Laidiens: 05.08.2022., Nr. 150

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/150.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātē

- uz vienu docenta amata vietu - matemātika

Darba samaksa no 11,24 EUR/h.

- uz divām lektora amata vietām - matemātika

Darba samaksa no 9,00 EUR/h.

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - matemātika

Darba samaksa no 6,30 EUR/h.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126. vai 127. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā, vai elektroniski LU portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/150.AKK2

SIA "Rīgas ūdens" izsludina atklātu konkursu uz JURIDISKĀ DEPARTAMENTA DIREKTORA amata vietu

Amata pamatpienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt, kontrolēt un koordinēt Juridiskā departamenta darbu, nodrošinot Juridiskajam departamentam noteikto mērķu un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- nodrošināt Sabiedrības struktūrvienību darbības tiesisko pārraudzību

- konsultēt Sabiedrības valdi, struktūrvienību vadītājus un darbiniekus juridiskajos jautājumos

- pārstāvēt Sabiedrību ūdenssaimniecības nozari reglamentējošo normatīvo aktu likumdošanas procesā

- nodrošināt Sabiedrības darbību reglamentējošu dokumentu projektu izstrādi

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu un iesniegšanu komercreģistra iestādei par izmaiņām komercreģistra ierakstos par Sabiedrību

- nodrošināt tiesiskuma pārbaudi struktūrvienību sagatavotajiem dokumentiem

- nodrošināt līgumu projektu sagatavošanu un iesniegto līgumu un citu dokumentu projektu izskatīšanu

- nodrošināt atbilstoši apstiprinātajiem iepirkumu plāniem un normatīvajiem aktiem iepirkumu norisi Sabiedrībā

- organizēt Sabiedrības interešu pārstāvību visās tiesu instancēs lietās, kurās Sabiedrība ir atbildētājs, trešā persona, cietušais, pieteicējs vai prasītājs

- nodrošināt valdes sēžu organizēšanu, protokolēšanu un valdes lēmumu izpildes kontroli

Pretendentiem izvirzītās obligātās minimālās kvalifikācijas prasības:

- augstākā izglītība - maģistra grāds tiesību zinātnēs

- profesionālā juridiskā darba pieredze vismaz 5 (pieci) gadi vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumā noteiktajiem sabiedrību kategoriju kritērijiem laika periodā, kad pretendents ir strādājis konkrētajā sabiedrībā)

- pieredze vadošā amatā tiesiskuma nodrošināšanas jomā vismaz 3 gadi

- pieredze kapitālsabiedrības(-u) darbības tiesiskuma, kā arī tiesību un interešu aizstāvības nodrošināšanas jomā

- valsts valodas zināšanas C2 līmenī

- angļu valodas zināšanas B līmenī

- labas zināšanas MS Office datorprogrammu lietošanā

Papildu prasības, kas tiks uzskatītas par priekšrocībām, attiecīgi minot informāciju dzīves un darba gaitu aprakstā (Curriculum Vitae) vai motivācijas vēstulē:

- vairāk kā 5 (piecu) gadu profesionālā juridiskā darba pieredze vidējā vai lielā kapitālsabiedrībā (atbilstoši Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu likumā noteiktajiem sabiedrību kategoriju kritērijiem laika periodā, kad pretendents ir strādājis konkrētajā sabiedrībā)

- pieredze publisko iepirkumu pārraudzības nodrošināšanas jomā

- pieredze būvniecības procesu tiesiskuma nodrošināšanas jomā

- kvalifikācijas paaugstināšana juridisko jautājumu jomā (tiek pamatots ar iegūtās papildu izglītības sertifikātiem dzīves un darba gaitu aprakstā)

Pretendentu kompetences, kas nepieciešamas amata pildīšanai (tiks vērtētas darba intervijas laikā):

- vadītprasme - prasme nodrošināt profesionālu struktūrvienības darbu, veidot komandu un attīstīt darbiniekus, t.sk. pārliecināšanas un līderības prasmes, spēja definēt komandas mērķus un darba izpildes rādītājus

- lēmumu pieņemšana un atbildības uzņemšanās - spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju (tai skaitā liela apjoma informāciju), uzņemoties atbildību par savu un struktūrvienības darbu kopumā

- stratēģiskais redzējums - spēja definēt struktūrvienības atbildības jomas uzdevumus un prioritātes uzņēmuma stratēģiskās politikas plānošanai un īstenošanai

- rezultāta sasniegšana - orientācija uz rezultātu sasniegšanu, mērķtiecība

- komunikācija un sadarbība - labas komunikācijas un sadarbības prasmes ar vadību, kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem

- stresa tolerance un emociju kontrole - spēja produktīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un kontrolēt emocijas, risinot strīdīgus jautājumus

Juridiskā departamenta direktora darba samaksa no 4350,00 līdz 4785,00 EUR mēnesī.

Pretendentam ar drošu elektronisko parakstu parakstīts pieteikums jānosūta uz e-pasta adresi: vakances@rigasudens.lv, vai pašrocīgi parakstīts pieteikums jāiesniedz klātienē Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, Rīgā, 308.kabinetā, darba laikā (no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst. 8.00 līdz 17.00, piektdienā no plkst. 8.00 līdz 15.45) ar norādi "SIA "Rīgas ūdens" Juridiskā departamenta direktora amata pretendentu konkursam", norādot uz aploksnes pretendenta vārdu, uzvārdu un adresi un pieteikumam pievienojot šādus dokumentus:

- dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae), tai skaitā norādot to informāciju, kas pamato atbilstību obligātajām minimālajām kvalifikācijas un papildu prasībām saskaņā ar veidni 4.pielikumā. Curriculum Vitae jānorāda kontaktinformācija par personām, kuras Komisijai var sniegt atsauksmes par pretendentu - vēlams norādīt vismaz 3 atsauksmes sniedzējus par darbu pēdējos 10 gados;

- motivācijas vēstuli, obligāti ietverot informāciju par pieredzi un atbilstību izvirzītajām obligātajām minimālajām kvalifikācijas un papildu prasībām;

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;

- valsts valodas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tas nepieciešams saskaņā ar normatīvo aktu prasībām).

Konkursa pieteikumu pieņemšanas termiņš ir līdz 2022.gada 18.augustam (ieskaitot). Papildu informāciju iespējams saņem zvanot pa tālr. 67072079 vai papildu informācijas saņemšanai pieprasījums jānosūta uz e-pastu: vakances@rigasudens.lv vai zvanot pa tālr. 67072079.

Piesakoties konkursam, pretendents piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un uzglabāšanai SIA "Rīgas ūdens" Personāla daļā. Bez pretendenta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.


OP 2022/150.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas vecākā administratora (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība, periodiska kvalifikācijas paaugstināšana amata atbilstības jomās

- iepriekšēja pieredze dokumentu pārvaldības jomā un darbā ar standartdokumentu sagatavošanu

- precizitāte darbā ar dokumentāciju un zināšanas par dokumentu, tai skaitā elektronisko dokumentu, aprites un noformēšanas kārtību

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, datubāzes, interneta pārlūkprogrammas), darbā lietojamo biroja tehniku

- svešvalodas (angļu valodas) zināšanas vismaz B1 valodas apguves līmenī (saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas (tostarp personas datu) aizsardzības normatīvo regulējumu

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, spēja strādāt intensīvi, sistemātiski un patstāvīgi risināt darba uzdevumus, gatavība apgūt jaunas zināšanas

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- valsts valodas (C1) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- sniegt organizatorisko, koordinējošo un tehnisko atbalstu Saeimas Administrācijas izpilddirektora un Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju direktora (turpmāk - Saeimas Administrācijas vadība) funkciju izpildes nodrošināšanai, tostarp piedalīties plānoto vizīšu, sanāksmju un darba grupu organizēšanā, atbildēt uz telefona zvaniem, koordinēt informācijas un dokumentu apriti, risināt saimnieciskos jautājumus, sagatavot un pavairot dokumentus un nodot tālākai virzīšanai

- veikt sanāksmju protokolēšanu, nodrošinot normatīvajiem aktiem atbilstošu protokola noformēšanu

- operatīvi vadīt un koordinēt informācijas un dokumentu apmaiņu starp Saeimas Administrācijas vadību, Saeimas struktūrvienībām un darbiniekiem, kā arī citiem adresātiem

- veikt saimniecisko līgumu noformēšanas atbilstības pārbaudi, reģistrāciju un savlaicīgu un pilnīgu uzkrāšanu līgumu datu bāzē, kā arī atbilstošu līguma izpildes dokumentu ievietošanu līgumu datu bāzē

- veikt datu tehnisku ievadīšanu un aktualizēšanu noteiktās Saeimas informācijas sistēmās un datubāzēs, ja nepieciešams, sadarbojoties ar citām Saeimas struktūrvienībām

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas Administrācijas vadības lietvedībā esošo dokumentu, tai skaitā elektronisko dokumentu, pārvaldības procesu atbilstoši normatīvajiem aktiem, tostarp organizēt saņemtās un nosūtāmās korespondences un dokumentu apriti, kontrolēt to izpildes termiņus, pārbaudīt nosūtāmo dokumentu precizitāti (gramatikas un interpunkcijas prasībām) un satura atbilstību

- amata kompetences ietvaros sagatavot kvalitatīvus dokumentu projektus

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1000 līdz 1222 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 18. augustam (ieskaitot) lūdzam iesniegt Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas vecākais administrators", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)