Laidiens: 10.03.2022., Nr. 49
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/49.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
Vēstures un filozofijas fakultātē
- uz vienu docenta amata vietu - filozofija, ētika un reliģija
- uz vienu docenta amata vietu - vēsture un arheoloģija
Darba samaksa no 11,24 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127 vai 129.
telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz
e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2022/49.AKK2
Ministru kabinets izsludina konkursu uz KORUPCIJAS NOVĒRŠANAS UN
APKAROŠANAS BIROJA PRIEKŠNIEKA/-CES amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 4. panta
piektās daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas
prasībām
- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa
profesionālo izglītību) un jurista kvalifikācija
- amatam atbilstoša darba pieredze un pieredze vadošā amatā publiskajā
pārvaldē vai tiesību aizsardzības jomā
- orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un
uzņemoties atbildību
- prasme vadīt un organizēt komandas darbu, lai nodrošinātu iestādes mērķu
sasniegšanu, un spēja veidot pozitīvu gaisotni iestādē, rūpējoties par komandu
un motivējot to kopīgo mērķu sasniegšanai
- labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas
prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības
iespējām, kam raksturīgs plašs mērogs, liels darba apjoms un patstāvīga lēmumu
pieņemšana
- mēnešalgu no 4814 euro
(pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2016. gada 2.
augusta noteikumiem Nr. 516 "Noteikumi par Korupcijas novēršanas un
apkarošanas biroja priekšnieka amata pretendentu pieteikšanās nosacījumiem un
kārtību, kā arī pretendentu atlases un vērtēšanas kārtību".
Pretendentiem līdz 2022. gada 6. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā (Ministru kabineta 2016. gada 2.
augusta noteikumu Nr. 516 "Noteikumi par Korupcijas novēršanas un
apkarošanas biroja priekšnieka amata pretendentu pieteikšanās nosacījumiem un
kārtību, kā arī pretendentu atlases un vērtēšanas kārtību" 1. pielikums),
norādot motivāciju un izvērstu redzējumu par biroja darbības prioritātēm,
attīstību un pretkorupcijas pasākumu pilnveidošanu Latvijā (ne mazāk kā 350
vārdu);
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (CV)
atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv;
3) vismaz divas atsauksmes no iepriekšējām darbavietām (norādot atsauksmes
sniedzēju), kurās tas strādājis pēdējo triju gadu laikā. Ja pretendents pēdējo
triju gadu laikā ir strādājis tikai vienā darbavietā, iesniedz vienu atsauksmi;
4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
5) valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, ja latviešu valoda
nav dzimtā valoda un persona iepriekš nav strādājusi Valsts valodas likuma 6.
panta pirmajā daļā minētajās institūcijās;
6) vismaz divu svešvalodu prasmi apliecinošus dokumentus (piemēram, sertifikāts,
apliecība vai diploms, ko izsniegusi iestāde, kas īsteno licencētu izglītības
programmu) vai to kopijas, kas apliecina, ka pretendenta valodas prasmes ir
novērtētas vismaz B līmenī saskaņā ar Eiropas valodu pases novērtējuma tabulu;
7) pretendenta pašrocīgi aizpildītu aptaujas lapu saskaņā ar Ministru
kabineta 2004. gada 6. janvāra noteikumu Nr. 21 "Valsts noslēpuma,
Ziemeļatlantijas līguma organizācijas, Eiropas Savienības un ārvalstu
institūciju klasificētās informācijas aizsardzības noteikumi" 2.
pielikumu. Pretendents pašrocīgi aizpildīto aptaujas lapu un pašrocīgi rakstītu
autobiogrāfiju ievieto atsevišķā slēgtā aploksnē un iesniedz Valsts kancelejā
personīgi, uz aploksnes norādot "Aptaujas lapa".
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi: KNAB.konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi
"Pieteikums Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka amata
konkursam".
Pretendenta pašrocīgi aizpildītu aptaujas lapu un pašrocīgi rakstītu
autobiogrāfiju ievieto atsevišķā slēgtā aploksnē un iesniedz Valsts kancelejā
personīgi, uz aploksnes norādot "Aptaujas lapa". Pretendents aploksni
ar aptaujas lapu iesniedz atbildīgajam Valsts kancelejas speciālistam, iepriekš
vienojoties par tikšanās laiku (tālr. 67082947).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts
kanceleja).
OP 2022/49.AKK3
Amata konkursa
atsaukums
Rīgas Tehniskā universitāte atsauc oficiālā izdevuma "Latvijas
Vēstnesis" 2022. gada 8. marta, laidiena Nr. 47, OP 2022/47.AKK1,
paziņojumu par atklātu konkursu uz vakanto asociētā viesprofesora amata vietu.
OP 2022/49.AKK4
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo,
ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata
vietu - Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska
zināšanu papildināšana amata atbildības jomās
- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un
personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā
- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata
kompetences jomās
- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības
sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo
regulējumu, prasme to piemērot
- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai
arhīvā
- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla
vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju,
izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par
kompetencē esošiem jautājumiem
- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte
darbā ar dokumentiem
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu
izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un
rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar
Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm
- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas
struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā
esošajiem normatīvajiem aktiem
- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba
izpildes novērtēšanas procesā
- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases
procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību
- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un
aktualizēšanā
- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu
Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību
- sagatavot rīkojumus par Saeimas darbinieku prombūtnēm (ikgadējo apmaksāto
atvaļinājumu, apmaksāto papildatvaļinājumu, atvaļinājumu bez darba samaksas
saglabāšanas u.c.) normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izmantojot Personāla
vadības sistēmas programmu un nodrošinot tajā precīzu un aktuālu informāciju
- ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem
Personāla vadības sistēmā, tostarp informāciju par darbiniekiem piešķirtajiem
un neizmantotajiem atvaļinājumiem
- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos
normatīvajos aktos noteikto kārtību
- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas procesa
nodrošināšanā
- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu
projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus.
Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt
- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba
jautājumiem
- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt
informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem
jautājumiem
- konsultēt kompetences jautājumos
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1190 līdz 1854 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 20. martam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai
iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu
motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam,
ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts
pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz
Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2022/49.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto JURIDISKĀS
PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā
- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā
- zināšanas administratīvā procesa un kriminālprocesa tiesībās
- angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme argumentēt viedokli
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums
- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta
resursiem lietotāja līmenī
Veicamie pienākumi:
- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, t.sk. pārrobežu gadījumos, un
sagatavot lēmumus un citu dokumentu projektus
- veikt paziņojumu par valsts juridiskās palīdzības sniegšanu
kriminālprocesā pārbaudi un sagatavot vēstuļu projektus
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību
līgumu projektus, veicot to iepriekšējo papildpārbaudi
Mēnešalga:
Amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas
grupai. Mēnešalga no 920 euro līdz 1250 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2899411/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2022/49.AKK6
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto JURIDISKĀS
PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS NODROŠINĀJUMA NODAĻAS
JURISKONSULTA ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādē un noformēšanā
- pieredze jurista darbā, t.sk. tiesu sistēmā
- zināšanas administratīvā procesa un civilprocesa tiesībās
- angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme argumentēt viedokli
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, patstāvība, ētiskums
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
Veicamie pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas
par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk.
pārrobežu strīdos
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt
juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Mēnešalga:
Amats klasificēts 21.amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10.mēnešalgas
grupai. Mēnešalga no 920 euro
līdz 1250 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2899465/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju). Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.