Laidiens: 30.03.2021., Nr. 62
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/62.AKK1
Latvijas lauksaimniecības un meža zinātņu akadēmija izsludina konkursu uz
akadēmisko amatu vietām agrārās ekonomikas nozarē:
- pētnieks - 1 amata vieta
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Prasības:
- nav ievēlēts nevienā zinātniskajā institūcijā vai augstākajā izglītības
iestādē par vadošo pētnieku vai pētnieku, vai zinātnisko asistentu
- doktora grāds attiecīgajā nozarē (zinātniskajam asistentam var būt
maģistra grāds)
- labas svešvalodas zināšanas
- organizatoriskā darba pieredze projektos (vēlams starptautiskajos) vai
valsts pētījumu programmās kādā no zinātniskajām institūcijām vai augstākās
izglītības iestādēm
- pētnieciskā darba pieredze zinātniskajās institūcijās vai augstākās
izglītības iestādēs attiecīgajā jomā (agrārā ekonomikā)
- vēlams darba pieredze LZA un/ vai LLMZA darbībā
Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājuma apraksts (cv), kas atspoguļo zinātniskā un
organizatoriskā darba pieredzi
- zinātniskos grādus un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- 6 pēdējo gadu nozīmīgāko publicēto zinātnisko darbu un/vai saņemto patentu
saraksts
- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti līdz 29. aprīlim jānosūta uz e-pastu:
lmzn@lza.lv ar norādi "Amatu konkursam''.
OP 2021/62.AKK2
Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina publisku kandidātu pieteikšanās
procedūru uz SIA "Rīgas Dzemdību nams" (reģistrācijas
Nr. 40003194600, juridiskā adrese: Miera iela 45, Rīga, LV-1013) valdes locekļa
amatu ar kompetenci projektu, kvalitātes un administratīvi tehniskās vadības
jomā
Kandidātiem izvirzītās obligātās minimālās prasības:
1. valsts valodas zināšanas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas ne zemākas
par B2 līmeni;
2. akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu
SIA "Rīgas Dzemdību nams" valdes locekļa pienākumus;
3. darba pieredze, kas atbilst vismaz vienam no šādiem kritērijiem:
- vismaz triju gadu darba pieredze (pēdējo desmit gadu laikā) veselības
aprūpes jomā valdes locekļa vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā*
kapitālsabiedrībā, iestādē vai citā organizācijā, kurā šajā periodā nodarbināti
vairāk nekā 50 darbinieki;
- vismaz triju gadu darba pieredze (pēdējo desmit gadu laikā) valdes locekļa
vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā* (kuram pakļauti vismaz 10
darbinieki, un kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai
profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā)
kapitālsabiedrībā, iestādē vai citā organizācijā, kurā šajā periodā nodarbināti
vairāk nekā 100 darbinieki;
4. nevainojama reputācija.
Kompetences, kas ir nepieciešamas valdes locekļa pienākumu pildīšanai:
- stratēģiskais redzējums - (būtiskā kompetence);
- plānošana un organizēšana (būtiskā kompetence);
- komandas vadīšana;
- orientācija uz attīstību;
- lēmumu pieņemšana un atbildība.
Kandidātam vēlamas zināšanas par valsts finansēto veselības aprūpi, SIA
"Rīgas Dzemdību nams" darbības jomu - stacionāro un ambulatoro
veselības aprūpes pakalpojumu un sociālā darba pakalpojumu sniegšana, kā arī
par korporatīvo pārvaldību, uzņēmumu vadību un publisko personu
kapitālsabiedrību darbību.
* vadītāja amatā vai vadītājam tieši pakļautas struktūrvienības
vadītāja amatā.
Atlases procesā, vērtējot kandidātus, papildu punkti tiks piešķirti par:
- angļu valodas zināšanām vismaz C1 līmenī;
- akadēmisko augstāko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
finanšu, ekonomikas, uzņēmējdarbības vadības, kvalitātes vadības vai tiesību
zinātnes jomā, vai maģistra/doktora grādu kādā no minētajām jomām;
- pieredzes ilgumu prasībām atbilstošajā amatā;
- pieredzi prasībām atbilstošajā amatā organizācijā, kurā nodarbināti
ievērojami vairāk darbinieku (salīdzinājumā ar obligāto minimālo prasību).
Ierobežojumi kandidātiem noteikti Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā.
Dokumentus dalībai atlases procesā lūdzam iesniegt līdz 20.04.2021.
ieskaitot, nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar
norādi "SIA "Rīgas Dzemdību nams" valdes locekļa amata kandidātu
atlasei" Rīgas domes Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldei uz e-pastu:
nominacija@riga.lv.
Kontaktpersona - Rīgas domes Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldes
Tiesiskās uzraudzības nodaļas vadītāja Ilze Jurjāne, Ilze.Jurjane@riga.lv,
tālr. 67105901.
Atlases procesā kandidāti iesniedz šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju un pamatojumu par
atbilstību izvirzītajām prasībām);
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)
atbilstoši pievienotajai formai, t. sk. ar norādītu informāciju par
personām (vismaz divām), no kurām nominācijas komisija var iegūt atsauksmes par
kandidātu par pēdējiem pieciem gadiem;
- apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas un likuma
"Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā"
6. panta un 7. panta ceturtās daļas prasībām atbilstoši pievienotajai
formai;
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un izziņas kopiju par to,
kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības
dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
- kandidātiem, kas tiks aicināti uz atlases procesa trešo kārtu, papildus
būs jāiesniedz un jāprezentē (~20 min.) stratēģiskais redzējums par SIA
"Rīgas Dzemdību nams" galvenajiem nākotnes izaicinājumiem un valdes
lomu stratēģiju izstrādē un ieviešanā, kvalitātes vadībā un administratīvi
tehniskajā vadībā.
Informācijai: valdes locekļa mēnešalga 3938 euro
(bruto).
SIA "Rīgas Dzemdību nams" valdes locekļa amata kandidātu
nominācijas komisijā darbojas Rīgas domes Labklājības departamenta direktore
Irēna Kondrāte, Rīgas Stradiņa universitātes rektora padomnieks stratēģiskās
attīstības jautājumos Dins Šmits, VSIA "Bērnu klīniskā universitātes
slimnīca" valdes priekšsēdētājs Valts Ābols, Latvijas Korporatīvās
sociālās atbildības platformas valdes priekšsēdētāja Agnese Alksne.
Komisiju vada Rīgas pilsētas izpilddirektora vietnieka p. i., SIA
"Rīgas Dzemdību nams" kapitāla daļu turētāja pārstāve Rita Logina.
Apliecinājuma un Curriculum Vitae forma, kā arī informatīvais paziņojums par
kandidāta personas datu apstrādi publiskas kandidātu pieteikšanās procedūras
nodrošināšanai pieejams Rīgas pilsētas pašvaldības portālā www.riga.lv sadaļā
"Pašvaldība" - "Vakances".
OP 2021/62.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ADMINISTRATĪVĀ
DEPARTAMENTA KOMUNIKĀCIJAS UN TEHNISKĀS NODROŠINĀJUMA NODAĻAS VADĪTĀJA
darbinieka amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- vismaz viena gada pieredze komunikāciju/ sabiedrisko attiecību jomā valsts
pārvaldes iestādē
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, tiesu
sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem un par tiesību aktu un
politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu
- zināšanas par tiesību aktu izstrādi un virzības procesu
- zināšanas par komunikācijas un sociālo platformu darbību
- angļu valodas zināšanas
- krievu valodas zināšanas
- prasme publiski runāt un pārliecinoši argumentēt savu viedokli
- piemīt kompetence darbinieku motivēšanā un attīstībā, plānošanā un
organizēšanā, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- prasme strādāt ar MS Office, MS Teams un
interneta resursiem , mājas lapu administrēšana lietpratēja līmenī
- prasme organizēt un koordinēt saimniecisko darbu izpildi
Veicamie pienākumi:
- nodrošināt departamenta darbību direktora prombūtnes laikā, plānojot un
vadot departamenta uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi
- nodrošināt nodaļas darbību, plānojot un vadot nodaļas uzdevumu savlaicīgu
un kvalitatīvu izpildi
- nodrošināt operatīvu nepieciešamās informācijas sniegšanu nodaļas
darbiniekiem
- nodrošināt ministrijas komunikācijas/ sabiedrisko attiecību stratēģijas
izstrādi, nodrošinot ministrijas mērķu un uzdevumu sasniegšanu
- nodrošināt komunikāciju ar ministrijas mērķauditorijām un izglītot
sabiedrību jautājumos, kas saistīti ar ministrijas darbību
- nodrošināt komunikāciju/ sabiedriskās attiecības
- nodrošināt ministrijas informācijas komunikāciju tehnoloģiju attīstību,
pārraudzību komunikācijas un saziņas jomā
- tehniski organizatorisku darbu īstenošana un pārraudzība
- darbība iepirkumu komisijās saimniecības, IKT un nekustamo īpašumu
pārvaldības jomā
Mēnešalga:
- amats klasificēts 24. amata saimes IV līmenī, kas atbilst 12 mēnešalgas
grupai,
- mēnešalga no 1012 euro līdz 1647 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2675195/161753?channel=vestnesis&iso=lv.
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā,
LV-1536) 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu
vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto
profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukumu, vārdu,
uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālr. uzziņām 67036731, 67036724.