Laidiens: 28.12.2021., Nr. 250
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/250.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amata vietām:
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē
- uz četrām lektora amata vietām - mūzika, vizuālās mākslas un arhitektūra
Darba samaksa no 9,00 euro/h
Atomfizikas un spektroskopijas institūts
- uz vienu pētnieka amata vietu - fizika un astronomija
Darba samaksa no 7,9 euro/h
līdz 23,6 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126. vai
127. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz
e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67034802.
OP 2021/250.AKK2
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas uzturētājs (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas
tehnoloģiju nozarei atbilstoša izglītība, vai arī attiecīgās profesionālās
zināšanas apliecinoši kvalifikācijas sertifikāti. Regulāra zināšanu
papildināšana amata kompetences jomās
- vismaz piecu gadu darba pieredze darbā ar datorsistēmām
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar lietotāju palīdzības pieteikumu
sistēmām
- zināšanas par biroja programmatūru, antivīrusu un datoru pārvaldības
programmām
- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas
administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību
- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar
citām Saeimas struktūrvienībām, Saeimas deputātiem un darbiniekiem,
administrējot Saeimas IS resursus, kā arī nodrošinot IT pieteikumu apstrādes un
izpildes procesu
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei
nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskajiem
informācijas avotiem
- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts
Galvenie pienākumi:
- uzturēt un pilnveidot Saeimas informācijas sistēmu (turpmāk - IS) tehnisko
resursu uzraudzību un darbību, tostarp veikt IKT pieteikumu reģistrāciju,
apstrādi, izpildes vadību un nodošanu izpildei, integrēt dažādas informācijas
tehnoloģiju iekārtas un sistēmas un risināt ar to savietojamību saistītās
problēmas
- administrēt Saeimas IS lietotāju tiesības domēna vidē
- plānot, koordinēt un kontrolēt IS uzturētāju ikdienas darbu, sniegt
priekšlikumus par darba pilnveidošanu, izmantojot palīdzības dienesta vidi
- nodrošināt IKT resursu pārvaldības sistēmas nepieciešamo dokumentāciju
- kontrolēt IS uzturētāju sagatavotās datortehnikas atbilstību IS drošības
prasībām
- kontrolēt IS uzturētāju ievadīto informāciju par datoru lietotājiem,
komplektāciju, instalēto programmatūru, fiksētajiem bojājumiem un veiktajām
apkopēm Saeimas IS tehnikas uzskaites datu bāzē un kontrolēt to atbilstību
faktiskajai situācijai. Piedalīties IKT resursu pārvaldības un kontroles
programmatūras izveidošanā vai aktualizēšanā
- izstrādāt priekšlikumus tehnikas un programmatūras modernizācijai, amata
kompetences ietvaros piedalīties iepirkumu sagatavošanā
- konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS resursiem, risināt nestandarta
situācijas
- izstrādāt lietotājiem nepieciešamās instrukcijas, nodrošināt informāciju
par izmaiņām Saeimas IS
- ieviest, uzturēt un pilnveidot IKT pieteikumu apstrādes un izpildes
procesu, kā arī organizēt un koordinēt pieteikto problēmjautājumu
efektīvu risināšanu
- izstrādāt un uzturēt tehnisko dokumentāciju par pārraudzībā esošajiem
resursiem
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14.mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1694 līdz 2471 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 14. janvārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt
pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas
Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam:
Saeimas Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas
vecākā informācijas sistēmas uzturētājs", vai iesniegt elektroniski (kas
ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli)
uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu
kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla
Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300.
Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.
OP 2021/250.AKK3
Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina
atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Informācijas
un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākais informācijas sistēmas
administrators (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:
- vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā vai informācijas
tehnoloģiju nozarei atbilstoša izglītība, vai arī attiecīgās profesionālās
zināšanas apliecinoši kvalifikācijas sertifikāti. Regulāra zināšanu
papildināšana amata kompetences jomās
- vismaz piecu gadu darba pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, tai
skaitā vismaz triju gadu darba pieredze atbilstoši amata kompetencei - datu
tīklu uzstādīšanā, administrēšanā un uzturēšanā; Microsoft Acive
Directory administrēšanā; virtualizācijas platformas Vmware administrēšanā
- zināšanas par pārraudzībā esošo tīkla iekārtu un serveru administrēšanu un
uzturēšanu
- zināšanas serveru Windows un Linux
operētājsistēmu jomā, kā arī par sistēmām
- zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par Saeimas
administratīvo procesu un dokumentu plūsmas pārvaldību
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas nepieciešams profesionālai mutvārdu un
rakstveida saziņai (vismaz svešvalodas prasmes B1 līmenī)
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts, amata pienākumu izpildei
nepieciešamās sistēmas, programmas, interneta pārlūkprogrammas) un publiskās
informācijas avotiem
- plānošanas un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar
citām Saeimas struktūrvienībām, administrējot Saeimas informācijas sistēmu
resursus
- spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību
- valsts valodas vidējā (B2) līmeņa zināšanas
- sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts
Galvenie pienākumi:
- analizēt datus par Saeimas informācijas sistēmas vai tās atsevišķu resursu
darbību, sniegt atbalstu Saeimas informācijas sistēmu un tehnoloģiju efektīvas
darbības nodrošināšanai, tostarp analizēt un risināt dažādas ar informācijas
sistēmām saistītas problēmas, veikt pārziņā esošo informācijas sistēmu
periodisku pārbaudi un testēšanu
- sniegt priekšlikumus par jaunu informācijas tehnoloģiju risinājumu
izmantošanas iespējām esošo darba procesu ietvarā
- piedalīties informācijas sistēmu attīstības projektu vadīšanā, plānošanā,
ieviešanā un attīstīšanā
- sistemātiski izvērtēt un noteikt informācijas sistēmu, infrastruktūras un
programmatūras pilnveidošanas un atjaunināšanas nepieciešamību. Plānot
nepieciešamās sistēmas komponenšu izmaiņas un veicamos uzlabojumus
- nodrošināt datu atbilstošu pieejamību, drošību un rezerves kopēšanu
pārraudzībā nodotajos serveros un sistēmās
- veikt nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu fiziskā datortīkla iekārtu
funkcionēšanu, tostarp veikt jaunu iekārtu uzstādīšanu, konfigurēšanu,
nepieciešamo tīkla iekārtu apkopi, diagnosticēt un novērst problēmas, veikt
sīkus remontus, nepieciešamības gadījumā pieaicinot attiecīgā pakalpojuma
sniedzēja darbiniekus
- piedalīties Saeimas IS uzturēšanai un attīstībai nepieciešamo budžeta
līdzekļu plānošanā, amata kompetences ietvaros kontrolēt piešķirto resursu
izlietošanu
- administrēt, uzturēt, plānot un pilnveidot vadītāja noteiktas sistēmas
(tostarp, Microsoft Active Directory,
OS Linux serveru sistēmu)
- apmācīt un konsultēt lietotājus darbam ar Saeimas IS resursiem, risināt
nestandarta situācijas, izstrādāt lietotājiem nepieciešamās instrukcijas
- apkopot un sistematizēt informāciju par Saeimas IS funkcionālo un tehnisko
darbību
Piedāvājam:
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- iespēju sniegt ieguldījumu parlamenta informācijas un komunikācijas
sistēmas attīstīšanā un pilnveidošanā, ievērojot labo starptautisko praksi
- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14.mēnešalgu grupa, mēnešalgas
diapazons (bruto) no 1694 līdz 2471 euro)
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz
amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka
kandidātam ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai
pārslimošanas sertifikāts), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var
sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām
- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot
personas sensitīvos datus
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās
informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas
pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās
latviešu valodā)
- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas
raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas
paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus līdz 2022. gada 14. janvārim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt
pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla
nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas
Administrācijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju nodaļas vecākā
informācijas sistēmas administrators", vai iesniegt elektroniski (kas
ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli)
uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Papildus informējam, ka iesniedzamo dokumentu
kopumu ir iespējams iesniegt izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla
Latvija.lv e pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas e-adresi: 90000028300.
Tālrunis uzziņām 67087272.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas
Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811,
e-pasts - datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi
Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.