Laidiens: 15.03.2022., Nr. 52

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/52.AKK1

SIA "Rīgas ūdens" izsludina atklātu konkursu uz PERSONĀLA DAĻAS VADĪTĀJA amata vietu

Amata pamatpienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt, kontrolēt un koordinēt Personāla daļas darbu, nodrošinot Personāla daļai noteikto mērķu un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- nodrošināt SIA "Rīgas ūdens" atalgojuma politikas un sistēmas izstrādāšanu, uzturēšanu un pilnveidošanu, tai skaitā, nodrošināt akorda algas sistēmas administrēšanas un pilnveidošanas procesu

- organizēt uz personāla attīstību un darba efektivitātes paaugstināšanu orientētu darbības principu ieviešanu SIA "Rīgas ūdens" procesos, kas balstīti uz LEAN (saimnieciskās domāšanas) metožu izmantošanu

- nodrošināt darba organizācijas efektivitātes novērtēšanu un priekšlikumu izstrādi tās uzlabošanai

- nodrošināt personāla atlases procesu, lai nodrošinātu SIA "Rīga ūdens" ar kvalificētu un kompetentu personālu

- nodrošināt SIA "Rīga ūdens" struktūrvienību organizatoriskās struktūras, darba organizācijas optimizācijas iespēju izvērtēšanu, izstrādāt priekšlikumus to īstenošanai

- nodrošināt normatīvajiem aktiem atbilstošas darba aizsardzības sistēmas izveidošanu un uzturēšanu, kontrolēt un koordinēt darba aizsardzības organizēšanu

- sadarbībā ar struktūrvienībām nodrošināt finanšu līdzekļu plānošanu SIA "Rīgas ūdens" budžeta sadaļai "Atlīdzība par darbu", sociālajiem pabalstiem, darbinieku veselības apdrošināšanai un kontrolēt to izlietojumu

Pretendentiem izvirzītās obligātās minimālās kvalifikācijas prasības:

- augstākā izglītība - bakalaura grāds personāla vadības, tiesību zinātņu, biznesa vai uzņēmējdarbības vadības jomā

- vismaz 3 (trīs) gadu pieredze personāla vadības jomā vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumā noteiktajiem sabiedrību kategoriju kritērijiem laika periodā, kad pretendents ir strādājis konkrētajā sabiedrībā) vai valsts un pašvaldības institūcijās, kuru vidējais darbinieku skaits gadā ir vismaz 250 (laika periodā, kad pretendents ir strādājis konkrētajā institūcijā)

- pieredze darba samaksas sistēmas, tajā skaitā, motivācijas sistēmas izveidošanā vai pilnveidošanā

- pieredze darba tiesisko attiecību nodibināšanas un izbeigšanas tiesiskajos aspektos

- pieredze darba aizsardzības organizatorisko jautājumu risināšanā

- valsts valodas zināšanas C1 līmenī

- angļu valodas zināšanas B līmenī

- krievu valodas zināšanas B līmenī

- labas zināšanas MS Office datorprogrammu lietošanā

Papildus kvalifikācijas prasības, kas tiks uzskatītas par priekšrocību:

- vairāk kā 4 (četru) gadu pieredze personāla vadības jomā vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumā noteiktajiem sabiedrību kategoriju kritērijiem laika periodā, kad pretendents ir strādājis konkrētajā sabiedrībā) vai valsts un pašvaldības institūcijās, kuru vidējais darbinieku skaits gadā ir vismaz 250 (laika periodā, kad pretendents ir strādājis konkrētajā institūcijā)

- kvalifikācijas paaugstināšana personāla vadības jomā (tiek pamatots ar iegūtās papildu izglītības sertifikātiem dzīves un darba gaitu aprakstā)

- pieredze darba organizācijas pilnveidošanas jomā

- pieredze kapitālsabiedrību (institūciju) saimniecisku vai organizatorisku pārmaiņu vadībā cilvēku resursu jomā

- pieredze LEAN (saimnieciskas domāšanas) principu ieviešanā un pielietošanā

- pieredze darba samaksas sistēmas, tajā skaitā, motivācijas sistēmas izveidošanā vai pilnveidošanā vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumam)

- zināšanas un pieredze akorddarba (gabaldarba) sistēmas izstrādes un ieviešanas jomā

Pretendentu kompetences, kas nepieciešamas amata pildīšanai (tiks vērtētas darba intervijas laikā):

- vadītprasme - prasme nodrošināt profesionālu struktūrvienības darbu, veidot komandu un attīstīt darbiniekus, t.sk. pārliecināšanas un līderības prasmes, spēja definēt komandas mērķus un darba izpildes rādītājus

- lēmumu pieņemšana un atbildības uzņemšanās - spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju (tai skaitā liela apjoma informāciju), uzņemoties atbildību par savu un struktūrvienības darbu kopumā

- stratēģiskais redzējums - spēja definēt struktūrvienības atbildības jomas uzdevumus un prioritātes uzņēmuma stratēģiskās politikas plānošanai un īstenošanai

- rezultāta sasniegšana - orientācija uz rezultātu sasniegšanu, mērķtiecība

- komunikācija un sadarbība - labas komunikācijas un sadarbības prasmes ar vadību, kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem

- stresa tolerance un emociju kontrole - spēja produktīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un kontrolēt emocijas, risinot strīdīgus jautājumus

Pretendentiem, kuri vēlas pieteikties konkursā, ar drošu elektronisko parakstu parakstīts pieteikums jānosūta uz e-pasta adresi: vakances@rigasudens.lv, vai pašrocīgi parakstīts pieteikums jāiesniedz klātienē Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, Rīgā, 308.kabinetā darba laikā (pirmdienā - ceturtdienā no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdienā no 8.00 līdz 15.45) ar norādi "SIA "Rīgas ūdens" Personāla daļas vadītāja amata pretendentu konkursam", norādot uz aploksnes pretendenta vārdu, uzvārdu un adresi un pieteikumam pievienojot šādus dokumentus:

- dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae), tai skaitā, norādot to informāciju, kas pamato atbilstību obligātajām minimālajām kvalifikācijas prasībām, kā arī papildu prasībām saskaņā veidni, kas pieejama SIA "Rīgas ūdens" mājaslapā www.rigasudens.lv sadaļā "Sludinājumi un piedāvājumi", pie konkrētās vakances. Papildus jānorāda kontaktinformācija par personām, no kurām Komisija var iegūt atsauksmes par pretendentu - vēlami vismaz 3 atsauksmes sniedzēji par darbu pēdējos 10 gados

- motivācijas vēstuli, obligāti ietverot informāciju par pieredzi un atbilstību izvirzītajām obligātajām minimālajām kvalifikācijas prasībām, kā arī izvirzītajām papildu prasībām

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs

- valsts valodas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tas nepieciešams saskaņā ar normatīvo aktu prasībām)

Darba samaksa: 3050,00 - 3355,00 EUR mēnesī

Konkursa pieteikumu pieņemšanas termiņš ir 2022. gada 31.marts. Papildu informācija, rakstot uz e-pastu: vakances@rigasudens.lv vai zvanot pa tālr.67072079.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai SIA "Rīgas ūdens" Personāla daļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2022/52.AKK2

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma pamata Humanitārajā katedrā) - 1 amata vieta Rīgā, darba laiks uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku

Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kurss "Svešvaloda (angļu valoda)", vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību modulis "Svešvaloda (angļu valoda)"; vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)

- pieaugušo neformālās izglītības programmas "Angļu valoda (dažādi līmeņi)"

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs, pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

Amata pienākumos ietilpst:

- nodrošināt mācību priekšmetus arodizglītības programmā "Policijas darbs", studiju kursus pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs", mācību priekšmetus profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati", kā arī atbilstoši katedras profilam nodrošināt pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanu

- nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu

- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- konsultēt izglītojamos un studējošos un organizēt to patstāvīgo darbu izpildi

- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus

- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturu

- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes

- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un e-mācību vidē

- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu

- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā

Piedāvājam:

- atalgojumu no EUR 865,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu (izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)

- darba vietu Rīgā, Ezermalas ielā 10, LV-1014

Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2022.gada 14.aprīlim jāiesniedz motivētu pieteikuma vēstuli, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi uzziņām 26319992, 67219643.

Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.

Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža, kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.


OP 2022/52.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja sevišķās lietvedības vecākais konsultants (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība vai vidējā izglītība, papildu kvalifikācijas paaugstināšana dokumentu pārvaldības jomā

- darba pieredze dokumentu pārvaldībā, tai skaitā vēlams darbā ar klasificēto informāciju

- zināšanas par klasificēto dokumentu pārvaldības normatīvo regulējumu

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus amata kompetences jomās

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

- vismaz vienas svešvalodas (vēlams - angļu valodas) zināšanas vismaz A2 prasmes līmenī

- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt sevišķās lietvedības pārvaldību ̶ organizēt un koordinēt Saeimā saņemtās informācijas dienesta vajadzībām, valsts noslēpuma objektu, NATO, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētās informācijas apriti, glabāšanu un aizsardzību atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt un koordinēt Saeimā izstrādātās klasificētās informācijas apriti, glabāšanu un aizsardzību atbilstoši spēkā esošajām normatīvo aktu prasībām

- sagatavot klasificēto informāciju glabāšanai sevišķās lietvedības arhīvā un nodrošināt tās iznīcināšanu atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- amata kompetences ietvaros nodrošināt un organizēt klasificētās informācijas pieejas ierobežojuma līmeņa pārskatīšanu, termiņu pagarināšanu, klasificētās informācijas deklasificēšanu vai iznīcināšanu

- nodrošināt Saeimas sevišķās lietvedības sistēmas izstrādi, uzturēšanu un pilnveidošanu

- sniegt organizatorisku atbalstu sevišķās lietvedības telpu (tai skaitā darba vietu un dokumentu arhīva telpu) akreditācijā, lai nodrošinātu tās veikšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, kas reglamentē sevišķās lietvedības pārvaldību Saeimā

- sagatavot informatīvus un analītiskus materiālus par amata kompetencē esošajiem jautājumiem pēc vadītāja norādījuma

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 920 līdz 1381 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam, kā arī ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 31. martam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2022/52.AKK4

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE

Humanitārais institūts/ Nozare: Izglītības zinātnes, Apakšnozare: Nozaru pedagoģija.

- zinātniskais asistents - (0,5 slodze) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- bakalaura grāds izglītības zinātnēs, studē maģistra vai doktora studiju programmā

- pieredze datu apkopošanā un analīzē

- iesaiste darbā zinātniskā projektā

Darba samaksa: 2,93 - 10,30 eiro/stundā

Humanitārais institūts/ Nozare: Socioloģija un sociālais darbs, Apakšnozare: Citas socioloģijas un sociālā darba apakšnozares.

- zinātniskais asistents - (0,5 slodze) - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- bakalaura grāds sociālajās zinātnēs, studē maģistra vai doktora studiju programmā

- pieredze datu apkopošanā un analīzē

- iesaiste darbā zinātniskā projektā

Darba samaksa: 2,93 - 10,30 eiro/stundā

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai ir jāiesūta elektroniski (parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu (cv@rtu.lv):

1) rektoram adresētu iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents/-e konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis/-usi šo dokumentu kopijas;

4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs);

5) publiskā ziņojuma prezentācija par savu zinātnisko darbību, kas jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.

Informējam, ka darbam būs nepieciešams digitālais Covid-19 sertifikāts.

Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.

Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam, balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba pieredzi.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2022/52.AKK5

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm darbam no 19.04.2022. - vienu pētnieka un vienu zinātniskā asistenta vietu meža faunas un medniecības virzienā, 3 zinātniskā asistenta vietām mežkopības un meža resursu virzienā, vienu zinātniskā asistenta vietu meža ģenētikas virzienā, vienu zinātniskā asistenta vietu meža fitopatoloģijas virzienā un vienu zinātniskā asistenta vietu meža selekcijas un adaptācijas virzienā

Minimālās kvalifikācijas prasības: pētniekam - habilitētā doktora, doktora vai maģistra grāds vai tiem pielīdzināms ārvalstīs iegūts grāds mežzinātnē, dabaszinātnēs vai inženierzinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā mežzinātnē; zinātniskajam asistentam - habilitētā doktora, doktora vai maģistra grāds vai tiem pielīdzināms ārvalstīs iegūts grāds mežzinātnē, dabaszinātnēs vai inženierzinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā mežzinātnē.

Darba samaksas amplitūda par akadēmiskā amata pienākumu izpildi no 5 līdz 285 EUR mēnesī.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma laikrakstā LVMI Silava sekretariātā - Salaspilī, Rīgas ielā 111, klātienē 217. istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam), vai elektroniski parakstīta dokumenta formā.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)