Laidiens: 10.11.2021., Nr. 218

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2021/218.AKK1

Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amata Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības inženiera vietu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem /-ēm:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzības jomā, periodiska zināšanu papildināšana

- iegūta apliecība par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā (obligāta prasība)

- vēlama apliecība par profesionālās pilnveides izglītību civilās aizsardzības jomā, darba tiesisko attiecību laikā darba devēja noteiktā termiņā obligāti iegūstama

- vēlama izglītības iestādes izstrādāta kursa programmas apguve radiācijas drošības jomā, kas izpildāma darba devēja noteiktā termiņā

- iepriekšējā darba pieredze darba aizsardzība un ugunsdrošības jomā

- vēlama iepriekšēja darba pieredze civilās aizsardzības jomā

- vēlama vismaz viena gada pieredze darbā ar jonizējoša starojuma avotiem

- zināšanas amata kompetences jomās

- spēja pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību, strādāt precīzi un kvalitatīvi

- spēja patstāvīgi un normatīviem aktiem atbilstoši risināt ar darba aizsardzību un ugunsdrošību saistītus jautājumus

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas, darbam nepieciešamās informācijas sistēmas un datubāzes) un rīcībā esošo tehniku

- valsts valodas augstākā (C2) līmeņa zināšanas

Galvenie pienākumi:

- organizēt un uzturēt darba aizsardzības sistēmu Saeimā

- veikt darba vides risku un ugunsdrošības risku izvērtēšanu un iespējamo seku prognozēšanu un uzraudzību, kā arī veikt civilās aizsardzības risku izvērtēšanu un iespējamo seku prognozēšanu

- kontrolēt normatīvajos aktos noteikto darba aizsardzības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības prasību izpildi

- izstrādāt un aktualizēt darba aizsardzības, ugunsdrošība un citus darba drošības jautājumus reglamentējošus iekšējos normatīvos dokumentus (plānus, noteikumus, instrukcijas un citus dokumentus)

- sadarbībā ar Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroju izstrādāt un uzturēt aktuālu civilās aizsardzības plānu

- organizēt Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta priekšrakstu izpildi attiecībā uz spēkā esošo ugunsdrošības normu un standartu ievērošanu Saeimas valdījumā esošajās ēkās, kā arī konstatēto trūkumu novēršanu

- organizēt un īstenot darbinieku apmācību un instruktāžu darba aizsardzības un ugunsdrošības jautājumos

- noteikt veselībai kaitīgos darba vides faktorus atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- organizēt darbiniekiem obligāto veselības pārbaudi saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- veikt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu un ar tiem saistītos pasākumus

- piedalīties tehnoloģisko iekārtu un telpu pieņemšanā ekspluatācijā, pārbaudīt to atbilstību darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu prasībām

- kontrolēt ugunsdzēsības līdzekļu un ugunsaizsardzības sistēmu uzturēšanu, organizēt to regulārās pārbaudes un apkopes, plānot ugunsaizsardzības sistēmu atjaunošanas un uzlabošanas darbus

- veikt pienākumus, kas normatīvajos aktos noteikti darba vadītājam darbību veikšanai ar jonizējošā starojuma avotiem (pēc attiecīga sertifikāta iegūšanas darba devēja noteiktā termiņā)

- konsultēt darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar darba aizsardzību un ugunsdrošību

Piedāvājam:

- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas

- stabilu atalgojumu (amatam noteikta 10. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 920 līdz 1381 euro)

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu attiecībā uz amatam noteiktajām atbildības jomām (tostarp ar ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam), kā arī vēlama informācija par adresātu (-iem) esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās, kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām

- Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus - Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam

- apliecības par profesionālās pilnveides izglītību ugunsdrošībā un civilās aizsardzības, kā arī radiācijas drošības jomā kopijas (ja iegūta)

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus līdz 2021. gada 30. novembrim (ieskaitot) lūdzam nosūtīt pa pastu uz adresi: Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811, Saeimas Administrācijas Personāla nodaļai - papīra formātā aploksnē, uz kuras norāda: "Konkursam: Saeimas Administrācijas Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas darba aizsardzības inženieris", vai iesniegt elektroniski (kas ietvert ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv. Tālrunis uzziņām 67087272.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts: datuaizsardziba@saeima.lv. Informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.


OP 2021/218.AKK2

Precizējot iepriekš publicēto

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, precizē oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis", 08.11.2021., laidiena Nr.216, publicēto Latvijas universitātes amatu konkursa sludinājumu, papildina to jaunā redakcijā.

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

uz PROFESORA amata vietu

Ekonomika un uzņēmējdarbība - Finanses un kredīts - 1 vieta

Darba samaksa no 17,54 euro/h

Medicīnas fakultātē

- uz vienu lektora amata vietu - veselības un sporta zinātnes

Darba samaksa no 9,00 euro/h

- uz vienu pētnieka amata vietu - medicīnas bāzes zinātnes, tai skaitā farmācija

Darba samaksa no 5,53 euro/h līdz 23,6 euro/h

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - medicīnas bāzes zinātnes, tai skaitā farmācija

Darba samaksa no 4,41 euro/h līdz 18,8 euro/h

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - klīniskā medicīna

Darba samaksa no 4,41 euro/h līdz 18,8 euro/h

Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - izglītības zinātnes

Darba samaksa no 8,61 euro/h līdz 36,8 euro/h

Mikrobioloģijas un biotehnoloģijas institūtā

- uz vienu pētnieka amata vietu - bioloģija

Darba samaksa no 5,53 euro/h līdz 23,6 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126 vai 127. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67034802.


OP 2021/218.AKK3

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu vietām:

Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātē

- uz vienu docenta amata vietu - fizika un astronomija

Darba samaksa no 11,24 euro/h

Latvijas vēstures institūtā

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - vēsture un arheoloģija

Darba samaksa no 8,61 euro/h līdz 36,8 euro/h

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā https://www.lu.lv/lv/par-mums/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 126 vai 127. telpā, Rīgā, LV-1586, vai iesniedzot elektroniski ar drošu e-parakstu uz e-pastu: pd.vakances@lu.lv, vai nosūtot uz norādīto LU adresi ierakstītā pasta sūtījumā.

Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi (leģitīmo interešu nodrošināšana) un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte, e-pasts: datu.specialisti@lu.lv.

Papildu informācija pa tālr. 67034802.


OP 2021/218.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas būvinspektora/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskumu un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un reģistrācija Būvinspektoru reģistrā

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- derīgs Covid-19 sertifikāts

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1253 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (ierēdņa amatam ir noteikts 20. amata saimes IV līmenis un 12.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 22.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvniecības kontroles departamenta Būvdarbu kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam. Pieteikuma vēstulē iekļaujot apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2021/218.AKK5

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja pārzini būvspeciālistu sertificēšanas jomu un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt inženiertehnisko atbalstu būvspeciālistu kompetences novērtēšanas un patstāvīgās prakses uzraudzības jomā

- organizēt būvspeciālistu būvekspertīzes specialitātē profesionālās darbības pārkāpumu izvērtēšanas procesu

- veikt būvekspertīzes atzinumu un ar to saistītās dokumentācijas tehnisko izpēti un analīzi, sniedzot savu novērtējumu un inženiertehniskās problēmas risinājumu

- atbilstoši kompetencei sniegt rakstiskas un mutiskas konsultācijas būvekspertīzes specialitātē sertificētajiem būvspeciālistiem un citiem būvniecības procesa dalībniekiem

Sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- pieredze būvprojektu un/vai būvju atbilstības novērtēšanā

- nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu, kā arī normatīvo aktu un standartu, kas saistīti ar atbilstības novērtēšanu un personu sertifikāciju, pārzināšana

- prasme analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes pilnveidošanu

- mēnešalgu no 1253 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (amatam ir noteikts 20. amata saimes IV līmenis un 12.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 22.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2021/218.AKK6

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā, pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus

- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā

- nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību

- sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem

Sagaidām, ka tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā

- zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu sagatavošanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo aktu pārzināšana

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī), angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt dokumentus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu ar profesionālās pieredzes pilnveidošanu

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam (darbinieka amatam ir noteikts 35. amata saimes III līmenis un 10.mēnešalgas grupa)

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu un motivējošu bonusu sistēmu

Aicinām tevi līdz š.g. 22.novembrim nosūtīt uz e-pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv vai iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojā, K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, ar norādi "Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam", šādus dokumentus:

1) pieteikuma vēstuli dalībai konkursā, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam;

2) dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauj arī apliecinājumu par valsts valodas prasmēm;

3) izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Informējam, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 67013304.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs (K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013).


OP 2021/218.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta direktora amatu

Ekonomikas ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde ekonomiskās politikas jomā. Ministrija izstrādā un īsteno tautsaimniecības struktūrpolitiku, rūpniecības politiku, enerģētikas politiku, ārējo ekonomisko politiku, iekšējā tirgus politiku (precēm un pakalpojumiem), komercdarbības attīstības politiku, konkurētspējas un tehnoloģiju attīstības politiku, patērētāju tiesību aizsardzības politiku, būvniecības un mājokļu politiku un citu politiku normatīvajos aktos noteiktajās jomās.

Mūsu misija ir kļūt par pozitīvo pārmaiņu līderi Latvijas tautsaimniecībā un valsts pārvaldē. Mūsu vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, patriotisms, atvērtība un līderība.

Ja esi enerģisks, un gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, darboties dinamiskā, uz pārmaiņām orientētā, atsaucīgā un saliedētā komandā, tad tieši Tu esi nepieciešams Ekonomikas ministrijas komandai, kurā šobrīd ir vakants

Iekšējā tirgus departamenta direktora amats.

Iekšējā tirgus departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina patērētāju tiesību un konkurences tiesību, iekšējās tirdzniecības e-komercijas, kā arī standartizācijas, akreditācijas, metroloģijas politiku. Tāpat departaments piedalās Eiropas Savienības iekšējā tirgus brīvas preču aprites politikas izstrādē un īstenošanā.

Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi pienākumi:

- jāorganizē un jāvada departamenta darbs, nodrošinot tā uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- jānodrošina normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde, izskatīšana un īstenošana konkurences tiesību, sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas, iekšējās tirdzniecības, patērētāju tiesību aizsardzības, atbilstības novērtēšanas, kvalitātes nodrošināšanas un bīstamo iekārtu tehniskās uzraudzības, standartizācijas, akreditācijas un metroloģijas jomās

- jāpārstāv departaments un ministriju tā kompetences ietvaros citās ministrijās un valsts pārvaldes iestādēs, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām

- jānodrošina Latvijas Republikas interešu identificēšanu un pārstāvību starptautiskās organizācijās un Eiropas Savienības institūcijās departamenta kompetences jomās

- jākoordinē sadarbība ar pārraudzības iestādēm un starptautiskajām institūcijām departamenta kompetences ietvaros

Sekmīgi amata pienākumu izpildei tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs, vadībzinātnē vai līdzvērtīga izglītība, kas atbilst departamenta darbības sfērai

- izpratne par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi un virzības procesu

- zināšanas departamenta kompetences jomās

- izpratne par ārējiem ekonomiskiem procesiem un ES lēmumu pieņemšanas procedūrām tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas (spēja paust viedokli departamenta kompetences jomās gan rakstiski, gan mutiski)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama ne mazāk kā 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze personālvadībā

- labas datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības sajūta un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam un tu iegūsi:

- karjeru vadošā valsts pārvaldes iestādē

- atalgojumu sākot no 1983 līdz 2264 euro (atkarībā no profesionālās pieredzes pēdējo piecu gadu laikā)

- profesionālu, radošu, draudzīgu un dinamisku kolēģu komandu

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 20 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 55, Rīga LV-1519, tālrunis +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv. https://www.em.gov.lv/lv/par_ministriju/personas_datu_apstrade/.


OP 2021/218.AKK8

Valsts policijas koledža izsludina konkursu uz lektora (uz darba līguma pamata Humanitārajā katedrā) - 1 amata vieta Rīgā, darba laiks uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku

Docējamie studiju kursi un mācību priekšmeti:

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kurss "Svešvaloda (angļu valoda)", vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību modulis "Svešvaloda (angļu valoda)"; vēlams Otra svešvaloda (krievu valoda)

- pieaugušo neformālās izglītības programmas "Angļu valoda (dažādi līmeņi)"

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs, pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

Amata pienākumos ietilpst:

- nodrošināt mācību priekšmetus arodizglītības programmā "Policijas darbs", studiju kursus pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs", mācību priekšmetus profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati", kā arī atbilstoši katedras profilam nodrošināt pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanu

- nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu

- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- konsultēt izglītojamos un studējošos un organizēt to patstāvīgo darbu izpildi

- vadīt un recenzēt pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" kvalifikācijas darbus

- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturu

- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes

- izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (IPAS) un e-mācību vidē

- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu

- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

- darbs ir saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā

Piedāvājam:

- atalgojumu no EUR 865,00 (zemākā mēneša darba algas likme), papildus ņemot vērā pedagoga mēneša darba algas koeficentu (izglītības pakāpe un grāds, pedagoģiskā vai profesionālā pieredze nozarē)

- darba vietu Rīgā, Ezermalas iela 10, LV-1014

Pretendentiem uz minēto amatu līdz 2021.gada 10.decembrim jāiesniedz motivētu pieteikuma vēstuli, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentus nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam uz lektora amatu" vai uz e-pastu: kadri@koledza.vp.gov.lv, tālruņi uzziņām 26319992, 67219643.

Sazināsimies ar otrajai atlases kārtai izvirzītajiem pretendentiem.

Iesniegto personas datu apstrādi ar mērķi nodrošināt šī amata konkursa pretendenta atlasi veiks personas datu pārzinis - Valsts policijas koledža, kontaktinformācija: Ezermalas iela 10, Rīga, LV-1014. Papildus informācija par datu apstrādi pieejama www.policijas.koledza.gov.lv/lv//par koledzu/personas_datu_aizsardziba.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)