Laidiens: 15.09.2022., Nr. 179

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/179.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz eksperta/-es kvalitātes vadības jomā amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- profesionālu un draudzīgu kolēģu atbalstu

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 1287,00 līdz 1390, un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem)

- iespēju strādāt attālināti (centrālais birojs Rīgas centrā)

- labus darba apstākļus

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- zināšanas kvalitātes un risku vadībā (tostarp kvalitātes standartu un starptautisko regulu pārzināšana un spēja pielietot tās ikdienā)

- veiksmīga pieredze kvalitātes un risku vadības jomā

- vēlama pieredze darbā ar datu analītikas rīkiem

- iniciatīva, orientāciju uz attīstību

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- analītiskā domāšana

Tavos pienākumos ietilps:

- nodrošināt kvalitātes vadības procesus (tostarp izstrādāt un uzturēt kvalitātes vadības politiku, izstrādāt procesu novērtēšanas metodes, izvērtēt iestādē notiekošos procesus, to efektivitāti, u.c.)

- nodrošināt risku vadības procesus (tostarp risku vadības plānošanu, risku identificēšanu, risku analīzi un uzraudzību, kā arī pilnveidošanu)

- uzturēt, pilnveidot un auditēt kvalitātes un risku vadības sistēmu

- nodrošināt datu analīzi par procesu izpildi

Iesniedzamie dokumenti:

1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt darba pieredzi;

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai);

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas, iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Personāla nodaļā (Rīgā, Pērses ielā 2, LV-1331). Tālr. uzziņām 67031815;

- nosūtot uz e-pastu: pasts@ur.gov.lv ar norādi: "Eksperts kvalitātes vadības jomā".

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti pretendentu atlases otrajai kārtai un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi 13.pantu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

- piesakoties, kandidāts piekrīt savā pieteikumā norādīto datu apstrādei un uzglabāšanai 1 gadu pēc konkursa noslēguma. Ja pretendents nevēlas, lai dati tiktu saglabāti, lūdzam to norādīt pieteikumā;

- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs, adrese: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2022/179.AKK2

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA DIREKTORA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- sagatavot un īstenot pasākumu plānus ministrijas saimnieciskās darbības uzlabošanā

- piedalīties ministrijā noslēgto publisko iepirkuma līgumu vai saistību izpildē, kā arī koordinēt publisko iepirkumu ministrijas padotībā esošajās iestādēs

- plānot ministrijas informācijas tehnoloģiju attīstību

- pārraudzīt ministrijas valdījumā vai lietošanā esošo nekustamo īpašumu

- koordinēt un plānot ministrijas un resora iestāžu iesaisti valsts aizsardzības spēju stiprināšanā

- nodrošināt darba drošības un aizsardzības sistēmas darbību ministrijā

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās vai vadības zinībās

- ne mazāk kā divu gadu pieredze valsts pārvaldes iestādē un vēlama pieredze vadošā amatā

- izpratne par valsts pārvaldi

- zināšanas administratīvajā procesā un administratīvajās tiesībās

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- prasmes plānot un organizēt gan savu, gan padoto darbu

- zināšanas un prasmes darbinieku motivēšanā, attīstīšanā un komandas vadīšanā

- labas datorprasmes, izpratne par elektronizētiem procesiem, pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmām

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 1752 euro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Iepirkumu un līgumu nodaļas vadītāju pa tālr. 67036858.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036731.


OP 2022/179.AKK3

Tieslietu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde tieslietu nozarēs, izstrādā, organizē un koordinē politiku 20 jomās; ir augstākā iestāde 11 padotībā esošajām valsts pārvaldes iestādēm; sadarbības partneris citām nozaru ministrijām, nevalstiskajām organizācijām, profesionālajām asociācijām

Aicinām tevi komandā TIESU SISTĒMAS UZRAUDZĪBAS DEPARTAMENTA JURISTA ierēdņa amatā

Mēs tev uzticēsim:

- sagatavot atbilžu projektus uz iesniegumiem un sūdzībām par tiesu, zvērinātu tiesu izpildītāju, zvērinātu tiesu izpildītāju palīgu, zvērinātu notāru, zvērinātu notāru palīgu, Tiesu administrācijas, Valsts tiesu ekspertīžu biroja, Juridiskās palīdzības administrācijas un Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas darbību

- izvērtēt paskaidrojuma pieprasījuma nepieciešamību tiesnesim un nepieciešamības gadījumā sagatavot paskaidrojuma pieprasījuma projektu

- sagatavot rīkojuma projektu par disciplinārlietas ierosināšanu tiesnesim

- izvērtēt zvērinātu tiesu izpildītāju, zvērinātu tiesu izpildītāju palīgu, zvērinātu notāru un zvērinātu notāru palīgu darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām

- izvērtēt paskaidrojuma pieprasījuma nepieciešamību zvērinātam tiesu izpildītājam, zvērinātam tiesu izpildītāja palīgam, zvērinātam notāram, zvērināta notāra palīgam un nepieciešamības gadījumā sagatavot paskaidrojuma pieprasījuma projektu

- sagatavot rīkojuma projektu par disciplinārlietas ierosināšanu zvērinātam tiesu izpildītājam, zvērinātam tiesu izpildītāja palīgam, zvērinātam notāram, zvērināta notāra palīgam

- piedalīties tiesu darba organizatoriskajās pārbaudēs

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (vari būt arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas un izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- analītiskā domāšana, komunikācija un patstāvība

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Mēs piedāvājam:

- ja profesionālā darba pieredze ir līdz sešiem mēnešiem, mēnešalgu 1483 euro, ja profesionālā pieredze ir seši mēneši un vairāk - 1647 euro

- veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku, kā arī iespēju strādāt attālināti

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Tiesu sistēmas uzraudzības departamenta vadītāju. Tālr. uzziņām 67036816.

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv,. Tālr. uzziņām 67036998 vai 67036731.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)