Laidiens: 10.03.2022., Nr. 49

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/49.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Vēstures un filozofijas fakultātē

- uz vienu docenta amata vietu - filozofija, ētika un reliģija

- uz vienu docenta amata vietu - vēsture un arheoloģija

Darba samaksa no 11,24 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127 vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/49.AKK2

Ministru kabinets izsludina konkursu uz KORUPCIJAS NOVĒRŠANAS UN APKAROŠANAS BIROJA PRIEKŠNIEKA/-CES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 4. panta piektās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas prasībām

- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa profesionālo izglītību) un jurista kvalifikācija

- amatam atbilstoša darba pieredze un pieredze vadošā amatā publiskajā pārvaldē vai tiesību aizsardzības jomā

- orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un uzņemoties atbildību

- prasme vadīt un organizēt komandas darbu, lai nodrošinātu iestādes mērķu sasniegšanu, un spēja veidot pozitīvu gaisotni iestādē, rūpējoties par komandu un motivējot to kopīgo mērķu sasniegšanai

- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām, kam raksturīgs plašs mērogs, liels darba apjoms un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- mēnešalgu no 4814 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu

Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016. gada 2. augusta noteikumiem Nr. 516 "Noteikumi par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata pretendentu pieteikšanās nosacījumiem un kārtību, kā arī pretendentu atlases un vērtēšanas kārtību".

Pretendentiem līdz 2022. gada 6. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā (Ministru kabineta 2016. gada 2. augusta noteikumu Nr. 516 "Noteikumi par Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata pretendentu pieteikšanās nosacījumiem un kārtību, kā arī pretendentu atlases un vērtēšanas kārtību" 1. pielikums), norādot motivāciju un izvērstu redzējumu par biroja darbības prioritātēm, attīstību un pretkorupcijas pasākumu pilnveidošanu Latvijā (ne mazāk kā 350 vārdu);

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (CV) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv;

3) vismaz divas atsauksmes no iepriekšējām darbavietām (norādot atsauksmes sniedzēju), kurās tas strādājis pēdējo triju gadu laikā. Ja pretendents pēdējo triju gadu laikā ir strādājis tikai vienā darbavietā, iesniedz vienu atsauksmi;

4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

5) valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, ja latviešu valoda nav dzimtā valoda un persona iepriekš nav strādājusi Valsts valodas likuma 6. panta pirmajā daļā minētajās institūcijās;

6) vismaz divu svešvalodu prasmi apliecinošus dokumentus (piemēram, sertifikāts, apliecība vai diploms, ko izsniegusi iestāde, kas īsteno licencētu izglītības programmu) vai to kopijas, kas apliecina, ka pretendenta valodas prasmes ir novērtētas vismaz B līmenī saskaņā ar Eiropas valodu pases novērtējuma tabulu;

7) pretendenta pašrocīgi aizpildītu aptaujas lapu saskaņā ar Ministru kabineta 2004. gada 6. janvāra noteikumu Nr. 21 "Valsts noslēpuma, Ziemeļatlantijas līguma organizācijas, Eiropas Savienības un ārvalstu institūciju klasificētās informācijas aizsardzības noteikumi" 2. pielikumu. Pretendents pašrocīgi aizpildīto aptaujas lapu un pašrocīgi rakstītu autobiogrāfiju ievieto atsevišķā slēgtā aploksnē un iesniedz Valsts kancelejā personīgi, uz aploksnes norādot "Aptaujas lapa".

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: KNAB.konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata konkursam".

Pretendenta pašrocīgi aizpildītu aptaujas lapu un pašrocīgi rakstītu autobiogrāfiju ievieto atsevišķā slēgtā aploksnē un iesniedz Valsts kancelejā personīgi, uz aploksnes norādot "Aptaujas lapa". Pretendents aploksni ar aptaujas lapu iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082947).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).


OP 2022/49.AKK3

Amata konkursa atsaukums

Rīgas Tehniskā universitāte atsauc oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" 2022. gada 8. marta, laidiena Nr. 47, OP 2022/47.AKK1, paziņojumu par atklātu konkursu uz vakanto asociētā viesprofesora amata vietu.


OP 2022/49.AKK4

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā

- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata kompetences jomās

- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba izpildes novērtēšanas procesā

- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un aktualizēšanā

- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sagatavot rīkojumus par Saeimas darbinieku prombūtnēm (ikgadējo apmaksāto atvaļinājumu, apmaksāto papildatvaļinājumu, atvaļinājumu bez darba samaksas saglabāšanas u.c.) normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izmantojot Personāla vadības sistēmas programmu un nodrošinot tajā precīzu un aktuālu informāciju

- ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem Personāla vadības sistēmā, tostarp informāciju par darbiniekiem piešķirtajiem un neizmantotajiem atvaļinājumiem

- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā

- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt

- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba jautājumiem

- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem jautājumiem

- konsultēt kompetences jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1190 līdz 1854 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 20. martam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2022/49.AKK5

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā

- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā

- zināšanas administratīvā procesa un kriminālprocesa tiesībās

- angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme argumentēt viedokli

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums

- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta resursiem lietotāja līmenī

Veicamie pienākumi:

- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, t.sk. pārrobežu gadījumos, un sagatavot lēmumus un citu dokumentu projektus

- veikt paziņojumu par valsts juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā pārbaudi un sagatavot vēstuļu projektus

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus, veicot to iepriekšējo papildpārbaudi

Mēnešalga:

Amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas grupai. Mēnešalga no 920 euro līdz 1250 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2899411/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2022/49.AKK6

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS NODROŠINĀJUMA NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā

- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā

- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās

- angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme argumentēt viedokli

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Veicamie pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk. pārrobežu strīdos

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Mēnešalga:

Amats klasificēts 21.amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10.mēnešalgas grupai. Mēnešalga no 920 euro līdz 1250 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2899465/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)