Laidiens: 15.09.2022., Nr. 179
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/179.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz eksperta/-es
kvalitātes vadības jomā amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- profesionālu un draudzīgu kolēģu atbalstu
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 1287,00 līdz 1390, un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem)
- iespēju strādāt attālināti (centrālais birojs Rīgas centrā)
- labus darba apstākļus
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- zināšanas kvalitātes un risku vadībā (tostarp kvalitātes standartu un
starptautisko regulu pārzināšana un spēja pielietot tās ikdienā)
- veiksmīga pieredze kvalitātes un risku vadības jomā
- vēlama pieredze darbā ar datu analītikas rīkiem
- iniciatīva, orientāciju uz attīstību
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- analītiskā domāšana
Tavos pienākumos ietilps:
- nodrošināt kvalitātes vadības procesus (tostarp izstrādāt un uzturēt
kvalitātes vadības politiku, izstrādāt procesu novērtēšanas metodes, izvērtēt
iestādē notiekošos procesus, to efektivitāti, u.c.)
- nodrošināt risku vadības procesus (tostarp risku vadības plānošanu, risku
identificēšanu, risku analīzi un uzraudzību, kā arī pilnveidošanu)
- uzturēt, pilnveidot un auditēt kvalitātes un risku vadības sistēmu
- nodrošināt datu analīzi par procesu izpildi
Iesniedzamie dokumenti:
1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt darba pieredzi;
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai);
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas, iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Latvijas Republikas Uzņēmumu
reģistra Personāla nodaļā (Rīgā, Pērses ielā 2, LV-1331). Tālr. uzziņām
67031815;
- nosūtot uz e-pastu: pasts@ur.gov.lv ar norādi: "Eksperts kvalitātes
vadības jomā".
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
pretendentu atlases otrajai kārtai un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi 13.pantu,
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- piesakoties, kandidāts piekrīt savā pieteikumā norādīto datu apstrādei un
uzglabāšanai 1 gadu pēc konkursa noslēguma. Ja pretendents nevēlas, lai dati
tiktu saglabāti, lūdzam to norādīt pieteikumā;
- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu
reģistrs, adrese: Pērses iela 2, Rīga.
OP 2022/179.AKK2
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA DIREKTORA ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- sagatavot un īstenot pasākumu plānus ministrijas saimnieciskās darbības
uzlabošanā
- piedalīties ministrijā noslēgto publisko iepirkuma līgumu vai saistību
izpildē, kā arī koordinēt publisko iepirkumu ministrijas padotībā esošajās
iestādēs
- plānot ministrijas informācijas tehnoloģiju attīstību
- pārraudzīt ministrijas valdījumā vai lietošanā esošo nekustamo īpašumu
- koordinēt un plānot ministrijas un resora iestāžu iesaisti valsts
aizsardzības spēju stiprināšanā
- nodrošināt darba drošības un aizsardzības sistēmas darbību ministrijā
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma
"Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās vai vadības zinībās
- ne mazāk kā divu gadu pieredze valsts pārvaldes iestādē un vēlama pieredze
vadošā amatā
- izpratne par valsts pārvaldi
- zināšanas administratīvajā procesā un administratīvajās tiesībās
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- prasmes plānot un organizēt gan savu, gan padoto darbu
- zināšanas un prasmes darbinieku motivēšanā, attīstīšanā un komandas
vadīšanā
- labas datorprasmes, izpratne par elektronizētiem
procesiem, pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmām
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1752 euro
- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Iepirkumu un līgumu nodaļas vadītāju pa tālr. 67036858.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un pieteikuma dokumentus
(motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67036731.
OP 2022/179.AKK3
Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu
nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde
11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām
nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām
Aicinām tevi komandā TIESU SISTĒMAS UZRAUDZĪBAS DEPARTAMENTA JURISTA
ierēdņa amatā
Mēs tev uzticēsim:
- sagatavot atbilžu projektus uz iesniegumiem un sūdzībām par tiesu,
zvērinātu tiesu izpildītāju, zvērinātu tiesu izpildītāju palīgu, zvērinātu
notāru, zvērinātu notāru palīgu, Tiesu administrācijas, Valsts tiesu ekspertīžu
biroja, Juridiskās palīdzības administrācijas un Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijas darbību
- izvērtēt paskaidrojuma pieprasījuma nepieciešamību tiesnesim un
nepieciešamības gadījumā sagatavot paskaidrojuma pieprasījuma projektu
- sagatavot rīkojuma projektu par disciplinārlietas ierosināšanu tiesnesim
- izvērtēt zvērinātu tiesu izpildītāju, zvērinātu tiesu izpildītāju palīgu,
zvērinātu notāru un zvērinātu notāru palīgu darbības atbilstību normatīvo aktu
prasībām
- izvērtēt paskaidrojuma pieprasījuma nepieciešamību zvērinātam tiesu
izpildītājam, zvērinātam tiesu izpildītāja palīgam, zvērinātam notāram, zvērināta
notāra palīgam un nepieciešamības gadījumā sagatavot paskaidrojuma pieprasījuma
projektu
- sagatavot rīkojuma projektu par disciplinārlietas ierosināšanu zvērinātam
tiesu izpildītājam, zvērinātam tiesu izpildītāja palīgam, zvērinātam notāram,
zvērināta notāra palīgam
- piedalīties tiesu darba organizatoriskajās pārbaudēs
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī
maģistra programmas students/-e)
- zināšanas un izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības
pamatprincipiem
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- analītiskā domāšana, komunikācija un patstāvība
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
Mēs piedāvājam:
- ja profesionālā darba pieredze ir līdz sešiem mēnešiem, mēnešalgu 1483 euro, ja
profesionālā pieredze ir seši mēneši un vairāk - 1647 euro
- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums
sazināties ar Tiesu sistēmas uzraudzības departamenta vadītāju. Tālr. uzziņām
67036816.
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un pieteikuma dokumentus
(motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv,. Tālr. uzziņām
67036998 vai 67036731.