Laidiens: 12.11.2021., Nr. 220

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/220.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz IESLODZĪJUMA VIETU PĀRVALDES PRIEKŠNIEKA/-CES amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. pantā noteiktajām prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešās daļas prasībām

- sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

- maģistra grāds tiesību zinātnes, komerczinības un administrēšanas, sociālās un cilvēkrīcības zinātnes, humanitārās zinātnes, pedagogu izglītības un izglītības zinātnes vai civilās un militārās aizsardzības jomā

- ne mazāk kā trīs gadu pieredze vadošā amatā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas Latvijas kriminālsodu izpildes sistēmas jomā

- padziļinātas zināšanas par brīvības atņemšanas soda izpildi, saturu, būtiskajiem soda elementiem, resocializācijas procesu, ieslodzījuma vietu drošību, apsardzi un ieslodzīto uzraudzību, dinamiskās drošības principu, kā arī ciešākajiem sadarbības partneriem un nepieciešamo sadarbību ar institūcijām soda mērķa sasniegšanas nodrošināšanai

- izpratne par kriminālsodu izpildes politikas attīstības virzieniem un ieslodzījuma vietu lomu tajā

- izpratne par administratīvo procesu iestāde, centrālā aparāta un ieslodzījuma vietu lomu tajā

- izpratne par valsts pārvaldes sistēmu, darbības pamatprincipiem un budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanai un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- nevainojama reputācija

Piedāvājam:

- iespēju ar savu darbu veidot labāku, drošāku un iekļaujošāku Latvijas sabiedrību

- atbildīgu, sarežģītu un daudzveidīgu darbu, kam raksturīgs plašs mērogs, liels darba apjoms un patstāvīga lēmumu pieņemšana

- iespēju izmantot iegūtās zināšanas un pieredzi, lai īstenotu iestādē nepieciešamās pārmaiņas

- mēnešalgu 3273 euro (pirms nodokļu nomaksas), piemaksu atbilstoši speciālajai dienesta pakāpei, sociālās garantijas, veselības aprūpi, motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem

Kandidātu atlase notiek saskaņā ar tieslietu ministra 2021. gada 9. novembrī apstiprināto nolikumu "Ieslodzījuma vietu pārvaldes priekšnieka amata kandidātu atlases nolikums", kas pieejams Ministru kabineta tīmekļvietnē https://www.mk.gov.lv/lv/ieslodzijuma-vietu-parvaldes-prieksnieka-amata-kandidatu-atlases-nolikums.

Atlases procesa trešajā kārtā tiks novērtētas vadības kompetences: komandas vadīšana, pārmaiņu vadīšana, orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, stratēģiskais redzējums.

Pretendentiem līdz 2021. gada 2. decembrim lūdzam iesniegt Valsts kancelejā šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, norādot motivāciju ieņemt Ieslodzījuma vietu pārvaldes priekšnieka amatu. Pieteikuma vēstulē iekļauj apliecinājumu atbilstībai Iekšlietu ministrijas sistēmas un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. pantā un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktajām prasībām;

2) kandidāta dzīvesgaitas aprakstu (turpmāk - CV) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē https://europa.eu/europass/eportfolio/screen/cv-editor?lang=lv, kurā ietverta informācija, kas apliecina atbilstību atlases konkursa sludinājumā minētajām prasībām (tostarp svešvalodas zināšanu prasmes pašnovērtējums);

3) kandidāta redzējumu par Ieslodzījuma vietu pārvaldes darbības prioritātēm, attīstību un pārvaldes priekšnieka kompetencē esošajiem primārajiem darbiem tuvāko trīs gadu laikā, lai būtiski samazinātu noziedzīgu nodarījumu recidīvu (ne vairāk par 2000 vārdiem);

4) izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

5) valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, ja latviešu valoda nav dzimtā valoda un persona iepriekš nav strādājusi Valsts valodas likuma 6. panta pirmajā daļā minētajās institūcijās;

6) sadarbspējīgu vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu.

Dokumentus iesniedz elektroniski, tos nosūta uz e-pasta adresi: konkurss@mk.gov.lv vienā sūtījumā ar norādi "Pieteikums Ieslodzījuma vietu pārvaldes priekšnieka amata konkursam".

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Valsts kanceleja informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja (Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520).

Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti http://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade

Tālrunis uzziņām 67082904 (Andra Voiciša, Valsts kanceleja).


OP 2021/220.AKK2

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas Ēku apsaimniekošanas dienesta enerģētiķis (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība amata kompetences jomā, periodiska zināšanu papildināšana

- iepriekšējā darba pieredze energouzraudzības jomā un darbu vadīšanā

- teicamas zināšanas amata kompetences jomā

- spēja noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu un citu darbu

- spēja strādāt precīzi, ar augstu atbildības sajūtu

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas) un rīcībā esošo tehniku

- valsts valodas augstākā (C1) līmeņa zināšanas

- derīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt elektroapgādes, vēdināšanas, siltumapgādes, ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu darbību, to uzturēšanu, avāriju un bojājumu novēršanu Saeimas ēkās

- organizēt pasākumus, lai nodrošinātu Saeimas ēkās esošās elektriskās sistēmas (elektriskās iekārtas, elektroietaises, elektroinstalācija, elektroierīces) pareizu, drošu darbību un ekspluatāciju

- uzraudzīt energoresursu racionālu izmantošanu, sekot iekārtu ieviešanai ar atbilstošu energopatēriņu un izstrādāt enerģētikas izmaksu optimizācijas risinājumus

- vadīt inženiertehniskos darbus un nodrošināt to savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi atbilstoši būvprojektu, būvnormatīvu un standartu prasībām

- risināt nestandarta inženiertehniskās problēmas un analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas

- analizēt un pārraudzīt elektriskās sistēmas darbību un ekspluatāciju

- kontrolēt iekšējās elektroinstalācijas stāvokli, nodrošināt kabeļu elektrisko parametru savlaicīgus mērījumus

- kontrolēt elektroierīču ierīkošanu un uzturēšanu, organizēt pārbaužu veikšanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām ugunsdrošības prasībām

- sagatavot tehnisko dokumentāciju atbilstoši nozares normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma procedūrās un sagatavot nepieciešamo dokumentāciju iepirkumu organizēšanai energoapgādes jomā

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 11. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 951 līdz 1590 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2021. gada 1. decembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas Ēku apsaimniekošanas dienesta enerģētiķis", vai iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)