

- līdzdarboties informācijas sistēmu nepieciešamo programmatūras izmaiņu tehniskās specifikācijas izstrādē, kā arī sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības projektu īstenošanā

Sagaidām, ka tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar atbilstošām studijām

- vismaz viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- izpratne par informācijas sistēmu administrēšanu

- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju

- spēja strādāt intensīva darba režīmā

- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 19.4. amata saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 4.aprīlim nosūtīt uz e-pasta adresi pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Energoresursu informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmu analītiķa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)