Laidiens: 14.11.2022., Nr. 221
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/221.AKK1
Atklāts konkurss ārvalstu akadēmiskajam personālam Eiropas Sociālā fonda
projekta "Rīgas Tehniskās universitātes akadēmiskā personāla stiprināšana
stratēģiskās specializācijas jomās" Nr. 8.2.2.0/18/A/017. ietvaros.
Rīgas Tehniskā universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla
atlasi:
1 viesdocenta amata vieta Materiālzinātnes
un lietišķās ķīmijas fakultātē, studiju virzienā "Ķīmija, ķīmijas
tehnoloģijas un biotehnoloģija" zinātnes nozarē "Ķīmijas
inženierzinātne" (2.4.), apakšnozarē
"Vispārīgā ķīmijas tehnoloģija"
Prasības un atlases kritēriji kandidātiem:
- personas, kurām ir doktora grāds vai augstāks (habilitācijas vai
līdzvērtīgs) grāds un publikācijas attiecīgajā zinātnes nozarē
- personas, kuras iepriekšējo piecu gadu laikā bija nodarbinātas akadēmiskā
amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām un un
pēdējo 3 gadu laikā vadījis studiju kursus
- personas, kuras var vadīt un izstrādāt lekcijas studiju kursā
"Ķīmiskie reaktori un reakciju inženierija" (angļu valodā)
- personas, kurām ir atbilstoša līmeņa angļu valodas zināšanas un prasmes
pasniegšanai internacionālā vidē (ir pieredze darbā ar ārvalstu studentiem vai
piedalīšanās mobilitātes pasākumos)
- sadarbības kompetence - spēja sadarboties, atsaucība, spēja veidot
efektīvu komunikāciju, lai nodrošinātu mērķu sasniegšanu, attīstīta spēja
argumentēt, pamatojoties uz plašu un vispusīgu informāciju; prasme
sistematizēt, prasme izvēlēties prioritātes un sastādīt plānu, spēja īstenot
radošus un inovatīvus risinājumus; spēja attīstīt procesus augstāku darba
rezultātu sasniegšanai
Amata pienākumi:
- sagatavot prezentācijas studiju jaunajam studiju kursam "Ķīmiskie
reaktori un reakciju inženierija" (4.5 ECTS)
- vadīt (angļu valodā) lekcijas studiju kursā "Ķīmiskie reaktori un
reakciju inženierija"
- meklēt literatūru, sagatavot mājas un praktisko darbu jautājumus un
lekciju prezentācijas par ķīmiskajiem reaktoriem un reakciju inženieriju
- izvērtēt studentu mājas un praktiskos darbus, diskutēt par šiem darbiem
- konsultēt studentus, kuri vēlas veikt pētījumus ķīmisko reakciju
inženierijā
- vadīt vienu pieredzes apmaiņas semināru par pedagoģisko darbu Materiālzinātnes un lietišķās ķīmijas fakultātes
akadēmiskajam personālam
Pieprasot ESF finansējumu, ir nepieciešami šādi dokumenti:
rektoram adresētu pieteikums, CV (Europass formā,
ietverot pašu svarīgāko publikāciju sarakstu), dokuments, kas apstiprina
nodarbinātību akreditētas ārvalstu augstskolas akadēmiskajā amatā, kā arī
apliecinājums par šīs augstskolas akreditāciju. Pedagoģisko prasmju
novērtēšanai nepieciešama atklātā lekcija, kas var būt organizēta gan klātienē,
gan iesūtīta video formātā, studentu atsauksmes. Pieteikumus sūtīt uz
cv@rtu.lv.
Nodarbinātība ir paredzēta 6 mēnešu garumā.
Darba samaksa amplitūdā no 980 līdz 3223 euro.
Pieteikšanās beigu termiņš - 2022. gada 25. novembris.
Mēs atbalstām iekļaujošu darba vidi, un kandidātus(-es) izvērtējam,
balstoties vienīgi uz sasniegumiem, kvalifikācijām, kompetenci un darba
pieredzi.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2022/221.AKK2
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTS VALODAS
CENTRA Administratīvā departamenta vecākā komunikācijas speciālista amatu
Mēs no tevis sagaidām:
- iegūtu otrā līmeņa augstāko izglītību
- pieredzi sabiedrisko attiecību jomā
- zināšanas un iemaņas sociālo tīklu administrēšanā
- teicamas digitālās prasmes (MS Office) un labas iemaņas darbā ar biroja
tehniku
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs tev uzticēsim:
- veicināt centra atpazīstamību un uzturēt pozitīvu tēlu
- gatavot preses relīzes un infografikas
par centra aktualitātēm un viedokli
- ievietot informāciju centra tīmekļvietnē un sociālajos tīklos
- piedalīties centra sabiedrisko palīgu aktivitāšu koordinēšanā
- organizēt centra pasākumus (akcijas, ēnu dienas u.c.) un piedalīties tajos
- veikt biroja un saimniecības preču pasūtījumus
Mēs piedāvājam:
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam saskaņā ar novērtējumu
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
- iespēju daļēji strādāt attālināti
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
amats klasificēts 26. amata saimes II līmenī, kas atbilst 9. mēnešalgas
grupai. Sākotnējā mēnešalga - 1076 euro.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža. Tālr.
uzziņām 67036722, 67334638.
OP 2022/221.AKK3
Ventspils Augstskola (reģistrācijas Nr. 90000362426, adrese: Inženieru
iela 101, Ventspils) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils Augstskolas
Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas
centrs" zinātniskā asistenta amata vietu Datorzinātnes un informātikas
nozarē, signālu diskrētās apstrādes apakšnozarē
(darba līgums uz noteiktu laiku - ievēlēšanas laiku (seši gadi))
Prasības pretendentiem/-ēm:
- bakalaura, maģistra vai doktora grāds
- vai iegūta otrā līmeņa augstākā izglītība
- spēja veikt zinātniskus pētījumus un sagatavot publicēšanai zinātniskas
publikācijas pētnieka vai vadošā pētnieka vadībā
Attiecīgā amata mēneša bruto samaksas amplitūda noteikta saskaņā ar
Ventspils Augstskolas noteikumiem par vienotu atlīdzības sistēmu, sākot no
561,28 EUR pirms nodokļu nomaksas, piemērojot individuālo koeficientu,
pamatojoties uz zinātniskā personāla amata aprakstā, kā arī citos saistītos
dokumentos, kas apraksta darba pienākumus, noteikto, darba sarežģītību, garīgo piepūli,
sadarbību, vadības funkciju, atbildību par darba rezultātiem, atbildību par
lēmumiem, pētniecisko, popularizēšanas un organizatorisko ieguldījumu, amata
pienākumu izpildei nepieciešamo izglītību un profesionālo pieredzi.
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti vai
kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un
zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus)
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājums pēc
"EUROPASS" Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta arī
pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze,
publicēto darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā un citi dokumenti, kurus pretendents
vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
Dokumenti iesniedzami līdz 2022.gada 10.decembrim ieskaitot, sūtot
elektroniski: personals@venta.lv, vai ierodoties personīgi darba dienās no
plkst.8.30 līdz 12.00 un no plkst. 13.00 līdz 17.00 Ventspils Augstskolas
Personāla nodaļā, C202. kabinetā 2.stāvā, Inženieru ielā 101, Ventspilī.
Uzziņas pa tālr. 636 28303.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Ventspils Augstskola informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Ventspils Augstskola.
OP 2022/221.AKK4
Jelgavas valstspilsētas pašvaldība izsludina
konkursu uz jaunizveidotās Jelgavas valstspilsētas pašvaldības un Jelgavas novada pašvaldības
kopīgās iestādes "Jelgavas Dzimtsarakstu nodaļa" vadītāja amata vietu
(1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt iestādes darbību saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt iestādes darba nepārtrauktību atbilstoši tās mērķiem un
uzdevumiem
- bez īpaša pilnvarojuma pārstāvēt iestādi visās valsts un pašvaldību
iestādēs, visās tiesu instancēs, citās institūcijās un attiecībās ar
juridiskajām un fiziskajām personām civilstāvokļa aktu reģistrācijas jautājumos
- nodrošināt iestādi ar atbilstošas kvalifikācijas personālu
- organizēt personu pieņemšanu iestādes kompetencē esošajos jautājumos
- plānot iestādes finanšu un materiālo līdzekļu ekonomisku un mērķtiecīgu
izmantošanu
Prasības pretendentam/-ei:
- ir Latvijas pilsonis un sasniedzis vismaz 25 gadu vecumu
- vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītību tiesību zinātnē
- pieredze vadošā amatā (iestādes vadītājs, iestādes vadītāja vietnieks,
nodaļas vadītājs, nodaļas vadītāja vietnieks) pēdējo 5 gadu laikā
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā līdzvērtīgas jomas amatā
pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē
- izpratne par valsts vai pašvaldības iestādes darbību un darba tiesisko
attiecību jomas reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu
- izpratne par valsts vai pašvaldības iestādes resursu un finanšu līdzekļu
racionālu un lietderīgu plānošanu, un izlietojumu atbilstoši tās funkcijām un
uzdevumiem
- vadības prasmes, spēja motivēt darbiniekus un prasme strādāt komandā
- prasmes darbā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2)
- vienas Eiropas Savienības svešvalodas zināšanas profesionālajai darbībai
nepieciešamajā apjomā
Pieteikuma dokumenti:
- dzīves, iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV)
- pieteikums, kurā pretendents atspoguļo motivāciju kļūt par iestādes
vadītāju
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem,
kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā)
- valsts valodas prasmes apliecība pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav
dzimtā valoda
iesniedzami līdz 2022.gada 25.novembrim (ieskaitot). Jelgavas valstspilsētas pašvaldības administrācijas Klientu
apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā (saņemšanas zīmogs)
ar norādi: ""Jelgavas Dzimtsarakstu nodaļa" vadītāja amata
konkursam" vai jāiesūta uz elektroniskā pasta
adresi: indra.luse@jelgava.lv, tālr. uzziņām 63005498.
Konkursa nolikums pieejams Jelgavas valstspilsētas
tīmekļvietnē https://www.jelgava.lv/lv/pasvaldiba/sludinajumi/vakances/ un
Jelgavas novada pašvaldības tīmekļvietnē https://www.jelgavasnovads.lv/lv/pasvaldiba/vakances/.
Amats klasificēts 12.amata saime, IV līmenis (11.mēnešalgu grupa) ar
mēnešalgu 1968 euro, profesijas klasifikatora kods
1112 36.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - pretendentu atlases nodrošināšanai.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas
pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu
paziņošanas brīža. Papildus informācija par Jelgavas valstspilsētas
pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā
"Personas datu apstrāde" paziņojumā datu subjektiem - personāla
atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).