Laidiens: 03.06.2022., Nr. 107

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2022/107.AKK1

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma pamata Tiesību zinātņu katedrā) 1 amata vietu Rīgā, darba laiks uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku

Docējamie kursi:

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kurss "Operatīvās darbības pamati", atsevišķas tēmas studiju kursos "Kriminālprocess" un "Noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana", kā arī nepieciešamības gadījumā pieaugušo neformālās izglītības programmā par jautājumiem, kas attiecināmi uz Valsts policijas kriminālpolicijas veicamajiem uzdevumiem

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā vai akadēmiskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

Amata pienākumos ietilpst:

- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Koledžas īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās

- atbilstoši apstiprinātiem mācību un studiju grafikiem Koledžas īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās, apstiprinātai plānotajai pedagoga slodzei, nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu

- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā, atbilstoši apstiprinātajiem mācību un studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanas grafikiem

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- organizēt izglītojamo un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt, atbilstoši docējamo mācību priekšmetu un studiju kursu saturam

- sniegt atbalstu citiem Koledžas pedagogiem savas kompetences ietvaros

- katedras vadītāja uzdevumā nodrošināt mācību/studiju procesu, pieaugušo neformālās izglītības programmās, atbilstoši Koledžas direktora apstiprinātam mācību/studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu plāniem, citu pedagogu prombūtnes laikā

- savas kompetences ietvaros un atbilstoši pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" saturam vadīt un recenzēt kvalifikācijas darbus

- izstrādāt vai aktualizēt Koledžas formālās un neformālās izglītības programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus

- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu, atbilstoši mācību priekšmetu, studiju kursu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturam

- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes

- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS) un e-mācību vidē

- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu īstenošanai dienesta vietās

- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus, atbilstoši studiju kursu un mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu, un piedalīties prakses materiālu izvērtēšanā

- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

- savas kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu

- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt zināšanas, piedaloties pieaugušo neformālās izglītības vai profesionālās pilnveides pasākumos, lietišķi pētnieciskos projektos par profesionālās nozares aktuāliem jautājumiem;

- savas kompetences ietvaros pildīt Koledžas vadības un katedras vadītāja rīkojumus, uzdevumus, kā arī iekšlietu ministra rīkojumus, Valsts policijas priekšnieka pavēles, Koledžas direktora pavēles vai citus Koledžas rīkojuma dokumentos noteiktos uzdevumus

Lai pilnvērtīgi tiktu veikti iepriekš minētie pienākumi lektora amatā Koledžas Tiesību zinātņu katedrā, pretendentam ir nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas iestāžu kompetenci, kriminālpolicijas veicamajiem uzdevumiem izmeklēšanas nodrošināšanā un izmeklēšanas atbalsta nodrošināšanā - par kriminālmeklēšanas un operatīvo un pasākumu plānošanu un īstenošanu.

Piedāvājam:

- zemākā mēneša darba algas likme 865,00 EUR (par pilnu slodzi), papildus ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas koeficientu (izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)

- pilnu vai 0,5 pedagoģisko slodzi, darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV-1014

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (uz darba līguma pamata) amatu līdz 2022.gada 2.jūlijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālr. uzziņām 67146286, 67146281.

Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.

Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža, kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildu informācija par datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.


OP 2022/107.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē

- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu - izglītības zinātnes

Darba samaksa no 9,80 euro/h.

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - izglītības zinātnes

Darba samaksa no 6,30 euro/h.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. vai 129. telpā, Rīgā, LV-1586, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā, vai elektroniski LU portālā https://www.lu.lv/par-mums/vakances/pieteiksanas-akademisko-amatu-konkursam/.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2022/107.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas konsultants (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- augstākā izglītība (vēlams sociālo zinātņu vai publiskās pārvaldes jomā), periodiska zināšanu papildināšana amata atbildības jomās

- pieredze darbā valsts institūcijā

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un zināšanas dokumentu pārvaldībā

- vismaz vienas svešvalodas (vēlams - angļu valodas) prasme

- zināšanas komisijas atbildības nozares jautājumos

- zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas aizsardzību normatīvo regulējumu

- analītiska domāšana, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- komunikācijas un sadarbības prasmes, prasme strādāt komandā

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas, darbam nepieciešamās Saeimas sistēmas, videokonferenču IT rīki) un biroja tehniku

- valsts valodas prasmes C2 līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- atbilstoši amata kompetencei sniegt konsultatīvo, organizatorisko un koordinējošo atbalstu Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas (turpmāk - komisija) darba nodrošināšanai

- pēc komisijas priekšsēdētāja vai vecākā konsultanta norādījuma veikt noteiktu jautājumu izpēti, sagatavot pārskatus, informatīvus un uzziņas materiālus, kas nepieciešami komisijas kompetencē esošo jautājumu izskatīšanai un lēmumu pieņemšanai

- konsultēt Saeimas deputātus par konsultanta atbildībā esošās jomas un likumdošanas procedūras jautājumiem

- sagatavot vēstuļu, atzinumu, lēmumu un citu ar konsultanta atbildības jomu saistīto dokumentu projektus saskaņā ar komisijas priekšsēdētāja vai vecākā konsultanta norādījumiem un normatīvajiem aktiem

- sniegt organizatorisku un konsultatīvu atbalstu komisijas sēžu un darba grupu (ja tādas izveidotas) organizēšanā, kā arī piedalīties to sagatavošanā, tostarp protokolēt komisijas sēdes gaitu un noformēt protokolu atbilstoši Saeimas kārtības rullī noteiktajai kārtībai, nodrošināt komisijas sēžu audioierakstu, ievadīt datus noteiktajās datubāzēs

- sniegt Saeimas Sabiedrisko attiecību biroja Preses dienestam informāciju par komisijas sēdēs izskatāmajiem un izskatītajiem jautājumiem, kā arī atbilstoši komisijas priekšsēdētāja norādījumiem informēt sabiedrību sociālajos tīklos par komisijas darbu un pieņemtajiem lēmumiem

- sniegt organizatorisku un konsultatīvu atbalstu komisijas plānoto konferenču, semināru un diskusiju organizēšanā

- amata kompetences ietvaros pārstāvēt komisiju sadarbībā ar citām iestādēm un institūcijām (arī ārvalstu institūcijām)

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 12. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1190 līdz 1854 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 10. jūnijam (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas konsultants", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e-pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālr. uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2022/107.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto UZTURLĪDZEKĻU GARANTIJU FONDA ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (prognozējamais periods līdz 2024.gada martam)

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija nodrošina uzturlīdzekļus bērna uzturam no valsts budžeta līdzekļiem, ja vecāks bērnu neuztur. Lai īstenotu šo funkciju, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija:

- izskata iesniegumus par uzturlīdzekļu izmaksu un izvērtē personas tiesības saņemt uzturlīdzekļus

- izvērtē un piemēro efektīvākos risinājumus izmaksāto uzturlīdzekļu atgūšanai

- īsteno ikdienas sadarbību starp valstīm pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvajās tiesībās un starptautiskajās

- angļu valodas zināšanas

- uz attīstību vērsts, labas komunikācijas un analītiskās prasmes

- prasme strādāt ar MS Ofifice un interneta resursiem lietotāja līmenī

Veicamie pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot dokumentus uzturlīdzekļu nodrošināšanas un piedziņas jomā

- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

- nodrošināt mutvārdu un rakstveida komunikāciju angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija piedāvā:

- iespēja strādāt gan attālinātu, gan elastīgu darba laiku

- apmācības amata pienākumu veikšanai

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt profesionālo pieredzi

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

Mēnešalga:

- amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas grupai

- mēnešalga 1. kategorijai 940 euro; 2. kategorijai 1115 euro; 3. kategorijai 1287 euro.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža. Tālr. uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijā 67830634.


OP 2022/107.AKK5

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto BUDŽETA DEPARTAMENTA finanšu analītiķa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze budžeta plānošanas un finansēšanas jomā

- labas datora lietotāja prasmes (MS Word, Excel)

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta un precizitāte

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

- analītiskā domāšana, iniciatīva un labas komunikācijas prasmes

Veicamie pienākumi:

- sagatavot ministrijas budžeta programmu bāzes izdevumu, gadskārtējā un vidēja termiņa budžeta ietvara sagatavošanai nepieciešamo informāciju

- izvērtēt ministrijas valsts budžeta izpildi un sagatavot nepieciešamos pārskatus

- sniegt viedokli par tiesību aktu projektos iekļautajiem finanšu aprēķiniem

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 760 euro līdz 1262 euro

- darba vietu Rīgas centrā

- elastīgu darba laiku vai iespēju strādāt attālināti

- veselības apdrošināšanu

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Piesakies 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža un pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniedz Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67036722.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)