Laidiens: 28.12.2021., Nr. 250

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/250.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām:

Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē

- uz četrām lektora amata vietām - mūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra

Darba samaksa no 9,00 euro/h

Atomfizikas un spektroskopijas institūts

- uz vienu pētnieka amata vietu - fizika un astronomija

Darba samaksa no 7,9 euro/h līdz 23,6 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126. vai 127. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67034802.


OP 2021/250.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas uzturētājs (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas tehnoloģiju nozarei atbilstoša izglītība, vai arī attiecīgās profesionālās zināšanas apliecinoši kvalifikācijas sertifikāti. Regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomās

- vismaz piecu gadu darba pieredze darbā ar datorsistēmām

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar lietotāju palīdzības pieteikumu sistēmām

- zināšanas par biroja programmatūru, antivīrusu un datoru pārvaldības programmām

- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību

- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, Saeimas deputātiem un darbiniekiem, administrējot Saeimas IS resursus, kā arī nodrošinot IT pieteikumu apstrādes un izpildes procesu

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskajiem informācijas avotiem

- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Galvenie pienākumi:

- uzturēt un pilnveidot Saeimas informācijas sistēmu (turpmāk - IS) tehnisko resursu uzraudzību un darbību, tostarp veikt IKT pieteikumu reģistrāciju, apstrādi, izpildes vadību un nodošanu izpildei, integrēt dažādas informācijas tehnoloģiju iekārtas un sistēmas un risināt ar to savietojamību saistītās problēmas

- administrēt Saeimas IS lietotāju tiesības domēna vidē

- plānot, koordinēt un kontrolēt IS uzturētāju ikdienas darbu, sniegt priekšlikumus par darba pilnveidošanu, izmantojot palīdzības dienesta vidi

- nodrošināt IKT resursu pārvaldības sistēmas nepieciešamo dokumentāciju

- kontrolēt IS uzturētāju sagatavotās datortehnikas atbilstību IS drošības prasībām

- kontrolēt IS uzturētāju ievadīto informāciju par datoru lietotājiem, komplektāciju, instalēto programmatūru, fiksētajiem bojājumiem un veiktajām apkopēm Saeimas IS tehnikas uzskaites datu bāzē un kontrolēt to atbilstību faktiskajai situācijai. Piedalīties IKT resursu pārvaldības un kontroles programmatūras izveidošanā vai aktualizēšanā

- izstrādāt priekšlikumus tehnikas un programmatūras modernizācijai, amata kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu sagatavošanā

- konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS resursiem, risināt nestandarta situācijas

- izstrādāt lietotājiem nepieciešamās instrukcijas, nodrošināt informāciju par izmaiņām Saeimas IS

- ieviest, uzturēt un pilnveidot IKT pieteikumu apstrādes un izpildes procesu, kā arī organizēt un koordinēt pieteikto problēmjautājumu efektīvu risināšanu

- izstrādāt un uzturēt tehnisko dokumentāciju par pārraudzībā esošajiem resursiem

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14.mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1694 līdz 2471 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 14. janvārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākā informācijas sistēmas uzturētājs", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2021/250.AKK3

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas administrators (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas tehnoloģiju nozarei atbilstoša izglītība, vai arī attiecīgās profesionālās zināšanas apliecinoši kvalifikācijas sertifikāti. Regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomās

- vismaz piecu gadu darba pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, tai skaitā vismaz triju gadu darba pieredze atbilstoši amata kompetencei - datu tīklu uzstādīšanā, administrēšanā un uzturēšanā; Microsoft Acive Directory administrēšanā; virtualizācijas platformas Vmware administrēšanā

- zināšanas par pārraudzībā esošo tīkla iekārtu un serveru administrēšanu un uzturēšanu

- zināšanas serveru Windows un Linux operētājsistēmu jomā, kā arī par sistēmām

- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas nepieciešams profesionālai mutvārdu un rakstveida saziņai (vismaz svešvalodas prasmes B1 līmenī)

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskās informācijas avotiem

- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, administrējot Saeimas informācijas sistēmu resursus

- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību

- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas

- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Galvenie pienākumi:

- analizēt datus par Saeimas informācijas sistēmas vai tās atsevišķu resursu darbību, sniegt atbalstu Saeimas informācijas sistēmu un tehnoloģiju efektīvas darbības nodrošināšanai, tostarp analizēt un risināt dažādas ar informācijas sistēmām saistītas problēmas, veikt pārziņā esošo informācijas sistēmu periodisku pārbaudi un testēšanu

- sniegt priekšlikumus par jaunu informācijas tehnoloģiju risinājumu izmantošanas iespējām esošo darba procesu ietvarā

- piedalīties informācijas sistēmu attīstības projektu vadīšanā, plānošanā, ieviešanā un attīstīšanā

- sistemātiski izvērtēt un noteikt informācijas sistēmu, infrastruktūras un programmatūras pilnveidošanas un atjaunināšanas nepieciešamību. Plānot nepieciešamās sistēmas komponenšu izmaiņas un veicamos uzlabojumus

- nodrošināt datu atbilstošu pieejamību, drošību un rezerves kopēšanu pārraudzībā nodotajos serveros un sistēmās

- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu fiziskā datortīkla iekārtu funkcionēšanu, tostarp veikt jaunu iekārtu uzstādīšanu, konfigurēšanu, nepieciešamo tīkla iekārtu apkopi, diagnosticēt un novērst problēmas, veikt sīkus remontus, nepieciešamības gadījumā pieaicinot attiecīgā pakalpojuma sniedzēja darbiniekus

- piedalīties Saeimas IS uzturēšanai un attīstībai nepieciešamo budžeta līdzekļu plānošanā, amata kompetences ietvaros kontrolēt piešķirto resursu izlietošanu

- administrēt, uzturēt, plānot un pilnveidot vadītāja noteiktas sistēmas (tostarp, Microsoft Active Directory, OS Linux serveru sistēmu)

- apmācīt un konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS resursiem, risināt nestandarta situācijas, izstrādāt lietotājiem nepieciešamās instrukcijas

- apkopot un sistematizēt informāciju par Saeimas IS funkcionālo un tehnisko darbību

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14.mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 1694 līdz 2471 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2022. gada 14. janvārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākā informācijas sistēmas administrators", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)