Laidiens: 24.01.2022., Nr. 16
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/16.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas vadītāja/-s ierēdņa amatu (1 amata vieta
uz nenoteiktu laiku)
Ja esi vadītājs ar augstu atbildības sajūtu, inovatīvu pieeju darbam un
meklē jaunus izaicinājumus, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt Būvniecības valsts kontroles biroja (turpmāk -
Birojs) Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas darbu struktūrvienības kompetences
jautājumos
- nodrošināt valsts atbalsta mehānisma elektroenerģijas ražošanai no
atjaunojamiem energoresursiem vai koģenerācijā nosacījumu uzraudzību, kontroli
un atbalstu
- nodrošināt valsts atbalsta energoietilpīgiem apstrādes uzņēmumiem
uzraudzību, kontroli un atbalstu
- nodrošināt enerģētikas nozares valsts atbalsta sistēmas darbības
uzraudzību, kontroli un atbalstu
- nodrošināt administratīvo procesu iesniegumu un sūdzību izskatīšanā
struktūrvienības kompetences jautājumos
- apkopot informāciju par problēmām, kas rodas normatīvo aktu izpildes
kontroles gaitā, sagatavojot ieteikumus rīcībai, t.sk. par nepieciešamajiem
grozījumiem normatīvajos aktos un kontroles procedūrās
- Biroja Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas kompetences ietvaros pārstāvēt
Biroju un piedalīties vietēja un starptautiska mēroga pasākumos citās
institūcijās, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām, kas saistīti ar
amata pienākumiem
Sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- izpratne par enerģētikas nozares tiesisko regulējumu
- izpratne par administratīvo procesu iestādē un administratīvo aktu
sagatavošanas procesu
- zināšanas un izpratne par komersantu darbības atbilstības uzraudzību,
pārbaužu organizēšanu un veikšanu
- pieredze iesniegumu un sūdzību izskatīšanas procesa organizēšanā
- praktiskā pieredze vadošā amatā: struktūrvienības darba plānošana,
organizēšana, vadīšana, kontrolēšana, komandas motivēšana un attīstīšana
- plānošanas un organizēšanas prasmes, precizitāte un spēja argumentēti
pamatot savu viedokli
- teicamas valsts valodas prasmes (C līmenī), labas angļu un krievu valodas
prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, t.sk. zināšanas un prasmes
lietišķās saskarsmes kultūrā un ētikas pamatnoteikumos
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu
pilnveidošanu
- mēnešalgu no 1458 EUR līdz 1910 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 26.3. amata saimes
VIA līmenis un 13.mēnešalgas grupa)
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu
(piemaksa līdz 40% no mēnešalgas)
Aicinām tevi līdz 2022.g. 9.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi:
pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi
"Obligātā iepirkuma kontroles nodaļas vadītāja/-s amata konkursam",
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas,
prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un
atbilstību darbam ar valsts noslēpuma izmantošanu vai tā aizsardzību;
2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā
iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;
3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši
visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālr. uzziņām 67013304.
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Būvniecības valsts kontroles birojs (K.Valdemāra iela
157, Rīga, LV-1013).
OP 2022/16.AKK2
Sociālās integrācijas valsts aģentūra (reģ.Nr.90001790030) izsludina
atklātu konkursu akadēmiskā personāla vēlēšanām uz Koledžas lektora amatu - 1
amata vieta
Studiju virzienā "Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu
pārvaldība" - 1 vieta:
- studiju priekšmetos "Tirgvedība", "Tirgvedības
plānošana", "Patērētāju rīcība tirgū"
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds vai maģistra grāds, vai persona bez akadēmiskā grāda, kurai
praktiskā darba stāžs attiecīgajā jomā ir ne mazāks kā pieci gadi
- zinātnes nozarei atbilstošas publikācijas (zinātniskās publikācijas,
monogrāfijas, raksti), mācību metodiskie materiāli (par pēdējiem 6 gadiem)
- lasīt lekciju kursus, vadīt seminārus, praktiskās nodarbības un
laboratorijas darbus, organizēt pārbaudījumus
- uzstāšanās ar referātiem konferencēs vai semināros (par pēdējiem 6 gadiem)
- valsts valodas zināšanas saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- svešvalodu zināšanas tādā līmenī, kāds nepieciešams akadēmiskā amata
pienākumu pildīšanai (tai skaitā nodarbību vadīšanai šajās valodās)
- nepārtraukta akadēmiskās un zinātniskās kvalifikācijas pilnveidošana (par
pēdējiem 6 gadiem)
Mēneša darba algas likme - 865,00 euro.
Pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā no publikācijas brīža Latvijas
Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz
dokumenti (kopijas, uzrādot oriģinālus), iesūtot pa pastu vai elektroniski -
Sociālās integrācijas valsts aģentūras Personāla un dokumentu pārvaldības
nodaļā Dubultu prospektā 71, Jūrmalā, LV-2015, e-pasts: personals@siva.gov.lv:
- pretendenta pieteikuma vēstule dalībai konkursā, kurā ietverta detalizēta
pretendenta motivācija, atspoguļojot arī pretendenta izpratni par profesionālo
rehabilitāciju, īsumā sniedzot vērtējumu par pretendenta kompetenču
pašnovērtējumu, atbilstoši vakantajam amatam;
- pretendenta dzīves gaitas apraksts (CV) (atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv);
- detalizēta informācija par pretendentu (par pēdējiem 6 gadiem):
* zinātniskā darbība un publikācijas
* piedalīšanās ar referātu starptautiskās zinātniskās konferencēs un
kongresos
* pedagoģiskā darbība
* organizatoriskā darbība
* profesionālā pilnveide
- dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamo akadēmisko vai zinātnisko
grādu, vai Akadēmiskā informācijas centra lēmuma par iepriekš iegūtās
izglītības pielīdzināšanu kopiju (uzrādot to oriģinālus);
- Akadēmiskā informācijas centra izdota izziņa par to, kādam Latvijas
Republikā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs
iegūtais diploms, ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds
iegūts ārvalstīs;
- profesionālo kvalifikāciju, pilnveidi apliecinoši dokumenti un citi
dokumenti, kas apstiprina pretendenta atbilstību kvalifikācijas prasībām par
akadēmiskā un zinātniskā darba stāžu, kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja nepieciešams)
- svešvalodu prasmes apliecinošu dokumentu kopija vai pretendenta
apliecināts svešvalodu prasmes pašnovērtējums (atbilstoši Eiropas Padomes
izstrādātajām Eiropas kopīgajām pamatnostādnēm valodu apguvei);
- apliecinājums par atbilstību Izglītības likuma prasībām (aizpildīt
paraugu, kas atrodams SIVA mājaslapā www.siva.gov.lv sadaļā
"Vakances").
- citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai
apliecinātu savu kvalifikāciju.
Konkursa komisijai lēmuma pieņemšanai ir tiesības pieprasīt uzrādīt
sagatavotus studiju materiālu komplektus norādītajos studiju virzienos.
Tālr. informācijai 29118656 (Inguna Zuševica).
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
tikai šīs vakances atlases procesu. Datu pārzinis ir Sociālās integrācijas
valsts aģentūra, adrese: Dubultu prospekts 71, Jūrmala, LV-2015.
OP 2022/16.AKK3
Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūts izsludina konkursu uz
Optisko materiālu laboratorijas vadītāja vietu
Amata pienākumu veikšanai nepieciešamās prasības
1. Izglītība:
- doktora vai habilitētā doktora zinātniskais grāds fizikā vai pielīdzināmā
zinātnes nozarē
2. Profesionālā pieredze:
- pieredze pētnieciskas struktūrvienības vai zinātnisku projektu vadīšanā
- pieredze sadarbībā ar teorētiskajām un eksperimentālajām grupām ārpus
savas laboratorijas
3. Profesionālas prasmes:
- vielas strukturāla stāvokļa (kristāliskā; amorfā) teorētisko pamatu un to
ietekmi uz materiāla optiskajām un elektriskajām īpašībām pārzināšana
- pieredze ar retzemju joniem aktivētu metālu
oksīdu (piemēram: ZrO2, ZnO, SrAl2O4) tai skaitā monokristālu, nanopulveru,
keramikas un plāno kārtiņu iegūšanas tehnoloģijās
- pieredze optisko materiālu raksturošanas eksperimentālajās metodēs
- spēja orientēties optisko materiālu pielietošanā fotonikas
un mikroelektronikas ierīcēs, tai skaitā sensoros, gaismas vados, kosmosa
tehnoloģijās
4. Citas prasmes:
- sadarbības, saskarsmes un komunikācijas prasmes
- spēja sadarboties ar citām Institūta laboratorijām un ārējiem klientiem
- prasme lietišķi risināt darba jautājumus gan ar laboratorijas personālu,
gan ar LU CFI administrāciju
- spēja veicināt personāla profesionālo izaugsmi un atjaunošanos;
- spēja piesaistīt projektus ar nacionālo un starptautisko finansējumu
- prasme ikdienas darbā izmantot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Iesniedzamie dokumenti
Pretendents ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas
dienas iesniedz LU CFI Personāla daļā šādus dokumentus:
- iesniegumu par piedalīšanos konkursā,
- dokumentu norakstus, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un
zinātniskos grādus,
- pretendenta dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī
pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze,
publicēto darbu sarakstu pēdējo 6 gadu laikā, vadīto projektu sarakstu,
- citus dokumentus, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju,
- laboratorijas attīstības stratēģijas izklāstu (1-2 lpp.).
Laboratorijas vadītājs tiks ievēlēts LU Cietvielu fizikas institūta
Zinātniskās padomes sēdē. Pirms vēlēšanām notiks pretendentu uzklausīšana
paplašinātās Zinātniskās padomes sēdē par viņu redzējumu par laboratorijas
vietu LU CFI un tās attīstības plānu.
Darba samaksa līdz 25,00 euro/h.
Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas brīža,
Ķengaraga ielā 8, LU Cietvielu fizikas institūta sekretariātā 204.telpā. Tālr.
uzziņām 67260556.