Laidiens: 05.10.2022., Nr. 193

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/193.AKK1

Tukuma novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz pašvaldības kapitālsabiedrības Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe" (turpmāk - Sabiedrība) VALDES LOCEKĻA AMATU

Galvenie amata pienākumi:

- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu pienākumu izpildi

- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām

- noteikt Sabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus

- gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas darījumus, operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām)

- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts vai pašvaldības pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām

- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu

- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu izpildi

- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem kapitāla daļu turētāja pārstāvim

- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par vadītās Sabiedrības darbību

- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos ierobežojumus

- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši var kaitēt Sabiedrības vai kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm

- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un ierobežojumus

Kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:

- valsts valodas zināšanas C1 līmenī un vēlamas angļu valodas zināšanas vai krievu valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai (inženierzinātnē, uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā vai jurisprudence)

- vismaz divu gadu nepārtraukta profesionālā darba pieredze vadošā amatā (pēdējo 5 gadu laikā) valdes locekļa, iestādes vadītāja amatā, vai citā pielīdzināmā vadošajā amatā Sabiedrības darbības jomā vai vismaz divu gadu pieredze valdes locekļa amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu Sabiedrības valdes locekļa uzdevumus

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām

- nevainojama reputācija

Prasības darba pieredzei, izpratnei un zināšanām:

- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- stratēģiskā domāšana, kas vērsta uz rezultāta sasniegšanu

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, darbību un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana, vēlama pieredze pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā

- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā izpratne par Sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu

- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā

Kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktās kompetences, kas ir nepieciešamas valdes locekļu pienākumu pildīšanai:

- orientācija uz attīstību

- stratēģiskais redzējums

- lēmumu pieņemšana un atbildība

- pārmaiņu vadīšana

Valdes locekļa atlīdzība:

Valdes locekļa mēneša atlīdzību nosaka atbilstoši Ministru kabineta 2020. gada 4. februāra noteikumiem Nr. 63 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru".

Informācijai:

- valdes locekļa mēneša atlīdzība (bruto): 1900 EUR

- pienākumu izpildes nodrošināšanai var tikt izmantots Sabiedrības transportlīdzeklis, datortehnika un sakaru līdzekļi

Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves gaitas aprakstu (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā)

- kandidāta sagatavotu redzējumu par Sabiedrības attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai

- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- valdes locekļa amata kandidāta apliecinājumu, ka nepastāv Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei - augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā). Personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā iesniedz diploma pielikuma kopiju vai citu dokumentu, kas apliecina mācību programmas apgūšanu latviešu valodā

- citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2022. gada 21. oktobrim (ieskaitot):

- pa pastu - norādot adresātu - Tukuma novada pašvaldība, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101, uz aploksnes jābūt norādei "Par kandidātu atlasi uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe" valdes locekļa/-es amatu", kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram

- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi "Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe" valdes locekļa amata kandidātu konkursam" var iesūtīt Tukuma novada pašvaldībai uz e-pastu pasts@tukums.lv

Ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā "Par kandidātu atlasi uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Komunālserviss TILDe" valdes locekļa/-es amatu": https://www.tukums.lv/lv/vakances.

Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim - kandidātu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Tukuma novada pašvaldība, kontaktinformācija: tālr. 63122707, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.


OP 2022/193.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā

JURIDISKĀS PALĪDZĪBAS ADMINISTRĀCIJAS ADMINISTRATĪVĀS UN FINANŠU VADĪBAS NODAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKA amatā (uz nenoteiktu laiku)

Mēs tev uzticēsim:

- vadīt budžeta sagatavošanu un izpildes kontroli, nodrošinot finanšu pārvaldības atbilstību normatīvajiem aktiem

- analizēt budžeta izpildes rādītājus, piedalīties risku pārvaldībā un iegāžu plānošanā

- veikt finanšu aprēķinus jauno politikas iniciatīvu un attīstības projektu īstenošanai, prognozējot ietekmi uz valsts budžetu atbilstoši funkciju izpildes rādītājiem un attīstības politikai

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus, nodrošināt to izpildes kontroli un sadarbību ar augstāko iestādi

Sagaidām, ka tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbības vadībā

- pieredze strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"

- zināšanas finanšu, grāmatvedības un nodokļu regulējumā

- pieredze valsts budžeta plānošanā un izpildes analīzē

- analītiskās domāšana, sadarbības, plānošanas un organizēšanas prasmes

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu 1380 eiro

- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722, 67515290.


OP 2022/193.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā

CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- komerctiesību politikas veidošanu

- tiesību aktu projektu izstrādi komerctiesību jomā un to virzību nodrošināšanu Ministru kabinetā un Saeimā

- atzinumu sniegšanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem

- atbilžu gatavošanu uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem.

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- labas zināšanas komerctiesībās

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

Mēs piedāvājam:

- ja nodarbinātā profesionālā darba pieredze ir līdz seši mēneši, mēnešalgu 1483 euro, ja profesionālā pieredze ir seši mēneši un vairāk - 1647 eiro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Civiltiesību departamenta Komerctiesības nodaļas vadītāju. Tālrunis uzziņām 67036949

Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un Pieteikuma dokumentus(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722 vai 67036731.


OP 2022/193.AKK4

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām.

Aicinām tevi komandā

CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA VISPĀRĒJO CIVILTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- civiltiesību politikas veidošanu

- tiesību aktu projektu izstrādi civiltiesību jomā un to virzību nodrošināšanu Ministru kabinetā un Saeimā

- atzinumu sniegšanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem

- atbilžu gatavošanu uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem.

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- labas zināšanas komerctiesībās

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

Mēs piedāvājam:

- ja profesionālā darba pieredze ir līdz seši mēneši, mēnešalgu 1483 eiro, ja profesionālā pieredze ir seši mēneši un vairāk - 1647 eiro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Civiltiesību departamenta Vispārējo civiltiesību nodaļas vadītāju. Tālrunis uzziņām 67036996

Piesakies 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža un Pieteikuma dokumentus(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67036722 vai 67036731.


OP 2022/193.AKK5

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

- asociētais profesors - zinātņu nozarē "Tiesību zinātne" (5.5), Civiltiesību apakšnozarē - 1 amata vieta

Darba algas likme - no 14 Eiro par vienu akadēmisko stundu.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova 1/5, 113. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2022/193.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu

Ministrijas komandā nepieciešams enerģisks un izaicinājumiem gatavs kolēģis darbam ar krīžu prevencijas un novēršanas jautājumiem.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība

- analītiskās spējas

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- vēlama juridiskā izglītība

- zināšanas un pieredze dažādu krīžu prevencijas un novēršanas jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību.

Piedāvājam:

- interesentu un izaicinājumiem bagātu darbu vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

- atalgojumu no 1624 līdz 2000 eiro

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt elektroniski 15 dienu laikā, nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)