Laidiens: 24.03.2021., Nr. 58
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/58.AKK1
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem
MAKSĀTNESPĒJAS KONTROLES DIENESTA JURISKONSULTA ierēdņa amatiem
Vakantie amati:
- Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā (uz noteiktu un
nenoteiktu laiku)
- Otrajā uzraudzības departamentā (uz noteiktu un nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas administratīvā procesa, civiltiesību un maksātnespējas procesa
tiesību jomā
- profesionālā pieredze jurista darbā
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas komunikācijas prasmes, analītiskā domāšana un iniciatīva
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamenta kompetences ietvaros
galvenie veicamie pienākumi:
- izskatīt iesniegumus, nodrošinot sarežģītu lēmumu projektu par
maksātnespējas procesa izdevumu un administratora atlīdzības segšanu,
juridiskās un fiziskās personas maksātnespējas procesa depozīta izmaksu
- īstenot Maksātnespējas kontroles dienesta kreditora tiesības - veikt
uzraudzību maksātnespējas procesos, kuros Maksātnespējas kontroles dienests ir kreditors
- sniegt konsultācijas par maksātnespējas procesa izmaksu un depozīta
izmaksu saistītajiem jautājumiem
Otrā uzraudzības departamenta kompetences ietvaros galvenie veicamie
pienākumi:
- veikt pārbaudes administratora un TAP uzraugošās personas prakses vietā
vai parādnieka - juridiskās personas - atrašanās vietā
- sagatavot Maksātnespējas kontroles dienesta direktora lēmuma projektus,
kuros izvērtēta administratora un uzraugošas personas rīcības atbilstība
normatīvo aktu prasībām
- sagatavot normatīvajos aktos paredzētos tiesā iesniedzamo dokumentu
projektus un pārstāvēt Maksātnespējas kontroles dienestu tiesu procesos
- departamenta kompetences ietvaros sagatavot atbilžu projektus uz
Maksātnespējas kontroles dienestā saņemtajiem iesniegumiem
Mēnešalga:
- mēnešalga no 940 euro
līdz 1380 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2671067/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536)
14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē
vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo
pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu
un kontaktinformāciju).
Tālr. uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/58.AKK2
Latvijas Universitātes aģentūra "LU Literatūras, folkloras un
mākslas institūts" izsludina konkursu uz direktora/-es amatu
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- pieteikums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājuma apraksts (CV)
- zinātnisko publikāciju saraksts (2015-2021)
- augstāko izglītību un zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas
- LU LFMI darbības un attīstības redzējums ievēlēšanas periodam (līdz 5
lpp.)
Direktora amata pretendentam izvirzītas šādas prasības: doktora zinātniskais
grāds, akadēmiskā un administratīvā darba pieredze, vietēja un starptautiska
mēroga zinātniskās publikācijas, pieredze zinātnisko projektu vadīšanā, spēja
izstrādāt zinātniskās darbības stratēģiju.
Direktora darba samaksa, sākot no 1200 EUR mēnesī (bruto).
Latvijas Universitātes aģentūras "LU Literatūras, folkloras un mākslas
institūts" nolikumu un amatu nolikumu sk. LU LFMI mājaslapas
(www.lfmi.lu.lv) sadaļā "Dokumenti". Dokumenti ar norādi "LU
LFMI direktora amata konkursam" iesniedzami līdz š.g. 26. aprīlim LU LFMI
sekretariātā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski
(ieva.garda@lulfmi.lv). Tālr. uzziņām 67229017.
OP 2021/58.AKK3
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Bioloģijas institūtā uz akadēmiskā personāla amatu vietām:
- uz divām vadošā pētnieka amata
vietām - bioloģija
Darba samaksa no 8,61 EUR/h
līdz 36,8 EUR/h.
- uz vienu pētnieka (Dr.) amata vietu
- bioloģija
Darba samaksa no 6,86 EUR/h
līdz 29,5 EUR/h.
- uz vienu zinātniskā asistenta amata
vietu - bioloģija
Darba samaksa no 4,41 EUR/h
līdz 18,8 EUR/h.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā,
Rīgā, LV-1586.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67034802.
OP 2021/58.AKK4
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz SABIEDRISKO PAKALPOJUMU
REGULĒŠANAS KOMISIJAS PADOMES LOCEKĻU amatiem (četras amata vietas, no kurām
divas amata vietas uz sešiem gadiem un divas amata vietas uz pieciem gadiem)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 37.
panta prasībām
- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu
regulatoriem" 38. pantā un likuma "Par valsts noslēpumu" 9.
panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
- augstākā izglītība (vismaz maģistra grāds vai tam pielīdzināms grāds)
- ne mazāk kā piecu gadu administratīvā darba pieredze organizācijas vadībā
vai pieredze darbā vadošā amatā kādā no regulējamām nozarēm
- zināšanas un izpratne par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem
- zināšanas par normatīvajiem aktiem regulējuma nozaru jomā
- zināšanas un izpratne par finanšu (investīciju) vadības, grāmatvedības un
tiesību zinātņu jautājumiem
- latviešu valodas zināšanas C1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām
nostādnēm valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir angļu valoda B2
līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju ar savām zināšanām un gūto pieredzi uzlabot sabiedrisko
pakalpojumu pārvaldību Latvijā
- atbildīgu un sarežģītu darbu profesionālā komandā, kam raksturīgs plašs
mērogs
- iespēju pieņemt sabiedrībai būtiskus lēmumus sabiedrisko pakalpojumu jomā,
vienlaikus nodrošinot sabiedrības un komersantu interešu līdzsvarošanu, kā arī
sabiedrisko pakalpojumu attīstību
- mēnešalgu 5300 euro
(pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 27.
oktobra noteikumiem Nr. 648 "Noteikumi par Sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata
pretendentu atlasi".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, lēmumu pieņemšana, rezultātu sasniegšana, vērtību
apzināšanās, darbs komandā.
Pretendentiem līdz 2021. gada 12. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes locekļa amatu un savu
redzējumu konceptuāla izklāsta veidā par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
attīstību valstī un regulatora darbības prioritātēm (līdz divām lapām A4
formātā). Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu, ka uz pretendentu nav
attiecināmi likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 38.
pantā noteiktie ierobežojumi;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas
pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv). Dzīvesgaitas
aprakstā ietver informāciju, kas apliecina atbilstību atlases konkursa pazinojumā minētajām prasībām un pretendenta valodu prasmju
pašnovērtējumu;
3) pieteikuma vēstulē iekļauj norādi, uz kādu termiņu (pieciem vai sešiem
gadiem, vai uz abiem termiņiem) pretendents piesakās atbilstoši likuma
"Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" pārejas noteikumu 31.
punktam.
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes locekļa amata
konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts
kanceleja).
OP 2021/58.AKK5
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz SABIEDRISKO PAKALPOJUMU
REGULĒŠANAS KOMISIJAS PADOMES PRIEKŠSĒDĒTĀJA/-AS amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 37.
panta prasībām
- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu
regulatoriem" 38. pantā un likuma "Par valsts noslēpumu" 9.
panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
- augstākā izglītība (vismaz maģistra grāds vai tam pielīdzināms grāds)
- ne mazāk kā piecu gadu administratīvā darba pieredze organizācijas vadībā
vai pieredze darbā vadošā amatā kādā no regulējamām nozarēm
- ne mazāk kā piecu gadu pieredze organizācijas vadībā vai citā vadošā amatā
ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem, kas gūta pēdējo 10 gadu laikā
- zināšanas un izpratne par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem
- zināšanas par normatīvajiem aktiem regulējuma nozaru jomā
- zināšanas un izpratne par finanšu (investīciju) vadības, grāmatvedības un
tiesību zinātņu jautājumiem
- latviešu valodas zināšanas C1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām
nostādnēm valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- vismaz divu svešvalodu zināšanās, no kurām viena ir angļu valoda B2
līmenī, atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei:
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr
- nevainojama reputācija
Piedāvājam:
- iespēju vadīt nozīmīgu valsts pārvaldes institūciju, kuras ikdienas darbs
ir saistīts ar sabiedrībai būtisku lēmumu pieņemšanu sabiedrisko pakalpojumu
jomā, vienlaikus nodrošinot sabiedrības un komersantu interešu līdzsvarošanu,
kā arī sabiedrisko pakalpojumu attīstību
- atbildīgu un sarežģītu darbu profesionālā komandā, kam raksturīgs plašs
mērogs
- mēnešalgu 5450 euro (pirms nodokļu
nomaksas), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
Pretendentu atlase tiek veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2020. gada 27.
oktobra noteikumiem Nr. 648 "Noteikumi par Sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja un padomes locekļu amata
pretendentu atlasi".
Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences:
stratēģiskais redzējums, lēmumu pieņemšana, rezultātu sasniegšana, vērtību
apzināšanās, pārmaiņu vadīšana.
Pretendentiem līdz 2021. gada 12. aprīlim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā
šādus dokumentus:
1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja amatu un
savu redzējumu konceptuāla izklāsta veidā par sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanas attīstību valstī un regulatora darbības prioritātēm (līdz divām
lapām A4 formātā). Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu, ka uz pretendentu
nav attiecināmi likuma "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 38.
pantā noteiktie ierobežojumi;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) (vēlams atbilstoši Europass CV standartam, kas
pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv). Dzīvesgaitas
aprakstā ietver informāciju, kas apliecina atbilstību atlases konkursa
paziņojumā minētajām prasībām un pretendenta valodu prasmju pašnovērtējumu.
Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz
e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes priekšsēdētāja amata
konkursam".
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par
fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu atlases konkursa norisi;
2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības
bulvāris 36, Rīga, LV-1520).
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā,
aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti
http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade.
Tālr. uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts
kanceleja).