Laidiens: 23.02.2022., Nr. 38

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/38.AKK1

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu - Rīgas 69. pamatskolas direktors/-e (Rīga, Imantas iela 11A, ar latviešu mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

- sadarbspējīgs COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas 69.pamatskolas attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 15.martam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K.Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K.Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālr. 67026816, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819, 67181306.

Rīgas 69. pamatskolas direktora amatalga EUR 1586.

Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.


OP 2022/38.AKK2

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu - Rīgas Čiekurkalna pamatskolas direktors/-e (Rīga, Čiekurkalna 1.līnija 53, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

- sadarbspējīgs COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas Čiekurkalna pamatskolas attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 15.martam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K.Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K.Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālr. 67026816, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819, 67181306.

Rīgas Čiekurkalna pamatskolas direktora amatalga EUR 1528.

Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.


OP 2022/38.AKK3

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (reģ. Nr. 90011524360) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas valstspilsētas pašvaldības izglītības iestādes vadītāja amatu - Rīgas Itas Kozakēvičas Poļu vidusskolas direktors/-e (Rīga, Nīcgales iela 15, ar latviešu/mazākumtautību mācību valodu)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

- izglītība atbilstoši normatīvajos aktos izglītības iestādes vadītājam noteiktajām prasībām

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- vismaz 3 gadu pedagoģiskā darba pieredze vispārējās izglītības jomā

- vismaz 2 gadu pieredze izglītības vadības darbā vai vadības darbā izglītības jomā; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vispārējās izglītības iestādes vadības darbā

- iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas izglītības iestāžu finansēšanas jautājumos

- sadarbspējīgs COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Dokumentus - pieteikumu, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmes apliecību (ja nepieciešams), vīziju par Rīgas Itas Kozakēvičas Poļu vidusskolas attīstības virzieniem, apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu (atrodams konkursa nolikuma pielikumā), un vēlams rekomendācijas līdz 2022.gada 15.martam (ieskaitot) ar norādi "Konkursam uz izglītības iestādes vadītāja amatu" iesniegt pa pastu, norādot adresātu - Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, K.Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, vai personīgi Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, K.Valdemāra ielā 5, iepriekš zvanot pa tālr. 67026816, vai parakstītu ar elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pastu: iksd@riga.lv. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālr. uzziņām 67026819, 67181306.

Rīgas Itas Kozakēvičas Poļu vidusskolas direktora amatalga EUR 1586.

Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.


OP 2022/38.AKK4

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē un/vai personāla vadībā, periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- iepriekšēja darba pieredze personāla vadības jomā, personālsastāva un personāla vadības dokumentu sagatavošanā un izstrādāšanā

- iepriekšēja pieredze un prasmes iekšējo normatīvo aktu izstrādē amata kompetences jomās

- zināšanas par darba tiesību, valsts un pašvaldību iestāžu atlīdzības sistēmu, personas datu aizsardzību un citu kompetencē esošu jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot

- zināšanas par dokumentu noformēšanu, apriti un sagatavošanu nodošanai arhīvā

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un citus dokumentus personāla vadības jomā, veikt informācijas analīzi, sniegt operatīvu informāciju, izklāstīt un argumentēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- spēja konsultēt citus darbiniekus un operatīvi sniegt informāciju par kompetencē esošiem jautājumiem

- analītiska domāšana, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte darbā ar dokumentiem

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas un datubāzes, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo biroja tehniku. Amata pienākumu izpildei nepieciešams darbs ar Personāla vadības sistēmu un IBM Notes datubāzēm

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- kārtot darba tiesiskos jautājumus Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vadītāja noteiktam Saeimas Administrācijas un citu Saeimas struktūrvienību darbinieku (turpmāk - darbinieki) lokam atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu darbinieku darba izpildes novērtēšanas procesā

- amata kompetences ietvaros piedalīties darbinieku plānošanas un atlases procesā saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu amatu aprakstu izstrādāšanā un aktualizēšanā

- amata kompetences ietvaros organizēt un koordinēt mācību prakses procesu Saeimā saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- sagatavot rīkojumus par Saeimas darbinieku prombūtnēm (ikgadējo apmaksāto atvaļinājumu, apmaksāto papildatvaļinājumu, atvaļinājumu bez darba samaksas saglabāšanas u.c.) normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, izmantojot Personāla vadības sistēmas programmu un nodrošinot tajā precīzu un aktuālu informāciju

- ievadīt, regulāri aktualizēt un sistematizēt datus par darbiniekiem Personāla vadības sistēmā, tostarp informāciju par darbiniekiem piešķirtajiem un neizmantotajiem atvaļinājumiem

- izgatavot un izsniegt darbiniekiem darba apliecības saskaņā ar iekšējos normatīvajos aktos noteikto kārtību

- piedalīties Personāla vadības sistēmas uzturēšanas un pilnveidošanas procesa nodrošināšanā

- amata kompetences ietvaros izstrādāt dokumentus un iekšējo normatīvo aktu projektus, kas reglamentē Personāla nodaļas kompetencē esošus jautājumus. Regulāri tos pārskatīt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt

- gatavot pārskatus, apkopojošus materiālus par atbildības jomas darba jautājumiem

- sagatavot atzinumu, skaidrojumu un vēstuļu projektus, kā arī analizēt informāciju, skaidrot un argumentēt viedokli par amata kompetencē esošiem jautājumiem

- konsultēt kompetences jautājumos

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1190 līdz 1854 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 9. martam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Personāla nodaļas vecākais konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2022/38.AKK5

Stockholm School of Economics in Riga (SSE Riga), reģ. Nr. 40003162751, izsludina konkursu uz vakantajām amata vietām:

1. profesors - 1 amata vieta (0,5 slodze)

1.1. Nozare: Ekonomika un uzņēmējdarbība

Apakšnozare: makroekonomika un ekonometrija

2. asociētais profesors - 3 amata vietas (katra 1 slodze)

2.1. Nozare: ekonomika un uzņēmējdarbība

Apakšnozare: uzņēmējdarbība un pārvaldība

2.2. Nozares: politikas zinātne un ekonomika, uzņēmējdarbība

Apakšnozares: politikas zinātne, mikroekonomika

2.3. Nozares: ekonomika un uzņēmējdarbība, socioloģija un sociālais darbs

Apakšnozares: izglītības vadība, sociālā ekonomika

Prasības pretendentiem/-ēm:

(1) pretendents/-e atbilst Augstskolu likumā un SSE Riga Nolikumā par akadēmiskajiem amatiem noteiktajām prasībām ievēlēšanai profesora un asociētā profesora amatā

(2) pretendents/-e ir starptautiski atzīts speciālists savā nozarē un apakšnozarē, apliecina pastāvīgu un kvalitatīvu pētniecības darbu nozarē

(3) pretendentam/-ei ir izcili sasniegumi un reputācija akadēmiskajā darbībā, izcilība studējošo izglītošanā

(4) pretendentam/-ei ir vēlama, bet ne obligāta pieredze administratīvajā darbā, sadarbība ar industriju

(5) pretendentam/-ei ir izcilas pierādītas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstveidā

Pretendentiem/-ēm, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz rektoram adresēta pieteikuma vēstule par piedalīšanos konkursā un aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) personīgi (Stockholm School of Economics in Riga, Strēlnieku iela 4A, Rīga, LV-1012) vai jānosūta elektroniski (e-pasta adrese: office@sseriga.edu).

Ar SSE Riga "Nolikumu par akadēmiskajiem un amatiem" pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.sseriga.edu/vacancies-sse-riga.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Darba vieta: Stockholm School of Economics in Riga.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai SSE Riga Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2022/38.AKK6

Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3093000219) (turpmāk - LiepU) izsludina konkursu uz vakantajām amata vietām:

Vadībzinātņu institūtā

- pētnieks ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares izglītības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta (nepilna slodze)

Prasības pretendentiem noteiktas saskaņā ar LiepU nolikumu "Nolikums par vēlēšanām akadēmiskajos amatos" (apstiprināts LieU Senāta sēdē 2021.gada 14.jūnijā, protokols Nr.13, https://www.liepu.lv/uploads/dokumenti/Nolikums%20par%20velesanam%20akademiskajos%20amatos.pdf).

Alga pētniekam mēnesī par pilnu slodzi pirms nodokļu nomaksas (sākot no) 701,60 euro apmērā.

Konkursa pretendentiem viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz (elektroniski/ar pasta sūtījuma starpniecību) Liepājas Universitātes Personāla un dokumentu pārvaldības daļā šādi dokumenti:

- LiepU rektoram adresēts iesniegums, kurā norādīts amats, uz kuru persona pretendē un atsauce uz konkursa paziņojumu (publikācijas datums un vietne)

- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apstiprinātas augstāko izglītību, akadēmisko un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas

- ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, jāiesniedz arī atzinums par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- pēdējo sešu gadu laikā publicēto zinātniski pētniecisko un/vai mākslinieciskās jaunrades darbu saraksts

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae - CV), kā arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredzes apkopojums

- citi dokumenti, ko amata pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

Liepājas Universitātes pasta adrese: Personāla un dokumentu pārvaldības daļa, 214.kabinets, Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401, e-pasta adrese: personaldala@liepu.lv.

Informācija pa tālr. 63407782 (Personāla un dokumentu pārvaldības daļa).

Liepājas Universitāte kā jūsu personas datu apstrādes pārzinis, pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informē, ka konkursa ietvaros sniegtie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)