Laidiens: 24.03.2021., Nr. 58

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/58.AKK1

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA JURISKONSULTA ierēdņa amatiem

Vakantie amati:

- Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā (uz noteiktu un nenoteiktu laiku)

- Otrajā uzraudzības departamentā (uz noteiktu un nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvā procesa, civiltiesību un maksātnespējas procesa tiesību jomā

- profesionālā pieredze jurista darbā

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un iniciatīva

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamenta kompetences ietvaros galvenie veicamie pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, nodrošinot sarežģītu lēmumu projektu par maksātnespējas procesa izdevumu un administratora atlīdzības segšanu, juridiskās un fiziskās personas maksātnespējas procesa depozīta izmaksu

- īstenot Maksātnespējas kontroles dienesta kreditora tiesības - veikt uzraudzību maksātnespējas procesos, kuros Maksātnespējas kontroles dienests ir kreditors

- sniegt konsultācijas par maksātnespējas procesa izmaksu un depozīta izmaksu saistītajiem jautājumiem

Otrā uzraudzības departamenta kompetences ietvaros galvenie veicamie pienākumi:

- veikt pārbaudes administratora un TAP uzraugošās personas prakses vietā vai parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā

- sagatavot Maksātnespējas kontroles dienesta direktora lēmuma projektus, kuros izvērtēta administratora un uzraugošas personas rīcības atbilstība normatīvo aktu prasībām

- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamo dokumentu projektus un pārstāvēt Maksātnespējas kontroles dienestu tiesu procesos

- departamenta kompetences ietvaros sagatavot atbilžu projektus uz Maksātnespējas kontroles dienestā saņemtajiem iesniegumiem

Mēnešalga:

- mēnešalga no 940 euro līdz 1380 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2671067/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālr. uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/58.AKK2

Latvijas Universitātes aģentūra "LU Literatūras, folkloras un mākslas institūts" izsludina konkursu uz direktora/-es amatu

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- pieteikums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājuma apraksts (CV)

- zinātnisko publikāciju saraksts (2015-2021)

- augstāko izglītību un zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas

- LU LFMI darbības un attīstības redzējums ievēlēšanas periodam (līdz 5 lpp.)

Direktora amata pretendentam izvirzītas šādas prasības: doktora zinātniskais grāds, akadēmiskā un administratīvā darba pieredze, vietēja un starptautiska mēroga zinātniskās publikācijas, pieredze zinātnisko projektu vadīšanā, spēja izstrādāt zinātniskās darbības stratēģiju.

Direktora darba samaksa, sākot no 1200 EUR mēnesī (bruto).

Latvijas Universitātes aģentūras "LU Literatūras, folkloras un mākslas institūts" nolikumu un amatu nolikumu sk. LU LFMI mājaslapas (www.lfmi.lu.lv) sadaļā "Dokumenti". Dokumenti ar norādi "LU LFMI direktora amata konkursam" iesniedzami līdz š.g. 26. aprīlim LU LFMI sekretariātā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālr. uzziņām 67229017.


OP 2021/58.AKK3

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Bioloģijas institūtā uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - bioloģija

Darba samaksa no 8,61 EUR/h līdz 36,8 EUR/h.

- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu - bioloģija

Darba samaksa no 6,86 EUR/h līdz 29,5 EUR/h.

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - bioloģija

Darba samaksa no 4,41 EUR/h līdz 18,8 EUR/h.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67034802.


OP 2021/58.AKK4

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz SABIEDRISKO PAKALPOJUMU REGULĒŠANAS KOMISIJAS PADOMES LOCEKĻU amatiem (četras amata vietas, no kurām divas amata vietas uz sešiem gadiem un divas amata vietas uz pieciem gadiem)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 37. panta prasībām

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 38. pantā un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- augstākā izglītība (vismaz maģistra grāds vai tam pielīdzināms grāds)

- ne mazāk kā piecu gadu administratīvā darba pieredze organizācijas vadībā vai pieredze darbā vadošā amatā kādā no regulējamām nozarēm

- zināšanas un izpratne par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem

- zināšanas par normatīvajiem aktiem regulējuma nozaru jomā

- zināšanas un izpratne par finanšu (investīciju) vadības, grāmatvedības un tiesību zinātņu jautājumiem

- latviešu valodas zināšanas C1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir angļu valoda B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju ar savām zināšanām un gūto pieredzi uzlabot sabiedrisko pakalpojumu pārvaldību Latvijā

- atbildīgu un sarežģītu darbu profesionālā komandā, kam raksturīgs plašs mērogs

- iespēju pieņemt sabiedrībai būtiskus lēmumus sabiedrisko pakalpojumu jomā, vienlaikus nodrošinot sabiedrības un komersantu interešu līdzsvarošanu, kā arī sabiedrisko pakalpojumu attīstību

- mēnešalgu 5300 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 27. oktobra noteikumiem Nr. 648 "Noteikumi par Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlasi".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, lēmumu pieņemšana, rezultātu sasniegšana, vērtību apzināšanās, darbs komandā.

Pretendentiem līdz 2021. gada 12. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes locekļa amatu un savu redzējumu konceptuāla izklāsta veidā par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas attīstību valstī un regulatora darbības prioritātēm (līdz divām lapām A4 formātā). Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 38. pantā noteiktie ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv). Dzīvesgaitas aprakstā ietver informāciju, kas apliecina atbilstību atlases konkursa pazinojumā minētajām prasībām un pretendenta valodu prasmju pašnovērtējumu;

3) pieteikuma vēstulē iekļauj norādi, uz kādu termiņu (pieciem vai sešiem gadiem, vai uz abiem termiņiem) pretendents piesakās atbilstoši likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" pārejas noteikumu 31. punktam.

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes locekļa amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).


OP 2021/58.AKK5

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz SABIEDRISKO PAKALPOJUMU REGULĒŠANAS KOMISIJAS PADOMES PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-AS amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 37. panta prasībām

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 38. pantā un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- augstākā izglītība (vismaz maģistra grāds vai tam pielīdzināms grāds)

- ne mazāk kā piecu gadu administratīvā darba pieredze organizācijas vadībā vai pieredze darbā vadošā amatā kādā no regulējamām nozarēm

- ne mazāk kā piecu gadu pieredze organizācijas vadībā vai citā vadošā amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kas gūta pēdējo 10 gadu laikā

- zināšanas un izpratne par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem

- zināšanas par normatīvajiem aktiem regulējuma nozaru jomā

- zināšanas un izpratne par finanšu (investīciju) vadības, grāmatvedības un tiesību zinātņu jautājumiem

- latviešu valodas zināšanas C1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- vismaz divu svešvalodu zināšanās, no kurām viena ir angļu valoda B2 līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju vadīt nozīmīgu valsts pārvaldes institūciju, kuras ikdienas darbs ir saistīts ar sabiedrībai būtisku lēmumu pieņemšanu sabiedrisko pakalpojumu jomā, vienlaikus nodrošinot sabiedrības un komersantu interešu līdzsvarošanu, kā arī sabiedrisko pakalpojumu attīstību

- atbildīgu un sarežģītu darbu profesionālā komandā, kam raksturīgs plašs mērogs

- mēnešalgu 5450 euro (pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 27. oktobra noteikumiem Nr. 648 "Noteikumi par Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata pretendentu atlasi".

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: stratēģiskais redzējums, lēmumu pieņemšana, rezultātu sasniegšana, vērtību apzināšanās, pārmaiņu vadīšana.

Pretendentiem līdz 2021. gada 12. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja amatu un savu redzējumu konceptuāla izklāsta veidā par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas attīstību valstī un regulatora darbības prioritātēm (līdz divām lapām A4 formātā). Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 38. pantā noteiktie ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv). Dzīvesgaitas aprakstā ietver informāciju, kas apliecina atbilstību atlases konkursa paziņojumā minētajām prasībām un pretendenta valodu prasmju pašnovērtējumu.

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.

Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)