Laidiens: 05.10.2022., Nr. 193
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/193.AKK1
Tukuma novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz pašvaldības
kapitālsabiedrības Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe"
(turpmāk - Sabiedrība) VALDES LOCEKĻA AMATU
Galvenie amata pienākumi:
- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam
saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu
pienākumu izpildi
- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt
Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām
- noteikt Sabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus
- gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas darījumus,
operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem,
citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām)
- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts
vai pašvaldības pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām
- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu
resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu
- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu
izpildi
- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem
kapitāla daļu turētāja pārstāvim
- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par
vadītās Sabiedrības darbību
- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos
ierobežojumus
- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši
var kaitēt Sabiedrības vai kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm
- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un
ierobežojumus
Kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:
- valsts valodas zināšanas C1 līmenī un vēlamas angļu valodas zināšanas vai
krievu valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei
nepieciešamajā apjomā
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
atbilstoši kompetences jomai (inženierzinātnē, uzņēmējdarbības vadībā,
ekonomikā vai jurisprudence)
- vismaz divu gadu nepārtraukta profesionālā darba pieredze vadošā amatā
(pēdējo 5 gadu laikā) valdes locekļa, iestādes vadītāja amatā, vai citā
pielīdzināmā vadošajā amatā Sabiedrības darbības jomā vai vismaz divu gadu
pieredze valdes locekļa amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras
nepieciešamas, lai profesionāli pildītu Sabiedrības valdes locekļa uzdevumus
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām
- nevainojama reputācija
Prasības darba pieredzei, izpratnei un zināšanām:
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze
pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā
- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā
izpratne par Sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un
aizstāvēt savu viedokli
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā
Kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktās kompetences, kas ir nepieciešamas
valdes locekļu pienākumu pildīšanai:
- orientācija uz attīstību
- stratēģiskais redzējums
- lēmumu pieņemšana un atbildība
- pārmaiņu vadīšana
Valdes locekļa atlīdzība:
Valdes locekļa mēneša atlīdzību nosaka atbilstoši Ministru kabineta 2020.
gada 4. februāra noteikumiem Nr. 63 "Noteikumi par publiskas personas
kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes
locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo
apmēru".
Informācijai:
- valdes locekļa mēneša atlīdzība (bruto): 1900 EUR
- pienākumu izpildes nodrošināšanai var tikt izmantots Sabiedrības
transportlīdzeklis, datortehnika un sakaru līdzekļi
Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves
gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka
Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.
panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts valdes locekļa amatā)
- kandidāta sagatavotu redzējumu par Sabiedrības attīstības perspektīvām,
sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- valdes locekļa amata kandidāta apliecinājumu, ka nepastāv Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši
nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa
pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras
ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās
latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas
apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā
- citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2022. gada 21. oktobrim (ieskaitot):
- pa pastu - norādot adresātu - Tukuma novada pašvaldība, Talsu iela 4,
Tukums, LV-3101, uz aploksnes jābūt norādei "Par kandidātu atlasi uz
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss
TILDe" valdes locekļa/-es amatu", kā arī
konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram
- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi
"Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss
TILDe" valdes locekļa amata kandidātu
konkursam" var iesūtīt Tukuma novada pašvaldībai uz e-pastu
pasts@tukums.lv
Ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā
"Par kandidātu atlasi uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe" valdes
locekļa/-es amatu": https://www.tukums.lv/lv/vakances.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu
apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas
datu apstrādes pārzinis ir Tukuma novada pašvaldība, kontaktinformācija: tālr.
63122707, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus
no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.
OP 2022/193.AKK2
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā
JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS ADMINISTRATĪVĀS UN FINANŠU VADĪBAS
NODAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKA amatā (uz nenoteiktu laiku)
Mēs tev uzticēsim:
- vadīt budžeta sagatavošanu un izpildes kontroli, nodrošinot finanšu
pārvaldības atbilstību normatīvajiem aktiem
- analizēt budžeta izpildes rādītājus, piedalīties risku pārvaldībā un
iegāžu plānošanā
- veikt finanšu aprēķinus jauno politikas iniciatīvu un attīstības projektu
īstenošanai, prognozējot ietekmi uz valsts budžetu atbilstoši funkciju izpildes
rādītājiem un attīstības politikai
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus, nodrošināt to izpildes
kontroli un sadarbību ar augstāko iestādi
Sagaidām, ka tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai uzņēmējdarbības vadībā
- pieredze strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- zināšanas finanšu, grāmatvedības un nodokļu regulējumā
- pieredze valsts budžeta plānošanā un izpildes analīzē
- analītiskās domāšana, sadarbības, plānošanas un organizēšanas prasmes
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu 1380 eiro
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un pieteikuma
dokumentus (motivētu pieteikumu, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67036722, 67515290.
OP 2022/193.AKK3
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru
ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā
CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- komerctiesību politikas veidošanu
- tiesību aktu projektu izstrādi komerctiesību jomā un to virzību
nodrošināšanu Ministru kabinetā un Saeimā
- atzinumu sniegšanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem
- atbilžu gatavošanu uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem.
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- labas zināšanas komerctiesībās
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
Mēs piedāvājam:
- ja nodarbinātā profesionālā darba pieredze ir līdz seši mēneši, mēnešalgu
1483 euro, ja profesionālā pieredze ir seši mēneši un
vairāk - 1647 eiro
- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Civiltiesību departamenta Komerctiesības nodaļas vadītāju.
Tālrunis uzziņām 67036949
Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un Pieteikuma
dokumentus(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722 vai 67036731.
OP 2022/193.AKK4
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.
Aicinām tevi komandā
CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA VISPĀRĒJO CIVILTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa
amatā
Mēs tev uzticēsim:
- civiltiesību politikas veidošanu
- tiesību aktu projektu izstrādi civiltiesību jomā un to virzību
nodrošināšanu Ministru kabinetā un Saeimā
- atzinumu sniegšanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem
- atbilžu gatavošanu uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem.
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- labas zināšanas komerctiesībās
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
Mēs piedāvājam:
- ja profesionālā darba pieredze ir līdz seši mēneši, mēnešalgu 1483 eiro,
ja profesionālā pieredze ir seši mēneši un vairāk - 1647 eiro
- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Civiltiesību departamenta Vispārējo civiltiesību nodaļas
vadītāju. Tālrunis uzziņām 67036996
Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un Pieteikuma
dokumentus(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722 vai 67036731.
OP 2022/193.AKK5
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ.
Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata
vietām:
- asociētais profesors - zinātņu nozarē "Tiesību zinātne"
(5.5), Civiltiesību apakšnozarē - 1 amata vieta
Darba algas likme - no 14 Eiro par vienu akadēmisko stundu.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
1/5, 113. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2022/193.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu
Ministrijas komandā nepieciešams enerģisks un izaicinājumiem gatavs kolēģis
darbam ar krīžu prevencijas un novēršanas
jautājumiem.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
- analītiskās spējas
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- vēlama juridiskā izglītība
- zināšanas un pieredze dažādu krīžu prevencijas
un novēršanas jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
- interesentu un izaicinājumiem bagātu darbu vienā no vadošajām valsts
pārvaldes iestādēm
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
- atalgojumu no 1624 līdz 2000 eiro
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) iesniegt elektroniski 15 dienu laikā, nosūtot uz e-pasta adresi:
vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā,
LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam,
ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv.
https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.