Laidiens: 08.12.2021., Nr. 237
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2021/237.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amata vietām:
Medicīnas fakultātē
- uz divām lektora amata vietām - veselības un sporta zinātnes
Darba samaksa no 9,00 euro/h
Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātē
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - fizika un astronomija
Darba samaksa no 8,61 euro/h
līdz 36,8 euro/h
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126 vai 127.
telpā, Rīgā, LV 1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz
e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta
sūtījumā.
Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
(leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu
apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.
Papildu informācija pa tālr. 67034802.
OP 2021/237.AKK2
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ.
Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata
vietām:
Docents - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds sociālajās zinātnēs, vēlams tiesību zinātnē
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
Darba algas likme - no 11,25 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Lektors - 1 amata vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds sociālajās zinātnēs, vēlams tiesību zinātnē
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
Darba algas likme - no 9,00 eiro par vienu akadēmisko stundu.
Darba pienākumi:
Sagatavot un vadīt kursu (us) bakalaura studiju
programmā "Tiesību zinātne" ("Kriminālprocess" 4 KP;
"Krimināltiesības. Sevišķā daļa" 4 KP; "Krimināltiesības.
Vispārīgā daļa" 4 KP) un citās studiju programmās ("Intellectual Property Rights" 4 KP (angļu valodā); "Statistics"
4KP (angļu valodā)).
Ievietot un regulāri aktualizēt informāciju Moodle
sistēma par pasniedzamo kursu/kursiem.
Piedalīties EKA organizētajos zinātniskajos, metodiskajos un mācību
pasākumos.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās
pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
1/5, 210. kabinetā, vai jāsūta elektroniski
parakstītos dokumentus uz natalija.verina@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens
mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis".
OP 2021/237.AKK3
APP "Dārzkopības institūts" izsludina konkursu uz šādām
zinātniskā darbinieka vietām Agrotehnisko pētījumu un šķirņu izvērtēšanas
nodaļā
- 1 (viena) vadošā pētnieka vieta
Prasības pretendentam/-ei:
Doktora zinātņu grāds lauksaimniecībā, darba pieredze pētnieciskajā darbā
dārzeņu ģenētisko resursu izpētē un tehnoloģiju pētījumos, t.sk. augļaugu un dārzeņu audu kultūrās - vismaz 20 gadi.
Ir pieredze zinātnisko projektu, apakšprojektu vai apjomīgāku projektu
virzienu vadīšanā; pēdējos 6 gados ir vismaz piecas (t. sk. trīs Q1 vai Q2
žurnālos) zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas (indeksētas Web of Science
un/vai Scopus datubāzē); pēdējos sešos gados ir
piedalījies vismaz trīs starptautiskās konferencēs; pieredze jauno zinātnieku
kvalifikācijas celšanā, t.sk. bakalauru, maģistra vai promocijas darbu
zinātniskā vadīšanā, konsultēšanā un recenzēšanā; veic pētījumus sadarbībā ar
citām institūta nodaļām vai citām Latvijas vai ārzemju zinātniskajām
institūcijām; ir Latvijas Zinātnes padomes eksperts vismaz vienā zinātnes
nozarē; ir savā nozarē starptautiski atzīts speciālists, par ko liecina
publikācijas ar starptautisku autoru kolektīvu (vismaz viena 6 gadu periodā),
dalība starptautiskos projektos vai sadarbības tīklos; pieredze sadarbībai ar
uzņēmējiem dārzkopības nozarē. Darbs uz pilnu darba laiku. Darbs uz pilnu
slodzi (1 PLE).
Vadošā pētnieka darba samaksa: no 7.00 EUR stundā saskaņā ar Dārzkopības
institūta darba samaksas noteikšanas principiem.
- 4 (četras) pētnieku vietas
Prasības pretendentam/-ei:
Doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba pieredze augļaugu agrotehnikā (t.sk. augļu koku šķirņu un potcelmu
kombināciju izpētē, dažādu augļu koku audzēšanas agrotehnisko paņēmienu
izstrādē un adaptēšanā, vainagu veidošanā, u.c.), vismaz 10 gadi; pieredze
vietēju un starptautisku pētniecības projektu vadībā un realizācijā; spēja
patstāvīgi veikt individuālu pētniecisko darbu, sagatavot zinātniskus rakstus;
piedalās zinātnisku projektu pieteikumu gatavošanā; pēdējos 6 gados ir vismaz 5
nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas (indeksētas Web
of Science un/vai Scopus datubāzē), pieredze sadarbībai ar uzņēmējiem
augļkopības nozarē. Darbs uz nepilnu slodzi (0,2 PLE).
Prasības pretendentam/-ei:
Maģistra vai doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba
pieredze augļaugu šķirņu izvērtēšanā, adaptēšanā,
audzēšanas agrotehniskajos un uzglabāšanas pētījumos ( t.sk. ar sēkleņkokiem), vismaz 10 gadi; pieredze vietēju vai starptautisku
pētniecības projektu realizācijā; spēja patstāvīgi veikt individuālu
pētniecisko darbu, sagatavot zinātniskus rakstus; piedalās zinātnisku projektu
pieteikumu gatavošanā; pēdējos 6 gados ir vismaz 3 nozarei atbilstošas
zinātniskas publikācijas (indeksētas Web of Science un/vai Scopus datubāzē) un izveidotas šķirnes vai šķirņu
kandidāti, kā arī pieredze sadarbībai ar uzņēmējiem augļkopības nozarē. Darbs
uz pilnu (1 PLE) darba laiku.
Prasības pretendentam/-ei:
Maģistra vai doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba
pieredze augļaugu šķirņu izvērtēšanā, adaptēšanā,
audzēšanas agrotehniskajos pētījumos ( t.sk. ar kauleņkokiem), vismaz 10 gadi;
pieredze vietēju un starptautisku pētniecības projektu vadībā un realizācijā;
spēja patstāvīgi veikt individuālu pētniecisko darbu, sagatavot zinātniskus
rakstus; piedalās zinātnisku projektu pieteikumu gatavošanā; pēdējos 6 gados ir
vismaz 5 nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas (indeksētas Web of Science
un/vai Scopus datubāzē), pieredze sadarbībai ar
uzņēmējiem augļkopības nozarē. Darbs uz pilnu (1 PLE) darba laiku.
Prasības pretendentam/-ei:
Doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba pieredze dārzeņu
šķirņu izvērtēšanā, adaptēšanā, audzēšanas agrotehniskajos pētījumos (t.sk. ar
mazpazīstamiem dārzeņiem) vismaz 10 gadi; pieredze vietēju un starptautisku
pētniecības projektu vai to aktivitāšu vadībā un realizācijā; spēja patstāvīgi
veikt individuālu pētniecisko darbu, sagatavot zinātniskus rakstus; piedalās
zinātnisku projektu pieteikumu gatavošanā; pēdējos 6 gados ir vismaz 5 nozarei
atbilstošas zinātniskas publikācijas (indeksētas Web of Science un/vai Scopus datubāzē), pieredze sadarbībai ar uzņēmējiem
augļkopības nozarē. Darbs uz pilnu (1 PLE) darba laiku.
Pētnieka darba samaksa: no 5,00 EUR stundā saskaņā ar Dārzkopības institūta
darba samaksas noteikšanas principiem.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
1. Pieteikums dalībai konkursā.
2. Pretendenta dzīves un darba gājums (CV), norādot pētniecības,
administratīvā un organizatoriskā darba pieredzi, publicēto darbu sarakstu
(norādot DOI, vai saiti) pēdējo sešu gadu laikā un citus dokumentus, kurus
pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju (ieteicama forma "EUROPASS" Curriculum Vitae).
3. Izglītības un kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas.
4. Sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas
sertifikāts.
Konkursam iesniedzamos dokumentus nosūtīt uz e-pasta adresi:
darzkopibas.instituts@llu.lv ar norādi "Amatu konkursam". Konkursa
termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis".
Mēs strādājam: Graudu ielā 1, Ceriņi, Krimūnu pagastā, Dobeles novadā,
LV-3701, http://www.darzkopibasinstituts.lv
Informējam, ka jūsu iesniegtie pieteikuma dokumenti tiks apstrādāti, tikai
šī atlases konkursa norisei un tiks glabāti 6 mēnešus, ja netiks uzsāktas darba
attiecības. Lūgums pieteikuma dokumentos nenorādīt sensitīva
rakstura datus, piemērām: foto, tautību, arodbiedrības statusu u.tml.
Pieteikuma dokumentos norādītos personas datus apstrādās Dārzkopības institūta
atbildīgās personas.
OP 2021/237.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto JURIDISKĀ
DEPARTAMENTA ADMINISTRATĪVĀ PROCESA NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats
vakants uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- zināšanas administratīvajās tiesības un administratīvā procesa tiesībās
(iestādē)
- zināšanas valststiesībās
- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva
- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)
Veicamie pienākumi:
- sagatavot administratīvo tiesību aktu projektus par ministrijas padotībā
esošo iestāžu izdotajiem aktiem vai faktisko rīcību
- ministrijas iekšējo lēmumu vai pārvaldes lēmumu projektu sagatavošana un
pārbaude
- sagatavot atbildes uz privātpersonu iesniegumiem par ministrijas un
ministrijas padotības iestāžu darbību
Mēs piedāvājam:
- veselības apdrošināšanu
- elastīgu darba laiku
- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam
- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam
Tu iegūsi:
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- daudzveidīgu uzdevumu klāstu
- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
Amats klasificēts 21 amata saimes IV līmenī, kas atbilst 11. mēnešalgas
grupai
Mēnešalga no 850 euro
līdz 1355 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2837351/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas
Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams
norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi
un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un
kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām: 67036731, 67036724.
OP 2021/237.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto UZTURLĪDZEKĻU
GARANTIJU FONDA ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas administratīvajās tiesībās un starptautiskajās
- angļu valodas zināšanas
- uz attīstību vērsts, labas komunikācijas un analītiskās prasmes
- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī
- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)
Veicamie pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot dokumentus uzturlīdzekļu nodrošināšanas un piedziņas jomā
- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās
- nodrošināt mutvārdu un rakstveida komunikāciju angļu valodā pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās
Mēs piedāvājam:
- iespēja strādāt gan attālinātu, gan elastīgu darba laiku
- apmācības amata pienākumu veikšanai
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
Tu iegūsi:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt profesionālo pieredzi
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Mēnešalga:
- amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10.
mēnešalgas grupai
- mēnešalga 1. kategorijai 940 euro;
2. kategorijai 1115 euro;
3. kategorijai 1287 euro.
Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti:
https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2837401/161723?channel=vestnesis&iso=lv
Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu
ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem
(iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).
Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.
OP 2021/237.AKK6
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (SEPLP) izsludina
atklātu konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas
Televīzija" valdes priekšsēdētāja, valdes locekļa programmu un pakalpojumu
attīstības jautājumos un valdes locekļa finanšu pārvaldības jautājumos amatiem
Obligātās minimālās prasības pretendentiem/-ēm:
- valsts valodas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- vismaz maģistra līmeņa augstākā izglītība, kas nodrošina nepieciešamo
zināšanu un kompetenču apjomu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa
uzdevumus konkrētajā amatā kapitālsabiedrībā:
* valdes priekšsēdētājam - maģistra grāds vadībzinātnēs
vai citās zinātnēs. Maģistra grāds vadībzinātnēs tiks
uzskatīts par priekšrocību Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai
līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību
* valdes loceklim programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos - maģistra
līmeņa sociālajās, humanitārajās vai eksaktajās zinātnēs. Tiem pretendentiem,
kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību
* valdes loceklim finanšu pārvaldības jautājumos - maģistra grāds ekonomikas
zinātnēs, vadības vai eksaktajās zinātnēs. Tiem pretendentiem, kas vērtējumā
saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par
priekšrocību
- zināšanas par plašsaziņas līdzekļu nozari, īpaši par sabiedrisko
elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozīmi demokrātiskā sabiedrībā
- zināšanas par kapitālsabiedrību pārvaldību
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu jomā vai
vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai
padomes locekļa amatā, vai vismaz piecu gadu pieredze kapitālsabiedrības, organizācijas
vai iestādes augstā vadošā amatā, kura ieņemšana apliecina nepieciešamo iemaņu
kopumu un kurā gūtā pieredze plašsaziņas līdzekļu jomā tiek uzskatīta par
priekšrocību
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par
personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo
- piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem.
Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" prasībām
Konkursā var piedalīties Pretendenti/-es, kuri atbilst šādām izvirzītajām
prasībām:
Valdes priekšsēdētājam:
- vēlama pārmaiņu vadības pieredze
- vēlama pieredze valdes vai padomes darbā vidējā vai lielā uzņēmumā
- vēlama pieredze pārraudzīt vairākas struktūrvienības un/vai atbildības
(piemēram, personāls, informācijas tehnoloģijas, risku vadība, citi
līdzvērtīgi) pārraudzīšanā pēdējo piecpadsmit gadu laikā
- kompetence un praktiskās iemaņas stratēģiskās plānošanas jomā
- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu
resursu pārvaldību
- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā
un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu
un darbinieku motivāciju
- komunikācijas prasmes, tostarp publiskās komunikācijas prasmes -
komunikācija ar medijiem, publiskā uzstāšanās, kā arī prasmes iekšējā uzņēmuma
komunikācijā
Valdes loceklim finanšu pārvaldības jautājumos:
- nepieciešamas zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem
- vēlamas zināšanas, izpratne un pieredze par publisko iepirkumu procesiem
- vēlama pieredze finanšu jomā vadošā amatā vidējā vai lielā uzņēmumā, vai
uzņēmumā ar sarežģītu struktūru un/vai procesiem
- vēlama pārmaiņu vadības pieredze
- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā
un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlama vismaz 3 gadu pieredze pārraudzīt ne tikai finanšu struktūrvienību,
bet arī citas struktūrvienības un/vai atbildības (piemēram, personāls,
informācijas tehnoloģijas, risku vadība, citi līdzvērtīgi)
- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu
resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu
Valdes loceklim programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos:
- vēlama pieredze valdes darbā vidējā vai lielā uzņēmumā
- vēlama pārmaiņu vadības pieredze
- vēlama pieredze ar medijiem saistītā jomā
- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā
un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par sabiedriskā medija politisko neitralitāti un redakcionālo
neatkarību
- izpratne par Latvijas Televīzijas satura pieejamību un izplatīšanas
platformām
- vēlama pieredze informācijas tehnoloģiju pielietošanā biznesa procesu
vadībā, digitālās zināšanas, izpratne par aktualitātēm IT attīstībā
Valdes locekļu amata kandidātiem tiks novērtētas Ministru kabineta
noteikumos Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās,
kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai"
paredzētās kompetences, no kurām būtiskās noteiktas:
- stratēģiskais redzējums
- komandas vadīšana
- lēmumu pieņemšana un atbildība
- orientācija uz mērķu sasniegšanu
- pārmaiņu vadīšana (tikai valdes priekšsēdētājam)
Mēneša atlīdzība (bruto) valdes priekšsēdētājam: no 5474 līdz 6015 EUR
Mēneša atlīdzība (bruto) valdes loceklim: no 4976 līdz 5468 EUR
(atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības
likumam un Ministru kabineta 2020.gada 4.februāra noteikumiem Nr.63
"Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto
kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši
kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu
mēneša atlīdzības maksimālo apmēru").
Pieteikties: līdz 09.01.2022.
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2022. gada
9.janvārim jāiesniedz pieteikumu Konkursam elektroniska dokumenta veidā,
elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisku parakstu un
satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu
noformēšanu, nosūtot uz e-pastu: valdeskonkurss@seplp.lv.
- pieteikuma anketa, iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa
sludinājumā un Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības
likuma 5.panta trešajā daļā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību
- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts par pēdējiem 15 gadiem (Curriculum Vitae, vēlams
atbilstoši sludinājumam pievienotajai formai), kurā iekļauts arī pašvērtējums
par valodu zināšanām, norādot vadīto kolektīvu darbinieku skaitu, būtiskāko
informāciju par uzņēmuma darbības jomu, Pretendenta atbildību un pienākumiem,
un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, norādīta
kontaktinformācija
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības
dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra
izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam
atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)
- apliecinājums par atbilstību Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu
un to pārvaldības likuma 5.panta sestās daļas prasībām
- apliecinājums, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu
valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektā daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts attiecīgajā amatā
- apliecinājums par derīgu Covid-19 vakcinācijas
vai pārslimošanas sertifikātu
- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot
SEPLP informē, ka "Latvijas Televīzija" valdes locekļu atlasē ir
piesaistīta personāla atlases kompānija SIA Eiro Personāls. Pamatojoties uz
Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka Jūsu
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic atlases kompānija SIA "Eiro
Personāls" un SEPLP, datu pārzinis ir SEPLP.