Laidiens: 23.12.2022., Nr. 249

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/249.AKK1

Alberta koledža izsludina konkursu uz vakanto amatu - Lektors/-e studiju kursā "Elektronika un elektrotehnika"

Alberta koledža ir valsts akreditēta augstākās izglītības iestāde, kas īsteno pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas dažādās specialitātēs. Tā ir augstākā izglītība, kuru var apgūt pēc vidējās izglītības iegūšanas.

Starptautiski atzītu diplomu par pirmā līmeņa augstāko profesionālo izglītību šeit var iegūt tikai 2 vai 2,5 gadu laikā - pilna vai nepilna laika studijās, kā arī e-studijās.

Pamatpienākumi:

- studiju kursu vadīšana nepilna laika grupām

- studiju kursu apraksta satura pilnveide

- iesaiste metodiskajā darbā

- dalība zinātniski pētnieciskajos projektos, mācību metodiskajās un zinātniskajās konferencēs/ semināros

Prasības kandidātiem/-ēm:

- maģistra vai doktora grāds atbilstošajā zinātņu nozarē

- vismaz 5 gadu darba pieredze nozarē

- zināšanas un izpratne par mūsdienu apmācības metodēm

- pētnieciskā darba pieredze

- precizitāte un teicamas komunikācijas prasmes

- spēja strādāt patstāvīgi

- vēlme pilnveidoties

Piedāvājam:

- darbavietu vienā no vadošajām privātajām koledžām Latvijā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- apmācību darbam e-studiju vidē

- mājīgu darba vidi Rīgas centrā

- draudzīgus kolēģus

- atalgojums pēc vienošanās (akadēmiskās stundas likme no EUR 8,50 un vairāk)*

*Stundas likmes piedāvājums tiek noteikts, balstoties uz kandidāta kompetenču atbilstību prasībām. Stundas likme ir daļa no Alberta koledžas personāla attīstības sistēmas, kas ietver mācību un starptautiskās mobilitātes iespējas, apmaksātu dalību semināros un konferencēs, bonusu sistēmu semestra noslēgumā u.c. ieguvumus.

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt savu motivāciju strādāt Alberta koledžā, kā arī atbilstību izvirzītajām prasībām,

- Curriculum Vitae,

- izglītības dokumentu kopijas.

Pieprasītos dokumentus lūdzam viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pastu: info@alberta-koledza.lv ar norādi "Amatu konkursam", vai pa pastu Skolas ielā 22 Rīgā, LV-1010, vai iesniegt personīgi.

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana prioritārajām prasībām,

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz sarunu ar studiju programmas " Informācijas tehnoloģijas" direktoru.

Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi lektora amata pretendents ir apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei. Alberta koledža informē, ka:

- pretendentu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Alberta koledža, kontaktinformācija: Skolas iela 22, Rīga, LV-1010, info@alberta-koledza.lv,

- pretendentu personas dati tiks glabāti līdz jauna lektora apstiprināšanai amatā.


OP 2022/249.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas administrators (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas tehnoloģiju nozarei atbilstoša izglītība, vai arī attiecīgās profesionālās zināšanas apliecinoši kvalifikācijas sertifikāti. Regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomās

- vismaz piecu gadu darba pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, tai skaitā vismaz triju gadu darba pieredze atbilstoši amata kompetencei - Microsoft serveru uzstādīšanā, administrēšanā un uzturēšanā; Microsoft Acive Directory administrēšanā; virtualizācijas platformas Vmware administrēšanā

- zināšanas par pārraudzībā esošo serveru/iekārtu un serveru administrēšanu un uzturēšanu

- zināšanas serveru Windows un Linux operētājsistēmu jomā, kā arī sistēmām

- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību

- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī (saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskās informācijas avotiem

- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, administrējot Saeimas informācijas sistēmu resursus

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- analizēt datus par Saeimas informācijas sistēmas vai tās atsevišķu resursu darbību, sniegt atbalstu Saeimas informācijas sistēmu un tehnoloģiju efektīvas darbības nodrošināšanai, tostarp analizēt un risināt dažādas ar informācijas sistēmām saistītas problēmas, veikt pārziņā esošo informācijas sistēmu periodisku pārbaudi un testēšanu

- sniegt priekšlikumus par jaunu informācijas tehnoloģiju risinājumu izmantošanas iespējām esošo darba procesu ietvarā

- piedalīties informācijas sistēmu attīstības projektu vadīšanā, plānošanā, ieviešanā un attīstīšanā

- sistemātiski izvērtēt un noteikt informācijas sistēmu, infrastruktūras un programmatūras pilnveidošanas un atjaunināšanas nepieciešamību. Plānot nepieciešamās sistēmas komponenšu izmaiņas un veicamos uzlabojumus

- nodrošināt datu atbilstošu pieejamību, drošību un rezerves kopēšanu pārraudzībā nodotajos serveros un sistēmās

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu atbildībā esošo serveru funkcionēšanu, tostarp veikt jaunu serveru uzstādīšanu, konfigurēšanu, nepieciešamo apkopi, diagnosticēt un novērst problēmas, veikt sīkus remontus, nepieciešamības gadījumā pieaicinot attiecīgā pakalpojuma sniedzēja darbiniekus

- piedalīties Saeimas IS uzturēšanai un attīstībai nepieciešamo budžeta līdzekļu plānošanā, amata kompetences ietvaros kontrolēt piešķirto resursu izlietošanu

- administrēt, uzturēt, plānot un pilnveidot vadītāja noteiktas sistēmas (tostarp, Microsoft Active Directory, OS Linux serveru sistēmu)

- apmācīt un konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS resursiem, risināt nestandarta situācijas, izstrādāt lietotājiem nepieciešamās instrukcijas

- apkopot un sistematizēt informāciju par Saeimas IS funkcionālo un tehnisko darbību

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi;

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12.mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 2100 līdz 2400 euro);

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2023. gada 5. janvārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas administrators", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)