Laidiens: 03.06.2022., Nr. 107
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2022/107.AKK1
Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma
pamata Tiesību zinātņu katedrā) 1 amata vietu Rīgā, darba laiks uz noteiktu
(ievēlēšanas) laiku
Docējamie kursi:
- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas
darbs" studiju kurss "Operatīvās darbības pamati", atsevišķas
tēmas studiju kursos "Kriminālprocess" un "Noziedzīgu nodarījumu
izmeklēšana", kā arī nepieciešamības gadījumā pieaugušo neformālās
izglītības programmā par jautājumiem, kas attiecināmi uz Valsts policijas
kriminālpolicijas veicamajiem uzdevumiem
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā vai
akadēmiskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu
praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai
pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Koledžas īstenotajās
formālās un neformālās izglītības programmās
- atbilstoši apstiprinātiem mācību un studiju grafikiem Koledžas īstenotajās
formālās un neformālās izglītības programmās, apstiprinātai plānotajai pedagoga
slodzei, nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību
(teorētisko un praktisko) vadīšanu
- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā, atbilstoši
apstiprinātajiem mācību un studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu
īstenošanas grafikiem
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- organizēt izglītojamo un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt,
atbilstoši docējamo mācību priekšmetu un studiju kursu saturam
- sniegt atbalstu citiem Koledžas pedagogiem savas kompetences ietvaros
- katedras vadītāja uzdevumā nodrošināt mācību/studiju procesu, pieaugušo
neformālās izglītības programmās, atbilstoši Koledžas direktora apstiprinātam
mācību/studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu plāniem, citu
pedagogu prombūtnes laikā
- savas kompetences ietvaros un atbilstoši pirmā līmeņa profesionālās
augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" saturam vadīt un
recenzēt kvalifikācijas darbus
- izstrādāt vai aktualizēt Koledžas formālās un neformālās izglītības
programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus
- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus,
kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu, atbilstoši mācību
priekšmetu, studiju kursu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturam
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un
prasmes
- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam
izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību
priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS)
un e-mācību vidē
- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un
uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu
īstenošanai dienesta vietās
- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus, atbilstoši studiju kursu un
mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu, un piedalīties
prakses materiālu izvērtēšanā
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- savas kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu
- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt
zināšanas, piedaloties pieaugušo neformālās izglītības vai profesionālās
pilnveides pasākumos, lietišķi pētnieciskos projektos par profesionālās nozares
aktuāliem jautājumiem;
- savas kompetences ietvaros pildīt Koledžas vadības un katedras vadītāja
rīkojumus, uzdevumus, kā arī iekšlietu ministra
rīkojumus, Valsts policijas priekšnieka pavēles, Koledžas direktora pavēles vai
citus Koledžas rīkojuma dokumentos noteiktos uzdevumus
Lai pilnvērtīgi tiktu veikti iepriekš minētie pienākumi lektora amatā
Koledžas Tiesību zinātņu katedrā, pretendentam ir nepieciešamas zināšanas par
Valsts policijas un policijas iestāžu kompetenci, kriminālpolicijas veicamajiem
uzdevumiem izmeklēšanas nodrošināšanā un izmeklēšanas atbalsta nodrošināšanā -
par kriminālmeklēšanas un operatīvo un pasākumu
plānošanu un īstenošanu.
Piedāvājam:
- zemākā mēneša darba algas likme 865,00 EUR (par pilnu slodzi), papildus
ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas koeficientu (izglītības pakāpe un grāds,
pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)
- pilnu vai 0,5 pedagoģisko slodzi, darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10,
LV-1014
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2022.gada 2.jūlijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums,
tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši
www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu
kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības
dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu,
kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus
par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta
ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos
mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela
10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu:
kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr. uzziņām 67146286, 67146281.
Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.
Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa
pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža,
kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par
datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.
OP 2022/107.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē
- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu - izglītības zinātnes
Darba samaksa no 9,80 euro/h.
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - izglītības zinātnes
Darba samaksa no 6,30 euro/h.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai
129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā, vai elektroniski LU portālā
https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2022/107.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Izglītības, kultūras un zinātnes
komisijas konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams sociālo zinātņu vai publiskās pārvaldes jomā),
periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās
- pieredze darbā valsts institūcijā
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un zināšanas dokumentu
pārvaldībā
- vismaz vienas svešvalodas (vēlams - angļu valodas) prasme
- zināšanas komisijas atbildības nozares jautājumos
- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas aizsardzību normatīvo
regulējumu
- analītiska domāšana, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt
savu darbu
- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme strādāt komandā
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas,
darbam nepieciešamās Saeimas sistēmas, videokonferenču IT rīki) un biroja
tehniku
- valsts valodas prasmes C2 līmeņa zināšanas
Galvenie pienākumi:
- atbilstoši amata kompetencei sniegt konsultatīvo, organizatorisko un
koordinējošo atbalstu Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas (turpmāk -
komisija) darba nodrošināšanai
- pēc komisijas priekšsēdētāja vai vecākā konsultanta norādījuma veikt
noteiktu jautājumu izpēti, sagatavot pārskatus, informatīvus un uzziņas
materiālus, kas nepieciešami komisijas kompetencē esošo jautājumu izskatīšanai
un lēmumu pieņemšanai
- konsultēt Saeimas deputātus par konsultanta atbildībā esošās jomas un
likumdošanas procedūras jautājumiem
- sagatavot vēstuļu, atzinumu, lēmumu un citu ar konsultanta atbildības jomu
saistīto dokumentu projektus saskaņā ar komisijas priekšsēdētāja vai vecākā
konsultanta norādījumiem un normatīvajiem aktiem
- sniegt organizatorisku un konsultatīvu atbalstu komisijas sēžu un darba
grupu (ja tādas izveidotas) organizēšanā, kā arī piedalīties to sagatavošanā,
tostarp protokolēt komisijas sēdes gaitu un noformēt protokolu atbilstoši
Saeimas kārtības rullī noteiktajai kārtībai, nodrošināt komisijas sēžu
audioierakstu, ievadīt datus noteiktajās datubāzēs
- sniegt Saeimas Sabiedrisko attiecību biroja Preses dienestam informāciju
par komisijas sēdēs izskatāmajiem un izskatītajiem jautājumiem, kā arī atbilstoši
komisijas priekšsēdētāja norādījumiem informēt sabiedrību sociālajos tīklos par
komisijas darbu un pieņemtajiem lēmumiem
- sniegt organizatorisku un konsultatīvu atbalstu komisijas plānoto
konferenču, semināru un diskusiju organizēšanā
- amata kompetences ietvaros pārstāvēt komisiju sadarbībā ar citām iestādēm
un institūcijām (arī ārvalstu institūcijām)
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1190 līdz 1854 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 10. jūnijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa
pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas konsultants", vai iesniegt
elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu
pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka
iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes
pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas
e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2022/107.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto UZTURLĪDZEKĻU
GARANTIJU FONDA ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu
uz noteiktu laiku (prognozējamais periods līdz 2024.gada martam)
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija nodrošina uzturlīdzekļus bērna
uzturam no valsts budžeta līdzekļiem, ja vecāks bērnu neuztur. Lai īstenotu šo
funkciju, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija:
- izskata iesniegumus par uzturlīdzekļu izmaksu un izvērtē personas tiesības
saņemt uzturlīdzekļus
- izvērtē un piemēro efektīvākos risinājumus izmaksāto uzturlīdzekļu
atgūšanai
- īsteno ikdienas sadarbību starp valstīm pārrobežu uzturlīdzekļu lietās
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas administratīvajās tiesībās un starptautiskajās
- angļu valodas zināšanas
- uz attīstību vērsts, labas komunikācijas un analītiskās prasmes
- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta
resursiem lietotāja līmenī
Veicamie pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot dokumentus uzturlīdzekļu nodrošināšanas un piedziņas jomā
- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās
- nodrošināt mutvārdu un rakstveida komunikāciju angļu valodā pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija piedāvā:
- iespēja strādāt gan attālinātu, gan elastīgu darba laiku
- apmācības amata pienākumu veikšanai
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt profesionālo pieredzi
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
Mēnešalga:
- amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas
grupai
- mēnešalga 1. kategorijai 940 euro; 2. kategorijai 1115 euro; 3. kategorijai 1287 euro.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža. Tālr.
uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijā 67830634.
OP 2022/107.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto BUDŽETA
DEPARTAMENTA finanšu analītiķa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- pieredze budžeta plānošanas un finansēšanas jomā
- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības sajūta un precizitāte
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
- analītiskā domāšana, iniciatīva un labas komunikācijas prasmes
Veicamie pienākumi:
- sagatavot ministrijas budžeta programmu bāzes izdevumu, gadskārtējā un
vidēja termiņa budžeta ietvara sagatavošanai nepieciešamo informāciju
- izvērtēt ministrijas valsts budžeta izpildi un sagatavot nepieciešamos
pārskatus
- sniegt viedokli par tiesību aktu projektos iekļautajiem finanšu aprēķiniem
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 760 euro
līdz 1262 euro
- darba vietu Rīgas centrā
- elastīgu darba laiku vai iespēju strādāt attālināti
- veselības apdrošināšanu
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un pieteikuma
dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.