Laidiens: 17.06.2022., Nr. 117

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/117.AKK1

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma pamata Humanitārajā katedrā) 1 amata vietu Rīgā, darba laiks uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku

Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kurss "Svešvaloda (angļu valoda)", vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību modulis "Svešvaloda (angļu valoda)"; vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)

- pieaugušo neformālās izglītības programmas "Angļu valoda (dažādi līmeņi)"

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs, pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

Amata pienākumos ietilpst:

- nodrošināt mācību priekšmetus arodizglītības programmā "Policijas darbs", studiju kursus pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs", mācību priekšmetus profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati", kā arī atbilstoši katedras profilam nodrošināt pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanu

- nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu

- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- konsultēt izglītojamos un studējošos un organizēt to patstāvīgo darbu izpildi

- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus

- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturu

- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes

- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un e-mācību vidē

- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu

- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā

Piedāvājam:

- atalgojumu no EUR 865,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu (izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)

- darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV - 1014.

Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2022.gada 16.jūlijam jāiesniedz motivētu pieteikuma vēstuli, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi uzziņām 26319992, 67219643.

Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.

Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža, kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.


OP 2022/117.AKK2

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- labas zināšanas komerctiesībās

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

Veicamie pienākumi:

- komerctiesību politikas veidošana

- tiesību aktu projektu izstrāde komerctiesību jomā un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atzinumu sniegšana par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

Mēs piedāvājam:

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- iespēju strādāt attālināti

- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

- amats klasificēts 36 amata saimes III līmenī, kas atbilst 12. mēnešalgas grupai.

- mēnešalga no 1012 euro līdz 1647 euro

Ja vēlaties detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar nodaļas vadītāju. Tālrunis uzziņām 67036949.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036722.


OP 2022/117.AKK3

Latvijas Mākslas akadēmija, reģistrācijas Nr. 90000029965, izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Mākslas akadēmijas Mākslas vēstures institūta (LMA MVI) direktora/-es amatu

Prasības direktora/-es amata pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība (doktora zinātniskais grāds tiek vērtēts kā priekšrocība)

- zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs ne mazāks par 5 gadiem

- administratīvā darba pieredze vai pieredze zinātnisko projektu vadīšanā vai aktīva līdzdalība zinātnisko projektu īstenošanā

- vismaz divu svešvalodu zināšanas (apliecina ar izglītības dokumentu, starptautiskās testēšanas institūcijas izsniegtu dokumentu vai publikācijām attiecīgajās valodās)

- zinātniskā darba pieredze humanitārās zinātnēs un mākslās (zināšanas mākslas zinātnē, vizuālās mākslas un kultūras teorijā tiek vērtētas kā priekšrocība)

- atbilstošās zināšanas, prasmes un kompetences, lai varētu izstrādāt institūta vadības un attīstības koncepciju saskaņā ar LMA MVI darbības virsmērķi un ņemot vērā LMA MVI uzdevumus

Paredzētā darba samaksa bruto: no EUR 550,00 līdz 691,00 par 0,5 darba slodzi

Darba režīms: nepilns darba laiks , 0,5 slodze

Darbinieka amats uz noteiktu laiku - 5 gadi.

Pieteikumu MVI direktora amatam direktora amata kandidāts iesniedz viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LMA Personāldaļā (Rīgā, Kalpaka bulvārī 13, 18.telpā) vai elektroniska dokumenta veidā (parakstīts ar drošu elektronisko parakstītu), nosūtot uz e-pastu: silvija.kusnere@lma.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz LMA MVI direktora amatu".

Pieteikumā LMA MVI direktora amatam jābūt iekļautām šādām ziņām:

- Pieteikums saskaņā ar 1. pielikumu

- Motivācijas vēstule

- LMA MVI Direktora vēlēšanu nolikuma 4.6.1. punktā minētā izglītību apliecinošā diploma kopija (ārvalstīs iegūtas augstākās izglītības gadījumā kandidāts iesniegumam pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- Curriculum Vitae (CV)

- Direktora amata kandidāta piedāvātā MVI institūta vadības un attīstības koncepcija.

Ar institūta direktora amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā Latvijas Mākslas akadēmijas (saīsināti - LMA) Mākslas vēstures institūta (turpmāk - Institūts vai MVI) direktora vēlēšanu nolikumā https://www.lma.lv/uploads/pages/lv/3643/files/mvi-direktora-velesanu-nolikuma-projekts-precizets-1-2.pdf.

Ja ir neskaidrības, lūdzu sazināties ar LMA Personāla daļas darbiniekiem, rakstot uz e-pastu: silvija.kusnere@lma.lv vai zvanot pa tālr. 28314173.

Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Latvijas Mākslas akadēmija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi. Jūsu iesūtīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Mākslas akadēmija, reģistrācijas Nr.90000029965, juridiskā adrese: Kalpaka bulvāris 13, Rīga, LV-1050.


OP 2022/117.AKK4

AS "RĪGAS SILTUMS" ir galvenais siltumenerģijas piegādātājs Rīgā un veic siltumenerģijas ražošanu, pārvadi un realizāciju, kā arī nodrošina siltumenerģijas lietotāju ēku iekšējās siltumapgādes sistēmu tehnisko apkopi. AS "RĪGAS SILTUMS" akciju kapitāls sadalās šādi: Rīgas valstspilsētas pašvaldība (49,00%), Latvijas valsts (48,995%), SIA "Enerģijas risinājumi. RIX"(2%), AS "LATVENERGO"(0,005%) un tās valdes sastāvā saskaņā ar statūtiem ir pieci valdes locekļi.

Akciju sabiedrība "RĪGAS SILTUMS" izsludina atklātu konkursu un uzsāk nominācijas procesu uz AS "RĪGAS SILTUMS" valdes locekļu amatiem (2 amata profili) šādās jomās:

VALDES LOCEKĻA/-ES amats Korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā

VALDES LOCEKĻA/-ES amats Finanšu jautājumu jomā

Kandidāts konkursā var iesniegt pieteikumu uz vienu valdes locekļa (-les) amata profilu vai kandidēt uz abiem amata profiliem.

VALDES LOCEKĻA/-ES amats

Korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā

Valdes locekļa/-es amata korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī (atbilstoši Ministru kabineta 2009.gada 7.jūlija noteikumiem Nr. 733 "Noteikumi par valsts valodas zināšanu apjomu, valsts valodas prasmes pārbaudes kārtību un valsts nodevu par valsts valodas prasmes pārbaudi").

2. Angļu valodas prasmes vismaz B2 līmenī valdes locekļa (-les) uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.

3. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība: vadībzinībās, finansēs, ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātņu, inženierzinātnē vai citā pielīdzināmā jomā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā.

4. Izpratne par Akciju sabiedrības darbības jomu, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā un kas atbilst šādiem kritērijiem:

a) vismaz 3 (trīs) gadu pieredze pēdējo 10 (desmit) gadu laikā valdes loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā*, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā;

b) pieredze, kas iegūta pēdējo 10 (desmit) gadu laikā korporatīvās pārvaldības un/vai risku vadības, iekšējās kontroles jautājumu risināšanā.

5. Nevainojama reputācija (valdes locekļa (-les) kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu reputāciju, ja nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo, un nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju).

Papildus prasības kandidātam attiecībā uz pieredzi:

*Valdes locekļa/-es amatam korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā:

- praktiskā pieredze korporatīvās pārvaldības jautājumos

- praktiskā pieredze risku vadības jautājumos

- praktiskā pieredze kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģijas izstrādē, īstenošanā

- pieredze pārmaiņu vadīšanā

- pieredze sadarbībā ar valsts iestādēm vai starptautiskajām organizācijām vai uzņēmumiem

- vēlama pieredze darbā biržā kotētā vai starptautiskā uzņēmumā vismaz viens gads

Prasības attiecībā uz nepieciešamajām zināšanām, prasmēm un izpratni Valdes locekļa/-es amatam korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā:

- izpratne par kapitālsabiedrību darbību un korporatīvās pārvaldības principiem

- izpratne biznesa vadības jautājumos - organizāciju vadība, biznesa analīze, biznesa procesu digitālā transformācija, mārketings (vietējā tirgus un starptautiskā mērogā)

- izpratne par risku vadību

- izpratne par AS "RĪGAS SILTUMS" darbības jomām

- izpratne par publisko iepirkumu jomu

- zināšanas par kapitālsabiedrības vidējā termiņa darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanu

Akciju sabiedrības Valdes locekļa/-es amata korporatīvās pārvaldības un risku vadības jomā pienākumu pildīšanai tiks vērtētas šādas kompetences: lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence), orientācija uz rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence), plānošana un organizēšana (būtiskā kompetence), komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana un pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana.

VALDES LOCEKĻA/-ES amats Finanšu jautājumu jomā

Valdes locekļa/-es amata finanšu vadības jomā kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:

1. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī (atbilstoši Ministru kabineta 2009.gada 7.jūlija noteikumiem Nr. 733 "Noteikumi par valsts valodas zināšanu apjomu, valsts valodas prasmes pārbaudes kārtību un valsts nodevu par valsts valodas prasmes pārbaudi").

2. Angļu valodas prasmes vismaz B2 līmenī valdes locekļa (-les) uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā.

3. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība: ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā un finansēs, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā.

4. Izpratne par Akciju sabiedrības darbības jomu, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā Akciju sabiedrībā un kas atbilst šādiem kritērijiem:

a) vismaz 3 (trīs) gadu pieredze pēdējo 10 (desmit) gadu laikā valdes loceklim (-lei) līdzvērtīgā vadošā amatā*, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa (-les) uzdevumus konkrētajā amatā;

b) pieredze, kas iegūta pēdējo 10 (desmit) gadu laikā finanšu vadības jomā.

5) nevainojama reputācija (valdes locekļa (-les) kandidāts ir uzskatāms par personu ar nevainojamu reputāciju, ja nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo, un nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju).

Papildu prasības kandidātam attiecībā uz pieredzi:

*Valdes locekļa/-es amatam finanšu jautājumu jomā:

- praktiskā pieredze kapitālsabiedrības finanšu plānu izstrādē un ieviešanā

- pieredze darbā ar investīciju projektiem

- praktiskā pieredze finanšu resursu piesaistē

- pieredze sadarbībā ar valsts iestādēm vai starptautiskajām organizācijām vai uzņēmumiem

- pieredze pārmaiņu vadīšanā

- pieredze kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģijas izstrādē

- vēlama pieredze darbā biržā kotētā vai starptautiskā uzņēmumā vismaz viens gads

- vēlams CFA vai CFAA sertifikāts

Prasības attiecībā uz nepieciešamajām zināšanām, prasmēm uz izpratni Valdes locekļa/-es amata finanšu jautājumu jomā:

- izpratne par kapitālsabiedrību darbību un korporatīvās pārvaldības principiem

- izpratne biznesa vadības jautājumos - organizāciju vadība, biznesa analīze

- pieredze finanšu plānošanā un finanšu mērķu izvirzīšanā, izpratne par finanšu tirgiem, instrumentiem

- izpratne par AS "RĪGAS SILTUMS" darbības jomām

- izpratne par publisko iepirkumu jomu

- zināšanas par kapitālsabiedrības vidējā termiņa darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanu

Akciju sabiedrības Valdes locekļa/-es amata finanšu jautājumu jomā pienākumu pildīšanai tik vērtētas šādas kompetences: lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence), orientācija uz rezultātu sasniegšanu (būtiskā kompetence), plānošana un organizēšana (būtiskā kompetence), komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana un pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana.

Mēneša atalgojums Valdes locekļa/-es amatam: 5800,00 EUR - 6500,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2022.gada 12.jūlijam (ieskaitot), sūtot elektroniska dokumenta veidā, izmantojot drošu elektronisko parakstu, vai rakstveidā parakstītus un ieskenētā veidā nosūtot uz e-pasta adresi: valdesloceklis@rs.lv. Piesakoties konkursam, lūdzam lejupielādēt un aizpildīt CV formu, Profesionālās zināšanas un pieredzes apliecinošo formu un Kandidāta apliecinājuma formu, kas pieejama AS "RĪGAS SILTUMS" tīmekļvietnē: https://www.rs.lv/lv/saturs/vakances-0. Ja pieteikuma dokumenti ir parakstīti ar ārvalstīs izsniegtu drošu elektronisko parakstu, papildus ir jānorāda adrese, kurā var pārbaudīt elektronisko dokumentu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu. Ja elektroniski parakstītais dokuments ir saņemts no Eiropas Savienības dalībvalstu partnera, elektroniskā paraksta derīgumu var pārbaudīt oficiālajā Eiropas Savienības tīmekļvietnē.

Kandidātus lūdzam iesniegt šādus Pieteikuma dokumentus:

1) personīgi vai elektroniski parakstītu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību;

2) dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (lūdzam lejupielādēt un izmantot pievienoto CV formu), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām, norādot pēdējo 10 (desmit) gadu laikā vadīto kolektīvu darbinieku skaitu, būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu, kandidāta atbildību un pienākumiem, un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā norādīta kontaktinformācija;

3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

4) profesionālās zināšanas un pieredzi apliecinoša forma (lūdzam lejupielādēt un izmantot pievienoto Profesionālās zināšanas un pieredzi apliecinošo formu);

5) pēc pievienotās formas iesniegt apliecinājumu par:

a) atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31.panta ceturtās daļas (37.panta ceturtās daļas) prasībām un Komerclikuma 304.panta prasībām;

b) likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" ievērošanu.

6) profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas (ja ir);

7) valodu prasmes apliecinošu dokumentu kopijas (ja ir).

Kandidātu atlase notiks 3 (trīs) kārtās. Kandidātiem, kuri tiks virzīti uz otro vērtēšanas kārtu, tiks lūgts iesniegt un prezentēt (līdz 15 minūtēm) stratēģisko redzējumu par AS "RĪGAS SILTUMS" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam: pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šā konkursa norisi. Kandidātu dati, kā arī nepieciešamā informācija par kandidātu, var tikt iesniegta pārbaudei kompetentās institūcijās, kā arī var tik pārbaudīta, izmantojot specializētus datu reģistrus. Personas datu apstrādes pārzinis ir AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Rīga, Cēsu iela 3A, LV-1012, e-pasts: das@rs.lv. Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases konsultantu SIA Human Source.

Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz info@humansource.lv (ja vēlaties, lai SIA Human Source pārtrauc jūsu datu apstrādi) vai das@rs.lv (ja vēlaties, lai AS "RĪGAS SILTUMS" pārtrauc jūsu datu apstrādi).

Akciju sabiedrības "RĪGAS SILTUMS" 2 (divām) valdes locekļu amata vietām kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus amatam šādā sastāvā: Ilze Beināre, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes priekšsēdētāja, Jevgenijs Belezjaks, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes priekšsēdētāja vietnieks, Matīss Paegle, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes loceklis, Zaiga Liepiņa, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes locekle, Raivis Kronbergs, AS "RĪGAS SILTUMS" padomes loceklis, Evita Goša, Baltijas Korporatīvā pārvaldības institūta izvirzītā pārstāve un Dainis Ģēģers, Biedrības "Latvijas Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas inženieru savienība" izvirzītas pārstāvis. Nominācijas komisiju vada AS "RĪGAS SILTUMS" padomes priekšsēdētāja Ilze Beināre.

*par līdzvērtīgu vadošu amatu uzskatāms - valdes loceklim līdzvērtīgs vadošs amats - pirmā līmeņa vadības amats organizācijā vai amats, kas tieši atskaitās valdei vai augstākajai amatpersonai.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)