Laidiens: 15.03.2022., Nr. 52
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/52.AKK1
SIA "Rīgas ūdens" izsludina atklātu konkursu uz PERSONĀLA DAĻAS
VADĪTĀJA amata vietu
Amata pamatpienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt, kontrolēt un koordinēt Personāla daļas darbu,
nodrošinot Personāla daļai noteikto mērķu un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu
izpildi
- nodrošināt SIA "Rīgas ūdens" atalgojuma politikas un sistēmas
izstrādāšanu, uzturēšanu un pilnveidošanu, tai skaitā, nodrošināt akorda algas
sistēmas administrēšanas un pilnveidošanas procesu
- organizēt uz personāla attīstību un darba efektivitātes paaugstināšanu
orientētu darbības principu ieviešanu SIA "Rīgas ūdens" procesos, kas
balstīti uz LEAN (saimnieciskās domāšanas) metožu izmantošanu
- nodrošināt darba organizācijas efektivitātes novērtēšanu un priekšlikumu
izstrādi tās uzlabošanai
- nodrošināt personāla atlases procesu, lai nodrošinātu SIA "Rīga
ūdens" ar kvalificētu un kompetentu personālu
- nodrošināt SIA "Rīga ūdens" struktūrvienību organizatoriskās
struktūras, darba organizācijas optimizācijas iespēju izvērtēšanu, izstrādāt
priekšlikumus to īstenošanai
- nodrošināt normatīvajiem aktiem atbilstošas darba aizsardzības sistēmas
izveidošanu un uzturēšanu, kontrolēt un koordinēt darba aizsardzības
organizēšanu
- sadarbībā ar struktūrvienībām nodrošināt finanšu līdzekļu plānošanu SIA
"Rīgas ūdens" budžeta sadaļai "Atlīdzība par darbu",
sociālajiem pabalstiem, darbinieku veselības apdrošināšanai un kontrolēt to
izlietojumu
Pretendentiem izvirzītās obligātās minimālās kvalifikācijas prasības:
- augstākā izglītība - bakalaura grāds personāla vadības, tiesību zinātņu,
biznesa vai uzņēmējdarbības vadības jomā
- vismaz 3 (trīs) gadu pieredze personāla vadības jomā vidējā vai lielā
kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumā
noteiktajiem sabiedrību kategoriju kritērijiem laika periodā, kad pretendents
ir strādājis konkrētajā sabiedrībā) vai valsts un pašvaldības institūcijās,
kuru vidējais darbinieku skaits gadā ir vismaz 250 (laika periodā, kad
pretendents ir strādājis konkrētajā institūcijā)
- pieredze darba samaksas sistēmas, tajā skaitā, motivācijas sistēmas
izveidošanā vai pilnveidošanā
- pieredze darba tiesisko attiecību nodibināšanas un izbeigšanas tiesiskajos
aspektos
- pieredze darba aizsardzības organizatorisko jautājumu risināšanā
- valsts valodas zināšanas C1 līmenī
- angļu valodas zināšanas B līmenī
- krievu valodas zināšanas B līmenī
- labas zināšanas MS Office datorprogrammu lietošanā
Papildus kvalifikācijas prasības, kas tiks uzskatītas par priekšrocību:
- vairāk kā 4 (četru) gadu pieredze personāla vadības jomā vidējā vai lielā
kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumā
noteiktajiem sabiedrību kategoriju kritērijiem laika periodā, kad pretendents
ir strādājis konkrētajā sabiedrībā) vai valsts un pašvaldības institūcijās,
kuru vidējais darbinieku skaits gadā ir vismaz 250 (laika periodā, kad
pretendents ir strādājis konkrētajā institūcijā)
- kvalifikācijas paaugstināšana personāla vadības jomā (tiek pamatots ar
iegūtās papildu izglītības sertifikātiem dzīves un darba gaitu aprakstā)
- pieredze darba organizācijas pilnveidošanas jomā
- pieredze kapitālsabiedrību (institūciju) saimniecisku vai organizatorisku
pārmaiņu vadībā cilvēku resursu jomā
- pieredze LEAN (saimnieciskas domāšanas) principu ieviešanā un pielietošanā
- pieredze darba samaksas sistēmas, tajā skaitā, motivācijas sistēmas
izveidošanā vai pilnveidošanā vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā (atbilstoši
Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumam)
- zināšanas un pieredze akorddarba (gabaldarba) sistēmas izstrādes un
ieviešanas jomā
Pretendentu kompetences, kas nepieciešamas amata pildīšanai (tiks vērtētas
darba intervijas laikā):
- vadītprasme - prasme nodrošināt profesionālu struktūrvienības
darbu, veidot komandu un attīstīt darbiniekus, t.sk. pārliecināšanas un
līderības prasmes, spēja definēt komandas mērķus un darba izpildes rādītājus
- lēmumu pieņemšana un atbildības uzņemšanās - spēja pieņemt lēmumus,
izvērtējot informāciju (tai skaitā liela apjoma informāciju), uzņemoties
atbildību par savu un struktūrvienības darbu kopumā
- stratēģiskais redzējums - spēja definēt struktūrvienības atbildības jomas
uzdevumus un prioritātes uzņēmuma stratēģiskās politikas plānošanai un īstenošanai
- rezultāta sasniegšana - orientācija uz rezultātu sasniegšanu, mērķtiecība
- komunikācija un sadarbība - labas komunikācijas un sadarbības prasmes ar
vadību, kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem
- stresa tolerance un emociju kontrole - spēja produktīvi strādāt
paaugstinātas intensitātes apstākļos un kontrolēt emocijas, risinot strīdīgus
jautājumus
Pretendentiem, kuri vēlas pieteikties konkursā, ar drošu elektronisko
parakstu parakstīts pieteikums jānosūta uz e-pasta
adresi: vakances@rigasudens.lv, vai pašrocīgi parakstīts pieteikums jāiesniedz
klātienē Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, Rīgā,
308.kabinetā darba laikā (pirmdienā - ceturtdienā no plkst. 8.00 līdz 17.00,
piektdienā no 8.00 līdz 15.45) ar norādi "SIA "Rīgas ūdens"
Personāla daļas vadītāja amata pretendentu konkursam", norādot uz
aploksnes pretendenta vārdu, uzvārdu un adresi un pieteikumam pievienojot šādus
dokumentus:
- dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae), tai skaitā, norādot to
informāciju, kas pamato atbilstību obligātajām minimālajām kvalifikācijas
prasībām, kā arī papildu prasībām saskaņā veidni, kas pieejama SIA "Rīgas
ūdens" mājaslapā www.rigasudens.lv sadaļā "Sludinājumi un
piedāvājumi", pie konkrētās vakances. Papildus jānorāda kontaktinformācija
par personām, no kurām Komisija var iegūt atsauksmes par pretendentu - vēlami
vismaz 3 atsauksmes sniedzēji par darbu pēdējos 10 gados
- motivācijas vēstuli, obligāti ietverot informāciju par pieredzi un
atbilstību izvirzītajām obligātajām minimālajām kvalifikācijas prasībām, kā arī
izvirzītajām papildu prasībām
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to, kādam
Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības
dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs
- valsts valodas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tas nepieciešams saskaņā
ar normatīvo aktu prasībām)
Darba samaksa: 3050,00 - 3355,00 EUR mēnesī
Konkursa pieteikumu pieņemšanas termiņš ir 2022. gada 31.marts. Papildu
informācija, rakstot uz e-pastu: vakances@rigasudens.lv vai zvanot pa
tālr.67072079.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai SIA "Rīgas ūdens" Personāla
daļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām,
izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos
gadījumos.
OP 2022/52.AKK2
Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma
pamata Humanitārajā katedrā) - 1 amata vieta Rīgā, darba laiks uz noteiktu
(ievēlēšanas) laiku
Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" studiju kurss "Svešvaloda (angļu valoda)", vēlams Otra
svešvaloda (krievu valoda)
- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību modulis
"Svešvaloda (angļu valoda)"; vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)
- pieaugušo neformālās izglītības programmas "Angļu valoda (dažādi
līmeņi)"
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs,
pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares
docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt mācību priekšmetus arodizglītības programmā "Policijas
darbs", studiju kursus pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
programmā "Policijas darbs", mācību priekšmetus profesionālās
pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati", kā arī
atbilstoši katedras profilam nodrošināt pieaugušo neformālās izglītības
programmu īstenošanu
- nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību
(teorētisko un praktisko) vadīšanu
- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- konsultēt izglītojamos un studējošos un organizēt to patstāvīgo darbu
izpildi
- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus
- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo
neformālās izglītības programmu saturu
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un
prasmes
- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un
mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un
e-mācību vidē
- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus,
kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā
Piedāvājam:
- atalgojumu no EUR 865,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot
vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu
(izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- darba vietu Rīgā, Ezermalas ielā 10, LV-1014
Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2022.gada 14.aprīlim jāiesniedz motivētu
pieteikuma vēstuli, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas
noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās
pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju,
dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība
iegūta ārvalstīs, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai
pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu:
kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi uzziņām 26319992, 67219643.
Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.
Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa
pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža,
kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par
datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.
OP 2022/52.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saeimas
drošības biroja sevišķās lietvedības vecākais konsultants (vakance uz noteiktu
laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība vai vidējā izglītība, papildu kvalifikācijas
paaugstināšana dokumentu pārvaldības jomā
- darba pieredze dokumentu pārvaldībā, tai skaitā vēlams darbā ar
klasificēto informāciju
- zināšanas par klasificēto dokumentu pārvaldības normatīvo regulējumu
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus amata
kompetences jomās
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
precizitāte darbā ar dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
- vismaz vienas svešvalodas (vēlams - angļu valodas) zināšanas vismaz A2
prasmes līmenī
- atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt sevišķās lietvedības pārvaldību ̶ organizēt un koordinēt Saeimā
saņemtās informācijas dienesta vajadzībām, valsts noslēpuma objektu, NATO,
Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētās informācijas apriti,
glabāšanu un aizsardzību atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt un koordinēt Saeimā izstrādātās klasificētās informācijas
apriti, glabāšanu un aizsardzību atbilstoši spēkā esošajām normatīvo aktu
prasībām
- sagatavot klasificēto informāciju glabāšanai sevišķās lietvedības arhīvā
un nodrošināt tās iznīcināšanu atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem
- amata kompetences ietvaros nodrošināt un organizēt klasificētās
informācijas pieejas ierobežojuma līmeņa pārskatīšanu, termiņu pagarināšanu,
klasificētās informācijas deklasificēšanu vai
iznīcināšanu
- nodrošināt Saeimas sevišķās lietvedības sistēmas izstrādi, uzturēšanu un
pilnveidošanu
- sniegt organizatorisku atbalstu sevišķās lietvedības telpu (tai skaitā
darba vietu un dokumentu arhīva telpu) akreditācijā, lai nodrošinātu tās
veikšanu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, kas reglamentē sevišķās
lietvedības pārvaldību Saeimā
- sagatavot informatīvus un analītiskus materiālus par amata kompetencē esošajiem
jautājumiem pēc vadītāja norādījuma
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 920 līdz 1381 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts
noslēpumam, kā arī ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts),
kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā
un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata
kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 31. martam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai iesniegt
elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka
iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes
pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas
e-adresi: 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2022/52.AKK4
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
Humanitārais institūts/ Nozare: Izglītības zinātnes, Apakšnozare: Nozaru pedagoģija.
- zinātniskais asistents - (0,5 slodze) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- bakalaura grāds izglītības zinātnēs, studē maģistra vai doktora studiju
programmā
- pieredze datu apkopošanā un analīzē
- iesaiste darbā zinātniskā projektā
Darba samaksa: 2,93 - 10,30 eiro/stundā
Humanitārais institūts/ Nozare: Socioloģija un sociālais darbs, Apakšnozare: Citas socioloģijas un sociālā darba apakšnozares.
- zinātniskais asistents - (0,5 slodze) - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- bakalaura grāds sociālajās zinātnēs, studē maģistra vai doktora studiju
programmā
- pieredze datu apkopošanā un analīzē
- iesaiste darbā zinātniskā projektā
Darba samaksa: 2,93 - 10,30 eiro/stundā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļai ir jāiesūta elektroniski
(parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu (cv@rtu.lv):
1) rektoram adresētu iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents/-e konkursā darbam RTU piedalās
pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis/-usi
šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentācija par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Informējam, ka darbam būs nepieciešams digitālais Covid-19 sertifikāts.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam,
balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba
pieredzi.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2022/52.AKK5
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm darbam no 19.04.2022. - vienu pētnieka un
vienu zinātniskā asistenta vietu meža faunas un medniecības virzienā, 3
zinātniskā asistenta vietām mežkopības un meža resursu virzienā, vienu
zinātniskā asistenta vietu meža ģenētikas virzienā, vienu zinātniskā asistenta
vietu meža fitopatoloģijas virzienā un vienu zinātniskā asistenta vietu meža
selekcijas un adaptācijas virzienā
Minimālās kvalifikācijas prasības: pētniekam - habilitētā doktora, doktora
vai maģistra grāds vai tiem pielīdzināms ārvalstīs iegūts grāds mežzinātnē,
dabaszinātnēs vai inženierzinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā
mežzinātnē; zinātniskajam asistentam - habilitētā doktora, doktora vai maģistra
grāds vai tiem pielīdzināms ārvalstīs iegūts grāds mežzinātnē, dabaszinātnēs
vai inženierzinātnēs, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā mežzinātnē.
Darba samaksas amplitūda par akadēmiskā amata pienākumu izpildi no 5 līdz
285 EUR mēnesī.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata
norādi)
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma
laikrakstā LVMI Silava sekretariātā - Salaspilī, Rīgas ielā 111, klātienē 217.
istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam), vai elektroniski parakstīta
dokumenta formā.