Alberta koledža izsludina konkursu uz vakanto amatu - Lektors/-e studiju
kursā "Elektronika un elektrotehnika"
Alberta koledža ir valsts akreditēta augstākās izglītības iestāde, kas
īsteno pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas dažādās
specialitātēs. Tā ir augstākā izglītība, kuru var apgūt pēc vidējās izglītības
iegūšanas.
Starptautiski atzītu diplomu par pirmā līmeņa augstāko profesionālo
izglītību šeit var iegūt tikai 2 vai 2,5 gadu laikā - pilna vai nepilna laika
studijās, kā arī e-studijās.
Pamatpienākumi:
- studiju kursu vadīšana nepilna laika grupām
- studiju kursu apraksta satura pilnveide
- iesaiste metodiskajā darbā
- dalība zinātniski pētnieciskajos projektos, mācību metodiskajās un
zinātniskajās konferencēs/ semināros
Prasības kandidātiem/-ēm:
- maģistra vai doktora grāds atbilstošajā zinātņu nozarē
- vismaz 5 gadu darba pieredze nozarē
- zināšanas un izpratne par mūsdienu apmācības metodēm
- pētnieciskā darba pieredze
- precizitāte un teicamas komunikācijas prasmes
- spēja strādāt patstāvīgi
- vēlme pilnveidoties
Piedāvājam:
- darbavietu vienā no vadošajām privātajām koledžām Latvijā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- apmācību darbam e-studiju vidē
- mājīgu darba vidi Rīgas centrā
- draudzīgus kolēģus
- atalgojums pēc vienošanās (akadēmiskās stundas likme no EUR 8,50 un
vairāk)*
*Stundas likmes piedāvājums tiek noteikts, balstoties uz kandidāta
kompetenču atbilstību prasībām. Stundas likme ir daļa no Alberta koledžas
personāla attīstības sistēmas, kas ietver mācību un starptautiskās mobilitātes
iespējas, apmaksātu dalību semināros un konferencēs, bonusu sistēmu semestra
noslēgumā u.c. ieguvumus.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt savu motivāciju strādāt Alberta
koledžā, kā arī atbilstību izvirzītajām prasībām,
- Curriculum Vitae,
- izglītības dokumentu kopijas.
Pieprasītos dokumentus lūdzam viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu:
info@alberta-koledza.lv ar norādi "Amatu konkursam", vai pa pastu
Skolas ielā 22 Rīgā, LV-1010, vai iesniegt personīgi.
Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām,
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar studiju
programmas " Informācijas tehnoloģijas" direktoru.
Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi lektora amata pretendents ir
apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei. Alberta koledža
informē, ka:
- pretendentu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Alberta koledža, kontaktinformācija:
Skolas iela 22, Rīga, LV-1010, info@alberta-koledza.lv,
- pretendentu personas dati tiks glabāti līdz jauna lektora apstiprināšanai
amatā.
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas
administrators (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas
tehnoloģiju nozarei atbilstoša izglītība, vai arī attiecīgās profesionālās
zināšanas apliecinoši kvalifikācijas sertifikāti. Regulāra zināšanu
papildināšana amata kompetences jomās
- vismaz piecu gadu darba pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, tai
skaitā vismaz triju gadu darba pieredze atbilstoši amata kompetencei -
Microsoft serveru uzstādīšanā, administrēšanā un uzturēšanā; Microsoft Acive Directory administrēšanā;
virtualizācijas platformas Vmware administrēšanā
- zināšanas par pārraudzībā esošo serveru/iekārtu un serveru administrēšanu
un uzturēšanu
- zināšanas serveru Windows un Linux
operētājsistēmu jomā, kā arī sistēmām
- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas
administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību
- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī
(saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei
nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskās
informācijas avotiem
- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar
citām Saeimas struktūrvienībām, administrējot Saeimas informācijas sistēmu
resursus
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- analizēt datus par Saeimas informācijas sistēmas vai tās atsevišķu resursu
darbību, sniegt atbalstu Saeimas informācijas sistēmu un tehnoloģiju efektīvas
darbības nodrošināšanai, tostarp analizēt un risināt dažādas ar informācijas
sistēmām saistītas problēmas, veikt pārziņā esošo informācijas sistēmu
periodisku pārbaudi un testēšanu
- sniegt priekšlikumus par jaunu informācijas tehnoloģiju risinājumu
izmantošanas iespējām esošo darba procesu ietvarā
- piedalīties informācijas sistēmu attīstības projektu vadīšanā, plānošanā,
ieviešanā un attīstīšanā
- sistemātiski izvērtēt un noteikt informācijas sistēmu, infrastruktūras un
programmatūras pilnveidošanas un atjaunināšanas nepieciešamību. Plānot
nepieciešamās sistēmas komponenšu izmaiņas un veicamos uzlabojumus
- nodrošināt datu atbilstošu pieejamību, drošību un rezerves kopēšanu
pārraudzībā nodotajos serveros un sistēmās
- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu atbildībā esošo serveru
funkcionēšanu, tostarp veikt jaunu serveru uzstādīšanu, konfigurēšanu,
nepieciešamo apkopi, diagnosticēt un novērst problēmas, veikt sīkus remontus,
nepieciešamības gadījumā pieaicinot attiecīgā pakalpojuma sniedzēja darbiniekus
- piedalīties Saeimas IS uzturēšanai un attīstībai nepieciešamo budžeta
līdzekļu plānošanā, amata kompetences ietvaros kontrolēt piešķirto resursu
izlietošanu
- administrēt, uzturēt, plānot un pilnveidot vadītāja noteiktas sistēmas
(tostarp, Microsoft Active Directory,
OS Linux serveru sistēmu)
- apmācīt un konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS resursiem, risināt
nestandarta situācijas, izstrādāt lietotājiem nepieciešamās instrukcijas
- apkopot un sistematizēt informāciju par Saeimas IS funkcionālo un tehnisko
darbību
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi;
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12.mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 2100 līdz 2400 euro);
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā);
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).
Minētos dokumentus līdz 2023. gada 5. janvārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas
vecākais informācijas sistēmas administrators", vai iesniegt elektroniski
(kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma
vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo
dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu
portāla Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300.
Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts:
datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā
https://saeima.lv/datu-apstrade/.