Laidiens: 02.11.2022., Nr. 213

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/213.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRAS DIREKTORA/-ES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (medicīnā, farmācijā, tiesību zinātnēs, vadības zinātnē vai sabiedrības veselībā)

- vismaz trīs gadu nepārtraukta pieredze organizācijas vadītāja amatā vai citā vadošā amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kas iegūta pēdējo 15 gadu laikā (lūdzam norādīt CV pie attiecīgā amata vadīto darbinieku skaitu)

- pieredze projektu izstrādāšanā un īstenošanā, un/vai to vadīšanā

- zināšanas par farmācijas, veterinārfarmācijas un veselības aprūpes jomas jautājumiem

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa un informācijas drošības jautājumiem

- sistemātiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- pārmaiņu vadības pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību (lūdzam norādīt CV vismaz vienu pārmaiņu piemēru, kad sasniegts pārmaiņu rezultāts)

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europa.eu/europass/lv/common-european-framework-reference-language-skills

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- atbildīgu un sabiedrības interesēm nozīmīgu darbu, īstenojot kvalitatīvus un pamatotus pakalpojumus veselības aprūpes jomā

- pārstāvēt Latviju starptautiskā līmenī, darbojoties Eiropas Zāļu aģentūras tīklā un piedaloties Eiropas zāļu aģentūras zinātnisko komiteju deleģēto uzdevumu izpildē

- iespēju rosināt un īstenot pārmaiņas valsts pārvaldes procesos un pakalpojumu nodrošināšanā veselības aprūpes jomā

- mēnešalgu 4200 euro pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu, kā arī motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

No 2015. gada septembra valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlasi centralizēti veic Valsts kanceleja.1 Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju, Konkurences padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlases kārtība".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komandas vadīšana, darbinieku motivēšana un attīstīšana, pārmaiņu vadīšana.

Pretendentiem līdz 2022. gada 22. novembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Zāļu valsts aģentūras direktora amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību sludinājumā minētajām prasībām (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) pretendenta redzējumu par Zāļu valsts aģentūras prioritātēm un attīstību turpmākajos piecos gados (ne vairāk par 2000 vārdiem).

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Zāļu valsts aģentūras direktora amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

_______________________________________________________

1 Infografika pieejama: https://www.mk.gov.lv/sites/mk/files/media_file/atlases_process_12-01_0.pdf


OP 2022/213.AKK2

Valsts policija, reģistrācijas Nr.90000099040, ir iekšlietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.

Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka amatu - Valsts policijas Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā biroja JURISTS/-E (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- profesionālais maģistra grāds (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija)

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā vēlama pieredze valsts pārvaldē

- izpratne par tiesvedības procesiem; zināšanas darba tiesībās, administratīvajās un civiltiesībās, zināšanas ES tiesībās

- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, PowerPoint, darbības interneta vidē

- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības un sagatavo atbilžu vai administratīvo aktu projektus

- sagatavot prasības pieteikumu, pieteikumu, apelācijas sūdzību, blakus sūdzību, kasācijas sūdzību, paskaidrojumu un iesniegumu projektus civillietās un administratīvajās lietās, kurās Valsts policija ir lietas dalībnieks (izņemot administratīvo pārkāpumu lietas), iesniegt cietušā kompensācijas pieteikumus kriminālprocesā

- piešķirto pilnvaru ietvaros pārstāvēt Valsts policijas intereses iestādēs, citās institūcijās un tiesās

- izstrādāt ar Valsts policijas darbību saistītu civiltiesisku līgumu, sadarbības līgumu un vienošanās projektus, kā arī organizēt šo līgumu noslēgšanu, izskatīt citu struktūrvienību un iestāžu izstrādātos līgumu un vienošanās projektus, organizēt centralizēto iepirkumu līgumu noslēgšanu

- izskatīt, analizēt un sagatavot atzinumus par Iekšlietu ministrijas, citu institūciju, Valsts policijas struktūrvienību sagatavotajiem dokumentu projektiem par Valsts policijas darba nodrošināšanas un uzlabošanas jautājumiem, nodrošinot normatīvo aktu ievērošanu

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas un atzinumus Valsts policijas nodarbinātajiem par Valsts policijas darbību reglamentējošiem jautājumiem

Piedāvājam:

- stabilu darbu valsts pārvaldes iestādē uz pilnu slodzi

- bruto mēnešalgu 1544,00 EUR (pēc pārbaudes laika); amats klasificēts 24.saimes II līmenī (10.mēnešalgu grupa)

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika)

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju/-as ar norādi "JURISTS KONKURSS" jāiesniedz Valsts policijā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: cv@vp.gov.lv, adrese: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālr. 67075534.

Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Valsts policija informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)