Laidiens: 08.12.2021., Nr. 237

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/237.AKK1

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām:

Medicīnas fakultātē

- uz divām lektora amata vietām - veselības un sporta zinātnes

Darba samaksa no 9,00 euro/h

Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātē

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - fizika un astronomija

Darba samaksa no 8,61 euro/h līdz 36,8 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126 vai 127. telpā, Rīgā, LV 1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67034802.


OP 2021/237.AKK2

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

Docents - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds sociālajās zinātnēs, vēlams tiesību zinātnē

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

Darba algas likme - no 11,25 eiro par vienu akadēmisko stundu.

Lektors - 1 amata vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds sociālajās zinātnēs, vēlams tiesību zinātnē

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

Darba algas likme - no 9,00 eiro par vienu akadēmisko stundu.

Darba pienākumi:

Sagatavot un vadīt kursu (us) bakalaura studiju programmā "Tiesību zinātne" ("Kriminālprocess" 4 KP; "Krimināltiesības. Sevišķā daļa" 4 KP; "Krimināltiesības. Vispārīgā daļa" 4 KP) un citās studiju programmās ("Intellectual Property Rights" 4 KP (angļu valodā); "Statistics" 4KP (angļu valodā)).

Ievietot un regulāri aktualizēt informāciju Moodle sistēma par pasniedzamo kursu/kursiem.

Piedalīties EKA organizētajos zinātniskajos, metodiskajos un mācību pasākumos.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) Europass formā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova 1/5, 210. kabinetā, vai jāsūta elektroniski parakstītos dokumentus uz natalija.verina@eka.edu.lv. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2021/237.AKK3

APP "Dārzkopības institūts" izsludina konkursu uz šādām zinātniskā darbinieka vietām Agrotehnisko pētījumu un šķirņu izvērtēšanas nodaļā

- 1 (viena) vadošā pētnieka vieta

Prasības pretendentam/-ei:

Doktora zinātņu grāds lauksaimniecībā, darba pieredze pētnieciskajā darbā dārzeņu ģenētisko resursu izpētē un tehnoloģiju pētījumos, t.sk. augļaugu un dārzeņu audu kultūrās - vismaz 20 gadi.

Ir pieredze zinātnisko projektu, apakšprojektu vai apjomīgāku projektu virzienu vadīšanā; pēdējos 6 gados ir vismaz piecas (t. sk. trīs Q1 vai Q2 žurnālos) zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas (indeksētas Web of Science un/vai Scopus datubāzē); pēdējos sešos gados ir piedalījies vismaz trīs starptautiskās konferencēs; pieredze jauno zinātnieku kvalifikācijas celšanā, t.sk. bakalauru, maģistra vai promocijas darbu zinātniskā vadīšanā, konsultēšanā un recenzēšanā; veic pētījumus sadarbībā ar citām institūta nodaļām vai citām Latvijas vai ārzemju zinātniskajām institūcijām; ir Latvijas Zinātnes padomes eksperts vismaz vienā zinātnes nozarē; ir savā nozarē starptautiski atzīts speciālists, par ko liecina publikācijas ar starptautisku autoru kolektīvu (vismaz viena 6 gadu periodā), dalība starptautiskos projektos vai sadarbības tīklos; pieredze sadarbībai ar uzņēmējiem dārzkopības nozarē. Darbs uz pilnu darba laiku. Darbs uz pilnu slodzi (1 PLE).

Vadošā pētnieka darba samaksa: no 7.00 EUR stundā saskaņā ar Dārzkopības institūta darba samaksas noteikšanas principiem.

- 4 (četras) pētnieku vietas

Prasības pretendentam/-ei:

Doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba pieredze augļaugu agrotehnikā (t.sk. augļu koku šķirņu un potcelmu kombināciju izpētē, dažādu augļu koku audzēšanas agrotehnisko paņēmienu izstrādē un adaptēšanā, vainagu veidošanā, u.c.), vismaz 10 gadi; pieredze vietēju un starptautisku pētniecības projektu vadībā un realizācijā; spēja patstāvīgi veikt individuālu pētniecisko darbu, sagatavot zinātniskus rakstus; piedalās zinātnisku projektu pieteikumu gatavošanā; pēdējos 6 gados ir vismaz 5 nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas (indeksētas Web of Science un/vai Scopus datubāzē), pieredze sadarbībai ar uzņēmējiem augļkopības nozarē. Darbs uz nepilnu slodzi (0,2 PLE).

Prasības pretendentam/-ei:

Maģistra vai doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba pieredze augļaugu šķirņu izvērtēšanā, adaptēšanā, audzēšanas agrotehniskajos un uzglabāšanas pētījumos ( t.sk. ar sēkleņkokiem), vismaz 10 gadi; pieredze vietēju vai starptautisku pētniecības projektu realizācijā; spēja patstāvīgi veikt individuālu pētniecisko darbu, sagatavot zinātniskus rakstus; piedalās zinātnisku projektu pieteikumu gatavošanā; pēdējos 6 gados ir vismaz 3 nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas (indeksētas Web of Science un/vai Scopus datubāzē) un izveidotas šķirnes vai šķirņu kandidāti, kā arī pieredze sadarbībai ar uzņēmējiem augļkopības nozarē. Darbs uz pilnu (1 PLE) darba laiku.

Prasības pretendentam/-ei:

Maģistra vai doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba pieredze augļaugu šķirņu izvērtēšanā, adaptēšanā, audzēšanas agrotehniskajos pētījumos ( t.sk. ar kauleņkokiem), vismaz 10 gadi; pieredze vietēju un starptautisku pētniecības projektu vadībā un realizācijā; spēja patstāvīgi veikt individuālu pētniecisko darbu, sagatavot zinātniskus rakstus; piedalās zinātnisku projektu pieteikumu gatavošanā; pēdējos 6 gados ir vismaz 5 nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas (indeksētas Web of Science un/vai Scopus datubāzē), pieredze sadarbībai ar uzņēmējiem augļkopības nozarē. Darbs uz pilnu (1 PLE) darba laiku.

Prasības pretendentam/-ei:

Doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba pieredze dārzeņu šķirņu izvērtēšanā, adaptēšanā, audzēšanas agrotehniskajos pētījumos (t.sk. ar mazpazīstamiem dārzeņiem) vismaz 10 gadi; pieredze vietēju un starptautisku pētniecības projektu vai to aktivitāšu vadībā un realizācijā; spēja patstāvīgi veikt individuālu pētniecisko darbu, sagatavot zinātniskus rakstus; piedalās zinātnisku projektu pieteikumu gatavošanā; pēdējos 6 gados ir vismaz 5 nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas (indeksētas Web of Science un/vai Scopus datubāzē), pieredze sadarbībai ar uzņēmējiem augļkopības nozarē. Darbs uz pilnu (1 PLE) darba laiku.

Pētnieka darba samaksa: no 5,00 EUR stundā saskaņā ar Dārzkopības institūta darba samaksas noteikšanas principiem.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

1. Pieteikums dalībai konkursā.

2. Pretendenta dzīves un darba gājums (CV), norādot pētniecības, administratīvā un organizatoriskā darba pieredzi, publicēto darbu sarakstu (norādot DOI, vai saiti) pēdējo sešu gadu laikā un citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju (ieteicama forma "EUROPASS" Curriculum Vitae).

3. Izglītības un kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas.

4. Sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas sertifikāts.

Konkursam iesniedzamos dokumentus nosūtīt uz e-pasta adresi: darzkopibas.instituts@llu.lv ar norādi "Amatu konkursam". Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Mēs strādājam: Graudu ielā 1, Ceriņi, Krimūnu pagastā, Dobeles novadā, LV-3701, http://www.darzkopibasinstituts.lv

Informējam, ka jūsu iesniegtie pieteikuma dokumenti tiks apstrādāti, tikai šī atlases konkursa norisei un tiks glabāti 6 mēnešus, ja netiks uzsāktas darba attiecības. Lūgums pieteikuma dokumentos nenorādīt sensitīva rakstura datus, piemērām: foto, tautību, arodbiedrības statusu u.tml. Pieteikuma dokumentos norādītos personas datus apstrādās Dārzkopības institūta atbildīgās personas.


OP 2021/237.AKK4

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto JURIDISKĀ DEPARTAMENTA ADMINISTRATĪVĀ PROCESA NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu (amats vakants uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- zināšanas administratīvajās tiesības un administratīvā procesa tiesībās (iestādē)

- zināšanas valststiesībās

- zināšanas juridisko dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana, patstāvība un iniciatīva

- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)

Veicamie pienākumi:

- sagatavot administratīvo tiesību aktu projektus par ministrijas padotībā esošo iestāžu izdotajiem aktiem vai faktisko rīcību

- ministrijas iekšējo lēmumu vai pārvaldes lēmumu projektu sagatavošana un pārbaude

- sagatavot atbildes uz privātpersonu iesniegumiem par ministrijas un ministrijas padotības iestāžu darbību

Mēs piedāvājam:

- veselības apdrošināšanu

- elastīgu darba laiku

- papildatvaļinājumu atbilstoši vērtējumam

- prēmiju atbilstoši tavam sniegumam

Tu iegūsi:

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- daudzveidīgu uzdevumu klāstu

- jaunas zināšanas un iespēju attīstīt savas prasmes

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

Amats klasificēts 21 amata saimes IV līmenī, kas atbilst 11. mēnešalgas grupai

Mēnešalga no 850 euro līdz 1355 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2837351/161723?channel=vestnesis&iso=lv

Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām: 67036731, 67036724.


OP 2021/237.AKK5

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto UZTURLĪDZEKĻU GARANTIJU FONDA ADMINISTRĀCIJAS JURIDISKĀS NODAĻAS JURISKONSULTA ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvajās tiesībās un starptautiskajās

- angļu valodas zināšanas

- uz attīstību vērsts, labas komunikācijas un analītiskās prasmes

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts (SARS-CoV-2)

Veicamie pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot dokumentus uzturlīdzekļu nodrošināšanas un piedziņas jomā

- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

- nodrošināt mutvārdu un rakstveida komunikāciju angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās

Mēs piedāvājam:

- iespēja strādāt gan attālinātu, gan elastīgu darba laiku

- apmācības amata pienākumu veikšanai

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

Tu iegūsi:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilitāti un uz ilgtermiņu balstītu sadarbību

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt profesionālo pieredzi

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Mēnešalga:

- amats klasificēts 21. amata saimes IIIB līmenī, kas atbilst 10. mēnešalgas grupai

- mēnešalga 1. kategorijai 940 euro; 2. kategorijai 1115 euro; 3. kategorijai 1287 euro.

Pieteikties lūdzam elektroniski, izmantojot saiti: https://tm.easycruit.com/vacancy/application/2837401/161723?channel=vestnesis&iso=lv

 Ja nav iespējams, tad pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Papildus pieteikumu vēstulē vēlams norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi un atsauksmes sniedzējiem (iestādes nosaukums, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju).

Tālrunis uzziņām 67036731, 67036724.


OP 2021/237.AKK6

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (SEPLP) izsludina atklātu konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Televīzija" valdes priekšsēdētāja, valdes locekļa programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos un valdes locekļa finanšu pārvaldības jautājumos amatiem

Obligātās minimālās prasības pretendentiem/-ēm:

- valsts valodas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- vismaz maģistra līmeņa augstākā izglītība, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču apjomu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā kapitālsabiedrībā:

* valdes priekšsēdētājam - maģistra grāds vadībzinātnēs vai citās zinātnēs. Maģistra grāds vadībzinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību

* valdes loceklim programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos - maģistra līmeņa sociālajās, humanitārajās vai eksaktajās zinātnēs. Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību

* valdes loceklim finanšu pārvaldības jautājumos - maģistra grāds ekonomikas zinātnēs, vadības vai eksaktajās zinātnēs. Tiem pretendentiem, kas vērtējumā saņems vienādu vai līdzvērtīgu punktu skaitu, doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību

- zināšanas par plašsaziņas līdzekļu nozari, īpaši par sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozīmi demokrātiskā sabiedrībā

- zināšanas par kapitālsabiedrību pārvaldību

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā plašsaziņas līdzekļu jomā vai vismaz triju gadu pieredze vidējas vai lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā, vai vismaz piecu gadu pieredze kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes augstā vadošā amatā, kura ieņemšana apliecina nepieciešamo iemaņu kopumu un kurā gūtā pieredze plašsaziņas līdzekļu jomā tiek uzskatīta par priekšrocību

- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo

- piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem. Atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām

Konkursā var piedalīties Pretendenti/-es, kuri atbilst šādām izvirzītajām prasībām:

Valdes priekšsēdētājam:

- vēlama pārmaiņu vadības pieredze

- vēlama pieredze valdes vai padomes darbā vidējā vai lielā uzņēmumā

- vēlama pieredze pārraudzīt vairākas struktūrvienības un/vai atbildības (piemēram, personāls, informācijas tehnoloģijas, risku vadība, citi līdzvērtīgi) pārraudzīšanā pēdējo piecpadsmit gadu laikā

- kompetence un praktiskās iemaņas stratēģiskās plānošanas jomā

- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu resursu pārvaldību

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par kapitālsabiedrības darbinieku atalgojuma sistēmas veidošanu un darbinieku motivāciju

- komunikācijas prasmes, tostarp publiskās komunikācijas prasmes - komunikācija ar medijiem, publiskā uzstāšanās, kā arī prasmes iekšējā uzņēmuma komunikācijā

Valdes loceklim finanšu pārvaldības jautājumos:

- nepieciešamas zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem

- vēlamas zināšanas, izpratne un pieredze par publisko iepirkumu procesiem

- vēlama pieredze finanšu jomā vadošā amatā vidējā vai lielā uzņēmumā, vai uzņēmumā ar sarežģītu struktūru un/vai procesiem

- vēlama pārmaiņu vadības pieredze

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vēlama vismaz 3 gadu pieredze pārraudzīt ne tikai finanšu struktūrvienību, bet arī citas struktūrvienības un/vai atbildības (piemēram, personāls, informācijas tehnoloģijas, risku vadība, citi līdzvērtīgi)

- izpratne par uzņēmuma vadību, tostarp risku un pārmaiņu vadību, finanšu resursu pārvaldību un gada pārskatu sagatavošanu

Valdes loceklim programmu un pakalpojumu attīstības jautājumos:

- vēlama pieredze valdes darbā vidējā vai lielā uzņēmumā

- vēlama pārmaiņu vadības pieredze

- vēlama pieredze ar medijiem saistītā jomā

- izpratne par sabiedrisko mediju darbību, to lomu demokrātiskā sabiedrībā un to darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par sabiedriskā medija politisko neitralitāti un redakcionālo neatkarību

- izpratne par Latvijas Televīzijas satura pieejamību un izplatīšanas platformām

- vēlama pieredze informācijas tehnoloģiju pielietošanā biznesa procesu vadībā, digitālās zināšanas, izpratne par aktualitātēm IT attīstībā

Valdes locekļu amata kandidātiem tiks novērtētas Ministru kabineta noteikumos Nr. 20 "Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai" paredzētās kompetences, no kurām būtiskās noteiktas:

- stratēģiskais redzējums

- komandas vadīšana

- lēmumu pieņemšana un atbildība

- orientācija uz mērķu sasniegšanu

- pārmaiņu vadīšana (tikai valdes priekšsēdētājam)

Mēneša atlīdzība (bruto) valdes priekšsēdētājam: no 5474 līdz 6015 EUR

Mēneša atlīdzība (bruto) valdes loceklim: no 4976 līdz 5468 EUR

(atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumam un Ministru kabineta 2020.gada 4.februāra noteikumiem Nr.63 "Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu atbilstoši kapitālsabiedrības lielumu raksturojošiem rādītājiem, valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru").

Pieteikties: līdz 09.01.2022.

Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2022. gada 9.janvārim jāiesniedz pieteikumu Konkursam elektroniska dokumenta veidā, elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisku parakstu un satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz e-pastu: valdeskonkurss@seplp.lv.

- pieteikuma anketa, iekļaujot informāciju, kas apliecina Konkursa sludinājumā un Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likuma 5.panta trešajā daļā norādītās izglītības, pieredzes un prasmju esamību

- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts par pēdējiem 15 gadiem (Curriculum Vitae, vēlams atbilstoši sludinājumam pievienotajai formai), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām, norādot vadīto kolektīvu darbinieku skaitu, būtiskāko informāciju par uzņēmuma darbības jomu, Pretendenta atbildību un pienākumiem, un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, norādīta kontaktinformācija

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- apliecinājums par atbilstību Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likuma 5.panta sestās daļas prasībām

- apliecinājums, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta piektā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā

- apliecinājums par derīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu

- citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

SEPLP informē, ka "Latvijas Televīzija" valdes locekļu atlasē ir piesaistīta personāla atlases kompānija SIA Eiro Personāls. Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Datu apstrādi veic atlases kompānija SIA "Eiro Personāls" un SEPLP, datu pārzinis ir SEPLP.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)