Laidiens: 12.05.2021., Nr. 90
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/90.AKK1
Rakstniecības un mūzikas muzejs aicina darbā Rakstniecības, teātra un
mūzikas kolekciju krātuves vadītāju uz nenoteiktu laiku pilnā slodzē
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt Krātuves darbu, nodrošināt savlaicīgu noteikto
funkciju un uzdevumu izpildi
- izstrādāt Krātuves gadskārtējā darba plāna projektu iekļaušanai kopējā
Muzeja darba plānā, atbildēt par tā izpildi
- formulēt Krātuves personāla darba uzdevumus, veikt to izpildes kontroli,
darbinieku novērtēšanu, uzdevumu izpildes un vērtējuma ievadi NEVIS sistēmā
- nodrošināt Krātuves personāla iesaistīšanos Muzeja pakalpojumu īstenošanā,
kā arī veiksmīgu un efektīvu Krātuves sadarbību ar citām muzeja
struktūrvienībām, kolēģiem un partneriem
- nodrošināt spēkā esošajos muzeja krājuma darbu reglamentējošajos
normatīvajos aktos noteikto prasību izpildi
- piedalīties krājuma dokumentēšanu, saglabāšanu un krātuves darbību
reglamentējošu dokumentu projektu un muzeja vidēja termiņa attīstības
stratēģiju izstrādē
- nodrošināt savlaicīgu datu sagatavošanu par Krātuves kompetencē esošajiem
statistikas rādītājiem ceturkšņa atskaitēm un gada pārskatiem
- atbildēt par muzeja krājuma saglabāšanas apstākļu nodrošināšanu atbilstoši
prasībām, risināt ar muzeja krājuma saglabāšanu saistītos saimnieciskos un
tehniskā nodrošinājuma jautājumus
- ierosināt ar speciālistu kvalifikācijas paaugstināšanu saistītus
pasākumus, plānot un organizēt darbinieku apmācības un jauno darbinieku
ievadīšanu darbā
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība
- vismaz viena gada pieredzes struktūrvienības vadītāja amatā
- iepriekšēja pieredze darbā kultūras mantojuma nozarē un izpratne par
muzeju krājumu
- zināšanas rakstniecības un mūzikas vēsturē, muzeoloģijā
- teicamas valsts valodas zināšanas; vismaz divu svešvalodu zināšanas, no
kurām viena ir angļu valoda
- prasme strādāt ar datoru (biežāk lietojamām programmām)
- spējas, prasmes un vēlme vadīt struktūrvienību, plānot un organizēt savu
un savā pakļautībā esošo darbinieku darbu
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus amatam noteiktās kompetences ietvaros,
spēja noteikt prioritātes, ievērot termiņus
- augsta atbildības izjūta, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti
darbu izpildē, kā arī pozitīva attieksme pret darbu
- labas organizatoriskās, teicamas komunikācijas, lietišķās saskarsmes un
sadarbības prasmes
Muzejs piedāvā:
- atbildīgu darbu nacionāla mēroga muzejā
- stabilu atalgojumu (pārbaudes laikā no 1000,00 euro, pēc pārbaudes laika līdz
1180,00 euro
pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas pēc pārbaudes laika beigām (veselības apdrošināšanu,
atvaļinājuma pabalstu, apmaksātu papildatvaļinājumu)
- interesantu darba vidi un atsaucīgus, zinošus un profesionālus kolēģus
- draudzīgu kolektīvu, kas orientēts gan uz kopējo muzeja, gan katra
speciālista individuālo izaugsmi
- ērtu darba vietu un labus darba apstākļus jaunā, mūsdienīgā un modernā
Muzeju krātuvju kompleksā Pulka ielā 8, Rīgā
- bezmaksas autostāvvietu
- darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00.
CV un motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Krātuves vadītāja amata
konkurss" līdz 31.05.2021. sūtīt uz e-pasta adresi: muzejs@rmm.lv vai
nosūtīt pa pastu (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2021.
gada 31. maijs).
Sazināsimies tikai ar otrajai (sarunu) kārtai izvēlētajiem pretendentiem.
Vairāk par iestādi www.rmm.lv
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu pārzinis:
Rakstniecības un mūzikas muzejs, reģistrācijas numurs 90009175091, adrese:
Pulka iela 8, Rīga, LV 1007.
OP 2021/90.AKK2
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
MAŠĪNZINĪBU, TRANSPORTA UN AERONAUTIKAS FAKULTĀTE
Mehānikas un mašīnbūves institūts, Materiālu eksperimentālās mehānikas
zinātniskā laboratorija/ Mašīnbūves un mehānikas nozare, Nepārtrauktās
vides mehānikas apakšnozare.
- vadošais pētnieks- 1 amata vieta (0,7 slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- līdzautors vismaz 3 pilna garuma zinātniskajos rakstos, kas citējas SCOPUS
datubāzē, pēdējo 3 gadu laikā, mašīnbūves un mehānikas nozarē
- pieredze darbā ar mehāniskās slogošanas iekārtām, metāla un
kompozītmateriālu eksperimentālai pārbaudei
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: 1800 eiro/mēnesī
Transporta institūts/ Būvniecības un transporta nozare, Sauszemes
transporta apakšnozare.
- zinātniskais asistents- 1 amata vieta (nepilna slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- spēja veikt un veicināt pētījumus zinātnē
- mobilo sakaru tīklu pārzināšana, tai skaita dzelzceļa GSM-R un 5G-R tīklu
struktūras
- prasme izmantot programmatūras kompleksus: G-NetTrack
Lite, Netmonitor, Network Cell Info Lite u.c.
- priekšroka dodama personām, kuras ieguvušas augstāko izglītību un
piedalījušās zinātniski pētnieciskos projektos un zinātniskās konferencēs
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: 4,50 - 7,00 eiro/stundā
BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas institūts/ Būvniecības un
transporta nozare, Siltuma, gāzes un ūdens inženiersistēmas
apakšnozare.
- zinātniskais asistents- 1 amata vieta (0,5 slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- spēja veikt un veicināt pētījumus zinātnē
- doktorantūras programmas students
- priekšroka dodama personām, kuras piedalījušās zinātniski pētnieciskos
projektos un zinātniskās konferencēs
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: 600 - 700 eiro/mēnesī
Transportbūvju institūts/
Būvniecības un transporta nozare
- vadošais pētnieks- 1 amata vieta (0,3 slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- spēja patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus un vadīt zinātniski
pētniecisko darbu
- zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze ir vismaz 5 (pieci) gadi
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto
Darba samaksa: 300 - 400 eiro/mēnesī
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasts:
personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar
ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu):
1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo
reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs);
5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2021/90.AKK3
Rīgas pilsētas pašvaldība pagarina pieteikšanās termiņu izsludinātajā
publiskajā kandidātu pieteikšanās procedūrā uz SIA "Rīgas meži"
(40003982628, juridiskā adrese: Ostas prospekts 11, Rīga, LV-1034) trīs padomes
locekļu amatu vietām
Līdz 2021.gada 25.maijam ir pagarināts pieteikšanās termiņš pieteikumu
iesniegšanai uz SIA "Rīgas meži" trīs padomes locekļu amatu vietām.
Termiņš pagarināts ar mērķi saņemt pēc iespējas vairāk pieteikumu no
kandidātiem, ņemot vērā zemo aktivitāti līdz šim.
Visiem kandidātiem ir izvirzītas šādas obligātās minimālās prasības:
1. Valsts valodas zināšanas C1 līmenī un vēl vismaz vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas ne zemākas par B2 līmeni
2. Akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu
Sabiedrības padomes locekļa pienākumus
3. Darba pieredze (pēdējo 10 gadu laikā), kas atbilst vismaz vienam no
šādiem kritērijiem:
3.1. vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības*
valdes vai padomes locekļa amatā
3.2. vismaz triju gadu pieredze vadītāja vai vadītājam līdzvērtīgā vadošā
amatā (t.i. vadītājam tieši pakļautas struktūrvienības vadītāja amatā) valsts
vai pašvaldības institūcijā, kas atbildīga par vides vai meža nozares politikas
veidošanu vai īstenošanu
3.3. vismaz piecu gadu pieredze augstskolā vai zinātniskajā institūtā
akadēmiskā personāla amatā (profesors, asociētais profesors, vadošais
pētnieks), kas realizē pētniecību un kuram ir zinātniskās publikācijas bioekonomikas vai zemes resursu ilgtspējīgas pārvaldības
jomā
4. Nevainojama reputācija.
*Kapitālsabiedrība, kuras
darbības rādītāji periodā, kurā kandidāts ir ieņēmis amatu, pārsniedza vismaz
divus no šādiem rādītājiem - bilances kopsumma 4 miljoni euro,
neto apgrozījumus 8 miljoni euro un vidējais
darbinieku skaits 50.
5. Kandidātam, kurš piesakās uz konkrētu/-iem
(vienu vai vairākiem) padomes locekļa amata profilu/-iem,
papildus ir jāatbilst attiecīgi šādām prasībām:
5.1. padomes loceklis ar kompetenci bioekonomikas
vai zemes resursu ilgtspējīgas pārvaldības jomā:
5.1.1. kuram pēdējo 10 gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze bioekonomikas vai zemes resursu ilgtspējīgas pārvaldības
jomā
5.1.2. izpratne un zināšanas par korporatīvo pārvaldību, uzņēmumu un
komandas vadību, iesaistīto pušu vadību
5.2. padomes loceklis ar kompetenci finanšu jautājumu un audita jomā, risku
vadības un iekšējās kontroles sistēmas jomā:
5.2.1. kuram pēdējo 10 gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze
finanšu vadības jautājumos, investīciju piesaistē, risku pārvaldībā, iekšējās
kontroles sistēmas un iekšējā audita jautājumos
5.2.2. izpratne un zināšanas par korporatīvo pārvaldību, uzņēmumu un
komandas vadību, iesaistīto pušu vadību
5.3. padomes loceklis ar kompetenci stratēģiju izstrādes un ieviešanas jomā,
korporatīvas pārvaldības un pārmaiņu vadības jomā:
5.3.1. kuram pēdējo 10 gadu laikā ir vismaz triju gadu darba pieredze
biznesa stratēģiju izstrādē un ieviešanā un nozīmīgu pārmaiņu vadībā
5.3.2. izpratne un zināšanas par vides un mežu pārvaldības jomu, korporatīvo
pārvaldību, uzņēmumu un komandas vadību, iesaistīto pušu vadību.
Kandidātiem nepieciešamās kompetences:
- stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence)
- pārmaiņu vadīšana (būtiskā kompetence)
- orientācija uz attīstību
- pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana
- lēmumu pieņemšana un atbildība
Atlases procesā, vērtējot kandidātus, papildus punkti tiks piešķirti par:
- angļu valodas zināšanām (vismaz B2 līmenī)
- akadēmisko augstāko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
finanšu, ekonomikas, uzņēmējdarbības vadības, tiesību zinātņu, vides
pārvaldības vai mežsaimniecības jomā vai maģistra/doktora grādu kādā no
minētajām jomām
- pieredzes ilgumu prasībām atbilstošajā amatā
- pieredzi vadošā amatā starptautiskā kapitālsabiedrībā/institūcijā vai
biržā kotētā kapitālsabiedrībā
- izpratni par publiskas personas kapitālsabiedrību darbību.
Lai nodrošinātu profesionālu un objektīvu kapitālsabiedrības padomes darbu,
kas veicina kapitālsabiedrības vērtības ilgtermiņa pieaugumu un darbības
efektivitāti, atlases procesa rezultātā ir jānodrošina, ka vismaz divi no
padomes locekļiem būs atzīstami par neatkarīgiem padomes locekļiem atbilstoši
Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
sestajā daļā noteiktajiem kritērijiem.
Dokumentus dalībai atlases procesā lūdzam iesniegt līdz 25.05.2021.
ieskaitot, nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar
norādi "SIA "Rīgas meži" padomes locekļu amatu kandidātu
atlasei" Rīgas domes Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldei uz e-pastu:
nominacija@riga.lv.
Kontaktpersona Rīgas domes Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldes Tiesiskās
uzraudzības nodaļas vadītāja Ilze Jurjāne, Ilze.Jurjane@riga.lv, tālr.
67105901.
Atlases procesā kandidāti iesniedz šādus dokumentus:
⦁ motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju un pamatojumu par
atbilstību izvirzītajām prasībām, norādot vienu vai vairākus padomes locekļa
amata profilus, uz kuru/-iem piesakās, un atbilstību
neatkarīgā padomes locekļa statusam atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu
un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta sestajai daļai, ja
attiecināms);
⦁ dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)
atbilstoši pievienotajai formai, t. sk. ar norādītu informāciju par
personām (vismaz divām), no kurām nominācijas komisija var iegūt atsauksmes par
kandidātu par pēdējiem pieciem gadiem
⦁ apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām
(neatkarīgo padomes locekļu gadījumā arī sestās daļas prasībām) un likuma
"Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā"
6. panta un 7. panta ceturtās daļas prasībām atbilstoši pievienotajai
formai
⦁ augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to,
kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības
dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs
⦁ kandidātiem, kas tiks aicināti uz atlases procesa trešo kārtu, papildus
būs jāiesniedz stratēģiskais redzējums (līdz 10 000 rakstu zīmēm) par SIA
"Rīgas meži" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem un padomes lomu
katrā no amatu profiliem, uz kuru kandidāts pieteicies, un redzējums jāprezentē
nominācijas komisijai (~20 min.).
Informācijai: padomes locekļa mēnešalga 2160 euro
(bruto), padomes priekšsēdētāja mēnešalga 2400 euro
(bruto).
SIA "Rīgas meži" padomes locekļu amata kandidātu nominācijas
komisijā darbojas Rīgas pilsētas izpilddirektora padomniece, Rīgas domes
Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldes priekšnieka pienākumu izpildītāja Ilze Spūle-Statkus, Pārresoru
koordinācijas centra Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultante Ilze Nežberte, Latvijas Lauksaimniecības universitātes Meža
fakultātes dekāns Linards Sisenis, Pasaules Dabas fonda direktors Jānis
Rozītis. Komisiju vada Rīgas pilsētas izpilddirektora vietnieka p. i., SIA
"Rīgas meži" kapitāla daļu turētāja pārstāve Rita Logina.
Apliecinājuma un Curriculum Vitae forma, kā arī informatīvais
paziņojums par kandidāta personas datu apstrādi publiskas kandidātu
pieteikšanās procedūras nodrošināšanai pieejams Rīgas pilsētas pašvaldības
portālā www.riga.lv sadaļā "Pašvaldība" - "Vakances".
OP 2021/90.AKK4
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Materiālu un konstrukciju institūts/ Būvniecības un transporta inženierzinātnes,
Sauszemes transporta apakšnozare
- pētnieks - 1 amata vieta (0,5 slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm
- doktora vai maģistra grāds
- zinātniskās publikācijas
- spēja veikt zinātniski pētniecisko darbu
- pārējās prasības saskaņā ar RTU normatīvos noteikto.
Darba samaksa: 400 - 500 eiro/mēnesī
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasts:
personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar
ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu):
1) rektoram adresētu iesniegumu par piedalīšanos konkursā
2) dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo
6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu
pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo
reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas
4) izziņu par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
5) publiskā ziņojuma prezentāciju par savu zinātnisko darbību, kas
jāprezentē struktūrvienībai (vai padomei/domei) savlaicīgi pirms ievēlēšanas.
Ar visām normatīvos noteiktajām prasībām varat iepazīties RTU mājaslapā.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.25678056.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2016/679 (2016. gada 27.
aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un
šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu
aizsardzības regula) un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla
nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks nodoti trešajām
personām, izņemot Latvijas Republikā spēkā esošajos normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos.
OP 2021/90.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTS VALODAS
CENTRA VALODAS KONTROLES DEPARTAMENTA JURISKONSULTA ierēdņa amatu (amats
vakants uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā gadu ilga darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai
tiesā
- labas zināšanas administratīvajās tiesībās un administratīvā procesa
tiesībās administratīvo pārkāpumu lietvedībā
- zināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- darba pieredze informācijas analizēšanā un patstāvīgu lēmumu pieņemšanā
- pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
Veicamie pienākumi:
- konsultēt departamenta amatpersonas amata pienākumu pildīšanai valsts
valodas, valsts pārvaldes, administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu
un citos ar normatīvo aktu piemērošanu saistītos jautājumos
- izskatīt sūdzības par pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu
lietās
- sagatavot lēmumu, sarakstes, iekšējo normatīvo aktu, uzziņu un citu
dokumentu projektus
- piedalīties centra pārbaudēs, kā arī administratīvo pārkāpumu lietu
izskatīšanā iestādē un tiesā
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas valsta valodas lietošanas
jautājumos
Mēnešalga:
- amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10 mēnešalgas
grupai
- mēnešalga 1. kategorijai 940 euro; 2. kategorijai 1115 euro; 3. kategorijai līdz 1287 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2703585/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV
1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/90.AKK6
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto VALSTS VALODAS
CENTRA TERMINOLOĢIJAS UN TIESĪBU AKTU TULKOŠANAS DEPARTAMENTA LINGVISTA
darbinieka amatu (amats vakants uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība filoloģijā
- darba pieredze ar lingvistiku saistītā jomā
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas (gramatika, leksika, stilistika)
- teicamas latgaliešu rakstu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par Latvijas valsts valodas politikas pamatnostādnēm
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Veicamie pienākumi:
- sniegt konsultācijas pareizas latgaliešu rakstu valodas lietošanas
jautājumos un sagatavot atbildes uz iesniegumiem
- organizēt Valsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisijas
Latgaliešu rakstu valodas apakškomisijas darbību
- izstrādāt un publiskot tīmekļvietnē metodiskos materiālus par latgaliešu
rakstu valodas lietošanu un tās kvalitātes nodrošināšanu
Mēnešalga:
- amats klasificēts 35. amata saimes II līmenī, kas atbilst 9 mēnešalgas
grupai
- mēnešalga 1. kategorijai 835 euro; 2.
kategorijai 1015 euro;
3. kategorijai līdz 1190 euro
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt
Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu:
personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis
uzziņām: Tieslietu ministrijā 67036722, Valsts valodas centrā 67334638
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2703645/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu . izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV
1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.