Laidiens: 08.03.2022., Nr. 47

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/47.AKK1

Atklāts konkurss ārvalstu akadēmiskajam personālam Eiropas Sociālā fonda projekta "Rīgas Tehniskās universitātes akadēmiskā personāla stiprināšana stratēģiskās specializācijas jomās" Nr. 8.2.2.0/18/A/017. ietvaros

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi:

1 asoc. viesprofesora amata vieta Mašīnzinību, Transporta un Aeronautikas fakultātē, studiju virzienā "Mehānika un Metalapstrāde, Siltumenerģētika, Siltumtehnika un mašīnzinības", zinātnes nozarē Mašīnbūve un mehānika

Prasības un atlases kritēriji kandidātiem:

- personas, kas iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām

- personas, kurām ir doktora grāds attiecīgajā zinātnes nozarē vai līdzvērtīgā zinātnes nozarē

- personas, kuras var vadīt lekcijas studiju kursā "Metināšanas tehnoloģija un iekārtas"

- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai ir pieredze dalībai mobilitātes pasākumos)

Amata pienākumi:

- pārskatīt un pilnveidot prezentācijas lekciju kursā "Metināšanas tehnoloģija un iekārtas"

- augstāk izvēlēto izstrādāto studiju materiālu aprobācija un rediģēšana RTU (lekciju pasniegšana)

- dalība ar ziņojumu RTU MTAF zinātniski - metodiskā konferencē

Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:

rektoram adresēts pieteikums, CV (Europass formā, ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu), dokuments, kas apstiprina nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā, kā arī apliecinājums par šīs augstskolas akreditāciju. Pedagoģisko prasmju novērtēšanai nepieciešama atklātā lekcija, kas var būt organizēta gan klātienē, gan iesūtīta video formātā, studentu atsauksmes. Pieteikumus sūtīt uz personals@rtu.lv.

Darba samaksa amplitūdā līdz 3159 euro.

Pieteikšanās termiņš - 2022.gada 2. aprīlis.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2022/47.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

- uz PROFESORA amata vietu

Psiholoģija - 1 vieta

Darba samaksa no 17,54 euro/h.

- uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amatu vietām

Datorzinātne un informātika - 1 vieta

Elektrotehnika, elektronika, informācijas un Komunikāciju tehnoloģijas - 1 vieta

Mūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra - 1 vieta

Darba samaksa no 14,04 euro/h.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/47.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar periodiskām zināšanām amata kompetences jomā

- darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā, kas nav mazāka par vienu gadu (vēlams valsts vai pašvaldību institūcijā)

- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmām

- zināšanas par dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtību un prasmes tās piemērot, tai skaitā darbā ar elektroniskiem dokumentiem un ierobežotas pieejamības informāciju

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme sagatavot sarakstes dokumentus, lietojot lietišķu rakstu valodu

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar dokumentu vadības sistēmu

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt pa pastu, elektroniski un klātienē iesniegtās korespondences un informatīvo materiālu (turpmāk - korespondence) saņemšanu, reģistrēšanu un apstrādi Saeimas dokumentu vadības sistēmā atbilstoši Saeimas korespondences aprites noteikumiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, tostarp pēc adresātu piederības šķirot reģistrēto korespondenci un informatīvos materiālus, izsniegt tos Saeimas deputātiem un darbiniekiem

- nodrošināt korespondences apstrādi, reģistrēšanu un apriti, tostarp Saeimas iekšējo dokumentu apstrādi un apriti, iesniegto dokumentu nosūtīšanu adresātiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pasūtīt e-paraksta kartes Saeimas deputātiem un darbiniekiem atbilstoši Saeimas iekšējiem normatīviem, uzturēt informāciju par Saeimā izsniegtajām e-paraksta kartēm, koordinēt līguma ar VAS "Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs" izpildi

- apstrādāt un nodrošināt no Saeimas struktūrvienībām saņemtās korespondences nosūtīšanu ar VAS "Latvijas Pasts", ar iekšzemes eksprespasta sūtījumu, ar VAS "Latvijas Pasts" kurjerpastu un ar eksprespārvadājumiem, atbilstoši normatīvajiem aktiem, Saeimas un VAS "Latvijas Pasts" noslēgtajam līgumam, kā arī koordinēt līguma ar VAS "Latvijas Pasts" izpildi

- amata kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādes un aktualizēšanas procesā

- sniegt ieteikumus dokumentu vadības sistēmas funkcionalitātes pilnveidošanai, piedalīties tās testēšanā

- apliecināt dokumentu atvasinājumus, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības

- sistematizēt, glabāt, sagatavot un nodot atbildībā esošās lietas Saeimas arhīvā atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- amata kompetences ietvaros konsultēt Saeimas deputātus un darbiniekus par dokumentu noformēšanas prasībām, dokumentu reģistrēšanu un apriti Saeimas dokumentu vadības sistēmā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 9. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 823 līdz 1202 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 22. martam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais lietvedis", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.Latvija.lv e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)